لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت

Table of Contents

هدف از نگارش این مقاله، بررسی موضوع جراحی لیفت صورت می باشد.

از تمامی علاقمندان به این مبحث، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، با ما همراه باشند.

ویدئو جراحی لیفت صورت

در نتیجه کاهش توانایی کلاژن سازی بدن در ناحیه صورت و گردن، چین و چروک ها به تدریج بر روی صورت نمایان می گردند. این چروک ها با افزایش سن، افزایش می یابند و سبب کاهش اعتماد به نفس در افراد می گردند.

از همین رو، بیشتر افراد به دنبال راهی برای از بین بردن این عارضه پیری، می باشند. به صورت کلی، پوست صورت را می توان به عنوان اولین عضوی از بدن در نظر گرفت که، نشان دهنده تمامی علائم پیری می باشد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در دانش پزشکی، روش های گوناگونی برای از بین بردن چین و چروک های ظاهر شده بر روی پوست صورت موجود می باشند. اما مشکل اساسی در مورد تمامی این روش ها، ناپایدار بودن این روش ها می باشد.

اگر ساکن اهواز هستید، مقاله عمل دیسک کمر با لیزر در اهواز را مطالعه کنید.

جراحی لیفت صورت چیست؟

جراحی لیفت صورت یکی از روش های جراحیست که برای جوانسازی و زیبایی صورت انجام می شود.

در این روش جراحی چین و چروک های دور چشم خطوط و افتادگی گونه و خط فک از بین می رود.

پوست بعد از جراحی لیفت صورت، سفت و شاداب خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش جراحی لیفت صورت کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

پیش گفتار

جراحی لیفت صورت به چه معناست؟

چرا جراحی لیفت صورت انجام می گیرد؟

علل افتادگی پوست

جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی است؟

جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی نیست؟

نواحی تحت جراحی لیفت صورت

مدل های جراحی لیفت صورت

روش های انجام جراحی لیفت صورت

چگونگی انجام جراحی لیفت صورت

فواید جراحی لیفت صورت

عوارض جراحی لیفت صورت

کارهای پیش از جراحی لیفت صورت

سخن پایانی

 

همراه با بالا رفتن سن در افراد و به سبب کم شدن قدرت عضلات صورت و کاهش شدید فرآیند کلاژن سازی، پوست بدن و به خصوص صورت، خاصیت پایداری و ارتجاعی خود را به تدریج از دست می دهد.

 

بیشتر روش های جوان سازی پوست، موقتی می باشند

بیشتر روش های جوان سازی پوست، موقتی می باشند. در حال حاضر، تنها روش معرفی شده به عنوان روش دائمی برای از بین بردن چروک های صورت و مبارزه با آثار افزایش سن، جراحی لیفت صورت می باشد.

جراحی لیفت صورت، از جمله جراحی های تهاجمی به شمار می رود اما، فوایدی که به دنبال انجام این جراحی برای فرد دارد، این امر را بسیار کمرنگ می کند. در پی جراحی لیفت صورت، نتایج بلند مدتی در انتظار فرد می باشد که از آن جمله می توان به از بین رفتن کلیه چین و چروک های صورت، به صورت دائمی اشاره کرد.

جوان شدن پوست صورت به طور دائمی، از جمله آرزوهای بسیاری از افراد، در سنین بالا به شمار می رود. در این زمینه، انتخاب یک بیمارستان خوب، به جهت انجام جراحی لیفت صورت، امری بسیار ضروری به نظر می رسد.

بیمارستان ایرانشهر، به عنوان یک بیمارستان تخصصی، با بهره گیری از بهترین جراحان زیبایی کشور، اقدام به انجام عمل جراحی لیفت صورت، گرفته است. در بیمارستان ایرانشهر، عمل جراحی لیفت صورت با بکار گرفتن از پیشرفته ترین متد روز دنیا و با کمک بهترین جراحان و پزشکان زیبایی انجام می گیرد.

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موارد مرتبط با جراحی لیفت صورت بپردازیم. چنان چه شما نیز به دنبال راهی برای از بین بردن آثار افزایش سن در صورت خود می باشید،

ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید

جراحی لیفت صورت به چه معناست؟

جراحی لیفت صورت به چه معناست؟
جراحی لیفت صورت به چه معناست؟

جراحی لیفت صورت، نوعی از انواع جراحی زیبایی به شمار می رود که در آن عمل جوان سازی و زیباسازی بر روی پوست انجام می گیرد. به جراحی لیفت صورت، ریتیدکتومی گفته می شود. با بهره گیری از عمل ریتیدکتومی، چین و چروک های اطراف چشم به صورت کامل، از بین می روند.

علاوه بر آن، در نتیجه این عمل جراحی، تمامی خطوط و افتادگی گونه و نیز خط فک نیز به صورت کامل، محو می گردند. با از بین رفتن چین و چروک های روی پوست صورت، فرد مجددا پوستی سفت و جوان را تجربه خواهد کرد.

به صورت کلی، در جراحی لیفت صورت، قسمتی از پوست صورت، در دو سمت صورت، به سمت عقب کشیده می شود و در نتیجه این کشش، بخشی از پوست اضافی در انتهای دو سمت ایجاد می شوند. جراح، پوست های اضافی را که در دو سمت صورت هستند، برمی دارد و پوست را پیوند و بخیه می زند.

پیشنهاد می کنیم از سایر مطالب سایت بیمارستان ایرانشهر دیدن کنید.

نوعی دیگر از جراحی لیفت نیز وجود دارد

البته نوعی دیگر از جراحی لیفت نیز وجود دارد که بسیار مورد توجه افرادی با سنین بالا، قرار گرفته است. این نوع از جراحی، لیفت گردن می باشد. به عمل جراحی لیفت گردن، پلاتیسماپلاستی می گویند.

عموماً جراحان زیبایی، این نوع از جراحی لیفت را نیز، جزوی از جراحی لیفت صورت در نظر می گیرند. با توجه به این امر که با افزایش سن، پوست گردن نیز افتاده و چروک می گردد، بیشتر جراحان، تصمیم به انجام جراحی لیفت صورت و گردن به صورت همزمان می گیرند.

در این جراحی، قسمت اضافی پوست گردن که شل و افتاده شده است، برداشته می شود. به سبب حساسیت این عمل جراحی، در بیمارستان ایرانشهر، عمل جراحی لیفت صورت، تحت نظارت متخصصین جراحی زیبایی خبره و با تکیه بر آخرین متد روز جهان، انجام می گیرد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع، جراحی لیفت صورت پرداخته ایم.

با ما همچنان همراه باشید.

چرا جراحی لیفت صورت انجام می گیرد؟

چرا جراحی لیفت صورت انجام می گیرد؟
چرا جراحی لیفت صورت انجام می گیرد؟

هنگامی که سن افراد بالا می رود، پوست خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. در نتیجه این امر، پوست دیگر حالت کشسانی و الاسیته نخواهد داشت. لذا، با گذشت زمان، پوست افتاده شده و چین و چروک ها بر روی پوست ظاهر می شوند.

بدون تردید، این یکی از مراحل نرمال گذر عمر به شمار می رود، اما بدیهی است که، ظهور خطوط و چروک بر روی پوست، برای بیشتر افراد، امری ناراحت کننده و آزار دهنده می باشد. این امر، اعتماد به نفس افراد را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مواردی که در زیر آمده است را می توان از دلایل پذیرش انجام عمل جراحی لیفت صورت توسط افراد مختلف، به شمار آورد:

در بسیاری از موارد دیده می شود که فرد به سبب وجود چین و چروک در ناحیه گردن خود، تلاش بسیاری می کند که به هر طریق، این نقص را بپوشاند و آن را از دید دیگران پنهان نماید.

افرادی که احساس می کنند که سن ظاهری ایشان، بسیار بالاتر از سن واقعی ایشان می باشد، کاندیدای مناسبی برای انجام عمل جراحی لیفت صورت می باشند.

کاهش اعتماد به نفس یکی از عارضه های شایع ظهور چروک و خطوط بر روی صورت و گردن می باشد. تنها راه برای بازگرداندن اعتماد به نفس از دست رفته این افراد، انجام عمل جراحی لیفت می باشد.

علل افتادگی پوست

علل افتادگی پوست
علل افتادگی پوست

بدون شک، آن گونه که همه با آن آشنا هستیم، از مهم ترین عوامل شناخته شده افتادگی پوست، پیری و کهولت سن می باشد. اما در این میان، عوامل دیگری نیز وجود دارند که سبب پیری زودرس پوست می گردند.

در زیر به برخی از موارد دخیل در افتادگی پوست، اشاره کرده ایم:

  • کهولت و افزایش سن
  • مصرف نوشیدنی های الکلی
  • مصرف دخانیات
  • قراردادن پوست در معرض تابش نور خورشید به مدت طولانی

تمامی این موارد، دلیلی بر پیری و افتادگی پوست می باشند که خوشبختانه، به کمک جراحی لیفت صورت، قابل درمان می باشند. در این عمل جراحی، جراحان زیبایی در بیمارستان ایرانشهر، با کشیدن پوست صورت و سفت کردن آن، مشکل افتادگی پوست را درمان می کنند.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع ” جراحی لیفت صورت ” پرداخته ایم.

در همین راستا، به معرفی بیمارستان ایرانشهر و جراحان متخصص در امر زیبایی این بیمارستان، اشاره کرده ایم.

چنان چه تا به اینجای مقاله، برای شما مفید بوده است، از شما دعوت می کنیم تا انتهای مبحث با ما همراه باشید.

جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی است؟

جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی است؟
جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی است؟

بدون تردید، این عمل جراحی، برای افرادی مناسب می باشد که در صورت خود، علائم مشهودی از پیری را مشاهده می نمایند.

در زیر به افرادی که شایسته انجام عمل جراحی لیفت صورت می باشند، اشاره خواهیم کرد:

افرادی که وزن ایشان، نرمال باشد. بسیاری از افراد دارای اضافه وزن و یا کمبود وزن می باشند. بیشتر این افراد، پس از انجام عمل جراحی لیفت صورت، فرم صورت خود را از دست می دهند و تصویر ناهمانگی پیدا می کنند.

به عنوان مثال، چنان چه فرد دارای صورت چاق بوده و پس از انجام عمل لیفت، صورت فرد به صورت ناگهانی، لاغر شود، بخش کشیده شده، حالت کشیدگی خود را از دست داده و مجددا چروک ها ظاهر می گردند.

داشتن وزن متعادل

لذا، داشتن وزن متعادل برای فرد متقاضی انجام عمل لیفت صورت، الزامی می باشد.

افرادی که پوست صورتی با انعطاف پذیری بالا دارند. پوست این افراد عموماً خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و توانایی تطابق با هرگونه شرایط را دارند. این افراد، گزینه مناسبی برای انجام عمل جراحی لیفت صورت می باشند.

جراحی لیفت صورت، عموماً به افرادی توصیه می شود که، بر روی صورت خود مشکلات عمده ای را دارند که با انجام عمل لیفت، ایراد مربوطه، به صورت کامل از بین می رود.

یکی از مهم ترین عوامل در مورد عمل جراحی لیفت صورت، داشتن یک نگاه واقع بینانه از طرف فرد متقاضی انجام جراحی زیبایی می باشد. لذا، عموماً جراحان زیبایی برای افرادی اقدام به انجام این عمل جراحی می نمایند که نگاه ایشان به نتیجه عمل جراحی لیفت، یک دید غیر واقع بینانه نباشد.

انجام جراحی لیفت صورت، به هیچ عنوان برای افرادی که مصرف دخانیات و یا مشروبات الکلی دارند، توصیه نمی شود

انجام جراحی لیفت صورت، به هیچ عنوان برای افرادی که مصرف دخانیات و یا مشروبات الکلی دارند، توصیه نمی شود. البته چنان چه این افراد پیش از انجام عمل جراحی زیبایی، اقدام به ترک دخانیات و یا مصرف نوشیدنی های الکلی بنمایند، می توانند اقدام به انجام جراحی لیفت صورت، بنمایند.

برخی از افراد، دارای برخی از انواع حساسیت ها می باشند. این حساسیت ها می توانند پس از انجام عمل جراحی و حین آن، بر روی فرد، بسیار تاثیر بگذارند.

از همین جهت، توصیه می شود پیش از انجام عمل جراحی لیفت صورت، جراح متخصص، به دقت موارد حساسیتی فرد را مورد بررسی قرار دهد و سپس اقدام به انجام عمل نماید.

داشتن سلامت جسمانی

یکی از مهم ترین شرایط برای انجام عمل جراحی لیفت صورت، داشتن سلامت جسمانی فرد می باشد. باید دقت شود که فرد نباید به هیچ عنوان به بیماری های خاصی ابتلا داشته باشد.

به عنوان نمونه، پیش از انجام عمل جراحی، باید اطمینان حاصل شود که فرد به انواع بیماری های ویروسی، نظیر هپاتیت و یا ایدز، مبتلا نمی باشد.

تمامی موارد ذکر شده در بالا، افرادی می باشند که می توانند برای انجام جراحی لیفت صورت اقدام نمایند. در بیمارستان ایرانشهر، تمامی شرایط افراد پیش از انجام جراحی زیبایی صورت، به دقت مورد بررسی قرار گرفته و چنان چه فرد، واجد شرایط برای عمل در نظر گرفته شود، می تواند این عمل را انجام دهد.

در این مقاله، سعی به بررسی موضوع ” جراحی لیفت صورت ” داریم.

از علاقمندان به این مبحث، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، با ما همراه باشند.

جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی نیست؟

جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی نیست؟
جراحی لیفت صورت مناسب چه کسانی نیست؟

همچون هر نوع عمل جراحی دیگر، انجام جراحی لیفت صورت نیز، برای برخی از افراد، جایز نمی باشد. از همین رو، این افراد، نباید برای جوانسازی پوست خود، از روش جراحی لیفت، استفاده نمایند.

در این بخش به ذکر این افراد، می پردازیم:

  • افرادی که مجبور به استفاده از داروهای رقیق کننده خون می باشند. در این گونه افراد، ریسک عارضه جانبی هماتوم، بیشتر می باشد.
  • افرادی که به بیماری دیابت دچار می باشند و یا از بیماری فشار خون رنج می برند.
  • افرادی که صورت آنها دارای تقارن نمی باشد. در این افراد، چنان چه پزشک تشخیص به عمل جراحی به جهت رفع عدم تقارن چهره دهد، ایشان مجاز به انجام عمل جراحی می باشند. اما در غیر این صورت، انجام این عمل، به هیچ عنوان برای این افراد، توصیه نمی شود.

نواحی تحت جراحی لیفت صورت

نواحی تحت جراحی لیفت صورت
نواحی تحت جراحی لیفت صورت

به صورت کلی، عمل جراحی لیفت صورت یا همان دیتیدیکتومی، در نواحی زیر، انجام می گیرد:

  • چین و چروک های پوست در ناحیه اطراف بینی
  • در قسمت خط فک پایین برای از بین بردن پوست اضافی در این ناحیه
  • گونه های شل شده و افتاده

مدل های جراحی لیفت صورت

مدل های جراحی لیفت صورت
مدل های جراحی لیفت صورت

لیفت صورت، در نواحی گوناگونی از صورت انجام می گیرد. در این روش، برش هایی با توجه به صلاحدید جراح زیبایی بر روی پوست زده می شود. پس از ایجاد برش ها، بخش اضافه پوست و یا چربی اضافی جمع شده در زیر پوست، برداشته می شود.

سپس پوست زیرین، کاملاً سفت شده و سپس، بخیه زده می شود. عموماً در روش استاندارد لیفت صورت یا همان روش سنتی آن، برش هایی در نواحی اطراف گوش، زیر چانه و خط مو، زده می شود. پوست و چربی اضافی این نواحی برداشته می شود.

سپس پوست صورت کشیده می شود و در قسمت هایی که برش ها ایجاد شده است، بخیه زده می شود. معمولاً از این روش برای افرادی استفاده می شود که در سنین بسیار بالایی می باشند و تمایل دارند تغییرات بسیاری را در چهره خویش، ایجاد نمایند.

در روش دیگر، بخشی از پوست صورت در ناحیه پایین صورت، برداشته می شود

در روش دیگر، بخشی از پوست صورت در ناحیه پایین صورت، برداشته می شود و ماهیچه های قسمت پایینی صورت، کاملاً سفت می شوند و پوست و چربی اضافی در این ناحیه، به صورت کامل، برداشته می شود.

این مقاله به هدف ارائه اطلاعاتی در زمینه لیفت صورت نگاشته شده است.

از تمامی علاقمندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مبحث، با ما همراه شوند.

عموماً متخصصین جراحی زیبایی در بیمارستان ایرانشهر، عمل لیفت صورت را همزمان با عمل های جراحی زیبایی دیگری که فرد به آن نیاز دارد، انجام می دهند.

از آن جمله، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عمل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی

عمل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی
عمل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی

در این عمل جراحی، افتادگی پلک پایین و بالا به صورت همزمان، اصلاح می گردد. همچنین در نتیجه این عمل جراحی، پف زیر چشم و افتادگی در ناحیه ابرو و پلک بالا نیز، درمان می گردد. می توان این عمل جراحی را همراه با لیفت صورت انجام داد.

  • عمل زیبایی بینی
  • عمل لیفت ابرو

در عمل جراحی لیفت ابرو که به آن لیفت پیشانی نیز گفته می شود، به همراه انجام لیفت صورت، می توان افتادگی ابرو را در ناحیه پیشانی، از بین برد.

جوان سازی پوست

در حین انجام عمل لیفت صورت، می توان اقدام به انجام لیزرهای زیبایی نمود. همچنین امکان لایه برداری از پوست به هدف جوان سازی آن، به صورت همزمان با این عمل جراحی، امکان پذیر می باشد.

انجام پروتز صورت

پروتز صورت عموماً در نواحی گونه و لب و چانه انجام می گیرد و سبب زیباتر شدن این نواحی می گردد. در حین انجام عمل لیفت صورت، می توان عمل پروتز را نیز بر روی اندام های صورت، انجام داد.

رفع چروک های جزئی

در حین انجام این عمل جراحی، می توان برای از میان بردن چین و چروک های کوچک صورت، مقداری چربی و یا ژل را در زیر پوست تزریق نمود. علاوه بر این، می توان همراه با این عمل جراحی، عمل حجیم سازی اجزای مختلف صورت را نیز انجام داد.

در این مقاله، به بررسی موضوع ” جراحی لیفت صورت ” پرداخته ایم.

از تمامی علاقمندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

روش های انجام جراحی لیفت صورت

روش های انجام جراحی لیفت صورت
روش های انجام جراحی لیفت صورت

به صورت کلی، جراحی لیفت صورت به دو روش متفاوت انجام می گیرد که در این بخش به این دو روش اشاره خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که در بیمارستان ایرانشهر، عمل جراحی لیفت صورت به هر دو روش مینی و استاندارد انجام می گیرد و انتخاب بهترین روش جراحی، با صلاحدید جراحان خبره و با تجربه زیبایی بیمارستان ایرانشهر، انجام می گیرد.

در زیر به توضیحی کوتاه در زمینه این دو روش جراحی لیفت صورت می پردازیم:

جراحی لیفت صورت به روش مینی

این روش جراحی برای افرادی مناسب می باشد که میزان افتادگی پوست ایشان در ناحیه صورت و گردن، بسیار کم می باشد. این روش جراحی، نوعی از جراحی کم تهاجمی به شمار می رود.

در روش مینی لیفت، پوست از ناحیه خط رویش مو، بالای گوش ها و چین و چروک های اطراف گوش ها، کشیده می شود و برش زده می شود. به کمک این برش ها، پوست کشیده شده و افتادگی پوست از بین می رود.

بیهوشی در این روش جراحی، ممکن است به صورت بی حسی موضعی و یا بیهوشی کامل باشد. این امر بستگی مستقیمی با شرایط و میزان آمادگی بیمار دارد. یکی از محاسن بزرگ این روش جراحی، این است که پیش از عمیق شدن چروک ها و افتادگی پوست، می توان از بروز آنها جلوگیری نمود.

این امر سبب می گردد که با انجام یک جراحی ساده و کم هزینه به نسبت جراحی های سنگین تر، از شر چین و چروک های صورت، خلاص شد.

جراحی لیفت صورت به روش استاندارد

جراحی لیفت صورت به روش استاندارد
جراحی لیفت صورت به روش استاندارد

در روش استاندارد، هرگونه آثار پیری که در ناحیه صورت و یا گردن نمایان گشته است، از بین خواهد رفت. این روش پیچیدگی های بسیاری را نسبت به روش مینی دارد و انجام آن توسط متخصصین جراحی خبره در بیمارستان ایرانشهر، بسیار توصیه می شود.

از طرف دیگر، به سبب آنکه این جراحی به نسبت جراحی مینی، سنگین تر می باشد، دوره نقاهت طولانی تری را نسبت به آن روش، خواهد داشت. همچنین مراقبت های بیشتری را نیز پس از انجام عمل جراحی لیفت صورت به روش استاندارد، می بایست رعایت نمود.

علارغم تمامی موارد ذکر شده، نتایج حاصل از عمل جراحی لیفت به این روش، بسیار نمایان تر و مشهودتر می باشد. در روش استاندارد، برش های پوست از  پشت خط رویش مو و در نزدیکی شقیقه ها انجام می گیرد.

همچنین در موارد لزوم، برش ها در نواحی اطراف و یا جلوی گوش نیز زده می شود. دلیل اصلی زدن برش ها در این نواحی، پنهان کردن زخم های ناشی از عمل جراحی می باشد که این امر تاثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن نتیجه عمل جراحی، به همراه خواهد داشت.

در هنگام انجام این عمل جراحی، پوزیشن پوست در ناحیه تحتانی، تغییر داده می شود و بافت ها و پوست اضافی در این نواحی، برداشته و بریده می شود. این عمل به سبب از بین رفتن افتادگی ها در ناحیه صورت و زیر چانه و گردن، انجام می گیرد و تغییرات چهره پس از انجام عمل جراحی، بسیار فاحش خواهد بود.

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع ” جراحی لیفت صورت ” بپردازیم.

از تمامی علاقمندن به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مبحث، با ما همراه باشند.

چگونگی انجام جراحی لیفت صورت

برای انجام این عمل جراحی، مراحل گوناگونی می بایست در نظر گرفته شود که در این بخش به این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • بسته به شرایط بیمار، این جراحی می تواند تحت بیهوشی کامل و با بیهوشی موضعی انجام گیرد.
  • با توجه به نوع لیفت و بخش هایی از صورت را که بیمار تمایل به انجام جراحی لیفت در آن نواحی دارد، برش ها متفاوت می باشند. عموماً برش ها در نواحی زیر انجام می گیرند:
  • خط رویش مو
  • در نزدیکی شقیقه ها
  • در نواحی اطراف گوش
  • در نواحی زیر چانه

پیشنهاد می کنیم از پست مراقبت بعد از عمل رباط صلیبی زانو دیدن کنید.

عموماً چون این عمل یک عمل زیبایی می باشد، زیباتر شدن نتیجه کار، از اهمیت شایانی برخوردار است

عموماً چون این عمل یک عمل زیبایی می باشد، زیباتر شدن نتیجه کار، از اهمیت شایانی برخوردار است. دلیل انتخاب این نواحی برای ایجاد برش ها نیز از آن جهت می باشد که بتوان این نواحی را به خوبی پنهان کرد و به راحتی قابل پوشاندن باشد.

همچنین اندازه این برش ها، بسته به نوع لیفتی که فرد تقاضا می کند، متفاوت می باشد.

هنگامی که برش ها بر روی پوست ایجاد شد، جراح متخصص زیبایی در بیمارستان ایرانشهر، اقدام به برداشتن پوست و یا چربی های اضافی صورت می نماید.

این عمل، باعث می گردد که پوست در ناحیه صورت سفت و کاملاً صاف گردد. در این مرحله، چنان چه بافت های صورت نیاز به تغییر موقعیت داشته باشند، این کار توسط جراح، انجام می گیرد.

در مواردی که عمل لیفت صورت به همراه لیفت گردن انجام گیرد، برش هایی در ناحیه زیر چانه زده می شود تا ماهیچه پلاسما سفت شده و چین و چروک های بخش گردن از بین برود و پوست این بخش، کاملاً صاف گردد.

همان طور که به آن اشاره شد، با توجه به درخواست فرد، جراحی لیفت در نواحی مختلفی از صورت و یا گردن انجام می گیرد.

پس از برداشتن پوست و چربی اضافی در ناحیه صورت و گردن، پوست در قسمت های برش خورده بخیه زده می شود.

در این جراحی عمل بخیه زدن در سه مرحله انجام می گیرد:

  • ابتدا بخیه محلول
  • مرحله دوم بخیه کشیدنی
  • مرحله نهایی چسب پوست

سپس بخش جراحی شده به سبب جلوگیری از کاهش تورم و کبودی، پانسمان می گردد.

پس از اتمام عمل لیفت صورت، عمل ریکاوری انجام می گیرد و پس از گذشت چندین ساعت و هوشیاری نسبی بیمار، فرد می تواند مرخص گردد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، تلاش نموده ایم در زمینه موضوع لیفت صورت اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان علاقمند به این مبحث، قرار دهیم. چنان چه تا به اینجای مطلب برای شما مفید بوده است،

ما را تا انتهای این مبحث، همراهی بفرمایید.

فواید جراحی لیفت صورت

فواید جراحی لیفت صورت
فواید جراحی لیفت صورت

چنان چه این عمل لیفت صورت توسط متخصصین زیبایی در بیمارستان ایرانشهر انجام گیرد، فواید بسیاری را برای فرد به همراه خواهد داشت. از میان هزاران فواید این عمل جراحی، می توان به چندین مورد زیر، اشاره کرد:

لیفت صورت، به هدف از میان بردن اثرات نامطلوب افزایش سن و فشارهای روحی و ذهنی ناشی از کهولت سن می باشد.

این عمل جراحی کمک شایانی به بهتر دیده شدن بخش های مختلف صورت و گردن داشته و علائم ظاهری پیری را در فرد از بین می برد.

انجام این عمل جراحی به صورت صحیح و اصولی، با سفت کردن عضلات و صاف کردن پوست صورت، باعث افزایش جذابیت چهره فرد می گردد.

با برداشتن بافت های اضافی در حین این عمل جراحی و بالا کشیدن پوست صورت، افتادگی پوست در نواحی اطراف چشم ها و خط فک و کلیه نقاط صورت و گردن، از بین رفته و هیچ علائمی از چروک دیگر مشاهده نمی شود.

اما مهم ترین فایده انجام عمل جراحی لیفت، دائمی بودن این عمل جراحی می باشد. علارغم سایر روش های جوان سازی پوست که موقتی بوده و تنها برای مدت زمان کوتاهی، بر روی پوست عمل می کنند، عمل جراحی لیفت، یک عمل دائمی بوده و نیازی به ترمیم و تکرار آن نمی باشد.

عوارض جراحی لیفت صورت

عوارض جراحی لیفت صورت
عوارض جراحی لیفت صورت

بدون تردید، هر یک از انواع جراحی، چه از نوع زیبایی و چه از نوع درمانی، دارای خطرات و عوارض خاص خود می باشند. در این زمینه ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که نقش جراح در کاهش این عوارض جانبی و یا از بین رفتن کلی آنها، بسیار مهم می باشد.

وجود یک پزشک و جراح متخصص زیبایی با تجربه در زمینه انجام لیفت صورت، هم در زمینه جراحی و هم در زمینه توصیه های قبل و بعد از عمل زیبایی لیفت صورت، می تواند تاثیرات شایانی بر کاهش میزان عوارض جانبی این عمل جراحی، به دنبال داشته باشد.

در بیمارستان ایرانشهر، جراحان متخصص در امر زیبایی اقدام به انجام عمل لیفت صورت نموده و با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا و پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های این عمل جراحی و نیز پرسنلی خبره در این زمینه، می تواند این اطمینان را به افراد علاقمند به انجام لیفت صورت بدهد که با کمترین میزان عوارض جانبی، به زیبایی و جوان سازی چهره خود بپردازند.

نقش جراح در عمل جراحی زیبایی لیفت صورت اهمیت بسیاری دارد

اما همان طور که به آن اشاره شد، نقش جراح در عمل جراحی زیبایی لیفت صورت اهمیت بسیاری دارد. به طوری که چنان چه این عمل جراحی توسط پزشکانی نابلد و در محیطی نامناسب انجام گیرد، می تواند عواقب ناگواری را برای فرد به همراه داشته باشد.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع  ” جراحی لیفت صورت ” پرداخته است.

در این راستا به معرفی بیمارستان ایرانشهر به عنوان بهترین و تخصصی ترین مرکز، به جهت انجام عمل جراحی زیبایی لیفت صورت، پرداخته ایم.

از تمامی علاقمندان به این موضوع، دعوت به خواندن ادامه مطلب، می نماییم.

در این بخش به برخی از ریسک های ناشی از یک عمل لیفت صورت که به صورت اصولی انجام نگرفته باشد، اشاره خواهیم کرد:

هماتوم

هماتوم، یکی از عوارض جانبی می باشد که عموماً پس از انجام عمل لیفت صورت، برای افراد سیگاری و یا افرادی که دارای فشار خون بالا و یا پایین می باشند، رخ می دهد. این رخداد، نوعی تورم خون در زیر پوست می باشد که سبب بروز درد شدید برای فرد می گردد.

عارضه هماتوم، جزو یکی از شایع ترین عوارض لیفت صورت می باشد. هماتوم سبب آسیب رسانی به بافت ها و پوست می گردد. این مورد بیشتر هنگامی مشاهده می شود که پزشک در زمینه انجام عمل لیفت صورت تجربه کافی نداشته و دست به انجام عمل جراحی می زند.

در بیمارستان ایرانشهر، با توجه به تجربه کافی پزشکان زیبایی این بیمارستان، این عارضه در میان بیماران، پس از انجام عمل جراحی، به هیچ عنوان مشاهده نمی شود.

جای اسکار بر روی پوست

پس از انجام هر نوع از جراحی زیبایی، نگرانی بیشتر افراد این است که جای زخم ها بر روی پوست بدن و صورت باقی بماند. بدون تردید، جنس پوست و روش زندگی فرد در محو شدن زخم های ناشی از انجام عمل زیبایی، تاثیر بسیاری دارد.

همچنین پوست برخی از افراد، کلاژن سازی را با روند بهتری انجام می دهند که این امر در بهبود جای زخم بسیار مؤثر می باشد. نکته حائز اهمیت در این نوع از جراحی زیبایی این است که، عموماً پزشکان برش های صورت را برای کشیدن پوست از نقاطی می زنند که در معرض دید نباشند.

از همین رو، هیچ جای نگرانی برای فردی که اقدام به انجام جراحی زیبایی لیفت صورت می کند، از لحاظ باقی ماندن زخم، وجود ندارد. البته، در این زمینه نیز، جراح نقش مهمی را ایفا می نماید.

در بیمارستان ایرانشهر، جراحان زیبایی حاذقی مشغول به فعالیت و انجام عمل های مختلف زیبایی می باشند که عمل لیفت صورت یکی از این جراحی های زیبایی به شمار می رود. ایشان با بهره گیری از تجربیات خویش و با تکیه بر تجهیزات پیشرفته موجود در بیمارستان ایرانشهر، عمل لیفت صورت را با ظرافت هرچه بیشتر به انجام می رسانند.

امکان ریزش مو در قسمت های برش

بسیاری از افرادی که تمایل به انجام عمل لیفت صورت دارند، از ریزش موهای خود در نواحی برش داده شده، نگران می باشند. بدون تردید، لیفت صورت، سبب می شود که خون رسانی به مو با مشکل مواجه شده و خون کافی به فولیکول های مو نرسد که این امر سبب ریزش مو می گردد.

از همین رو، منطقی می باشد که پس از انجام لیفت صورت، موی فرد در نواحی برش زده شده، دچار ریزش گردد.

البته، لازم به ذکر است که، ریزش مو در نواحی برش زده شده، یک امر موقتی می باشد و پس از مدت زمانی و بهبود قسمت های برش زده شده، مجددا مو در قسمت های مربوطه، رشد می کند. لذا هیچ جای نگرانی برای این افراد، در زمینه ریزش مو، وجود نخواهد داشت.

در این مقاله سعی به بررسی موضوع لیفت صورت داریم.

با ما همچنان همراه باشید.

آسیب رسانی به عصب های صورت

از دیگر موارد نگرانی که می توان به آن اشاره کرد، آسیب رسیدن به عصب های صورت در نتیجه انجام عمل لیفت صورت می باشد.

در صورت انسان، تعداد بسیار زیادی عصب وجود دارد. این عصب ها وظیفه کنترل ماهیچه های صورت را بر عهده دارند. عصب صورت، وظیفه هماهنگ سازی ماهیچه های مختلف صورت را متناسب با حالت های روحی انسان، بر عهده دارند.

این امر سبب می شود که انتقال عواطف و احساسات با کمک حرکت ماهیچه های صورت و به کمک هزاران عصب موجود در صورت، امکان پذیر گردد. این امر لیفت صورت را به یک جراحی کاملاً تخصصی مبدل ساخته است.

دقا در انتخاب پزشک و مکانی که تصمیم به انجام عمل جراحی می گیرد

از همین رو فرد علاقمند به انجام این عمل جراحی، می بایست در انتخاب پزشک و مکانی که تصمیم به انجام عمل جراحی می گیرد، بسیار دقت به خرج دهد. زیرا که انتخاب یک پزشک نابلد و بی تجربه، سبب می گردد که با یک خطای پزشکی کوچک و با یک بی دقتی، عصب صورت فرد دچار آسیب شود.

از عوارض نامطلوب آسیب به عصب صورت، می توان به تغییر فرم در عضلات صورت و افتادگی سریع پوست صورت، اشاره نمود. لذا، برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، انتخاب یک پزشک مجرب و حاذق الزامی می باشد.

در بیمارستان ایرانشهر، متخصصین جراحی زیبایی با داشتن تجربیات بالا در زمینه انجام عمل لیفت صورت و با بهره گیری از امکانات پیشرفته ای که در بیمارستان ایرانشهر، در اختیار این جراحان با تجربه، قرار داده شده است، احتمال بروز چنین مشکلی را بسیار کاهش داده و به صفر درصد، تقلیل می دهند.

خطرات احتمالی پس از انجام جراحی

انتخاب یک جراح متخصص زیبایی با تجربه، می تواند عوارض ناشی از جراحی را کاهش دهد. در بیمارستان ایرانشهر، این عمل جراحی، توسط متخصصان با تجربه انجام می گیرد و این امر سبب می شود که عوارضی همچون خونریزی و عفونت و یا حساسیت به داروی بیهوشی، در بیماران به هیچ عنوان، مشاهده نشود.

البته نباید نقش خود فرد را در کاهش عوارض جانبی انجام لیفت صورت را پس از انجام عمل، نادیده انگاشت. چنان چه فرد مراقبت های پس از انجام عمل جراحی را جدی گرفته و به توصیه های پزشک پیش و پس از انجام جراحی لیفت، عمل نماید، می تواند سریعتر بهبودی خود را بدست آورد.

در این مقاله، به بررسی موضوع ” جراحی لیفت صورت ” پرداخته ایم.

در همین راستا، به معرفی بیمارستان تخصصی ایرانشهر و متخصصان جراح مجرب زیبایی این بیمارستان، به عنوان بهترین گزینه برای انجام عمل لیفت صورت، پرداخته ایم.

از علاقمندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، با ما همراه شوند.

کارهای پیش از جراحی لیفت صورت

کارهای پیش از جراحی لیفت صورت
کارهای پیش از جراحی لیفت صورت

پیش از انجام لیفت صورت، می بایست به یک سری از نکات توجه نمود و برخی از کارها را انجام داد. در این بخش، به این موارد و کارها اشاره کرده ایم:

داشتن یک سابقه پزشکی کامل

پیش از انجام هر اقدامی، می بایست بیمار سابقه پزشکی کاملی از خود تهیه نموده و آن را در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهد. در این سابقه پزشکی، کلیه عمل های جراحی پیشین و هرگونه دارویی که فرد مصرف می نماید و بیماری های احتمالی را که فرد به آنها دچار می باشد، می بایست به صورت کامل، ذکر گردد.

تهیه لیستی از داروهای مصرفی

چنان چه فرد، در حال مصرف داروی خاصی می باشد، می بایست پزشک جراح خود را از این موضوع، مطلع سازد.

تصویربرداری از تمامی زوایای صورت

پیش از انجام عمل جراحی زیبایی لیفت صورت، فرد می بایست از تمامی زوایای چهره خود عکس برداری نماید. در این عکس ها، می بایست، فرم استخوان ها، برجستگی های صورت و چربی ها و پوست های شل شده، به صورت کامل، واضح باشند.

تهیه لیستی از توقعات

فرد می بایست، لیستی از انتظارات خود فراهم نموده، تا بداند که آیا توقعاتش به واقعیت نزدیک می باشد و یا خیر. لیست توقعات می بایست توسط پزشک مشاهده شده و تمامی موارد به صورت دقیق، به بیمار توضیح داده شود.

آیا شما می دانید تست ورزش قلب برای چیست؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک کلیک کنید.

مصرف دخانیات و مشروبات الکلی

مصرف دخانیات و مشروبات الکلی
مصرف دخانیات و مشروبات الکلی

فردی که تمایل به انجام عمل جراحی لیفت دارد، می بایست حداقل از دو هفته پیش از انجام عمل لیفت صورت، اقدام به ترک مصرف نماید. همچنین پس از انجام عمل جراحی نیز، بهتر است تا مدتی، بر طبق صلاحدید جراح، از این موارد مصرف ننمایند.

پاکسازی صورت

صورت فرد می بایست، پیش از انجام عمل جراحی خالی از هرگونه مو باشد. لذا، می بایست فرد صورت خود را کاملاً شیو شده باشد.

تهیه گن مخصوص لیفت صورت

پس از انجام عمل لیفت صورت، می بایست فرد از گن مخصوص لیفت صورت استفاده نماید. لذا بهتر است، پیش از انجام عمل جراحی، حتماً فرد این گن را تهیه نماید.

استفاده از لباس های مناسب

پس از انجام عمل جراحی لیفت، استفاده از لباس های راحت و بدون دکمه، بسیار توصیه می شود. این امر سبب می گردد که هیچ گونه فشاری بر ناحیه جراحی شده، نیاید.

داشتن همراه در روز جراحی

در روز جراحی، حتماً می بایست فرد، همراهی را با خود داشته باشد. این امر از آن جهت لازم می باشد که فرد همراه، بتواند کارهای لازم را برای بیمار انجام دهد.

زمان کافی برای استراحت

زمان کافی برای استراحت
زمان کافی برای استراحت

پس از انجام عمل لیفت صورت، استراحت بسیار لازم می باشد. لذا، به افراد توصیه می شود که حتماً پیش از انجام عمل جراحی، زمان خود را تنظیم نموده و چنان چه مشغول به کار می باشند، به هدف استراحت و گذراندن دوره نقاهت، اقدام به اخذ مرخصی نمایند.

اگر بدنبال درمان بیماری دیسک کمر هستید، مقاله های عمل دیسک کمر با لیزر در تهران و روش عمل لیزر دیسک کمر و عمل لیزری دیسک کمر در تهران راهنمای خوب و جامعی برای شماست!

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

لیفت صورت، یکی از پرطرفدارترین انواع جراحی های زیبایی می باشد که در آن، جراحان زیبایی به هدف جوانسازی پوست صورت، اقدام به برطرف کردن چروک های صورت و گردن می نمایند. این جراحی سبب سفت شدن پوست در ناحیه صورت و گردن شده و سن ظاهری فرد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

از یکی از دلایلی که بسیاری از افراد اقدام به انجام این عمل جراحی می نمایند، ماندگاری و دائمی بودن اثرات ناشی از این جراحی می باشد.

لیفت صورت در بیمارستان ایرانشهر توسط جراحان خبره و متخصصان زیبایی و با بهره گیری از آخرین متد روز جهان، انجام می گیرد. چنان چه تمایل به انجام این عمل جراحی دارید، بیمارستان ایرانشهر، توصیه اکید ما به شما می باشد.

در این مقاله، سعی کردیم به بررسی موضوع جراحی لیفت صورت بپردازیم.

امید است که مطالب ذکر شده در این مقاله، برای علاقمندان به امر، مفید واقع شده است.

سوالات متداول

مزایای استفاده از روش جراحی لیفت صورت چیست؟

از بین برنده:

  • چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست صورت
  • افتادگی گونه در صورت
  • غبغت و چروک‌های گردن
  • چروک‌های اطراف بینی
  • شادابی صورت به جهت تغییر فرم خط خنده

انواع روش لیفت صورت چیست؟

  1. لیفت صورت سنتی
  2. لیفت صورت SMAS
  3. لیفت صورت کامپوزیت
  4. لیفت میانی صورت
  5. مینی لیفت صورت
  6. لیفت صورت پوستی

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید