لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

درباره بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر با ظرفیت 120 تخت بیمار و 6 اتاق عمل، در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و زیربنای تقریبی 11 هزار متر مربع در 10 طبقه در مركز تهران واقع شده است. بیمارستان ایرانشهر واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، خیابان شهید جواد كارگر در سال 1355 توسط 10 تن از متخصصین مجرب كشور عزیزمان تاسیس و شروع به ارائه خدمات درمانی نمود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان ایرانشهر به وزارت بهداری وقت و سپس به دانشگاه علوم پزشكی ایران سپرده شده و پس از پیگیری های مستمر و با حكم دادگاه انقلاب اسلامی بیمارستان در سال 1376 به صاحبان اصلی اش عودت داده شد.بیمارستان ایرانشهر در حال حاضر با كادر مجرب و متخصصین و فوق تخصص های مختلف و اساتید بزرگ كشور در حال ارائه خدمات به بیماران نیازمند می باشد. این بیمارستان با اكثر بیمه های تكمیلی و همچنین بیمه خدمات درمانی قرارداد دارد.

 

 

بیمارستان دارای بخش های مختلف CCU ،ICU ، جراحی قلب، آنژیوگرافی، داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، روماتولوژی، غدد، داخلی اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و … می باشد .

بخش اورژانس و رادیولوژی و آزمایشگاه و سی تی اسكن, MRI بیمارستان بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به بیماران می باشند.درمانگاه تخصصی بیمارستان شامل كلینیك های مختلف گوارش، غدد، مغز و اعصاب، روماتولوژی، قلب، جراحی قلب، زنان، اطفال و … می باشد.

بیمارستان ایرانشهر با ارزش گذاری به بیماران، پایه گذاری حاكمیت بالینی در تمامی سطوح را اساس كار خود قرار داده است و بر همین اساس شعار همیشگی بیمارستان و كلیه پزشكان و پرسنل این می باشد:

 

                                                                  « همیشه حق با بیمار است »


بیمارستان ایرانشهر این شعار را محور كار خویش قرار داده و تا امروز بر اجرای آن وفادار مانده است.

بيمارستان ايرانشهر مجموعه اي كاملا خصوصي است كه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از طريق دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي نظارت مستمر بر ارائه خدمات آن داشته و تاكنون هرساله گواهينامه ارزشيابي درجه يك را از آن وزارتخانه دريافت كرده است .

برنامه استراتژيک

1-    ارتقاء رضايتمندي  در تمامي سطوح .                                                                         
2-    اجراي دقيق و كامل طرح اعتبار بخشي .
3-    ارتقاء شاخص ها .                                                                                        
4-    ارتقاء دانش پزشكان – پرسنل و ارتقاء كيفيت خدمات ارائه شده .
5-    ارتقاء بهبود تجهيزات پزشكي بخش هاي بيمارستان .
6-    ارتقاء بهبود استاندارد فضاي فيزيكي .
7-    ارتقاء سيستم فناوري – توسعه مشاركت هاي بخش دولتي خصوصي در امور بيمارستان .

 

اهداف بيمارستان :

مدیریت بیمارستان با ارزش گذاری بر بیمار، پیاده سازی استانداردهای اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی را بمنظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده ، در دستور کار خود قرار داده است. در این راستا چشم انداز و اهداف سازمان به روشنی برای تمامی پرسنل تعریف شده است و همه می دانند که به کجا می روند و  چگونه باید این مسیر را طی نمایند.

ما در بیمارستان ایرانشهر متعهدیم به :

رعایت منشور حقوق بیمار، رعایت کلیه قوانین و مقررات درمان و بهداشتی ، جلب رضایت مشتریان ، ارتقاء و حفظ کرامت ارباب رجوع در نظام اداری،  رعایت اصول حرفه ای کار و اخلاق کاری،  بهبود كيفيت خدمات درماني بر مبناي سيستم مديريت كيفيت با تكيه بر توانمندي هاي متخصصين و كاركنان

ارزش های انسانی و فرهنگی حاکم بر بیمارستان شامل موارد ذیل می باشد:

احترام به حقوق بيماران ،  پرسنل و ساير ذينفعان، مراقبت و ایمنی، احترام به حقوق پزشكان، نوآموزي، نظم و انضباط، همدلي و صداقت، شور و نشاط، حفظ محيط زيست

پيام مديريت

    به نام ايزد يكتا

پيام مدير

ستايش خداوندي را كه در يگانگي والا و در بي  همتايي ، نزديك   و در اقتدارشكوهمند و در اركان خود بسي بزرگ است .دانشش بر همه چيز احاطه دارد و حال آنكه او در مقام خودش است و آفريدگان، همگي مقهور قدرت اويند .بزرگي كه پيوسته بوده و ستوده اي كه هميشه خواهد بود . پديد آورنده  آسمانها ي بلند و گستراننده گسترده شده ها و فرمانرواي مطلق زمين و آسمانهاست و بي اندازه و پاك و بي نهايت پاكيزه است . پروردگار فرشتگان و روح القدس و نسبت به هر آنچه آفريده فزونبخش است و چه ساخته و پرداخته، غرقه عطا و فضل اويند . هر ديده اي را مي بيند و هيچ ديده اي را توان ديدار او نيست بزرگوار و بردبار و بخشنده است كه رحمتش همه چيز را فرا گرفته و منعمي است كه بر همه مخلوقات منت داده.  

(قسمتي از خطبه غدير )

خوشبختي ديگران از خوشبختي ما كم نمي كند و ثروت آنان رزق ما را نمي كاهد و صحت آنان هرگز سلامتي ما را نمي گيرد . پس آرزو مي كنيم  براي ديگران آنچه را كه آرزو مي كنيم براي خودمان .

با درود فراوان خدمت مراجعين گرامي

مفتخريم كه در بيمارستان ايرانشهربا قدمتي بيش از 40 سال و داشتن كارنامه اي درخشان  در عرصه بهداشت و درمان ، خدمتگزار بيماران هستيم .

 اين بيمارستان با حضور فعال پزشكان متخصص وبا تجربه آماده ارائه خدمات شبانه روزي و بي وقفه به بيماران مي باشد.

كسب گواهي نامه IPD از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي به اين مركز امكان ارائه خدمت به بيماران خارجي را فراهم نموده   است . ودارا بودن  گواهي نامه اعتبار بخشي ملي درجه يك نمايانگر اينست كه در عرصه ارائه خدمات بهداشتي و درماني داراي  استانداردهاي معتبر مي باشد .

انجام برخي جراحي هاي نادر مثل جراحي تومورهاي استخواني بدخيم نشانگر وسعت ارائه خدمات و متمايز بودن آن از ساير مراكز است .تلاش بي وقفه مديران و پزشكان و پرسنل اين مركز باعث پيشرفت روز افزون و پيشتازي در عرصه بهداشت ودرمان مي باشد  .ارائه خدمات تخصصي پاراكلينيك بيماران را از اعزام مكرر به مراكز ديگر بي نياز ميكند و دارابودن تجهيزات رفاهي در محيطي آرام با پرسنلي مجرب از ديگر امتيازات بيمارستان ايرانشهر مي باشد.

كلينيك هاي تخصصي و امكان نوبت گيري تلفني و آنلاين ،دسترسي بيماران را به خدمات درماني سهل تر مي نمايد .

همه اين موارد تنها گوشه اي از تلاش ما براي خدمت رساني به جامعه و بيماران است.  ما  با تمام نيرو و توان در راه ارائه خدمات بهتر  تلاش مي كنيم و در اين راه از انتقادات و پيشنهادات شما  براي پيشرفت  سود خواهيم جست و از شما خواستاريم كه مارا با  نظرات خود ياري نماييد .

ما عميقا تعهد مي كنيم كه خود را وقف خدمت به انسانيت نماييم .ما حرفه خود را با وجدان و شرافت انجام خواهيم داد و سلامتي بيماران نخستين و ظيفه ما خواهد بود. ( سوگند نامه سقراط )

 از خداوند متعال تندرستي شما را خواستاريم . 

                                                                                                                دكتر محمد علي نصرتي

اعضای هیات مدیره بیمارستان ایرانشهر

دکتر نصرتی مدیر بیمارستان ایرانشهر

دكتر محمد علی نصرتی(مدير عامل و مسئول فنی)

دكتر شهلا عامري(عضو هيئت مديره)

دكتر شهلا عامري(عضو هيئت مديره)

دكتر جلال نوروزي خراسانی(عضو هيئت مديره

دكتر جلال نوروزي خراسانی(عضو هيئت مديره

دكتر آرمان فاتحی(عضو هيئت مديره)

دكتر آرمان فاتحی(عضو هيئت مديره)

دكتر منوچهر سرحدي(نائب رئيس هئيت مديره)

دكتر منوچهر سرحدي(نائب رئيس هئيت مديره)

دكتر حسین فراهيني(رئيس هيئت مديره)

دكتر حسین فراهيني(رئيس هيئت مديره)

رسالت بيمارستان ايرانشهر:

 

“ارائه خدمات مطلوب درماني به بيماران”،

“جلب اعتماد و رضايت مراجعين و ذينفعان”،

“بهبودكيفيت خدمات درماني برمبناي سيستم مديريت كيفيت”،

” تكيه بر توانمندي متخصصين و كاركنان

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید