لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

روش عمل لیزر دیسک کمر

روش عمل لیزر دیسک کمر

Table of Contents

در این مطلب در تلاشیم تا در رابطه با روش عمل لیزر دیسک کمر ، اطلاعاتی برای شما داشته‌ باشیم. همراه ما باشید.

بهتر است قبل از هر چیز با ملاک ها و مترهای تشخیص بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران آشنا شوید.

 

اینفوگرافیک روش عمل لیزر دیسک کمر

اینفوگرافیک روش عمل لیزر دیسک کمر
اینفوگرافیک روش عمل لیزر دیسک کمر

یکی از مهم‌ترین این راهکارها روش عمل لیزر دیسک کمر می‌باشد که در بیمارستان ایرانشهر این راهکار درمانی در بهترین حالت ممکن برای بیماران اتفاق خواهد افتاد.

روش عمل لیزر دیسک کمر چگونه است؟

یک لیزر کوچک در محل برش قرار داده می‌شود تا دیسکی که باعث فشردگی عصب می‌شود را ببرد. سپس قسمت بریده شده دیسک برداشته می‌شود و محل برش بسته می‌شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش روش عمل لیزر دیسک کمر کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

عناوینی که در این مقاله بررسی می‌کنیم عبارتند از:

روش عمل لیزر دیسک کمر به چه چیزی گفته می‌شود؟

چه کارهایی قبل‌ از انجام عمل لیزر دیسک کمر برای بیمار باید انجام بگیرد؟

مدت‌ زمان انجام عمل لیزر دیسک کمر

مدت‌ زمان از بین رفتن درد بعد از روش لیزر

استفاده از فیزیوتراپی و روش‌های دیگر بعد از لیزر دیسک کمر

آیا استفاده از عمل لیزر دیسک کمر دردناک می‌باشد؟

میزان موفقیت روش عمل لیزر دیسک کمر

در روش عمل لیزر دیسک کمر، اشعه لیزر چگونه به دیسک وارد خواهد شد؟

تعداد مجموع انرژی‌های وارد بر فضای دیسکی

آیا روش عمل لیزر دیسک کمر می‌تواند فعالیت جراحی دیسک را انجام بدهد؟

روش عمل لیزر دیسک کمر دارای چه عوارضی می‌باشد؟

سوالات متداول در رابطه با عمل لیزر دیسک کمر چه مواردی می‌باشد؟

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر با استفاده از چاقوی جراحی انجام می‌گیرد؟

در چه مواردی نیاز به استفاده از روش عمل لیزری دیسک کمر می‌باشد؟

استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر چگونه باعث کاهش فشار داخل دیسک می‌شود؟

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر در مطب قابل ‌انجام است؟

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر برای دیسک‌های پاره و بسیار بیرون‌ زده مناسب است؟

مزایای استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر به نسبت جراحی باز در چه مواردی می‌باشد؟

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر باعث بستری بیمار خواهد شد؟

چه مدت بعد از انجام عمل لیزر دیسک کمر، فرد می‌تواند فعالیت‌های روزانه را از سر بگیرد؟

کدام یک از روش‌های جراحی دیسک به‌ عنوان جدیدترین راه‌حل شناخته می‌شوند؟

انجام عمل لیزر دیسک کمر برای افراد که درد سیاتیکی دارند، قابل ‌انجام می‌باشد؟

آیا استفاده از عمل لیزر دیسک کمر سبب چسبندگی خواهد شد؟

آیا بعد از انجام روش عمل لیزر دیسک کمر می‌توان عمل جراحی باز انجام داد؟

برآورد هزینه عمل دیسک کمر با استفاده از لیزر به چه صورت می‌باشد؟

آیا محدودیت زمانی برای انجام عمل لیزر دیسک کمر وجود دارد؟

حرف آخر

وجود دردها در دیسک کمر بر اثر ۳ مکانیسم مهم صورت می‌گیرد

وجود دردها در دیسک کمر بر اثر ۳ مکانیسم مهم صورت می‌گیرد که اولین آن‌ها بر اساس حجمی است که از طریق دیسک کمر بر روی کانال نخاعی وارد خواهد شد.

در این شرایط امکان حرکت ریشه‌های عصبی بسیار کمتر خواهد شد که عامل مؤثری برای به وجود آمدن دیسک کمر می‌باشد.

حتما می‌دانید که هر فردی در هنگام راه رفتن و قدم برداشتن، با حرکت بین مهره‌ها در سوراخ‌های آن‌ها مواجه خواهد شد و ریشه‌های عصبی در آن‌ها مدام در حال‌ حرکت می‌باشند.

حال به ‌غیر از این مسئله، نکته دوم دیگری که باعث پارگی دیسک کمر خواهد شد، فشار داخل دیسک به نقاط ضعیف و پاره‌شده می‌باشد

و همین مسئله باعث می‌شود تا به‌ صورت مساوی فشار روی تمامی دیسک کمر انتقال داده نشود و باعث دردهای بسیار خواهد شد.

فشاری که روی ریشه‌های عصبی وجود دارد

در واقع دلیل اصلی دومی که برای ایجاد دردها در پارگی دیسک مشاهده می‌شود، بر اثر فشاری است که روی ریشه‌های عصبی وجود دارد.

دلیل سوم برای پارگی دیسک این است که باعث آزادسازی موادی خواهد شد که سبب می‌شود گلبول‌های سفید تحریک شوند و باعث بیرون آمدن رگ‌های بیشتر و شکل‌گیری التهاب و افزایش فشار در ریشه‌های عصبی گردد.

به‌ همین دلیل وجود دیسک کمر مساله‌ای بسیار نگران‌کننده می‌باشد که امروزه راهکارهای بسیاری برای برطرف نمودن آن ایجاد شده است.

مراجعه به بیمارستان ایرانشهر

اگر درگیر مشکل دیسک کمر می‌باشید، برای برطرف نمودن این معضل می‌توانید به بیمارستان ایرانشهر واقع در تهران مراجعه کنید تا بتوانید تحت نظارت بهترین پزشکان، بهترین درمان را دریافت کنید.

حال اگر هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با این روش درمانی ندارید، در ادامه این مبحث قصد داریم که آگاهی شما را در این زمینه افزایش دهیم تا با علم کافی بتوانید به بیمارستان ایرانشهر به منظور عمل لیزر دیسک کمر مراجعه کنید. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روش عمل لیزر دیسک کمر به چه چیزی گفته می‌شود؟

روش عمل لیزر دیسک کمر به چه چیزی گفته می‌شود؟
روش عمل لیزر دیسک کمر به چه چیزی گفته می‌شود؟

همه ما به این موضوع واقف هستیم که روش‌های درمانی امروزه جای روش‌های عمل‌های جراحی باز را گرفته ‌است که می‌تواند باعث دوران نقاهت کمتری گردد.

یکی از راهکارهای مهمی که امروز می‌تواند برای انواع بیماری‌های مختلف به خصوص دیسک کمر کاربرد داشته باشد، استفاده از این نوع لیزر می‌باشد.

در واقع نورهای تقویت شده‌ای که می‌توانند سبب بریده شدن جسم و استخوان‌های داخلی مفاصل شوند، با نام لیزر درمانی شناخته می‌شوند.

این تکنولوژی با پیدایش خود توانست به‌ سرعت در صنعت پزشکی کاربردهای بسیاری را داشته باشد

این تکنولوژی با پیدایش خود توانست به‌ سرعت در صنعت پزشکی کاربردهای بسیاری را داشته باشد و درمان را برای افراد مختلف به خصوص افرادی که درگیر دیسک کمر می‌باشند، زودتر فراهم کند.

اغلب ما از این ‌موضوع آگاه هستیم که اشعه‌ها وظیفه اصلی را در عملکرد لیزر انجام خواهند داد.

بریدن موزائیک، سنگ یا فلز بر اثر اشعه‌های لیزر و با کمک آن‌ها اتفاق خواهد افتاد و عملکردهای فعالیت‌های ظریف روی اجسام فلزی به واسطه لیزر با دقت بالاتری انجام خواهد گرفت.

همین موارد باعث شد تا برای جراحی‌ها و علم پزشکی، لیزر از اهمیت بالایی برخوردار باشد و برای ستون مهره‌ها به سرعت توانست یک راهکار درمانی رایج به حساب آید.

دریافت گواهی‌نامه FDA برای برطرف نمودن دیسک کمر

سازندگان لیزر از سال ۱۹۹۱ توانستند موفق به دریافت گواهی‌نامه FDA برای برطرف نمودن دیسک کمر و درمان آن از طریق این راهکار درمانی باشند که این ‌موضوع با نام روش عمل لیزر دیسک کمر در بین عموم جامعه شناخته می‌شود.

به‌ حدی این مسئله توانسته مزایای متعدد برای بیماران در بر داشته باشد که جراحان آمریکایی تا به امروز بیشتر از یک میلیون نفر را از طریق این روش جراحی کرده‌اند و هیچ‌گونه عارضه‌ای برای افراد در طول درمان با استفاده از لیزر اتفاق نیفتاده‌ است.

همین مسئله باعث شد تا پزشکان ایرانی نیز از این راهکار درمانی مفید برای بیماران استفاده کنند تا بتوانند در مدت ‌زمان کمتری و بدون استفاده از عمل‌های جراحی باز، درمان را برای آن‌ها فراهم کنند.

برای این منظور اگر شما نیز درگیر مشکل دیسک کمر می‌باشید، می‌توانید برای استفاده از این روش به بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان برای درمان با لیزر مراجعه کنید.

دقت این بیمارستان برای استفاده از این روش درمانی بسیار بالا می‌باشد و می‌تواند پذیرای بسیاری از بیماران به منظور برطرف نمودن دیسک کمر باشد.

چه کارهایی قبل‌ از انجام عمل لیزر دیسک کمر برای بیمار باید انجام بگیرد؟

چه کارهایی قبل‌ از انجام عمل لیزر دیسک کمر برای بیمار باید انجام بگیرد؟
چه کارهایی قبل‌ از انجام عمل لیزر دیسک کمر برای بیمار باید انجام بگیرد؟

حتما به این نکته توجه داشته باشید که جراحی لیزری دیسک کمر را تحت یک مرکز قابل‌ اعتماد انجام بدهید. زیرا این عملکرد نیاز به ‌دقت کافی و تشخیص درست دارد.

برای انجام این روش به اتاق عمل نیاز دارید و همین‌طور تجهیزات متعددی هم برای آن وجود دارد و همانند جراحی برای بیماران، نیاز به سی‌تی‌اسکن، رادیوگرافی، ام آر آی، آزمایش خون و دیگر موارد وجود دارد تا پزشک تشخیص بدهد که بیمار دچار روماتیسم، عفونت و یا تب مالت نباشد.

پس روند انجام این روش نیاز به مشاوره‌های دیگری همچون قلب و دیگر پزشکان دارد. اگر بیمار دیابت داشته باشد، باید تمامی مراحل مشاوره برای او تحت نظر پزشکان اتفاق بیفتد.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در اهواز دیدن کنید.

مدت‌ زمان انجام عمل لیزر دیسک کمر

مدت‌ زمان انجام عمل لیزر دیسک کمر
مدت‌ زمان انجام عمل لیزر دیسک کمر

تمامی زمانی‌که برای هر سطح از عمل جراحی دیسک کمر با لیزر اتفاق می‌افتد، بیشتر از نیم‌ ساعت نخواهد شد. اما در شرایطی که باعث شکل‌گیری مشکلاتی به‌ منظور وارد شدن سوزن‌ها روی فضاهای دیسکی وجود داشته باشد،

امکان دارد که عموماً جراح چندین‌بار تلاش داشته باشد تا بتواند سوزن‌های مربوطه لیزر را به فضای دیسک وارد کند و این شرایط باعث می‌شود تا آن مدت ‌زمان، انجام این روش تا ۲ ساعت به طول بینجامد.

مدت‌ زمان از بین رفتن درد بعد از روش لیزر

اصولاً بعد از چند ساعت از انجام لیزر درمانی برای دیسک کمر، دردهای ناشی از بین خواهند رفت و به‌ تدریج باعث کمتر شدن درد دیسک کمر خواهد شد.

می‌توان گفت که در طول هفته اول بعد از انجام لیزر درمانی برای دیسک کمر، دردها به کمترین حد خود خواهند رسید و بعد از گذشت ۱ هفته، صددرصد تمامی دردهای بیمار از بین خواهد رفت. این پروسه تا ۱ ماه بعد از لیزر درمانی باعث بهبودی بیمار خواهد شد.

اگر دردهای موجود تا ۱ ماه بعد از این روش از بین نرود، بدان معناست که این عملکرد برای بیمار موفقیت‌آمیز نبوده و باید جراحی باز برای او انجام شود.

استفاده از فیزیوتراپی و روش‌های دیگر بعد از لیزر دیسک کمر

معمولاً پزشکانی که در بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان برای انجام این عمل فعالیت دارند، توصیه می‌کنند که بیمار نیازی به فیزیوتراپی بعد از این راهکار درمانی ندارد.

اما اگر دردهای بیمار بهبود پیدا نکند، صلاح امر بر این است که دوره‌های ۱۰ جلسه‌ای برای فیزیوتراپی بیمار اتفاق بیفتد تا بتواند تأثیر بیشتری روی روند لیزر درمانی داشته باشد.

آیا استفاده از عمل لیزر دیسک کمر دردناک می‌باشد؟

آیا استفاده از عمل لیزر دیسک کمر دردناک می‌باشد؟
آیا استفاده از عمل لیزر دیسک کمر دردناک می‌باشد؟

در رابطه با افرادی که آستانه تحمل بسیار پایینی در رابطه با انجام هر گونه راهکار درمانی دارند، باید بگوییم که استفاده از روش عمل لیزری دیسک کمر و برای افراد، دردی در بر نخواهد داشت.

به دلیل این‌ که در اتاق عمل، داروهای وریدی به بیمار داده می‌شود که در حالت بی‌دردی و بی‌حسی قرار خواهد گرفت.

قبل ‌از این‌ که سوزن‌ها توسط جراح مد نظر به داخل دیسک فرستاده شود، موادی روی سطح پوست که باعث بی‌حسی محل ورود سوزن‌ها خواهد شد، زده خواهد شد.

در واقع عملکرد این عمل همانند فعالیت‌های دندانپزشکی می‌باشد که پزشک عصب‌های اطراف دندان را بی‌حس می‌کند تا بیمار هیچ‌گونه دردی را متوجه نشود.

میزان موفقیت روش عمل لیزر دیسک کمر

طبق بررسی‌ها و آمار انجام‌ شده می‌توان قطع به‌ یقین گفت که حدوداً ۶۰ درصد از بیمارانی که استفاده از این روش را در بیمارستان ایرانشهر انجام داده‌اند، به ‌صورت دائم و به‌سلامتی رسیده‌اند.

اما امکان دارد تا ۴۰ درصد باقیمانده آن مجدداً درگیر درد در نواحی دیسک کمر شوند که امکان دارد این مسئله باعث شود در آینده نیاز به استفاده از جراحی‌های لیزر بعدی یا در آخر استفاده از جراحی باز برای این افراد صورت بگیرد.

در روش عمل لیزر دیسک کمر، اشعه لیزر چگونه به دیسک وارد خواهد شد؟

در روش عمل لیزر دیسک کمر، اشعه لیزر چگونه به دیسک وارد خواهد شد؟
در روش عمل لیزر دیسک کمر، اشعه لیزر چگونه به دیسک وارد خواهد شد؟

هنگامی‌ که جراح اطمینان پیدا می‌کند که دیسک بیمار را پیدا کرده ‌است، سوزن را در داخل دیسک کمر وارد می‌کند و شرایط دیسکوگرافی انجام خواهد شد.

در این مواقع با استفاده از دستگاه رادیولوژی که با نام فلورسکوپی اشعه ایکس شناخته می‌شود، می‌توان تمامی اسکلت‌بندی بدن فرد را مشاهده کرد.

این شرایط پالس‌هایی داخل بدن بیمار می‌کند که روی یک پدال تعبیه ‌شده است و جراح با هر بار فشار دادن آن باعث وارد کردن ۱۰ وات انرژی به فضای دیسک خواهد شد.

اگر در این شرایط بیمار احساس درد داشته باشد، پزشک مد نظر در بیمارستان ایرانشهر، میزان انرژی وارد شده روی دیسک کمر را کاهش خواهد داد. به‌ عنوان نمونه می‌تواند با هر بار فشردن پدال به فضای دیسکی، ۵ وات انرژی وارد کند.

تعداد مجموع انرژی‌های وارد بر روی فضای دیسکی

تجربیات جراحان در زمینه انجام عمل لیزر دیسک کمر نشان می‌دهد که برای انجام این نوع جراحی در یک دیسک متوسط، تقریباً ۱۳۰۰ وات انرژی می‌تواند کافی باشد.

اما نمی‌توان گفت که این برای تمامی افراد صدق خواهد کرد، زیرا بر اساس نوع دیسک، جراح می‌تواند انرژی کمتر یا بیشتری را به فضای داخل دیسکی وارد کند.

آیا روش عمل لیزر دیسک کمر می‌تواند فعالیت جراحی دیسک را انجام بدهد؟

آیا روش عمل لیزر دیسک کمر می‌تواند فعالیت جراحی دیسک را انجام بدهد؟
آیا روش عمل لیزر دیسک کمر می‌تواند فعالیت جراحی دیسک را انجام بدهد؟

برخی از افراد اعتقاد دارند که استفاده از لیزر یک وسیله مدرن می‌باشد. اما باید بدانید که در واقع تمرکز پرتوهای نور روی برش بافت‌های نرم در این شرایط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشعه لیزر در جراحی‌های متفاوت دیگری همچون جراحی چشم می‌تواند تحولات بسیاری به وجود بیاورد و عیب‌های مربوطه روی بیماری‌های شبکه‌ای را درمان کند.

همین مسئله روی دیسک گردن و کمر نیز تاثیرگذار می‌باشد و باعث می‌شود تا استفاده از این تکنولوژی برای بیماری‌های ستون فقرات به خصوص پارگی‌های دیسک کمر مفید باشد.

بعد از سالیان سال، تلاش دانشمندان با تحقیق‌های فراوان به این مبحث دست پیدا کردند که استفاده از این تکنولوژی جدید و نوین می‌تواند برای دیسک کمر مؤثر واقع شود و روی بافت‌های نرم در جراحی ستون فقرات تاثیر گذار باشد.

روش عمل لیزر دیسک کمر دارای چه عوارضی می‌باشد؟

روش عمل لیزر دیسک کمر دارای چه عوارضی می‌باشد؟
روش عمل لیزر دیسک کمر دارای چه عوارضی می‌باشد؟

همه افراد تصور می‌کنند که هر کدام از راهکارهای درمانی به‌ غیر از این ‌که می‌تواند باعث درمان افراد در مدت ‌زمان کم شود، امکان دارد تا افراد را با عوارض مختلفی روبرو کند.

اما می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که با استفاده از عمل لیزر دیسک کمر، هیچ‌گونه عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد.

زیرا هیچ‌گونه گزارشی براساس افرادی که از این نوع لیزر استفاده کرده‌اند، به ‌عنوان عوارض به ثبت نرسیده ‌است. البته ناگفته نماند که در برخی موارد نادر با توجه به این‌که سوزن‌ها در فضاهای دیسکی وارد شده‌اند، باعث صدمه به ریشه عصبی و عفونت دیسکی شده‌اند.

سوزن به ریشه‌ی عصبی برخورد می‌کند

دلیل اصلی این مبحث این است که سوزن به ریشه‌ی عصبی برخورد می‌کند و عدم آگاهی پزشک مربوطه برای انجام این نوع عمل لیزر برای دیسک کمر می‌تواند مهم‌ترین دلیل آن شناخته شود.

پس برای این منظور باید حتما تحت معالجه پزشکی قرار بگیرید که بتواند تخصص کافی در این امر را داشته باشد. بیمارستان ایرانشهر تهران، دارای بهترین پزشکان برای انجام روش عمل لیزر دیسک کمر می‌باشد که می‌توانید برای استفاده از این خدمات به این بیمارستان مراجعه کنید.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن افراد در رابطه با عمل جراحی دیسک با لیزر شکل می‌گیرد

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن افراد در رابطه با عمل جراحی دیسک با لیزر شکل می‌گیرد، این است که آیا با استفاده‌ی یک ‌بار از این راهکار درمانی، امکان استفاده مجدد وجود دارد؟

هیچ‌گونه منعی برای فردی که ۱ تا ۲ سال بعد از انجام عمل لیزر دیسک کمر که با موفقیت انجام ‌شده است، وجود ندارد و اگر فردی تمایل به استفاده مجدد از عملکرد لیزر دیسک کمر داشته باشد، می‌تواند از آن استفاده کند.

اما اگر شخصی با گذشت ۶ ماه از این عمل مجدداً درخواست استفاده از این راهکار را داشته باشد، به این نتیجه خواهیم رسید که استفاده از این عمل برای این فرد کارساز نبوده ‌است و نیاز به استفاده از عمل جراحی باز روی وی می‌باشد.

سوالات متداول در رابطه با عمل لیزر دیسک کمر چه مواردی می‌باشد؟

سوالات متداول در رابطه با عمل لیزر دیسک کمر چه مواردی می‌باشد؟
سوالات متداول در رابطه با عمل لیزر دیسک کمر چه مواردی می‌باشد؟

برخی از افراد هنوز به سوالات ذهنی خود در رابطه با استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر نرسیده‌اند

و برای این ‌که بتوانند تحت نظر بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان برای انجام عمل لیزر دیسک کمر این مسئله را بهبود ببخشند، نیاز به اطلاعات بیشتری دارند.

در ادامه قصد داریم تا سوالات متداولی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد را برای شما پاسخ دهیم.

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر با استفاده از چاقوی جراحی انجام می‌گیرد؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که راهکار استفاده از عمل لیزر دیسک کمر بر اساس گذشته و استفاده از عمل باز نیاز به شکاف و برش دارد. باید برای اطلاعات بیشتر شما بگوییم که استفاده از این روش در بیمارستان ایرانشهر باعث هیچ‌گونه شکافی در هنگام جراحی نخواهد شد

و همین مسئله سبب می‌شود که عوارض کمتری برای بیمار حاصل گردد و بتواند در دوره زمانی کمتری به بهبود برسد. در واقع دوران نقاهت برای این نوع روش بسیار کوتاه ‌مدت می‌باشد.

شرایط استفاده از این روش فقط بر اثر لیزر و کمک گرفتن از یک سوزن و فیبر نوری می‌باشد که در فضاهای بین دیسک‌ها وارد می‌شود تا بتواند درمان را برای افراد فراهم سازد.

البته باید در مراکزی که بهترین خدمات را برای عمل لیزر دیسک کمر ارائه می‌دهند، از این روش استفاده داشته باشید. بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان می‌تواند بیماران بسیاری را تحت پوشش خود معالجه کند و با خدمات ارزنده خود در این زمینه، رفاه حال بیماران را تضمین می کند.

در چه مواردی نیاز به استفاده از روش عمل لیزری دیسک کمر می‌باشد؟

برای افرادی که دچار دیسک‌های خفیف تا متوسط می‌باشند، استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر به تشخیص پزشکان بیمارستان ایرانشهر اتفاق می‌افتد.

زیرا استفاده از این راهکار درمانی برای افرادی که درگیر دیسک‌های شدید می‌باشند، جواب‌دهی نخواهد داشت و نمی‌تواند تاثیرگذار باشد. این افراد باید از عمل‌های جراحی باز استفاده داشته باشند.

اما نتایج حاصل ‌شده از روش عمل لیزر دیسک کمر در بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان برای دیسک‌های خفیف تا متوسط بسیار خوب گزارش ‌شده است.

استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر چگونه باعث کاهش فشار داخل دیسک می‌شود؟

استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر چگونه باعث کاهش فشار داخل دیسک می‌شود؟
استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر چگونه باعث کاهش فشار داخل دیسک می‌شود؟

اشعه‌هایی که در راهکار لیزر وجود دارند، باعث می‌شود تا حفره‌های کوچکی در درون دیسک به وجود آورده شود. برای این‌ که آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید،

باید بگوییم مطالعات بسیاری روی این مبحث انجام‌ گرفته و ثابت می‌کند که اگر اندازه داخل دیسک افراد حدوداً ۱ میلی‌لیتر مربع یعنی به ‌اندازه ۱ میلی‌متر در میلی‌متر به ‌وجود آمده باشد،

استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر باعث کاهش یافتن فشار داخل دیسک به اندازه‌ ۳۱۲ کیلو پاسکال خواهد شد.

در واقع از طریق این مطلب می‌توان دریافت که استفاده از اشعه لیزر سبب می‌شود تا فشارهایی که در داخل دیسک وجود دارند، حدوداً نصف میزان اولیه شوند و این باعث کاهش یافتن دردهای موضعی افراد خواهد شد.

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر در مطب قابل ‌انجام است؟

برخی از پزشکان، وعده‌های دروغینی به بیماران برای استفاده از لیزر درمانی برای برطرف نمودن دیسک کمر در مطب‌ها می‌دهند. باید بگوییم که استفاده از این عملکرد در مطب امکان‌پذیر نمی‌باشد و حتما باید در اتاق‌های مخصوص بیمارستان ایرانشهر اتفاق بیفتد.

به دلیل این ‌که استفاده از این روش نیازمند دستگاه فلورسکوپ می‌باشد که در تجهیزات بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان برای استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر وجود دارد و می‌توانید با مراجعه به این بیمارستان از خدمات آن بهره کافی را ببرید.

بهتر است بدانید که دستگاه فلورسکوپ دستگاهی می‌باشد که در بخش رادیولوژی فعالیت دارد و کمک می‌کنند تا فیلم‌ها در همان لحظه استفاده از اشعه لیزر و هنگام سوزاندن ظاهر شود و پزشک بتواند وضعیت اصلی دیسک کمر را مشاهده کند.

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر برای دیسک‌های پاره و بسیار بیرون‌ زده مناسب است؟

اگر شرایط بیمار به گونه ایست که دارای دیسک کمر بسیار برجسته می‌باشد و یا در هنگام وجود فتق دیسک دچار عدم توانایی در راه رفتن و یا بی‌اختیاری در مدفوع و ادرار می‌شود، پزشکانی که در بیمارستان ایرانشهر فعالیت دارند،

استفاده از راهکار و روش عمل لیزری دیسک کمر را برای این افراد مناسب نمی‌دانند و بر این باورند که استفاده از این شرایط برای بیمار سودی نخواهد داشت. توصیه پزشکان بیمارستان ایرانشهر این است که عمل باز برای این دسته از افراد صورت بگیرد تا بتوانند درمان بهتری را سپری کنند.

مزایای استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر به نسبت جراحی باز در چه مواردی می‌باشد؟

بسیاری از مزیت‌ها و ویژگی‌های استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر باعث می‌شود تا اغلب افراد به سمت این راهکار درمانی روی بیاورند.

یکی از این مزیت ها این است که بیهوشی عمومی در این نوع روش درمانی اتفاق نخواهد افتاد و بیمار توسط بی‌حسی‌های موضعی می‌تواند تحت معالجه و عمل لیزر دیسک کمر باشد.

البته در این مواقع برخی از داروهای خواب‌آور نیز می‌توانند باعث خواب بیمار شوند تا در این شرایط هیچ‌گونه دردی را احساس نکند.

سپس انجام عمل لیزر دیسک کمر توسط تخصص‌های پزشکانی که در بیمارستان ایرانشهر فعالیت دارند، انجام خواهد گرفت.

البته به‌ غیر از این مسائل به دلیل این‌که هیچ‌گونه شکافی روی بدن بیمار انجام نمی‌گیرد و دوره درمان و نقاهت برای افراد در کمترین حالت ممکن اتفاق خواهد افتاد، به ‌عنوان ویژگی اصلی استفاده از روش لیزر دیسک کمر شناخته می‌شود.

آیا استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر باعث بستری بیمار خواهد شد؟

هنگامی ‌که استفاده از عمل لیزر دیسک کمر در بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان اتفاق بیفتد، معمولاً بستری شدن بیمار فقط چندین ساعت طول خواهد کشید و در این چندین ساعت، بیمار در بیمارستان تحت مراقبت می‌باشد.

مهم‌ترین دلیل عدم بستری این است که هیچ‌گونه چاقوی جراحی برای استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر استفاده نشده ‌است

و به وسیله سوزن های مخصوص، اشعه‌های لیزر به فضای داخل دیسکی وارد شده است. همین مسئله باعث می‌شود که بیمار نیازی به مراقبت‌های طولانی ‌مدت نداشته باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست مراقبت های بعد از عمل لیزری دیسک کمر دیدن کنید.

افراد چه مدت بعد از انجام عمل لیزر دیسک کمر می‌توانند فعالیت‌های روزانه را از سر بگیرند؟

هیچ‌گونه محدودیتی برای بیمار بعد از انجام عمل لیزر دیسک کمر وجود نخواهد داشت و بلافاصله بعد از انجام این عمل در بیمارستان ایرانشهر می‌تواند به محل کار خود باز می‌گردد. اما توصیه می‌شود که فعالیت‌های سنگین تا ۱ هفته بعد از انجام روش عمل لیزر دیسک کمر اتفاق نیفتد.

کدام یک از روش‌های جراحی دیسک به‌ عنوان جدیدترین راه‌حل شناخته می‌شوند؟

با یک تحقیق جزئی می‌توان دریافت که استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر در حال حاضر به ‌عنوان جدیدترین نوع جراحی دیسک کمر شناخته می‌شود که در بین تمامی مردم دنیا عملکردی متداول می‌باشد و تعداد افرادی که روز به ‌روز از این راهکار درمانی استفاده می‌کنند، بیشتر خواهد شد.

البته نباید این ‌موضوع را فراموش کنید که حتما در بیمارستان‌هایی که دارای تجهیزات کافی برای انجام این عمل می‌باشند، درمان خود را ادامه دهید.

یکی از این بیمارستان‌ها، بیمارستان ایرانشهر می‌باشد که می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای درمان بیماران در زمینه عمل لیزر دیسک کمر فراهم سازد.

لطفا از پست عمل دیسک کمر با لیزر در تهران دیدن کنید.

آیا انجام عمل لیزر دیسک کمر برای افرادی که درد سیاتیکی دارند، قابل ‌انجام می‌باشد؟

تشخیص پزشکان این است که اغلب دردهای ناشی از سیاتیک بر اثر پارگی L4, L5, شکل خواهد گرفت و استفاده از روش عمل لیزر دیسک کمر می‌تواند کمک کند تا دردهای موجود بر اثر درد سیاتیک نیز برطرف شوند. پس شخصی که درگیر این مسئله می‌باشد، کاندید مناسبی برای استفاده از این روش است.

آیا استفاده از عمل لیزر دیسک کمر سبب چسبندگی خواهد شد؟

مسئله این است که هنگامی‌ که از لیزر دیسک کمر استفاده می‌شود، فیبر نوری به واسطه سوزن‌های کوچکی به بخش فضای دیسکی وارد خواهند شد و این مسئله نمی‌تواند سبب شکل‌گیری چسبندگی در این مفاصل شود.

به دلیل این ‌که در اطراف ریشه‌های عصبی، هیچ برشی اتفاق نخواهد افتاد و این مسئله نیز به ‌عنوان یکی از ویژگی‌های دیگر این روش شناخته می‌شود.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزر دیسک کمر در مشهد دیدن کنید.

آیا بعد از انجام روش عمل لیزر دیسک کمر می‌توان عمل جراحی باز انجام داد؟

آیا بعد از انجام روش عمل لیزر دیسک کمر می‌توان عمل جراحی باز انجام داد؟
آیا بعد از انجام روش عمل لیزر دیسک کمر می‌توان عمل جراحی باز انجام داد؟

هیچ‌گونه مانعی برای انجام عمل باز بعد از لیزر دیسک کمر وجود نخواهد داشت و بیمار اگر نیاز به استفاده از این عمل داشته باشد، می‌تواند یک هفته بعد از عمل لیزر دیسک کمر جراحی انجام دهد.

برآورد هزینه عمل دیسک کمر با استفاده از لیزر به چه صورت می‌باشد؟

برآورد هزینه عمل دیسک کمر با استفاده از لیزر به چه صورت می‌باشد؟
برآورد هزینه عمل دیسک کمر با استفاده از لیزر به چه صورت می‌باشد؟

این موضوع کاملاً بدیهی است که استفاده از عمل لیزر دیسک کمر به نسبت جراحی باز، نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتری داشته باشد.

به دلیل این‌که تهیه فیبر نوری که در لیزر وجود دارد، برای بیمارستان ایرانشهر و هر بیمارستان معتبر دیگری گران می‌باشد. اما در صورت استفاده از آن می‌توانید مزایای بسیاری کسب کنید.

آیا محدودیت زمانی برای انجام عمل لیزر دیسک کمر وجود دارد؟

آیا محدودیت زمانی برای انجام عمل لیزر دیسک کمر وجود دارد؟
آیا محدودیت زمانی برای انجام عمل لیزر دیسک کمر وجود دارد؟

برای انجام این روش، محدودیت زمانی وجود نخواهد داشت و با گذشت سال‌ها از درد کمر، فرد امکان دارد که تحت جراحی قرار بگیرد. برای این ‌که از این روش کاربردی و اصولی استفاده داشته باشید،

بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان، خدمات بسیاری را به شما ارائه خواهد داد تا بتوانید درمان را از طریق این راهکار برای خود فراهم سازید.

حرف آخر

بنابراین براساس تمامی موارد گفته ‌شده، می‌توان گفت که یکی از فناوری های قابل ‌اعتماد و خوب که بدون شکاف روی پوست می‌تواند باعث برطرف نمودن دیسک کمر گردد، اشعه لیزر می‌باشد.

در واقع عملکرد این این عمل به گونه ایست که به‌ جای این‌ که دیسک خراب برداشته شود، این دیسک در مرکز حرارت قرار می‌گیرد تا بتواند خود را جمع کند و در نهایت فاصله بین دیسک‌ها برای بیمار و دیسک‌ها و عصب‌های بیمار برطرف شود.

این عمل کاملاً کم تهاجمی می‌باشد و می‌تواند بهترین شرایط درمانی را برای بیمار فراهم کند. با توجه به این ‌که این راهکار بسیار رواج پیدا کرده ‌است، اغلب افراد در تهران به ‌دنبال مراکز درمانی که بتوانند به بهترین نحو ممکن از آن خدمات بگیرند، می‌گردند.

بهترین بیمارستان برای انجام عمل لیزر دیسک کمر

می‌توانیم نام بیمارستان ایرانشهر را به‌ عنوان بهترین بیمارستان برای انجام عمل لیزر دیسک کمر به میان بیاوریم تا بتوانید با استفاده از خدماتی که در این بیمارستان ارائه می‌شود، به نتیجه دلخواه برای درمان دیسک کمر برسید. امیدواریم که استفاده از این مطلب توانسته باشد شما را در باره لیزر دیسک کمر آگاه کند.

در پایان توصیه می کنیم، عمل دیسک کمر با لیزر در اهواز را مطالعه نمایید.

منبع:

https://b2n.ir/p05932

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید