لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان

عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان

Table of Contents

در این مقاله قصد داریم تا موضوع عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان را بررسی نماییم. همراه شما هستیم.

اگر ساکن تهران و یا سایر شهرستان ها هستید صفحه مربوط به عمل دیسک کمر با لیزر در تهران را ببنید.

اگر ساکن مشهد هستید صفحه عمل لیزر دیسک کمر در مشهد را ببنید

اگر بخواهیم یکی از مطمئن ترین راه های درمان دیسک کمر را نام ببریم، قطعا نام عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان آورده خواهد شد.

اینفوگرافیک عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان

اینفوگرافیک عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان
اینفوگرافیک عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان

در هر کجای دنیا که تصمیم به انجام این نوع جراحی گرفتید، حتما به نوع تخصص پزشک معالج آن توجه بسیار ویژه ای داشته باشید.

این روش بسیار کم تهاجم و در عین حال موثر، علاوه بر تشخیص دیسک کمر‌، در درمان درد کمرهای حاد و مزمن نیز بسیار کارا عمل کرده است. شاید به جرات بتوان گفت که یکی از مدرن ترین و قطعا پیشرفته ترین روش ها، جراحی بسته یا لیزری دیسک کمر می باشد.

در عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان، از تکنیک های متفاوت بهره گیری می شود تا فشار حاکم روی دیسک کم گردد. چرا که هدف اصلی از انتخاب این نوع عمل سرپایی، همین کاهش فشار و برگرداندن دیسک بیرون زده به محل اصلی خودش  می باشد. همین بازگشت فتق به سمت عقب، فشار وارده بر رشته های عصبی را کم کرده و سبب کنترل درد می شود.

بیمارستان ایرانشهر

در بیمارستان ایرانشهر به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ستون فقرات دنیا، با علم به این که جراحی دیسک کمر با لیزر، از حساسیت های بالایی برخوردار است و به تکنیک های فوق تخصص احتیاج دارد، از جراحان فوق تخصص ستون فقرات که دوره های PLDD را گذرانده اند، بهره گیری می شود.  زیرا با وجود بسته بودن این روش جراحی، یک اشتباه کوچک می تواند یک فاجعه بزرگ پزشکی به بار بیاورد.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل دیسک کمر با لیزر در اهواز دیدن کنید.

چگونگی عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان

عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان یک وضعیت پزشکی است که بر ستون فقرات تأثیر می گذارد. یعنی که یک پارگی در حلقه فیبری بیرونی یک دیسک بین مهره ای باعث می شود بخش نرم و مرکزی دیسک دچار بیرون زدگی می شود.

این پارگی در حلقه دیسک ممکن است منجر به آزادشدن واسطه‌های شیمیایی ضدالتهابی شود که می‌توانند به‌طور مستقیم باعث درد شدید، حتی در فقدان فشردگی ریشه عصبی شوند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

عناوین مقاله:

کمردرد چیست؟

دیسک کمر چیست؟

عامل های ایجاد کننده ی دیسک کمر را بیان نمایید.

درمان فتق یا دیسک کمر

انواع جراحی فتق یا پارگی دیسک

مراحل و پروسه عمل دیسک کمر

درمان دیسک کمر با لیزر برای چه بیمارانی مناسب است؟

بعد از عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان چه نتایجی را می توان انتظار داشت؟

مزایای استفاده از درمان دیسک کمر با لیزر

مراقبت های بعد از عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان

تفاوت جراحی لیزری دیسک با روش های دیگر

هزینه درمان دیسک کمر با لیزر

نتیجه گیری

 

کمردرد چیست؟

کمردرد چیست؟
کمردرد چیست؟

یکی از مهلک ترین دردهایی که باعث کاهش توانایی فرد در پیشبرد فعالیت های روزانه و بروز اختلال در زندگی می گردد، کمر درد ناشی از دیسک کمر می باشد. روش های گوناگونی را تا به امروز به انجام رسانده اند که این اختلال رفع گردد، اما با مزیت تر و کاربردی تر از روش عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان تایید نشده است.

با این که تقریبا هزینه بردار است، اما قطعا شما را به نتیجه دلخواه و مورد تایید خواهد رساند. در این روش سرپایی و تک مرحله ای، یک سوزن به قسمت داخلی دیسک هدایت می گردد تا قسمت هسته مرکزی دیسک به کمک لیزر سوزانده شود.

علاوه بر تهاجم پایین این روش نسبت به  سایر روش ها، بعد از عمل نیز شاهد دردهای شدید و آزاردهنده نمی باشید. علاوه بر این امروزه مراکز زیادی هستند که روش عمل دیسک به وسیله لیزر را انجام می دهند.

وجود روش عمل دیسک کمر با لیزر در بیمارستان ایرانشهر سبب گردیده است که بیماران علاوه بر دسترسی آسانتر، جراحی های متخصصانه تری را نیز دریافت کنند.

دیسک کمر چیست؟

دیسک کمر چیست؟
دیسک کمر چیست؟

وقتی صحبت از دیسک می شود، به غضروفی اشاره می گردد که در بین دو مهره ستون فقرات واقع شده است. نقش آن ایجاد حالت ارتجاعی میان دو مهره پایین و بالا می باشد تا از تحمیل فشار بین آن دو جلوگیری گردد.

اگر فشاری که بر ستون فقرات تحمیل می گردد فراتر از حد ایستادگی دیسک باشد، از محل قرارگیری خود خارج می گردد و نتیجه آن اعمال فشار روی اعصاب سیاتیک و نخاعی خواهد بود.

در نظر داشته باشید که در صورت تداوم فشار یا افزایش آن، دیسک از حالت طبیعی خود خارج شده و پاره می گردد. این اتفاق به شدت خطرناک است و باید به صورت اورژانسی مورد عمل قرار گیرد.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در اهواز دیدن کنید.

دلایل دیسک کمر

در مورد دلیل های این اتفاق می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پوزیشن های نامناسب، کارهایی که مجبور هستید برای مدت طولانی تری بایستید یا بنشینید، جا به جا کردن اجسامی که وزنی بالا دارند، انجام ورزش های غیر اصولی یا زدن وزنه های سنگین و نامناسب، چاقی یا وزن بالای فرد، بروز حادثه هایی مانند تصادف و افتادن، ایراد ضربه و بسیاری موارد دیگر که فشار روی ستون مهره ها ایجاد می کند.

در برخی موارد که فرد دچار آرتروز گردیده و یا مبتلا به کهولت سن شده، ممکن است دچار ضایعات دژنراتیو شود و به دلیل از دست دادن حالت کشسانی غضروف، سبب بیرون زدگی یا پارگی دیسک گردد.

هنگامی که دیسک از محل خود خارج شود، روی اعصاب مجاور خود اعمال فشار می کند

هنگامی که دیسک از محل خود خارج شود، روی اعصاب مجاور خود اعمال فشار می کند که به تدریج احساس کمر درد خواهید کرد و در پی آن درد در ناحیه لگن، ران، پشت ساق تا نوک انگشتان پا کشیده خواهد شد.

تنها درد نشانه این وضعیت خطرناک نیست، بلکه احساس مور مور، گزگز، بی حس شدن کمر تا نوک پا، احساس ضعف شدید در پا به خصوص زمانی که ایستاده یا در حال حرکت هستید، در موارد حادتر عدم توان برای حرکت، عدم کنترل ادرار، عدم توانایی و بروز اختلالات جنسی و حتی فلج شدن از نشانه های بروز مشکل برای دیسک کمر می باشد.

دقت داشته باشید که با بروز هر یک از علامت های فوق، کمتر از سه ماه فرصت دارید تا به پزشک فوق تخصص مراجعه کنید تا علاوه بر شانس بیشتر در درمان کامل، از بروز آسیب های جدی تر جلوگیری کنید.

به یقین با توجه به ارزشی که برای سلامت خود قائل هستید، بهترین پزشکان و بهترین بیمارستان انتخاب شما خواهد بود. ما به شما بیمارستان ایرانشهر را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر حضور فوق تخصصان آموزش دیده، کاملترین تجهیزات جراحی و مراقبتی را نیز دارا می باشد.

عامل های ایجاد کننده ی دیسک کمر

عامل های ایجاد کننده ی دیسک کمر
عامل های ایجاد کننده ی دیسک کمر

قطعا شما هم بارها از اطرافیان خود شنیده اید که بار سنگین برندار، زیاد نشین، مدام ایستاده نباش و بسیاری موارد دیگر. بله درست است؛ تمام این موارد به علاوه سایر مواردی که در ادامه خواهیم گفت، سبب بروز مشکل برای کمر شما، به خصوص دیسک آن خواهد شد.

چاقی و وزنی که قرار است کمر شما مدام تحمل کند، خم و راست شدن های مکرر، چرخیدن هایی که پی در پی و برای مدت طولانی اتفاق می افتد،

بالا رفتن سن و دلایل بسیار دیگری که یا باعث کاهش مایع موجود در دیسک و در نتیجه بروز خشکی و کاهش انعطاف پذیری آن می گردد، و یا از هم پاشیدگی و پارگی دیسک را در پی دارد، از مهمترین عوامل ایجاد دیسک کمر می باشد.

چگونه فتق یا دیسک کمر تشخیص داده می شود؟

هنگامی که یک پزشک متخصص، معاینه های بالینی و شرح حال بیمار را بررسی می کند، می تواند به بروز مشکل برای دیسک کمر مشکوک گردد. در این حالت برای فرد، ام آی آر و رادیوگرافی تجویز کرده و از وی می خواهد تا نتیجه آن را مجددا به پزشک ارجاع دهد.

در تصویری که از کمر ارائه می گردد، پزشک می تواند علاوه بر تایید یا رد احتمال بروز فتق دیسک، تعداد دیسک هایی که مشکل دار شده است را نیز تشخیص دهد.

درمان فتق یا دیسک کمر

در بسیاری موارد، ناراحتی شدید بیمارانی که از درد دیسک کمر رنج می برند، با استراحت و استفاده داروهای مسکن کاهش پیدا می کند.

اما اگر مسکن پاسخگوی درد نباشد، می توان از پزشک درخواست کرد که موارد دیگری مانند شل کننده عضلات، یا مسکن های قوی تر که مستقیما بر سیستم عصبی تاثیرگذار است، تجویز کند. تزریق داروی استروئید و انجام فیزیوتراپی نیز برای درمان یا کاهش درد دیسک کمر مفید است.

در مورد بیمارانی که درمان های ساده تر بالا برای آن ها پاسخگو نیست و درد تاثیر منفی بر زندگی آن ها گذارده است، می توان از روش جراحی بهره برد.

یکی از انواع کم تهاجم و بسیار تخصصی آن عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان می باشد که در بیمارستان ایرانشهر نیز قابل انجام خواهد بود.  میزان رضایتمندی بیماران جراحی شده در این بیمارستان، گواه این راه موثر درمانی است.

انواع جراحی فتق یا پارگی دیسک

انواع جراحی فتق یا پارگی دیسک
انواع جراحی فتق یا پارگی دیسک

هنگامی که پزشک تنها راه درمان شما را جراحی تشخیص دهد، شروع به جمع آوری اطلاعات از شرایط شما و میزان پیشروی بیمارستان می کند و در نهایت یکی از انواع زیر را پیشنهاد می نماید.

گاهی بیمار با یک روش جراحی بهبود می یابد و گاهی به ترکیبی از دو یا چند جراحی نیاز دارد.

لامینکتومی (Laminectomy)

در این روش جراحی، پزشک جراح در استخوان لامینای ستون مهره ها، یک شکاف ایجاد می نماید و از طریق آن، از فشار وارده بر عصب های درگیر، می کاهد. این برش بسیار کوچک است. تا حدی که برای این جراحی از میکروسکوپ استفاده می شود. در موارد بسیار حاد، پزشک مجبور می گردد که لامینا را کلا خارج نماید.

دیسککتومی یا میکرودیسککتومی (Discectomy)

این جراحی نیز جزو عمل های باز طبقه بندی شده که برای درمان فتق دیسک کمری، شایع می باشد. در این روش جراحی، تمام یا قسمتی از دیسک که روی رشته های عصبی اعمال فشار می کند، برداشته می شود.

دیسککتومی به کمک آندوسکوپی (PELD)

این روش نیز مانند روش های قبل، هدفش برداشتن فشاری است که رشته های عصبی واقع شده در ستون مهره ها، متحمل است. به کمک دستگاه آندوسکوپی، قسمت هایی که برای هسته دیسک میان مهره ها ایجاد مشکل کرده است، بازسازی می گردد.

ابزارهایی که به کار گرفته می شوند، ممکن است دستی مانند ابزار مخصوص ترفین و یا خودکار مانند برش دهنده ها باشند. روش عمل بدین صورت است که یک برش کوچک در ناحیه کمر ایجاد می شود

و از طریق آن لوله بسیار باریکی وارد شده و قسمت هایی از دیسک کمر که دچار عیب شده اند را بر می دارند. تمام این حرکات دستگاه توسط دوربین متصل به لوله و تصاویر انتقال یافته روی مانیتور، به وسیله پزشک کنترل می شود.

یکی از مزیت های مهم این روش این است که ساختارهای مهم مهره‌ها دست ‌نخورده باقی می ‌ماند. با این وجود از روش های  چندان مرسومی نمی باشد.

عمل دیسک با کمک لیزر از روی پوست (PLDD)

قطعا این روش هم مانند روش های پیشین، هدفی جز درمان فشار وارد شده بر سیستم عصبی و کاهش درد ندارد. اما تکنیک متفاوت آن باعث شده است که توجهات بیشتری را به سوی خود جلب نماید.

در این روش، با استفاده از لیزر، بخش مرکزی دیسک کوچک تر می گردد. یک لوله به شماره گیج هجده، به وسیله کنترل فلوروسکوپی، به قسمت دیسک کمر ورود پیدا می کند و با شیوه پوسترولترال روی بیمار اعمال می گردد. سپس از طریق کانول به هسته دیسک، نور لیزر می تابانند تا نتیجه مورد نظر حاصل گردد.

مراحل و پروسه عمل دیسک کمر

مراحل و پروسه عمل دیسک کمر
مراحل و پروسه عمل دیسک کمر

برای فهم بهتر این مطلب صفحه کامل تری با عنوان روش عمل لیزر دیسک کمر در سایت موجود است.

عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان به صورت سرپایی انجام می گردد و برای کاهش درد بیمار حین عمل به وی بی حسی موضعی تزریق می شود.

در این روش، سوزنی بسیار نازک به وسیله لیزر به سمت داخلی دیسک هدایت می گردد که از طریق آن، یک فیبر نوری تابانده شده و نتیجه آن سوزانده شدن بخش بسیار کوچکی از هسته دیسک است.

هنگامی که این بخش سوزانده شود، قطعا فضای آن خالی شده و فتق یا بیرون زدگی دیسک، این امکان را می یابد که مجدد به جای طبیعی خود باز گردد. فشار از روی رشته های عصبی برداشته شده و درد آرام خواهد شد.

بهبودی و نتیجه عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان معمولاً با سرعت بالایی خود را نشان می دهد

بهبودی و نتیجه عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان معمولاً با سرعت بالایی خود را نشان می دهد. بیماران می توانند پس از انجام عمل و تنها با داشتن یک بخیه کوچک، به منزل خویش باز گشته و پس از یک روز استراحت در رختخواب، با انجام حرکات کوچک مانند راه رفتن، مجددا به محل کاری خود برگشته یا فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

از آنجایی‌ که در عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان تنها از یک سوزن نازک استفاده می گردد، برش یا زخم آزاردهنده یا نیازمند به مراقبت بیشتر وجود نخواهد داشت.

همچنین میزان بسیار اندکی از دیسک کمر، بخار می گردد که از نتایج موثر آن می توان به عدم اعمال بی ثباتی در ناحیه ستون فقرات اشاره کرد.

درمان PLDD

درمان PLDD یا عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان نسبت به عمل های جراحی باز دیسک کمر، عوارض جراحی کمتری دارد. دلیل آن نیز این است که هیچ آسیبی به عضلات پشت کمر وارد نخواهد شد.

در روش های باز جراحی دیسک کمر، یا استخوانی برداشته می شود، یا برش های ریز و درشت روی بدن ایجاد می گردد و همین دو مورد علاوه بر افزایش خطر ریسک جراحی و بالا بردن عوارض آن، سبب اعمال مراقبت های بیشتر می شود.

دوره نقاهت طولانی تر نیز قطعا برای افرادی که به بهبودی سریعتر و بازگشت به فعالیت های روزانه نیاز دارند، آزاردهنده خواهد بود. روش عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان قطعا باعث حذف تمام این موارد است.

این روش که می توان به عنوان جایگزینی امن برای عمل های باز باشد، درصد موفقیت بسیار بالایی دارد و می توان به جرات گفت که بیش از هشتاد درصد بیماران با این روش به بهبودی کامل رسیده اند.

در درمان دیسک به وسیله جراحی با لیزر، می توان با برداشتن فشاری که بین مهره ها حاکم است، دردهای مربوط به دیسکوژنیک و فشارهای وارده روی عصب های رشته ای را تا سطح قابل توجهی کاهش داد. هنگامی که فشار کمتر شود و فضای کافی فراهم گردد، دیسک به سمت پشت، عقب گرد می کند و این گونه به سیر طبیعی زندگی بر خواهید گشت.

درمان دیسک کمر با لیزر برای چه بیمارانی مناسب است؟

درمان دیسک کمر با لیزر برای چه بیمارانی مناسب است؟
درمان دیسک کمر با لیزر برای چه بیمارانی مناسب است؟

روش درمانی عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان  برای آن دسته از بیماران که مشکلات دیسک کمر حاد دارند و شاهد علائم زیر هستند، انتخاب بسیار معقولانه و مناسبی خواهد بود.

  • احساس دردهای بسیار شدید در ناحیه پا تا کمر که به دردهای سیاتیک نیز معروف می باشد.
  • دردهایی که پس از گذشت تقریبا چهل و پنج روز از انجام درمان ‌های ساده تر مانند استراحت و غیره از بین نرفته باشد.
  • بیرون زدگی دیسک کمر یا خرد شدن آن که توسط ام آر آی و جراح تأیید گردیده باشد.

بعد از عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان چه نتایجی را می توان انتظار داشت؟

نتایجی که می توانید بعد از عمل دریافت کنید، قبل از هر چیزی  به میزان مشکل شما بستگی دارد. به عنوان نمونه اگر قبلا در این ناحیه، مورد جراحی باز یا بسته متعددی قرار گرفته باشید، در عمل با لیزر قطعا شرایط متفاوت تری را نسبت به فردی که اولین بار است جراحی می کند، دریافت می نمایید.

حتی مقدار آسیبی که رشته های عصبی متحمل شده اند نیز روی کار تاثیرگذار خواهد بود. بیمارانی که در بیمارستان ایرانشهر مورد عمل قرار گرفته اند، میزان رهایی از درد را بعد از عمل بین خوب تا عالی توصیف کرده اند. این می تواند به دلیل تبحر پزشکان حاذق بیمارستان ایرانشهر و تجهیزات کم نظیری که در اختیار دارند، باشد.

هنگامی که تاثیر داروی بی حسی از بین برود

از نظر حرکتی، هنگامی که تاثیر داروی بی حسی از بین برود، قطعا توانایی راه رفتن های کوتاه و در زمین هموار را پیدا خواهید کرد و حتی می توانید فعالیت های خود را از سبک ترینشان شروع نمایید.

حتما راه رفتن را طبق توصیه پزشک انجام دهید تا خطر صدمات بافتی را تجربه نکنید. شاید نشستن برایتان هنوز دشوار باشد و بیش از ده دقیقه خسته تان کند، اما زمان که بگذرد، در این امر نیز به راحتی کامل خواهید رسید.

اگر مشاهده کردید که هنوز قدرت کافی در راه رفتن یا نشستن ندارید، از پزشک تقاضا کنید که برای شما برنامه توانبخشی تجویز نماید. این برنامه توانبخشی می تواند شامل فیزیوتراپی و تمرینات خانگی کارآمد باشد.

اگر حرفه کاری شما به انجام فعالیت‌های فیزیکی سخت نیاز داشته باشد، امکان دارد که پزشک بعد از یک تا دو ماه به شما اجازه بازگشت به محل کارتان را تجویز نماید.

مزایای استفاده از درمان دیسک با لیزر

مزایای استفاده از درمان دیسک با لیزر
مزایای استفاده از درمان دیسک با لیزر

از مزایای اصلی این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- یک روش درمانی با حداقل تهاجم. به عبارت دیگر به دلیل نداشتن برش، خونریزی، برداشتن استخوان و غیره، جزو روش های کم تهاجم طبقه بندی می گردد.

۲- استفاده از بی‌ حسی موضعی، علاوه بر کاهش عوارض ناشی از بیهوشی عمومی، روند درمان را نیز سرعت می بخشد.

۳- از آنجایی که این عمل سرپایی انجام می گیرد، به بستری شدن در بیمارستان نیازی ندارد.

۴- دوره بهبودی و نقاهت در این روش، کوتاه است.

۵- هزینه درمان در این روش حدود نصف هزینه‌های جراحی‌های متداول دیگر است.

مراقبت های بعد از عمل دیسک کمر با لیزر در اصفهان

بیمار می تواند  بعد از جراحی و رفع اثر بی حسی و سایر داروهای مربوط به اتاق عمل، با یک بانداژ کوچک به خانه خود باز گردد. حتما برای مدت 24 ساعت در رختخواب استراحت کامل نمایید.

در ادامه روند بهبودی، بیمار می تواند فعالیت های عادی روزانه خودش را آغاز کند. برای بازگشت به محل کارتان، نیاز دارید که زمان آن توسط پزشک و با توجه به شرایط شما سنجیده شود. به دلیل عدم برش در بدن، نیاز به مراقبت های بعدی مانند تعویض پانسمان و شست و شو نمی باشد.

می توانید برای انجام مشاوره در خصوص این نوع جراحی با پزشکان موجود در بیمارستان ایرانشهر دیدار نمایید و از جزئیات آن اطلاعات کافی را کسب نمایید.

تفاوت جراحی لیزری دیسک با روش های دیگر

تفاوت جراحی لیزری دیسک با روش های دیگر
تفاوت جراحی لیزری دیسک با روش های دیگر

۱- در روش های غیر لیزر برای ترمیم دیسک کمر، استخوان را سوراخ می نمایند. این سوراخ سبب کاهش استقامت استخوان و ایجاد ناپایداری در ستون فقرات می شود. نتیجه آن نیز ممکن است احتیاج بیمار به جراحی فیوژن در آینده باشد.

۲- در جراحی با لیزر شاهد هیچ گونه برش در پوست، گوشت و استخوان نخواهید بود و همین دلیل بسیار خوبی در کاهش ریسک های مربوط به عمل های باز است.

۳- در جراحی لیزر علاوه بر این که به ستون مهره آسیبی وارد نمی شود، از بافت های داخلی نیز با روش آندوسکوپی محافظت می گردد.

هزینه درمان دیسک کمر با لیزر

هزینه جراحی به روش لیزر دیسک کمر در تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی یکسان نیست. عوامل متعددی بر مبلغ نهایی این روش درمانی تاثیر می‌گذارند که از جمله می‌توان به:

تخصص و شهرت پزشک جراح، مکان جغرافیایی بیمارستان یا مرکز درمانی، تجهیزات به کار گرفته شده، شدت درگیری بیمار با بیماری و مراقبت هایی که قبل و بعد از عمل دیسک با لیزر احتیاج است، اشاره کرد.

قبل از این که جراحی کنید، علاوه بر تعیین بودجه شخصی و مطابقت آن با هزینه های بیمارستان، حتما با  کارشناس بیمه خود درباره تحت پوشش بودن هزینه ‌های مربوط به درمان مشورت کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

کمر از جمله نقاط حساس و حیاتی انسان برای زندگی است. قبل از آسیب، روش های صحیح حفظ سلامتی آن را بیاموزید. اگر برای این آموزش دیر شده است، حتما در ابتدای درد، خودتان را به پزشک متخصص نشان دهید تا قبل از آسیب های بیشتر، مورد درمان قرار گیرید.

در بیمارستان ایرانشهر، می توانید مدرن ترین و پیشرفته ترین عمل دیسک کمر با لیزر را تجربه نمایید و همچنین بهترین و حرفه ای ترین تکنیک های مربوط به این عمل را دریافت نموده و با آرامش خاطر به زندگی برگردید. این مرکز پیشرفته، دارای پزشکان دلسوز و متعهدی است که در تمام مراحل درمان از مشاوره تا مراقبت های بعد از عمل، در کنارتان خواهند بود.

در پایان آشنایی با ملاک های تشخیص بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران برای شما مفید خواهد بود.

سوالات متداول

کاربردهای لیزر درمانی چیست؟

  • پینه پا
  • درد لگن
  • گردن درد
  • کمر درد
  • گرفتگی عضلانی
  • گرفتگی مفصلی
  • التهاب تاندون آشیل
  • بیماری های عصبی
  • بهبودی پس از جراحی

مزایای لیزر درمانی چیست؟

  • باعث کاهش التهاب، ورم و درد
  • بازسازی بافت نرم آسیب
  • امکان ورود اکسیژن و مواد مغذی بیشتر به سلول در سطحی می شود

 

 

منبع:

b2n.ir

Table of Contents

2 پاسخ

  1. باسلام چندماه قبل وزنه سنگینی بلند کردم چندروز بعدش دچار علائم زیر شدم : احساس درد و تیرکشیدن در پشت هردوپام بصورت همزمان و بصورت قرینه مشترک در هردوپا یعنی اگ ی نقطه از پشت پای چپم تیر یا درد داشتم دقیقا تو پای راستم هم همون نقطه احساسش میکردم.[تیرکشیدن شدید] این درد گاهی پشت رانها و گاهی پشت ساقها و روی پنجه‌پاهام یا کف‌پاهام احساس میشه بطوریک خواب رو ازم گرفتن. حالا سوالم اینه ک ازون‌تراپی یا لیزر یا…. میتونه این دردهامو از بین ببره. بعدش اگ درمان‌کنندست چندجلسه طول میکشه و هزینش چقدر میشه. جواب ام‌ار آی هم دارم میفرستم خدمتتون. باسپاس و قدردانی از شما TECHNIQUE: MRI study is performed at 1.5 tesla Philips Ingenia system using special relevant coils. STUDY: MR study of L.S spine using sagittal T1, T2 and selected axial T2/W images: Disc dehydration at L5-S1 and L1-L2 levels is seen. Otherwise intervertebral disc spaces, intervertebral foramina, vertebral alignment, posterior elements are normal. No evidence of herniated disc is seen. Bone marrow signal is normal. No evidence of intramedullary lesion and S.O.L is seen. Visualized cord and conus medullaris appear normal in shape and signal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید