لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

هزینه عمل دیسک کمر

هزینه عمل دیسک کمر

Table of Contents

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع هزینه عمل دیسک کمر آشنا شوید.

تمامی حرکات و تحرکات انسان در گرو عضو مهمی به نام ستون فقرات انجام می پذیرد که از 33 مهره تشکیل شده است و این مهره ها به صورت متوالی به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته اند.

مهم است که حتما این عمل توسط بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران انجام شود.

ویدئو هزینه عمل دیسک کمر

مهره های ستون فقرات از داخل دارای زائده هایی هستند که در هم قفل می شوند و در بین آن ها برای کاهش ساییدگی شان، صفحات غضروفی تحت عنوان دیسک قرار گرفته اند. برخی از این مهره ها ثابت بوده و باقی مهره ها متحرکند.

برای درمان دیسک کمر مهره 4 و 5 می توان از عمل دیسک کمر با لیزر در تهران می توان استفاده نمود.

اینفوگرافیک هزینه عمل دیسک کمر

اینفوگرافیک هزینه عمل دیسک کمر
اینفوگرافیک هزینه عمل دیسک کمر

همچنین شما را با یکی از بهترین بیمارستان های شهر تهران به نام بیمارستان ایرانشهر آشنا کنیم تا در صورتی که نیاز به انجام عمل دیسک کمر داشتید، به این بیمارستان مراجعه کرده و با کمک متخصصان و کادر پزشکی مجرب بیمارستان ایرانشهر، به همراه بهترین تجهیزات، تحت درمان قرار گیرید.

عوامل موثر بر هزینه عمل دیسک کمر 

  1. هزینه ی تشخیص دیسک کمر
  2. دستمزد دکتر جراح
  3. هزینه ی تجهیزات مورد استفاده در اتاق عمل
  4. روش درمانی
  5. شدت دیسک کمر
  6. هزینه آزمایشات و داروها

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش هزینه عمل دیسک کمر کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

فهرست مطالب:

ستون فقرات

مهره های کمری

دیسک کمر

علائم دیسک کمر

وظیفه دیسک کمر

تشخیص دیسک کمر

جراحی دیسک کمر

انواع عمل دیسک کمر

هزینه عمل دیسک کمر

بیمه و هزینه عمل

بیمارستان ایرانشهر

درون این مهره ها یک حفره ای تحت عنوان کانال نخاعی قرار دارد

درون این مهره ها یک حفره ای تحت عنوان کانال نخاعی قرار دارد که رشته های عصبی را از مغز به سایر اعضای بدن می رسانند.

این رشته ها تمامی سیگنال ها و پیام های عصبی مغز را که مربوط به انواع عملکردهای اعضای مختلف در وضعیت های متفاوت است، به آن اعضا منتقل می کند و تمامی فعالیت های بدن انسان نیز در گرو این عضو مهم است.

همچنین پیام عضوها به مغز از طریق همین رشته های عصبی انتقال می یابد. این مهره ها از جای گردن شروع شده و تا ناحیه لگن امتداد می یابد. در قسمت کمر انسان نیز تعدادی از این مهره ها وجود دارند که وزن انسان را تحمل می کنند و تکیه گاه تمامی مهره ها هستند.

گاهی اوقات این مهره ها دچار آسیب شده یا دیسک آن ها عارضه ای پیدا می کنند

گاهی اوقات این مهره ها دچار آسیب شده یا دیسک آن ها عارضه ای پیدا می کنند که معمولا با درد بسیاری همراه است و راه های مختلفی برای درمان آن وجود دارد. در این مقاله تصمیم داریم تا انواع عمل های دیسک کمر را به شما معرفی نموده و هزینه عمل دیسک کمر را بررسی کنیم.

ستون فقرات

ستون فقرات
ستون فقرات

ستون فقرات که به علت ایفای عملکردی مانند ستون برای بدن این نام را به خود اختصاص داده است، علاوه بر تکیه گاه بودن برای بدن، نقش یک محافظ برای رشته های عصبی انتشار یافته از مغز را نیز بر عهده دارد.

این ستون شامل 33 مهره است که به وسیله صفحات غضروفی از هم جدا شده اما به صورت پیوسته و قفل شده در هم از ناحیه گردن تا ناحیه دنبالچه قرار گرفته و تمامی حرکات بدن را به وجود می آورند.

در قسمت بالا تنه، 24 مهره وجود دارد که تمامی آن ها متحرکند و شامل مهره های گردنی، مهره های سینه ای و مهره های کمری می شوند. در امتداد این مهره ها، مهره های ثابت قرار دارند که شامل 9 مهره می باشند.

هفت مهره ابتدایی از سمت گردن نگهدارنده سر محسوب شده و شرایط چرخش آن به اطراف را فراهم می آورند

هفت مهره ابتدایی از سمت گردن نگهدارنده سر محسوب شده و شرایط چرخش آن به اطراف را فراهم می آورند. همچنین یک سری عروق خونی برای تغذیه مغز از طریق این مهره ها انتقال می یابند.  دوازده مهره بعدی، مهره های سینه ای هستند و دنده های استخوانی به آن ها متصل شده اند.

پنج مهره بعدی مهره های کمری هستند که بیشترین وزن بدن انسان هنگام جابجایی در این مهره ها احساس می شود و به همین علت ممکن است بیشتر از سایر مهره ها تحت آسیب باشند. 5 مهره بعدی مهره های ثابت خاجی نام داشته و 4 مهره آخر ستون فقرات نیز مهره های ثابت دنبالچه هستند.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در اهواز دیدن کنید.

مهره های کمری

مهره های کمری
مهره های کمری

همان طور که در بخش قبلی مقاله هزینه عمل دیسک کمر بیان شد، ستون فقرات از 33 مهره تشکیل شده که 5 مهره آن که بزرگترین اندازه را در میان تمامی مهره ها دارند، در دسته بندی مهره های کمری قرار می گیرند.

این مهره ها از محل اتصال آخرین دنده شروع شده و در جلوی آن حفره شکم و در پشت آن نیز عضلات کمری که نگهدارنده این مهره ها هستند، قرار دارند.

این مهره ها دارای یک انحنا به سمت داخل بدن هستند و وجود آن ضروری است. این مهره ها و حالت قرارگیریشان شرایط را برای چرخش به جهت های مختلف برای انسان فراهم آورده است.

دو مهره نزدیک به مهره های خاجی، تحمل وزن بسیار بالایی را دارند. مهره های خاجی به دلیل ثابت بودن مانند یک پایه برای مهره های کمر محسوب می شوند و با وجود آن ها حرکت بالاتنه از قسمت مهره های کمری ممکن می شود. این مهره ها راه رساندن رشته های عصبی به اندام های تحتانی هستند.

دیسک کمر

دیسک کمر
دیسک کمر

به صفحات غضروفی که در بین مهره های ستون فقرات قرار گرفته اند و از به هم ساییده شدن این مهره های استخوانی بر اثر فشار بسیاری که روی آن ها است جلوگیری می کند، دیسک گفته می شود.

به عبارتی دیگر به قطعات و مهره های استخوانی تنه مهره گفته می شود و به قسمت های متصل کننده این تنه های استخوانی به یکدیگر، دیسک گفته می شود.

این دیسک ها از دو قسمت تشکیل شده اند؛ قسمت خارجی سخت است و در برابر ضربات خارجی از رشته های عصبی محافظت می کند.

قسمت داخلی نرم تر است تا فشاری به رشته های عصبی عبور کننده از آن وارد نشود

قسمت داخلی نرم تر است تا فشاری به رشته های عصبی عبور کننده از آن وارد نشود. به بخش سخت بیرونی، آنولوس فیبروزوس گفته می شود و به بخش نرم داخلی آن نوکلئوس پولپوزوس گفته می شود که هسته دیسک نیز نامیده می شود.

به این صفحات غضروفی بین مهره های کمر، دیسک کمر گفته می شود که تعداد آن ها چهار عدد است.

این صفحات به دلیل این که در بین مهره هایی با توان تحمل فشار بالا و وزن بالا قرار گرفته اند، ممکن است در طول عمر انسان دچار عارضه ها و مشکلاتی شوند که شامل بیرون زدگی دیسک کمر، پاره شدن و فتق یا مشکلاتی دیگر می باشد

و با روش های مختلفی مانند جراحی قابل درمان هستند که در بخش بعدی مقاله هزینه عمل دیسک کمر به  آن خواهیم پرداخت. همچنین بیمارستان ایرانشهر، یکی از بهترین مراکز درمانی در این زمینه است.

علائم دیسک کمر

علائم دیسک کمر
علائم دیسک کمر

هر عارضه و ناراحتی در بدن همراه با یک سری علائم است که در بخش ناراحتی های مربوط به ناحیه کمر معمولا با کمردرد همراه است.

این کمردرد در ابتدای ایجاد عارضه در دیسک کمر خفیف بوده اما به مرور زمان بیشتر شده و درد آن در  پاها و باسن و عضلات پایین تنه منتشر شده و حتی ممکن است به کف پاها نیز منتقل شود.

اگر در ابتدای احساس ناراحتی به منظور رفع و درمان آن بکوشید، بهتر است درمان موثرتری صورت می گیرد اما با گذشت زمان و انجام فعالیت بیشتر، این درد گسترش یافته و ممکن است میزان آسیب وارد شده به دیسک آسیب دیده بیشتر شود و حتی ممکن است به رشته های عصبی این ناحیه فشار وارد شده و  درمان آن مشکل تر شود.

دیسک کمر بیشتر در مهره های انتهایی کمری روی می دهد

دیسک کمر بیشتر در مهره های انتهایی کمری روی می دهد که وزن بیشتری را تحمل می کنند.  درد ناشی از دیسک کمر ممکن است گاهی با احساس مورمور شدن در پا نیز همراه باشد.

فرد ممکن است بعد از احساس درد در ناحیه کمر، احساس ضعف در ناحیه پایین تنه خود نیز داشته باشد. در عضلات، احساس گرفتگی و اسپاسم احساس می شود. پاها سرد شده و احساس خارش و حساسیت در آن ها به وجود می آید.

گاهی نیز برای فرد ممکن است با بی اختیاری در دفع ادرار و مدفوع همراه باشد

گاهی نیز برای فرد ممکن است با بی اختیاری در دفع ادرار و مدفوع همراه باشد. این علامت ممکن است برای هر فردی با توجه به میزان آسیب دیسک کمر متفاوت باشد که  شامل یک یا چند علائم گفته شده باشد که همگی به علت تحت فشار بودن رشته های عصبی درون این مهره های استخوانی است.

بنابراین به دلیل اهمیت بسیاری که مهره های کمری و ستون فقرات دارد، باید هرچه سریع تر برای درمان آن کوشید و به متخصصان مراجعه کرد تا از آسیب های جدی تر و غیر قابل درمان جلوگیری کرد.

روش های مختلفی برای درمان دیسک کمر وجود دارد و  هزینه عمل دیسک کمر با توجه به شرایط مختلف متفاوت است که در ادامه این مقاله، هزینه عمل دیسک کمر بررسی خواهد شد و بیمارستان ایرانشهر که در زمینه درمان دیسک کمر، متخصصان بسیار مجربی را در کادر درمانی خود دارد، به شما معرفی خواهد شد.

وظیفه دیسک کمر

وظیفه دیسک کمر
وظیفه دیسک کمر

صفحات غضروفی بین مهره های کمر اهمیت بسیار زیادی دارند که ممکن است از آن ها اطلاعی نداشته باشید. دیسک کمر امکان حرکت مهره های استخوانی ستون فقرات را فراهم می کند و باعث می شود که بتوانیم به جلو خم شویم یا کمی متمایل به عقب شویم.

همچنین می توانیم کمی به سمت چپ یا راست آن ها را انحنا داده و همچنین قابلیت چرخش را برای ما فراهم می کند.  دیسک کمر باعث حرکات یکنواخت بدن هنگام فعالیت می شود و  همچنین یک ضد ضربه برای عدم آسیب رسانی به این مهره ها محسوب می شود.

این دیسک ها قابلیت فشرده شدن دارند

این دیسک ها قابلیت فشرده شدن دارند و هنگامی که می خواهیم جسمی را بلند و جا به جا کنیم، این دیسک ها هستند که فشرده می شوند و امکان جا به جایی را برای ما فراهم می کنند.

در صورتی که دیسک کمر وجود نداشت، با فشاری که هنگام بلند کردن اجسام به ستون مهره ها وارد می شد،  امکان خرد شدن مهره های استخوانی وجود داشت.

تشخیص دیسک کمر

تشخیص دیسک کمر
تشخیص دیسک کمر

اصطلاح دیسک کمر برای عارضه هایی که برای صفحات غضروفی بین مهره های ناحیه کمر به وجود می آید، بیان شد  و شامل معیوب شدن و پارگی یا درآمدن از حالت طبیعی قرارگیری می شود. نحوه تشخیص عارضه دیسک کمر به چندین روش ممکن است. ابتدا از شرح حال بیمار می توان به ابتلا به دیسک کمر پی برد.

درد کمر و درد در ناحیه پاها به صورت شدید و افزایش آن هنگام انجام فعالیت های بدنی از نشانه های دیسک کمر است. این درد از ناحیه کمر شروع می شود و تا پشت لگن و داخل ران و ساق پا نیز امتداد می یابد.

راه بعدی، تشخیص پزشک است

راه بعدی، تشخیص پزشک است که معتبر بوده و در آن پزشک با حرکاتی مانند جا به جایی پای بیمار و بررسی میزان افزایش یا کاهش درد، متوجه ابتلا به دیسک کمر خواهد شد.

راه سوم نیز انجام بررسی ها و آزمایشات و عکسبرداری است که بهترین راه آن انجام ام آر آی بوده که به روشنی دیسک کمر را نشان می دهد و نوع آسیب، میزان آسیب و محل آسیب را به وضوح نشان می دهد.

برای تشخیص نیز می توان از روش هایی مانند گرفتن نوار عصب و عضله  استفاده کرد. برای تشخیص دقیق، نیاز به مراجعه به یک متخصص خوب است تا بهترین راه درمان نیز  تعیین شود.

اگر ساکن شهر تهران هستید، می توانید به بیمارستان ایرانشهر مراجعه کنید

اگر ساکن شهر تهران هستید، می توانید به بیمارستان ایرانشهر مراجعه کنید و از متخصصان خوب این بیمارستان در این زمینه برای ریشه یابی و روش های درمان  بهره مند شوید. متخصصان بیمارستان ایرانشهر از جنبه های مختلفی بدن شما را تحت معاینه قرار می دهند تا علت ایجاد عارضه را دریابند و به شما در درمان آن یاری برسانند.

در بدو مراجعه شما به متخصصان عالی بیمارستان ایرانشهر،  حرکات روزانه شما مورد بررسی قرار می گیرد. نحوه حرکت، قدرت عضله ها هنگام جابجایی و حمل اجسام، راه رفتن، ثابت بودن یا لرزیدن هنگام فعالیت، ضربان قلب و … مجموعه ای از این حرکاتند.

در کنار این معاینات برای دقیق تر بودن بررسی، یک سری آزمایشات از جمله آزمایش سی تی اسکن، آزمایش اشعه ایکس، ام ار ای، دیسکوگرام، تست نوار عصبی و … برای بیمار نوشته می شود

که پس از انجام آن ها، نتایج را به پزشک اعلام کند تا بهترین راه درمان را تشخیص دهد و هر چه زودتر بهبودی حاصل شود. همچنین با مراجعه به بیمارستان ایرانشهر، می توانید از هزینه عمل دیسک کمر به طور دقیق آگاهی بیابید.

جراحی دیسک کمر

جراحی دیسک کمر
جراحی دیسک کمر

اگر میزان آسیب دیدگی دیسک کمر بیشتر از میزانی باشد که با روش های درمانی مانند فیزیوتراپی یا دارو درمانی و غیره قابل درمان باشد،

از انواع روش های جراحی برای درمان بیمار استفاده می شود که بیمار پس از تعیین شیوه جراحی توسط پزشک متخصص، با پرداخت هزینه عمل دیسک کمر می تواند در بیمارستان تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار بگیرد.

با پیشرفت علم پزشکی، روش های متفاوتی برای درمان دیسک کمر به وجود آمده که هزینه عمل دیسک کمر را متفاوت می سازد. ابتدا پس از مراجعه به پزشک متخصص، شیوه درمانی مناسب برای شما انتخاب می شود.

انجام یک سری آزمایشات و عکسبرداری ها از دیسک کمر

شما پس از تایید پزشک برای انجام عمل دیسک کمر، نیاز به انجام یک سری آزمایشات و عکسبرداری ها از دیسک کمر خود دارید. پس از انجام آن ها و دریافت نتایجشان، پزشک بررسی های خود را کامل کرده و زمان عمل را تعیین می کند.

سپس شما با پرداخت هزینه عمل دیسک کمر به بیمارستان، وقت انجام آن را دریافت کرده و در روز مقرر برای انجام عمل دیسک کمر در بیمارستان حضور می یابید.

اگر عمل جراحی تعیین شده برای شما در دسته جراحی های باز قرار گیرد، نیاز است تا چند روزی را صرف دوران نقاهت کنید اما اگر عمل جراحی دیسک کمر تعیین شده برای شما در دسته جراحی بسته قرار گیرد، می توانید با احتیاط کافی فعالیت های روزمره خود را انجام دهید و دوران نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است.

انواع عمل دیسک کمر

انواع عمل دیسک کمر
انواع عمل دیسک کمر

عمل های مختلفی با توجه به آسیب های وارده به دیسک کمر، روی بیمار انجام می شود. هر کدام از این روش ها مزیت ها و معایبی نسبت به هم دارند و با توجه به شرایط بیمار، برای درمان وی تعیین می شوند و برای انواع مختلف دیسک کمر نمی توان تمامی عمل ها را مناسب دانست.

عمل لامینکتومی

در این عمل دیسک کمر، بیمار بیهوش می شود یا به نخاع وی بی حسی تزریق می شود تا درد ناشی از جراحی را احساس نکند. سپس زائده ای را که در پشت مهره استخوانی احاطه کننده کانال نخاعی به وجود آمده است را از بین می برند.

سپس دیسک خارج شده را به آرامی به محل قرارگیری طبیعی آن باز می گردانند تا بیمار بهبود یابد یا در صورت شدید بودن آسیب دیدگی، خارج می شود. تمامی این مراحل با احتیاط و مواظبت کامل از رشته های عصبی انجام می شود.

این عمل جراحی به صورت باز انجام می شود و به دلیل دستیابی راحت جراح به دیسک، برش بیشتری نسبت به سایر روش های جراحی در کمر بیمار به وجود می آید و دوران نقاهت آن نیز نسبت به سایر روش های دیگر طولانی تر است.

عمل میکروسکوپی

این عمل دیسک کمر نیز با استفاده از میکروسکوپ انجام می شود و میزان برش نسبت به عمل لامینکتومی کوچکتر است. این روش، مشابه روش عمل لامینکتومی بوده و بعد از برداشتن زائده خلفی مهره استخوانی، دیسک در رفته جایگذاری یا خارج می شود.

دقت در این عمل بیشتر از عمل لامینکتومی است زیرا از میکروسکوپ و قدرت بزرگنمایی آن استفاده می شود و احتمال آسیب رساندن به رشته های عصبی به حداقل می رسد. به دلیل کوچکتر بودن میزان برش بدن در این عمل، دوران نقاهت آن کوتاه تر از عمل لامینکتومی است.

عمل آندوسکوپی

در این نوع عمل دیسک کمر، یک برش کوچک عمودی در وسط کمر بیمار ایجاد می شود و عضلات، برش کوچکی می خورند.

آندوسکوپ وارد بدن بیمار می شود و قطعه در رفته دیسک بعد از برداشتن لیگامان جایگذاری می شود یا خارج می شود. این روش درمانی برای دیسک های شدید مناسب نیست زیرا میزان برش کوچک است و امکان دید نیز کم است.

جراحی بسته

این روش، هم شامل عمل با لیزر شده و هم با استفاده از دستگاه دکمپرسور انجام می شود. در هر دو این روش ها، برشی روی بدن بیمار ایجاد نمی شود و تنها یک سوزن به بدن بیمار وارد می شود. برای آشنایی با روش عمل لیزر دیسک کمر مقاله فوق را مطالعه کنید.

هزینه عمل دیسک کمر

هزینه عمل دیسک کمر
هزینه عمل دیسک کمر

هزینه هایی که یک بیمار می بایست برای انجام هر گونه جراحی پرداخت کند، همیشه جزو مهمترین دغدغه های افراد است.

در این قسمت سعی داریم تا شما را با هزینه عمل دیسک کمر آشنا کنیم تا در صورتی که تصمیم به انجام عمل دیسک کمر دارید، بدانید که مبالغ مختلف بر چه اساسی تعیین می شود.

هزینه عمل دیسک کمر با روش های گوناگون نیز مختلف است

همان طور که گفته شد، روش های مختلفی برای درمان دیسک کمر وجود دارد و متناسب با آن، هزینه عمل دیسک کمر با روش های گوناگون نیز مختلف است. هزینه عمل دیسک کمر به عوامل بسیاری فارغ از نوع روش درمانی بستگی دارد.

عمل دیسک کمر در دو نوع باز و بسته تقسیم بندی می شود

در مبحث تاثیر روش درمانی بر هزینه عمل دیسک کمر، عمل دیسک کمر در دو نوع باز و بسته تقسیم بندی می شود. در عمل باز، میزان هزینه عمل بیشتر است زیرا انجام آن توسط متخصصان جراحی مغز و اعصاب انجام شده و عمل بسیار حساس تر از نوع بسته آن است.

همچنین بابت دستیارانی که در این روند در مواردی مانند برش دادن یا بخیه زدن محل جراحت بعد از عمل به پزشک کمک می کنند نیز هزینه عمل دیسک کمر باز افزایش می یابد.

از طرفی در عمل باز دیسک کمر، عواملی مانند بیهوشی عمومی، دوره ریکاوری طولانی تر در بیمارستان و تجهیزات و امکانات متفاوت و کلیه هزینه های بستری روی هزینه عمل دیسک کمر تاثیر گذار است.

اما در جراحی های دیسک کمر بسته، هزینه کمتری پرداخت می شود که بخش اعظم آن به عنوان مثال مربوط به هزینه بالای خرید فیبر نوری لیزر است.

دستمزد متخصص

در رابطه پزشک با هزینه عمل دیسک کمر می توان گفت که هر متخصصی دستمزد مخصوص به خود را مطابق با تخصص و سابقه و تجربه خود دریافت می کند.

یک پزشک متخصص عادی با یک متخصص فلوشیپ یا پروفسور، هزینه عمل دیسک کمر یکسانی دریافت نمی کند زیرا میزان موفقیت هر یک در عمل ممکن است متفاوت باشد.

همچنین میزان آسیب وارده به دیسک و درگیری آن، آزمایشاتی که در طی روند عمل دیسک کمر انجام می شود،

عکسبرداری ها، داروهای مصرفی، قرار دادن پلاتین ها و مهره های مصنوعی، تعداد تجهیزات لیزر، نوع بیمارستان، داروی بیهوشی یا بی حسی، سوزن لیزر، مدت زمان بستری و … بر هزینه عمل دیسک کمر تاثیر گذارند.

بیمه و هزینه عمل

در صورتی که شما به بیمارستان های خصوصی مراجعه کنید و تحت پوشش هیچ شرکت بیمه ای نباشید، هزینه عمل دیسک کمر شما به صورت آزاد محاسبه می گردد و تمامی هزینه های بیمارستان از شخص دریافت می شود.

علاوه بر بیمه های پایه که بر اساس شرایط ذکر شده در قرارداد هر یک، میزان تعهدات متفاوتی دارند، می توان در کنار آن از بیمه های تکمیل درمان نیز برای پرداخت هزینه عمل دیسک کمر استفاده کرد.

بسیاری از هزینه های مربوط به درمان دیسک کمر، از جمله هزینه های خود جراحی، بیمارستان، دارو، عکسبرداری و غیره با داشتن بیمه تکمیلی به حداقل ممکن می رسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله هزینه عمل لیزر دیسک کمر در مشهد را مطالعه کنید.

تعهدات بیمه تکمیل درمان برای هزینه عمل دیسک کمر سقفی دارد

البته تعهدات بیمه تکمیل درمان برای هزینه عمل دیسک کمر سقفی دارد که به عواملی مانند روش انجام عمل دیسک کمر از لحاظ بسته یا باز بودن آن، نوع و موقعیت جغرافیایی بیمارستان، تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده در عمل دیسک کمر و … بستگی دارد. مازاد بیمه پایه و تکمیل هزینه عمل دیسک کمر را فرد باید شخصا پرداخت کند.

هر شرکت بیمه ای سقف مشخصی برای پرداخت هزینه عمل دیسک کمر در نظر گرفته است و شما پس از انتخاب محل جراحی خود می توانید بررسی کنید

که آیا آن بیمارستان طرف قرارداد بیمه ای که شما تحت پوشش آن هستید، قرار دارد یا خیر و همچنین می توانید با تماس با شرکت بیمه خود، بیمارستان های طرف قرارداد را بشناسید و به آن ها مراجعه کنید.

بیمارستان ایرانشهر

در شهر تهران به علت گستردگی آن، بیمارستان های بسیاری اعم از دولتی و خصوصی وجود دارد.

در کنار مزایای بیمارستان های دولتی از نظر هزینه ها، رسیدگی و روند درمان دقیق تر در بیمارستان های خصوصی بهتر صورت می گیرد.

یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی در شهر تهران، بیمارستان ایرانشهر است که قدمتی چهل ساله در زمینه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی دارد.

این بیمارستان در خیابان شریعتی و نرسیده به سه راهی طالقانی قرار دارد. کادر درمان این بیمارستان از بهترین متخصصان و پزشکان تشکیل شده است که در زمینه های مختلفی به صورت ویژه خدمات رسانی به بیماران می کنند.

بیمارستان ایرانشهر با شرکت های بیمه ای مانند آسیا، دانا، هواپیمایی ایران، کار آفرین، ایران و … قرارداد داشته و بیمارانی که تحت پوشش این بیمه ها و بیمه تکمیلی هستند،

می توانند با مراجعه به این بیمارستان و دریافت خدمات درمانی ویژه، هزینه عمل دیسک کمر کمتری را پرداخت کنند و از شرکت بیمه ای که تحت پوشش آن هستند نیز استفاده کنند.

سوالات متداول

مراقبت های لازم برای بعد از عمل دیسک کمر چیست؟

  • حمام رفتن
  • رسیدگی به پانسمان ها
  • خواب
  • کمربند
  • تحرک داشتن
  • فیزیوتراپی

راه های درمان و کنترل دیسک کمر چیست؟

  • تغییر و نحوه انجام فعالیتها
  • ورزش
  • فیزیوتراپی
  • درمان با دارو
  • تزریق استروئید

منبع:

77592

Table of Contents

4 پاسخ

  1. سلام من چهارسال قبل عمل تنگی نوخاعمل کددم کمرم درد دارد ازکمر تا پای چپ ط دول ندارم پای راست ازکم تا نوک انگوشت سوزش دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید