لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

عمل لیزری دیسک کمر در مشهد

عمل لیزری دیسک کمر در مشهد

Table of Contents

آیا در رابطه با عمل لیزری دیسک کمر در مشهد آگاهی دارید؟ تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید.

یکی از مشکلات رایجی که امروزه سبب شکل‌گیری درد در نواحی کمر یا گردن می‌شود و اغلب در سنین ۳۰ تا ۵۰ سالگی دیده می‌شود، دیسک کمر می‌باشد و اصطلاح آن در واقع لغزش دیسک یا پارگی دیسک کمر است.

در همه مهره‌های ستون فقرات، امکان به وجود آمدن دیسک کمر وجود دارد

در همه مهره‌های ستون فقرات، امکان به وجود آمدن دیسک کمر وجود دارد که امروزه تکنولوژی باعث شده ‌است تا عمل لیزری دیسک کمر بتواند این بیماری را بهبود ببخشد.

در اغلب مواقع به وجود آمدن این مشکل سبب دردهایی در نواحی پایین کمر می‌شود که به دلیل فشار وارد شدن به اعصاب، شکل می‌گیرد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که دچار درد یا بی‌حسی در نواحی کمر یا گردن می‌باشید، باید بدانید که احتمال مبتلا شدن شما به پارگی دیسک بسیار بالاست.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله عمل لیزری دیسک کمر در تهران و عمل لیزری دیسک کمر در همدان را مطالعه کنید.

ویدئو عمل لیزری دیسک کمر در مشهد

روش‌هایی که برای دیسک کمر مناسب می‌باشد استفاده از جراحی و عمل لیزری دیسک کمر می‌باشد. بیمارستان ایرانشهر به عنوان مرکز تخصصی برای استفاده از عمل لیزری افراد شناخته شده است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، ما را در ادامه این مقاله همراهی نمایید.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزر دیسک کمر در مشهد دیدن کنید.

اینفوگرافیک عمل لیزری دیسک کمر در مشهد

اینفوگرافیک عمل لیزری دیسک کمر در مشهد
اینفوگرافیک عمل لیزری دیسک کمر در مشهد

برای این شرایط لازم است که حتما به مراکز درمانی پیشرفته که می‌تواند برای تشخیص مشکل شما مثمر ثمر واقع شوند، مراجعه کنید تا بتوانید از روش‌های مربوطه برای درمان آن استفاده کنید.

ممکن است در کنار این مقاله مطالعه بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران نیز به افزایش اطلاعات شما کمک کند.

مزایای عمل لیزری دیسک کمر در مشهد

  • کاهش سریع درد
  • افزایش انرژی در دسترس سلولها برای رشد و ترمیم 
  • کاهش احتمال ایجاد بافت اسکار
  • کم بودن دوران نقاهت
  • شل شدگی عضلات
  • تحریک و بازسازی عصب

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش  عمل لیزری دیسک کمر در مشهد کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

فهرست مطالب این مقاله به شرح زیر می‌باشد:

دیسک کمر چیست؟

همه چیز درباره درمان دیسک کمر

علائم پیدایش دیسک کمر

عوامل مهم برای خطر دیسک کمر

چگونگی تشخیص دیسک کمر

چگونگی درمان دیسک کمر

درمان تخصصی درد

تفاوت عمل لیزری دیسک کمر با روش‌های دیگر در چه مواردی است؟

روش عمل دیسک لیزر

بعد از عمل دیسک کمر با لیزر

کاندیدای استفاده از عمل لیزری دیسک کمر

هزینه درمان عمل لیزری دیسک کمر

سخن آخر

 

دیسک کمر چیست؟

دیسک کمر چیست؟
دیسک کمر چیست؟

برای اطلاعات بیشتر شما به منظور استفاده از عمل لیزری دیسک کمر در ابتدا باید شناخت کلی دیسک کمر را برای شما فراهم کنیم. ستون فقرات به واسطه مهره‌هایی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیسک‌هایی بین مهره‌ها وجود دارد که باعث جداسازی آن‌ها می‌شود. مواد تشکیل‌ دهنده این دیسک‌ها ۸۰ درصد آب و ۲۰ درصد بافت نرم می‌باشد.

در واقع این دیسک دارای هسته‌ای چسبناک به نام نوکلئوس پولپوزوس می‌باشد که تشکیل‌ دهنده دیسک است. شکل ترکیبی دیسک‌ها همانند دونات هایی است که از مغزهای ژله‌ای پر شده‌اند.

مهم‌ترین مبحثی که باعث پارگی دیسک‌ها خواهند شد، حرکات ساده همانند خم شدن می‌باشد و در برخی مواقع پیچ خوردن دیسک‌ها می‌تواند روی ماده‌ای ژلاتینی ما بین آن‌ها تاثیرگذار باشد و همین مسئله باعث فشارهایی به عصب سیاتیک خواهد شد. پس این ‌موضوع می‌تواند عامل مؤثری برای شکل‌گیری دیسک کمر باشد که با دردهای بسیار، بیمار را مواجه خواهد کرد.

 همه چیز درباره درمان دیسک کمر

یکی از مهم‌ترین روش‌های درمانی برای دیسک کمر، استفاده از عمل‌های لیزری می‌باشد که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تاثیر بسیار زیادی روی این دردها خواهند گذاشت.

به دلیل این‌ که این‌گونه دردها بدون هیچ‌گونه جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند و روش‌های کم تهاجمی می‌باشند، بیشتر در بین مردم شناخته شده‌اند.

به خصوص برای تسکین درد می‌تواند بدون استفاده از دارو کارساز باشد. البته در کنار آن برخی از پزشکان توصیه می‌کنند که استفاده از فیزیوتراپی های لیزری می‌تواند راهکار درمانی مؤثری برای بهبود دردها باشد و در مواقع بسیار مهمی کاربرد خواهد داشت.

روش‌های درمانی بسیار زیادی برای دیسک کمر وجود دارد

روش‌های درمانی بسیار زیادی برای دیسک کمر وجود دارد، اما مهم‌ترین آن این است که از عمل لیزری دیسک کمر در مشهد بهره کافی را برد. بیمارستان ایرانشهر می‌تواند این امکان را برای بیماران فراهم سازد تا بر اساس فیبرهای نوری که از طریق لیزر به بدن وارد می‌شود، انرژی موجود در کمر را افزایش بدهند.

حال برای ‌این که اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، در ادامه این مبحث قصد داریم تا در رابطه با عمل لیزری دیسک کمر برای شما بگوییم. افرادی که در غیر از مشهد ساکن می‌باشند، اگر قصد استفاده از این نوع عمل لیزری دیسک کمر را داشته باشند، می‌توانند به بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان مراجعه کنند.

البته دقت کنید که این بیمارستان در شهر تهران واقع ‌شده است و برای استفاده از این خدمات نیاز است به شهر تهران بیایید. حال در ادامه این مبحث با ما باشید تا بیشتر در رابطه با عمل لیزری دیسک کمر در مشهد برای شما بگوییم.

علائم پیدایش دیسک کمر

علائم پیدایش دیسک کمر
علائم پیدایش دیسک کمر

این کاملاً امری بدیهی است که بیشتر بیمارانی که درگیر دیسک کمر می‌باشند، امکان دارد از این مشکل هیچ‌گونه اطلاعاتی نداشته باشند.

اما برخی از بیماران کاملاً بدشانس هستند و در کنار دیسک کمر، درگیر دردهای سیاتیک نیز می‌باشند که استفاده از عمل لیزری دیسک کمر در مشهد می‌تواند برای این دسته از افراد به‌ منظور درمان، کاربرد بالایی را داشته باشد.

مهم‌ترین چیزی که به‌ عنوان علائم دیسک کمر و درد سیاتیک شناخته می‌شود

مهم‌ترین چیزی که به‌ عنوان علائم دیسک کمر و درد سیاتیک شناخته می‌شود، درد تیزی می‌باشد که در بخش پا به سمت پایین انتشار داده می‌شود.

در واقع درد حاصل از این فشار بر اثر درد حاصل از این بیماری بر اثر فشاری است که دیسک به عصب سیاتیک وارد خواهد کرد و می‌تواند بیمار را درگیر نگرانی‌های بسیاری کند.

حال اگر این دیسک در بین مهره‌های کمر فرد اتفاق افتاده باشد، مهم‌ترین علامت آن عموماً در بی‌حسی پاها وجود دارد و امکان دارد بیمار، درد بسیار زیادی را در بخش پا در کنار کمر درد داشته باشد که این مسئله باعث می‌شود که حتماً به بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان به منظور مشاوره‌های بیشتر و انجام عمل لیزری دیسک کمر مراجعه کنید.

ضعف یا گزگز کردن و بی‌حسی

برای جمع ‌بندی می‌توان گفت که ضعف یا گزگز کردن و بی‌حسی به ‌عنوان نشانه اصلی دیسک کمر به حساب خواهد آمد. غیر از آن در برخی از موارد نادر از دست دادن کنترل روده، مثانه و بی‌اختیاری برای مدفوع و ادرار به‌ عنوان نشانه‌های اصلی دیسک کمر شناخته می‌شود.

مهم‌ترین درمانی که برای برطرف نمودن دردهای دیسک کمر وجود دارد، استفاده از عمل لیزری دیسک کمر در مشهد می‌باشد و این روش دیگر همانند گذشته نیاز به انجام جراحی‌های باز برای دیسک کمر را نخواهد داشت.

البته از این ‌موضوع غافل نشوید برای این ‌که از خدمات عمل لیزر دیسک کمر بهره کافی را ببرید، باید از مشهد به تهران بیایید. به دلیل این‌ که بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان برای ارائه ‌دهنده خدمات عمل لیزری دیسک کمر در تهران واقع ‌شده است که می‌تواند این درمان را در بهترین شرایط ممکن برای شما فراهم سازد.

عوامل مهم برای خطر دیسک کمر

عوامل مهم برای خطر دیسک کمر
عوامل مهم برای خطر دیسک کمر

اگر هیچ‌گونه درمانی برای دیسک کمر انجام نگیرد، مسائل مهمی همچون خم شدن و چرخیدن مکرر دیسک‌ها اتفاق خواهد افتاد. در کنار این موارد اگر فرد اضافه‌ وزن داشته باشد، امکان فشار آوردن به عصب‌های دیسک کمر بسیار بالا خواهد بود. افزایش سن، عامل مؤثری است که می‌تواند در به وجود آمدن دیسک کمر تاثیر بسیاری داشته باشد.

به دلیل این‌ که فرسایش دائم و فرآیند آن در بین مهره‌های دیسک کمر باعث می‌شود تا دژنراسیون دیسک افزایش پیدا کند و همین شرایط باعث پیشرفته‌تر شدن بیماری دیسک کمر خواهد شد.

در مطالب بالا گفتیم که حدوداً ۸۰ درصد از بافت بین مهره‌ها را آب تشکیل می‌دهد. با بالا رفتن سن، میزان آب موجود که در دیسک‌های ستون فقرات وجود دارند، کمتر از حد خود خواهند شد و همین مسئله باعث می‌شود که انعطاف‌پذیری این دیسک‌ها به حداقل برسد و باعث خشک شدن آن‌ها خواهد شد.

در شرایط خشک شدن، دیسک‌ها بیشتر مستعد پارگی می‌باشند

در شرایط خشک شدن، دیسک‌ها بیشتر مستعد پارگی می‌باشند و این به‌ عنوان معضل بزرگی است که حتما باید از طریق راهکارهای درمانی به آن رسیدگی شود.

راهکارهای درمانی از نظر پزشکان، استفاده از جراحی دیسک کمر یا استفاده از درمان با لیزر دیسک کمر می‌باشد. با توجه به این ‌که جراحی می‌تواند نگرانی‌ها و نقاهت بسیاری را به دنبال داشته باشد، عمل لیزری دیسک کمر بیشتر به بیماران پیشنهاد خواهد شد.

چگونگی تشخیص دیسک کمر

مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شناخت بیشتر دیسک کمر می‌شود، از طریق تخصص پزشکان بر اساس نتیجه معاینات بالینی می‌باشد. در کنار آن علائم بیمار برای دیسک کمر بررسی خواهد شد و می‌توان این احتمال را داد که فرد، درگیر بیماری دیسک کمر شده ‌است.

در کنار آن روش‌های کلیدی دیگری برای تشخیص دیسک کمر همانند رادیوگرافی و ام آر آی وجود دارد که برخی از پزشکان، این راهکارها را به ‌عنوان روش‌های تصویربرداری مناسب می‌دانند.

برای این‌ که احتمالات دیگر را بررسی نموده و برجستگی‌های میزان دیسک‌ها را تشخیص دهند تا بتوانند تعیین کنند که کدام یک از دیسک‌ها دچار مشکل می‌باشد، استفاده از این روش‌های تصویری کاربرد بالایی برای پزشکان خواهد داشت که پزشکانی که در بیمارستان ایرانشهر فعالیت دارند،

بر اساس این دسته از موارد، تشخیص می‌دهند که چه شخصی نیاز به استفاده از عمل لیزری دیسک کمر در مشهد را دارد تا بتوانند با مراجعه به بیمارستان ایرانشهر، از خدمات مربوط برای درمان عمل درمان دیسک کمر با لیزر استفاده داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در اهواز دیدن کنید.

چگونگی درمان دیسک کمر

درمان های بسیار مفیدی برای دیسک کمر وجود دارد و اغلب افرادی که درگیر ناراحتی‌های بیش ‌از اندازه براثر دیسک کمر شده‌اند، می‌توانند این بیماری را حدوداً ۸۰ تا ۹۰ درصد با استفاده از راهکارهای نوین امروزه درمان کنند و برای تسکین دادن دردهای موجود در نواحی دیسک کمر، استراحت و استفاده از داروهای مسکن بدون نسخه می‌تواند مؤثر واقع شود.

اما اگر هیچ کدام از این داروها نتواند درد بیمار را تسکین ببخشد، از طریق تخصص پزشکان، تجویز داروهای دیگری همانند مسکن‌های تاثیرگذار بر سیستم عصبی، شل‌کننده های عضلانی و مسکن‌های مخدر برای بیمار در نظر گرفته می‌شود. تزریق استروئید نیز در درمان فیزیوتراپی می‌تواند برای دیسک کمر مفید واقع شود.

حدوداً ۱۰ تا ۲۰ درصد افراد بر اثر استفاده از این راهکارها نمی‌توانند دیسک کمر را درمان کنند

اما حدوداً ۱۰ تا ۲۰ درصد افراد بر اثر استفاده از این راهکارها نمی‌توانند دیسک کمر را درمان کنند و نیاز دارند تا از درمان‌های غیر جراحی، نتیجه مربوط برای درمان دیسک کمر را بگیرند.

زیرا عملکرد درمان‌های غیر جراحی برای آن‌ها نتیجه‌بخش نبوده ‌است و این درد زندگی آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده ‌است و آن را دچار کمبود کیفیت کرده ‌است.

این افراد به توصیه پزشکان بینارستان ایرانشهر، نیاز به استفاده از جراحی دیسک کمر دارند. اما جراحی دیسک کمر می‌تواند مشکلات متعددی همچون بیماری‌های دوران نقاهت طولانی‌ مدت و شکاف روی سطح پوست را در بر داشته باشد.

تکنولوژی جراحی‌های لیزری

امروزه تکنولوژی جراحی‌های لیزری به ‌حدی مؤثر واقع ‌شده است که می‌تواند تأثیرات بسیار مفیدی روی ستون فقرات داشته باشد. این راه‌حل که کم تهاجمی و جدید می‌باشد، با اثربخشی بالا می‌تواند روی نواحی دیسک کمر تاثیر بالایی داشته باشد. در بسیاری از مواقع پیشنهاد می‌شود تا به بیمارستان ایرانشهر به ‌منظور عمل لیزری دیسک کمر مراجعه کنید.

البته عمل لیزری دیسک کمر در مشهد نیز امکان‌پذیر می‌باشد و افرادی که در این شهر زندگی می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به تهران و بیمارستان ایرانشهر از خدمات مربوطه عمل لیزری دیسک کمر بهره‌مند گردند.

به دلیل این ‌که محل بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان برای درمان دیسک کمر در تهران می‌باشد که با مراجعه به آن می‌توان بدون استفاده از راهکار جراحی و هیچ‌گونه برش و شکاف از خدمات عمل لیزری دیسک کمر بهره کافی را برد.

عمل لیزری دیسک کمر چگونه اتفاق می‌افتد؟

عمل لیزری دیسک کمر چگونه اتفاق می‌افتد؟
عمل لیزری دیسک کمر چگونه اتفاق می‌افتد؟

همان‌طور که در بخش های قبلی مقاله گفتیم، یکی از مهم‌ترین روش‌های اثرگذار برای درمان دیسک کمر استفاده از عمل لیزری می‌باشد.

در واقع عمل لیزری نوعی جراحی به حساب می‌آید که از طریق دستگاه لیزر که وارد فضای بین دیسک‌ها می‌شود، پرتوهای لیزری به بدن ورود پیدا می‌کنند که باعث می‌شوند فضای مربوطه بیشتر شود و مشکلات ایجاد شده روی عصب‌های دیسک برطرف شود. در نتیجه عملکرد عمل لیزری دیسک کمر در مشهد می‌تواند باعث کاهش یافتن دردهای بیمار گردد.

مهم‌ترین اثربخشی استفاده از جراحی کمر با لیزر این است که این راهکار درمانی سطح تهاجم بسیار اندکی دارد و با توجه به این‌ که یک جراحی زیرپوستی به حساب نیاید، می‌تواند افراد را به هدف خود برای درمان دیسک کمر برساند و باعث کاهش یافتن چشمگیر دردهای بیمار و بازیابی مشکلات عصبی خواهد شد.

چگونگی انجام عمل لیزری دیسک کمر

برای استفاده از این راهکار مفید، دیگر نیاز به بیهوشی و شکاف‌های عمیق روی سطح پوست نمی‌باشد و با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی، روش لیزر تراپی دیسک کمر اتفاق خواهد افتاد.

برای اثربخشی این‌ موضوع، یک سطح مشخص از انرژی لیزر که کاملاً قابل ‌جذب می‌باشد، وارد بافت‌های نرم دیسک خواهد شد تا با هدف اصلاح این بافت‌ها بتواند درمان دیسک کمر را فراهم سازد.

گرمادهی به این محل بر اثر وارد کردن دستگاه لیزر، آسیب‌های به‌ وجود آمده روی مایع دیسک را برطرف خواهد کرد

در واقع گرمادهی به این محل بر اثر وارد کردن دستگاه لیزر، آسیب‌های به‌ وجود آمده روی مایع دیسک را برطرف خواهد کرد. این مسئله باعث می‌شود تا بخشی از فشردگی هایی که روی دیسک‌ها حاصل شده ‌است، برطرف گردد و در داخل دیسک کمر، شرایط باثباتی اتفاق خواهد افتاد و می‌تواند پیش‌گیری‌های لازم را برای به اوج رسیدن دردهای بیمار در نواحی دیسک کمر را بر عهده بگیرد.

اگر شما از دسته افرادی هستید که از مشکل دیسک کمر رنج می‌برید، کاندید مناسبی برای استفاده از عمل لیزری دیسک کمر در مشهد می‌باشید.

به دلیل این‌ که کاهش یافتن دردها با سرعت بالایی براثر عمل لیزری دیسک کمر اتفاق خواهد افتاد و این روش بدون استفاده از جراحی‌های قدیمی که می‌تواند باعث شکاف و برش در بدن افراد شود، درمان مفیدی به حساب خواهد آمد.

استفاده از عمل لیزری دیسک کمر به تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده است

استفاده از عمل لیزری دیسک کمر به تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده است و بر اساس بی‌حسی‌های موضعی به ‌صورت سرپایی می‌تواند در بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان روی بدن افراد اعمال گردد.

یک پرتو خاص از لیزر می‌تواند باعث تبخیر بخش کوچکی از دیسک گردد و سبب می‌شود تا فضای بین دیسک‌ها بیشتر باز شود که این مسئله در طول درمان برای درد سیاتیک و دیسک کمر مؤثر واقع می‌شود.

با گذشت این مراحل و تکمیل روند درمان، بیمار می‌تواند فورا به منزل برود و هیچ‌گونه محدودیتی برای ماندن در بیمارستان برای او وجود نخواهد داشت.

همین مسئله باعث می‌شود که بیشتر افراد، مشتاق استفاده از عمل لیزری دیسک کمر در مشهد باشند. البته اگر بخواهید از خدمات بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان برای انجام عمل لیزری دیسک کمر بهره کافی را ببرید، باید به تهران مراجعه کنید.

مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث می‌شود اغلب افراد به استفاده از این نوع عمل لیزری استقبال کنند

مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث می‌شود اغلب افراد به استفاده از این نوع عمل لیزری استقبال کنند، این است که نیاز به بستری‌ شدن و زمان اختصاصی برای ریکاوری وجود ندارد و هزینه‌های این نوع عمل به نسبت دیگر جراحی‌ها و بستری های طولانی ‌مدت در بیمارستان قابل ‌قبول می‌باشد.

در واقع وجود این دردها بر اثر التهابات به ‌وجود آمده و برآمدگی‌های متعدد در بخش دیسک کمر اتفاق می‌افتد که با نام فتق شناخته می‌شود و تمامی این برآمدگی‌ها آثار مخربی روی اعصاب ستون فقرات خواهند گذاشت و برطرف نمودن آن اولویت اصلی افراد برای کاهش دردها می‌باشد.

مزایای عمل لیزری دیسک کمر در چه مواردی می‌باشد؟

مزایای عمل لیزری دیسک کمر در چه مواردی می‌باشد؟
مزایای عمل لیزری دیسک کمر در چه مواردی می‌باشد؟

استفاده از عمل لیزری دیسک کمر در بیمارستان ایرانشهر تهران، مزایای بسیاری شامل حال بیمار خواهد شد. به‌ عنوان نمونه پزشک می‌تواند لیزر درمانی را در جهاتی انجام بدهد که امکان درمان آن‌ها در جراحی باز غیر ممکن می‌باشد.

در کنار آن امکان دارد که دیسک کمر در نقاط مختلفی برآمده شده باشد که در جراحی‌های سنتی فقط برش روی یک ناحیه انجام می‌گیرد.

اما عمل لیزری دیسک کمر می‌تواند در نواحی مختلفی برآمدگی دیسک کمر را برطرف کند. همه ما می‌دانیم که عمل لیزری دیسک کمر سرپائی است و کاملاً کم تهاجمی شناخته می‌شود.

زیرا فقط در عرض کمتر از ۱ ساعت می‌توان از این عمل مفید که پر از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد می‌باشد، استفاده کرد و بیمار بلافاصله بعد از به اتمام رسیدن شرایط عمل می‌تواند در محل کار خود حاضر شود.

البته برخی از بیماران در کنار آن نیاز به درمان‌های دیگری دارند تا بتوانند سلامتی خود را به ‌صورت کامل دریابند و اگر پزشک تشخیص بدهد، امکان دارد که فرآیند فیزیوتراپی را برای آن‌ها تجویز کند.

التیام بخشیدن بدن

التیام بخشیدن بدن
التیام بخشیدن بدن

هدف متعددی در پی استفاده از عمل لیزری دیسک کمر برای پزشکان وجود دارد. در واقع یکی از مهم‌ترین اهداف این است که به ‌جای این ‌که تمامی دیسک‌ها را از نواحی کمر برداشت و پیچ و مهره‌های متعددی را در ستون فقرات تعبیه سازی کرد،

با استفاده از عمل لیزری دیسک کمر می‌توان فضایی را به وجود آورد تا باعث بهبودی خود به خودی دیسک گردد و این التیام بخشیدن می‌تواند دردهای مذکور برای بیمار را به حداقل برساند.

تخصص پزشک مربوطه در زمینه انجام عمل لیزری دیسک کمر و تاباندن لیزر روی نواحی برجسته دیسک و تبخیر آن‌ها کمک می‌کند تا به ‌صورت طبیعی نواحی دیسک التیام بخشیده شود

و همین شرایط سبب می‌شود تا تحریکات دور ستون فقرات کمتر شود. زیرا یکی از مهم‌ترین علائمی که ریشه‌های عصبی را تحت فشار قرار می‌دهد، با استفاده از عملکرد لیزری از بین خواهد رفت.

درمان تخصصی درد

درمان تخصصی درد
درمان تخصصی درد

از جمله پرکاربردترین جراحی‌هایی که توسط تشخیص پزشکان برای ستون فقرات به شمار می‌آید، لامینکتومی و میکرودیسککتومی می‌باشد که باعث آرام شدن ضعف، گزگز، درد پا، بی‌حسی و دیگر موارد خواهد شد.

اما آثار مفیدی روی درد کمر و گردن نخواهد داشت. حال با این مسائل می‌توان دریافت که عمل لیزری دیسک کمر در مشهد به ‌غیر از این‌که می‌تواند باعث تسکین علائم پا و بازو گردد، در برطرف نمودن دیسک کمر نیز تاثیرگذار می‌باشد

و این به ‌عنوان مهم‌ترین مزایای منحصر به‌ فرد جراحی با لیزر برای دیسک کمر شمرده می‌شود. در واقع می‌توان به‌ جرات گفت که عمل لیزری دیسک کمر تنها روشی است که برای رفع دردهای دیسک کاربرد خواهد داشت.

البته باید تحت تخصص پزشکان متخصص انجام بگیرد. بیمارستان ایرانشهر دارای تجهیزات و دستگاه‌های منحصر به ‌فردی برای انجام عمل لیزری دیسک کمر می‌باشد که افراد با مراجعه به آن می‌توانند در بهترین حالت ممکن درمان شوند.

البته افرادی که در مشهد سکونت دارند، باید به این نکته دقت کنند که بیمارستان ایرانشهر در تهران واقع شده ‌است و برای دریافت خدمات از این بیمارستان نیاز به حضور در شهر تهران دارند.

تفاوت عمل لیزری دیسک کمر با روش‌های دیگر در چه مواردی است؟

تفاوت عمل لیزری دیسک کمر با روش‌های دیگر در چه مواردی است؟
تفاوت عمل لیزری دیسک کمر با روش‌های دیگر در چه مواردی است؟

مهم‌ترین مسئله برای استفاده از عمل لیزری این است که برای ترمیم دیسک، باعث سوراخ شدن نخواهد شد. زیرا استخوانی که سوراخ شود، ضعیف می‌گردد و باعث ناپایداری در ستون فقرات خواهد شد.

در نهایت امکان این‌ که بیمار در آینده‌ای نزدیک درگیر عوارض بسیار شود، بسیار بالاست و این مسئله می‌تواند به‌ عنوان یک تفاوت عمده بین عمل لیزری دیسک کمر در مشهد و دیگر روش‌های کاربردی برای دیسک کمر به حساب آید.

هنگامی‌که جراحی براثر لیزر در دیسک کمر اتفاق می‌افتد، بر خلاف دیگر جراحی‌ها نیازی به برش دادن به شکم برای رسیدن به ستون فقرات وجود ندارد و پزشک دیگر این کار را انجام نخواهد داد.

با توجه به این‌ که عمل لیزری دیسک کمر باعث آسیب نزدن به ستون فقرات می‌شود، پایداری در این نواحی بیشتر اتفاق می‌افتد و در نوع درمان دیسک کمر عمل لیزری منحصر به ‌فرد و خاص می‌باشد و در تکنیک آندوسکوپی برای کنار زدن بافت ها در این روش، کاربرد بسیاری خواهد داشت و می‌تواند به پزشکان کمک کند.

روش عمل دیسک لیزر

روش عمل دیسک لیزر
روش عمل دیسک لیزر

در تمامی این مقاله برای شما گفتیم که لیزر درمانی به‌ عنوان راهکار مفیدی برای دیسک کمر به حساب می‌آید. در این موارد پزشکانی که در بیمارستان ایرانشهر واقع در تهران فعالیت دارند، عمل لیزری را به‌ صورت سرپایی برای بیماران و بر اساس مواد بی‌حسی موضعی انجام خواهند داد.

در کل استفاده از عمل لیزری دیسک کمر به‌ عنوان یکی از روش‌هایی است که دیگر نیاز به جراحی ندارد و فقط با استفاده از یک سوزن باریک که به سطح دیسک نفوذ می‌کند و براساس عکس‌های رادیولوژی تهیه ‌شده، پزشک می‌تواند آن‌ها را تشخیص دهد و باعث درمان دیسک کمر خواهد شد.

روند انجام آن به ‌گونه‌ای است که از طریق فیبرهای نوری که به سوزن محل مورد نظر وارد می‌شوند، انرژی‌های مضاعف به فیبر محل دیسک فرستاده می‌شود تا برای ترمیم آن‌ها مؤثر واقع شود. وجود این کار سبب می‌شود که بخش کوچکی از هسته دیسک‌ها تبخیر گردد.

فشردگی هایی که در این نواحی شکل‌ گرفته است، با استفاده از تبخیر هسته دیسک کاهش پیدا می‌کند

پس فشردگی هایی که در این نواحی شکل‌ گرفته است، با استفاده از تبخیر هسته دیسک کاهش پیدا می‌کند و فشارها روی عصب کمتر می‌شود. در نتیجه دردهای بیمار نیز بهبود بخشیده می‌شود.

تاثیر بسیار زیادی که عمل لیزری دیسک کمر در مشهد روی بدن افراد دارد، باعث می‌شود تا افراد بلافاصله بعد از درمان، نتیجه آن را به چشم مشاهده کنند و از هزینه‌های پرداخت ‌شده آن سر باز نزنند.

البته بهتر است بدانید که بهترین بیمارستان برای انجام عمل لیزری دیسک کمر، بیمارستان ایرانشهر می‌باشد. باید به این نکته توجه کنید که این بیمارستان واقع در تهران است و افرادی که کاندید مناسب برای انجام این نوع عمل لیزری هستند، باید به تهران مراجعه کنند.

بعد از عمل دیسک کمر با لیزر

بعد از عمل فقط یک بانداژ کوچک روی سطح دیسک باقی خواهد ماند و بیمار می‌تواند به خانه بازگردد و برای این‌ که درمان پارگی دیسک کمر بعد از انجام عمل لیزری اتفاق بیفتد، بهتر است ۲۴ ساعت استراحت داشته باشد.

به‌ مرور زمان بهبودی برای بیمار آغاز خواهد شد و بیمار می‌تواند فعالیت‌های خود را آغاز کند. با گذشت ۵ روز از عمل لیزری، فرد می‌تواند به محل کار خود بازگردد.

براساس این ‌که فقط از یک سوزن بسیار نازک در روش عمل لیزری دیسک استفاده شده ‌است، هیچ‌گونه برشی در این محل دیده نمی‌شود و هیچ اثری از زخم نخواهد بود.

به ‌غیر از آن فقط بخش اندکی از بافت‌های دیسک تبخیر خواهند شد و باعث ناتوانی‌های بعدی برای ستون فقرات افراد نخواهد شد و تفاوت بسیار زیادی بین جراحی دیسک کمر با لیزر و جراحی باز دیسک وجود دارد.

به دلیل این ‌که لیزر یک روش درمانی است که باعث آسیب ‌رساندن به نواحی دیگر کمر نمی‌شود و نیازی به برداشت استخوان یا به وجود آمدن شکاف روی پوست نخواهد شد. همین شرایط باعث می‌شود تا هیچ‌گونه عوارضی از عمل لیزری دیسک کمر مشاهده نشود و به نسبت استفاده از عمل جراحی باز، یک روش کاملاً مؤثر و مفید شناخته می‌شوند.

به مراقبت های بعد از عمل لیزری دیسک کمر توجه نمایید.

کاندیدای مناسب برای استفاده از عمل لیزری دیسک کمر

کاندیدای مناسب برای استفاده از عمل لیزری دیسک کمر
کاندیدای مناسب برای استفاده از عمل لیزری دیسک کمر

امکان دارد براساس تشخیص پزشکان که در مجموعه بیمارستان ایرانشهر فعالیت دارند، استفاده از عمل لیزری دیسک کمر برای افراد و بیماران خاص در نظر گرفته شود که دارای علائم و مشخصات زیر باشند.

  • درد شدید در نواحی کمر، پا، بازو یا گردن
  • دردهایی که با گذشت ۶ هفته و مواردی همچون استراحت یا فیزیوتراپی هنوز ادامه دارند.
  • شکل‌گیری مشکلات فتق دیسک براساس تشخیص عکس‌برداری‌های مختلف
  • تشخیص دیسک از طریق روش‌های تصویربرداری ام آر آی، سی‌تی‌اسکن، مایلو گرافی، دیسکو گرافی و دیگر موارد

هزینه درمان عمل لیزری دیسک کمر

هزینه درمان عمل لیزری دیسک کمر
هزینه درمان عمل لیزری دیسک کمر

در تمامی بیمارستان‌ها نمی‌توان درمان براساس لیزر دیسک کمر را با یک هزینه برآورد کرد. به دلیل این‌ که پارامترهای متعددی روی هزینه درمان آن اثربخش می‌باشند.

موارد مهمی همچون تبحر و شهرت جراح، محل جغرافیایی بیمارستان یا کلینیک، مراقبت‌های قبل و بعد از عمل، مهم‌ترین مواردی می باشند که روی هزینه‌های این عمل تاثیرگذار می‌باشند.

برای این موارد و تشخیص دقیق هزینه‌های عمل لیزری دیسک کمر در مشهد می‌توانید به مجموعه متخصصان حاضر در بیمارستان ایرانشهر واقع در تهران مراجعه کنید تا با تشخیص درست، پزشکان بتوانند میزان هزینه های این عمل را برآورد کنند.

 

سخن آخر

در تمامی این نوشتار، اطلاعات درستی در رابطه با دیسک کمر و شکل‌گیری های مشکلات متعدد آن برای شما گفتیم. طبق این توضیحات دریافتید که مهم‌ترین راهکاری که به افراد کمک می‌کند تا بدون هیچ‌گونه عوارض و با استفاده از یک روش کاملاً غیر تهاجمی بتواند درمان را برای خود فراهم کند، استفاده از عمل لیزری دیسک کمر می‌باشد.

برای افرادی که در تهران حضور دارند، مراجعه به بیمارستان ایرانشهر می‌تواند به‌ عنوان یک مرکز تخصصی و درمان عمل لیزری دیسک کمر به آن‌ها کمک کند.

ولی برای انجام عمل لیزری دیسک کمر در مشهد افراد می‌توانند به تهران مراجعه کنند و با ویزیت شدن در بیمارستان ایرانشهر به عنوان بهترین مرکز درمانی در این زمینه، اقدامات مربوط به درمان خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدهند تا بتوانند در سلامت کامل، ادامه زندگی خود را سپری کنند.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست هزینه جراحی معده دیدن کنید.

سوالات متداول

جدیدترین روش جراحی دیسک کمر چیست؟

در حال حاضر عمل لیزری دیسک کمر جدیدترین روش برای کاهش و درمان درد دیسک کمر است.

علائم دیسک کمر پشرفته چیست؟

از مهم ترین علائم دیسک کمر پیشرفته، بی حسی و ضعف حرکتی درپاها می باشد.

Table of Contents

یک پاسخ

  1. سلام حداقل حدود هزینه لیزر درمانی روبگین من مشکل دارم ودکتراهمه گفتن جراحی کنم ولی من لیزردرماتی رو ترجیح می‌دهم ساکن مشهد هستم لطفا حدود هزینشو بگین 60ساله هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید