لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی

هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی

Table of Contents

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی میزان هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی بپردازیم.

یکی از جراحی‌هایی که برای زیبایی سینه آقایان در نظر گرفته می‌شود، ژنیکوماستی می‌باشد. آقایانی که دارای سینه‌های بزرگ و شل می‌باشند، می‌توانند از این عمل بهترین نتیجه را دریافت کنند.

دلایل بسیار زیادی همچون ژنتیک، هورمون و یا استفاده از داروهای خاص باعث افتادگی سینه آقایان شده است. اما امروزه جای هیچ‌گونه نگرانی برای این ‌مورد وجود ندارد.

زیرا با پیشرفت علم و جراحی پلاستیک، به ‌راحتی می‌توان در برطرف نمودن این مشکل تلاش کرد. قطعا برخی از موارد باعث افزایش اعتماد به ‌نفس خواهد شد.

تصور جامعه ما بر این است که فقط بانوان باید به زیبایی خود رسیدگی کنند. در صورتی ‌که آقایان نیز با رسیدگی به برخی از مشکلات خود می‌توانند به ‌مراتب از اعتماد به ‌نفس بالاتری برخوردار شوند.

پیشنهاد می کنیم از پست هزینه آنژیوگرافی قلب سال 1401 دیدن کنید.

ویدئو هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی

دلیل افزایش اعتماد به‌ نفس برای آقایان این است که روز به ‌روز در جامعه روابط بیشتری برقرار خواهند کرد و این امر جزوی جدانشدنی از زندگی آن‌ها می‌باشد. به ‌همین دلیل باید حتما برای برقراری ارتباط حضوری درخشان در جامعه، چهره و یا اندام خوب داشته باشند.

اما در حقیقت فقط زیبایی چهره کافی نیست، بلکه مسائل شخصی دیگری همچون بزرگی سینه در آقایان می‌تواند اعتماد به‌ نفس آن‌ها را تحت تاثیر قرار بدهد و این‌ موضوع در بسیاری از مواقع، مشکلاتی را بر سر راه آن‌ها به وجود آورده است.

ژنیکوماستی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی آقایان می‌باشد که امکان دارد در زیبایی ظاهری و حتی در برخی مواقع در روابط زناشویی آن‌ها بسیار مؤثر واقع شود.

این‌ که بتوان تعیین کرد هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی چگونه برآورد می‌شود، مهم‌ترین سؤال و دغدغه ذهنی آقایان می‌باشد.

در این مطلب در تلاشیم تا طبق تخصص‌های پزشکان مجرب بیمارستان ایرانشهر، به بررسی این ‌موضوع بپردازیم و از عوامل تاثیرگذار روی هزینه ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی بگوییم. پس با ما همراه باشید.

لطفا از پست دمنوش برای پروستات دیدن کنید.

هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی چقدر است؟

تعیین دقیق هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی نیازمند بررسی پارامترهای مختلف و معاینات لازم پزشک می باشد.

جهت آگاهی از هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی کلیک نمایید. 

مطالبی که در این مقاله ارائه خواهیم داد، عبارتند از:

عمل ژینکوماستی به چه چیزی گفته می‌شود؟

توده ای خوش خیم به نام ژنیکوماستی

ژنیکوماستی در رده سنی مختلف

شناخت بیشتر از ژنیکوماستی

زیبایی بیشتر با ژنیکوماستی

دلیل پدید آمدن ژینکوماستی در بدن آقایان چیست؟

شناخت انواع ژنیکوماستی

علت ایجاد ژنیکوماستی

تکنیک های درمان ژنیکوماستی شامل چه مواردی خواهد شد؟

مراحل درمان ژنیکوماستی با کمک پزشک

اقدامات قبل ‌از انجام عمل ژنیکوماستی

هزینه عمل ژنیکوماستی با توجه به روش درمان چگونه برآورد می‌گردد؟

درمان ژنیکوماستی با لیپوساکشن

درمان ژنیکوماستی با جراحی اکسیزیون

هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی چگونه برآورد می‌شود؟

برآورد هزینه ژنیکوماستی بر اثر شدت ژنیکوماستی

برآورد هزینه ژنیکوماستی براثر یک‌ طرفه یا دوطرفه بودن

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس روش انتخابی

برآورد هزینه ژنیکوماستی براثر هزینه بیمارستان

برآورده هزینه ژنیکوماستی براساس دستمزد جراح

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس محل انجام جراحی

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس هزینه متخصص بیهوشی

برآورد هزینه ژنیکوماستی بر اساس کشور

هزینه انواع روش‌های ژنیکوماستی در بیمارستان‌ به چه صورت می‌باشد؟

هزینه لیپوماتیک ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی

هزینه عمل ژنیکوماستی و برش پوست اضافی سینه

جراحی ژنیکوماستی با قیمت مناسب

رابطه بین بیمه‌های درمانی و عمل ژنیکوماستی

سخن آخر

 

عمل ژنیکوماستی به چه چیزی گفته می‌شود؟

عمل ژنیکوماستی به چه چیزی گفته می‌شود؟
عمل ژنیکوماستی به چه چیزی گفته می‌شود؟

قبل از این که به بررسی عوامل تاثیرگذار بر هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی بپردازیم، باید به شناخت کلی از این جراحی برسید.

زیرا تعداد بسیار زیادی اسم علمی این جراحی را نمی‌دانند. در حالت کلی به بزرگی سینه مردان و رشد بافت پستان، ژنیکوماستی گفته می‌شود.

دلایل بسیار زیادی باعث بزرگی این ناحیه خواهد شد که مهم‌ترین آن افزایش چربی می‌باشد. براساس آمار انجام‌ شده می‌توان گفت حدوداً ۳۶ درصد از تمامی مردم به خصوص در سنین بلوغ و بزرگسالی درگیر این ‌موضوع شده‌اند و همواره به‌ دنبال بهترین مرکز برای استفاده از عمل ژنیکوماستی تحت نظر بهترین پزشکان می‌گردند.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در مشهد دیدن کنید.

توده ای خوش خیم به نام ژنیکوماستی

نکته‌ قابل هضم این است که ژنیکوماستی بدن آقایان یک توده خوش‌خیم می‌باشد و دلیل اصلی به وجود آمدن آن عدم تنظیم تعادل بین هورمون‌های جنسی استروژن و تستسترون در بدن افراد می‌باشد.

همان‌ طور که طبیعی است در بدن برخی از بانوان میزان تستسترون دیده شود، بدن آقایان نیز در حالت طبیعی شامل بخش جزئی از استروژن می‌باشد.

حال در برخی مواقع هنگامی ‌که استروژن موجود در بدن آقایان به نسبت میزان تستسترون افزایش پیدا می‌کند و باعث تورم بافت پستان و باعث ایجاد ژنیکوماستی خواهد شد.

طی تحقیقات مؤسسه‌ی ملی بهداشت، این ‌موضوع ثابت شده که اغلب در دوران نوجوانی، مردان بسیار زیادی وجود ژنیکوماستی را تجربه کرده‌اند. در واقع نیمی از نوجوانان در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال دچار این بیماری شده‌اند.

ژنیکوماستی در رده سنی مختلف

البته نباید از این ‌موضوع غافل ماند که در بین نوزادان پسر نیز بروز ژنیکوماستی بسیار زیاد است و ممکن است برای برخی از افراد نگران ‌کننده می‌باشد.

در صورتی ‌که این عامل اصولا جای نگرانی ندارد و ممکن است با بزرگ شدن و گذشت چندین هفته از نوزادی برطرف شود.

ممکن است در سنین خاصی، ژنیکوماستی که به ‌عنوان یکی از عارضه‌های بسیار چالش‌برانگیز مردان می‌باشد، پدید آید. در کل می‌توان گفت که طبق آمار انجام‌ شده، اغلب مبتلایان ژنیکوماستی در بین رده سنی بیشتر از ۵۰ سال نمی‌باشند.

در اغلب مواقع ممکن است در دوران بلوغ، ژنیکوماستی به ‌صورت یک‌طرفه در بدن آقایان ایجاد شود، اما در دوران پیری بیشتر به ‌صورت دوطرفه یعنی در هر دو سینه شکل خواهد گرفت.

شناخت بیشتر از ژنیکوماستی

در صورتی ‌که فردی آگاهی و اطلاعات کافی در زمینه ژنیکوماستی نداشته باشد، ممکن است با شنیدن این واژه نگرانی و استرس بسیار زیادی به او وارد شود.

اما با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نخواهید دریافت که انجام این عمل بدون درد می‌باشد و درمان آن به‌ سادگی اتفاق خواهد افتاد.

البته شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های زندگی افراد می‌باشد. ممکن است بدن برخی از افراد حساسیت بیشتری به نسبت درد داشته باشد و یا امکان دارد برخی از افراد دچار خارج شدن ترشحات از سینه‌ی خود باشند که این افراد نیاز به درمان خواهند داشت.

اما جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. زیرا درمان بر اثر ژنیکوماستی می‌تواند بعد از گذشت چندین هفته یا چندین ماه رفع گردد و تمامی این عارضه باعث می‌شود که اغلب مردان به سمت انجام عمل ژنیکوماستی روی بیاورند.

زیرا برخی از آن‌ها با مصرف داروهای چندین و چند ساله نتوانستند به نتیجه خوبی از برطرف نمودن برآمدگی‌های سینه دست یابند.

زیبایی بیشتر با ژنیکوماستی

در ضمن نیاز است بدانید برطرف نمودن بزرگی سینه‌ها توسط عمل ژنیکوماستی فقط برای آقایانی در نظر گرفته نمی‌شود که دچار درد در ناحیه سینه هستند،

بلکه مردانی که بدون سینه یا بدون درد و حساسیت دچار بزرگی سینه‌ها می‌باشند و هیچ‌گونه راهکار درمانی برای رهایی از آن ندارند، می‌توانند برای ظاهر زیبای بیشتر و افزایش اعتماد به ‌نفس خود از این روش پرکاربرد بهره‌مند شوند تا اعتماد به ‌نفس از دست‌ رفته خود را افزایش دهند.

شناخت مسئله هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی یکی از چالش‌های مهم زندگی افراد است.

بیمارستان ایرانشهر همواره درصدد است تا عمل ژنیکوماستی را به بهترین نحو ممکن و با یک هزینه معقول برای افرادی که دچار این مشکل هستند، به‌ عنوان بهترین نحو ممکن به سرانجام برساند.

لطفا از پست هزینه عمل دیسک کمر و روش عمل لیزر دیسک کمر دیدن کنید.

دلیل پدید آمدن ژنیکوماستی در بدن آقایان چیست؟

دلیل پدید آمدن ژنیکوماستی در بدن آقایان چیست؟
دلیل پدید آمدن ژنیکوماستی در بدن آقایان چیست؟

در راستای شناخت بیشتر هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی ممکن است این سوال در ذهن برخی از افراد شکل بگیرد که چه عاملی باعث پدید آمدن ژنیکوماستی خواهد شد.

در کل می‌توان گفت که پارامترهای بسیار زیادی در راستای وجود این پدیده تأثیرگذار می‌باشند. البته بهتر است بدانید که همیشه ژنیکوماستی در بدن آقایان به ‌صورت قرینه شکل نمی‌گیرد

و در برخی مواقع امکان دارد این عارضه فقط در یکی از سینه‌های افراد ایجاد شود که با نام ژنیکوماستی یک‌طرفه شناخته می‌شود. البته اگر همین عامل در هر دو سینه آقایان ایجاد شود، با نام ژنیکوماستی دوطرفه شناخته می‌شود.

شناخت انواع ژنیکوماستی

طی بررسی‌ها می‌توان گفت که حدوداً 25 ‌تا ۷۵ درصد از تمامی افرادی که مبتلا به این مشکل بوده‌اند، درگیر عارضه ژنیکوماستی دوطرفه شده‌اند.

در کل می‌توان گفت پارامترهای بسیار زیادی می‌تواند در شکل‌گیری ژنیکوماستی نقش داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها وجود تومور بیضه و یا عفونت‌های موجود در بیضه می‌باشد.

اما در برخی از مواقع خاص استفاده از برخی مواد غذایی نیز می‌تواند باعث بیشتر شدن میزان استروژن در بدن آقایان گردد و عامل مؤثری برای بزرگی سینه در مردان شود.

در حالت کلی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذاری که می‌تواند نقش عمده و اساسی بر ایجاد ژنیکوماستی داشته باشند، می‌توان موارد زیر را نام برد.

علت ایجاد ژنیکوماستی

  • نوسانات هورمونی یکی از مهم‌ترین دلایل پیدایش ژنیکوماستی در بدن آقایان می‌باشد.
  • افزایش وزن و چربی‌های موجود در بدن آقایان یکی از دلایل ژنیکوماستی است.
  • پیدایش عوامل ژنتیکی یک نکته مهم برای وجود ژنیکوماستی شناخته می‌شود.
  • وجود برخی بیماری‌های زمینه‌ای همچون بیماری کبد عامل مؤثری برای پیدایش ژنیکوماستی می‌باشد.
  • مصرف برخی از داروهای خاص عوارض پیدایش ژنیکوماستی را به دنبال دارد.
  • مصرف برخی از مواد مخدر همچون ماری‌جوانا ممکن است باعث پیدایش ژنیکوماستی گردد.

علاوه ‌بر تمامی موارد ذکر شده، اغلب ورزشکاران از داروهای مختلفی استفاده دارند تا بتوانند میزان هجم بدن خود را افزایش دهند.

وجود آندروژن و استروئیدهای آنابولیسم در داروهای مصرفی ورزشکاران ممکن است عامل مؤثری برای پیدایش ژنیکوماستی آقایان باشد. البته در صورتی ‌که استفاده بی‌رویه از این دو دارو داشته باشند، قطعا دچار ژنیکوماستی خواهند شد.

اما جای هیچ‌گونه نگرانی در این ‌مورد وجود ندارد. به دلیل این‌ که متخصصان حرفه‌ای بیمارستان ایرانشهر در این ‌مورد بسیار مهارت دارند و با مراجعه به آن‌ها و ویزیت می‌توانید تحت نظر بهترین متخصصان بیمارستان ایرانشهر، از این عمل بهره‌مند شوید.

البته شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی نکته بسیار مهمی است که کمک می‌کند با سطح آگاهی کافی دراین ‌باره اقدام کنید.

تکنیک های درمان ژنیکوماستی شامل چه مواردی خواهد شد؟

تکنیک های درمان ژنیکوماستی شامل چه مواردی خواهد شد؟
تکنیک های درمان ژنیکوماستی شامل چه مواردی خواهد شد؟

در مطالب فوق به این ‌موضوع پرداختیم که امکان دارد در برخی مواقع ژنیکوماستی فقط برای یکی از سینه‌ی افراد یا در برخی مواقع برای هر دوی آن ایجاد شود.

اما در حالت کلی شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی براساس نوع تکنیک‌های مختلفی است که برای برطرف نمودن این عارضه انجام می‌شود. تکنیک‌های کم تهاجمی نیز برای برطرف نمودن این مشکل وجود دارد.

اما همچنان عمل‌های جراحی تهاجمی نیز می‌توانند در درمان‌های بسیار گسترده برای برطرف نمودن این مشکل کارساز و مفید باشند.

هنگامی ‌که به پزشکان بیمارستان ایرانشهر مراجعه می‌کنید، با بررسی شرح ‌حال شما و ریشه‌یابی دقیق می‌توانند بهترین روش ممکن برای درمان این مشکل را در نظر بگیرند.

دو راه ‌حل زیر به ‌عنوان مطرح‌ترین و شایع‌ترین روش‌های درمان ژنیکوماستی ذکر می‌شوند.
  • درمان دارویی برای ژنیکوماستی
  • درمان جراحی برای ژنیکوماستی

مراحل درمان ژنیکوماستی با کمک پزشک

در ابتدای امر در هنگام مراجعه به پزشکان، درمان‌های دارویی برای برخی از افراد تجویز خواهد شد. البته براساس نوع شرایط بیماران و اگر در سطح ابتدایی ژنیکوماستی باشند، این داروها تجویز می‌گردد.

عملکرد اصلی این داروها به‌ گونه‌ای است که می‌تواند باعث ایجاد نوسانات هورمونی در بدن افراد گردد و باعث کاهش هورمون استروژن در بدن آقایان می‌شود. در هر صورت امکان دارد مصرف داروهای مختلف، درمان مناسبی برای ژنیکوماستی نباشد و نتیجه خوبی از آن حاصل نگردد.

در این مواقع برای این ‌که این عارضه از بدن افراد حذف گردد، نیاز به دیگر روش‌های موجود یعنی استفاده از عمل جراحی خواهد بود.

روش‌های مختلفی برای جراحی در نظر گرفته می‌شود که مهم‌ترین آن لیپوماتیک و استفاده از جراحی با برش باز می‌باشد که شرایط درمانی این نوع جراحی‌ها به‌ صورت نیمه تهاجمی و تهاجمی می‌باشد و بنا بر تشخیص متخصصین بیمارستان ایرانشهر انجام خواهد شد.

برای این ‌که اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، می‌توانید همواره از پزشکان بیمارستان ایرانشهر مشاوره‌ای بیشتر دریافت کنید.

اقدامات قبل ‌از انجام عمل ژنیکوماستی

درست است که شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی در این مطلب اولویت دارد، اما ممکن است این سوال در ذهن برخی از مخاطبان شکل بگیرد که برای انجام این عمل، نیاز به چه اقداماتی وجود دارد؟ چندین مرحله مهم باید توسط بیمار قبل‌ از انجام ژنیکوماستی سپری گردد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر خواهد شد.

  • معاینه و ارزیابی فیزیکی به واسطه جراح پلاستیک و زیبایی، یکی از اولین مراحل موجود قبل ‌از انجام عمل ژنیکوماستی می‌باشد.
  • بعد از این مرحله، نوبت به بررسی‌های سیستمیک خواهد رسید.

پزشک در راستای انجام بررسی‌های سیستمیک، آزمایشات مختلفی را برای بیمار در بر خواهد داشت تا بتواند تشخیص دهد چه مشکلات دیگری در بدن فرد وجود دارد.

زیرا امکان دارد تعداد بسیار زیادی از افراد، دچار مشکلاتی همچون عملکرد غدد فوق کلیه، مشکلات کبدی، مشکلات تیروئید، نارسایی کلیوی، بدخیمی‌ها و دیگر موارد باشند.

سپس پزشک مد نظر با شناخت تمامی اطلاعات موجود از بدن بیمار، می‌تواند این امکان را فراهم کند که کدام یک از روش‌های موجود برای ژنیکوماستی بیمار کاربرد بیشتری خواهد داشت و بر اساس آزمایشات و انجام معاینات فیزیکی، فرد را برای انجام عمل ژنیکوماستی آماده خواهد کرد.

هزینه عمل ژنیکوماستی با توجه به روش درمان، چگونه برآورد می‌گردد؟

هزینه عمل ژنیکوماستی با توجه به روش درمان، چگونه برآورد می‌گردد؟
هزینه عمل ژنیکوماستی با توجه به روش درمان، چگونه برآورد می‌گردد؟

قطعا یکی از پارامترهای مهمی که می‌تواند نقش مؤثر و اساسی روی هزینه جراحی ژنیکوماستی در بیمارستان‌های مختلف داشته باشد، انتخاب روش درمانی می‌باشد.

حال در ادامه در تلاشیم تا اطلاعات بیشتری در زمینه روش‌های درمانی که به منظور برطرف نمودن این مشکل صورت می‌گیرد، برای شما داشته باشیم.

هنگامی ‌که مشکل ژنیکوماستی توسط پزشکان حاذق بیمارستان ایرانشهر تشخیص داده می‌شود، چندین پیشنهاد برای کوچک کردن ابعاد سینه وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر خواهد شد.

  • لیپوساکشن
  • جراحی اکسیزیون (برداشتن بافت)
  • ترکیبی از دو روش لیپوساکشن و اکسیزیون

حال در ادامه نوشتار، به بررسی این روش­ها خواهیم پرداخت.

درمان ژنیکوماستی با لیپوساکشن

برای درمان ژنیکوماستی با لیپوساکشن، یک مایع بی‌حسی به بافت ناحیه سینه تزریق خواهد شد تا انجام این عمل برای پزشک راحت‌تر شود.

سپس پزشک شکاف کوچکی در بخش سینه ایجاد خواهد کرد. دلیل اصلی آن، برای وارد کردن کانولا می‌باشد. بعد از آن از طریق سوراخ ایجاد شده، کانولا وارد بافت سینه می‌شود و به عقب و جلو حرکت داده خواهد شد.

سپس این کار باعث می‌شود تا سستی در ناحیه چربی‌های اضافه دور سینه اتفاق بیفتد و به واسطه فرایند ساکشن، تخلیه چربی‌ها صورت بگیرد. موضوع مهم این است که حرکت کانولا در درون بافت سینه می‌باشد و با مدیریت جراح و تخصص‌های او انجام خواهد گرفت.

پس نیازی به نگرانی در این ‌مورد نمی‌باشد و در صورت لزوم، بنا بر شرایط خاص امکان دارد پزشک از این روش برای شما استفاده داشته باشد تا ژنیکوماستی به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.

درمان ژنیکوماستی با جراحی اکسیزیون

یکی دیگر از روش‌هایی که برای درمان ژنیکوماستی وجود دارد، با جراحی اکسیزیون می‌باشند. این روش در هنگامی کاربرد خواهد داشت که بافت سینه غده‌ای باشد.

به ‌غیر از آن در برخی از مواقع دیگر برای اصلاح شرایط ژنیکوماستی و همین‌طور برداشتن پوست‌های نواحی سینه امکان دارد استفاده از این جراحی، کاربردی و اصولی باشد و پزشک تشخیص دهد نیاز استفاده از جراحی اکسیژن می‌تواند کمک بسیاری به برداشتن پوست ناحیه سینه کند.

در این روش پزشک به ‌قدری حساسیت به خرج خواهد داد که با دقت کافی، فرآیند برداشتن پوست ناحیه سینه را انجام خواهد داد. مسئله مهم این است که برخی از افراد تصور می‌کنند با استفاده از انجام این جراحی امکان دارد رد و جای برش‌ها در ناحیه سینه باقی بماند.

در صورتی‌ که همان ‌طور که گفتیم، پزشکان بیمارستان ایرانشهر به ‌قدری در این زمینه حرفه‌ای و متبحر هستند که با دقت کافی برش‌های ناحیه سینه را انجام خواهند داد تا بعد از بهبودی هیچ‌گونه جای زخمی روی پوست باقی نماند و زیبایی افراد را دچار مشکل نکند.

در این زمینه برای این‌ که اطلاعات بیشتری از هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی کسب کنید، می‌توانید با کارشناسان و متخصصین بیمارستان ایرانشهر ملاقات کنید و از آن‌ها مشاوره بگیرید و با ارائه اطلاعات و شرایط مناسب خود، اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این‌ موضوع کسب کنید.

هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی چگونه برآورد می‌شود؟

هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی چگونه برآورد می‌شود؟
هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی چگونه برآورد می‌شود؟

مهم‌ترین موضوعی که دغدغه اصلی افراد برای استفاده از عمل ژنیکوماستی می‌باشد، شناخت و آگاهی در زمینه هزینه‌های عمل آن به خصوص در بیمارستان‌های معتبر همچون بیمارستان ایرانشهر می‌باشد.

البته ناگفته نماند که عوامل بسیار زیادی روی شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی تأثیرگذار می‌باشند.

به ‌عنوان نمونه عملکردهای مختلفی برای روش درمان ژنیکوماستی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها هزینه‌های مختلفی را در بر دارد. پس می‌توان گفت بر اساس نوع عمل انجام‌ شده، می‌توان دریافت که هزینه این نوع عمل به چه صورت برآورد می‌گردد.

همچنین پارامترهای مهم دیگری در این زمینه تاثیرگذار می‌باشد که در هنگام مراجعه به پزشکان بیمارستان ایرانشهر و بررسی سوابق بیمار می‌توان درک بیشتری از هزینه‌های مربوط به آن داشت.

پس قطعا در طی جلسات مشاوره و معاینه بعد از این‌ که روش درمانی مناسبی برای شما انتخاب شد، می‌توان درک کرد که هزینه‌های قطعی ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی به چه صورت می‌باشد.

حال برای این‌ که شناخت کلی‌تری در این زمینه کسب کنید، در ادامه به برخی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی خواهیم پرداخت.

برآورد هزینه ژنیکوماستی بر اثر شدت ژنیکوماستی

یکی از مهم‌ترین مواردی که تاثیر به سزایی روی شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی دارد، میزان شدت و وخامت اوضاع ژنیکوماستی می‌باشد.

قطعا در هنگام مراجعه به پزشکان بیمارستان ایرانشهر و انجام معاینات مختلف، می‌توان میزان شدت ژنیکوماستی را در بدن افراد تشخیص داد.

در برخی از موارد، افراد در مراحل اولیه بروز ژنیکوماستی برای درمان آن مراجعه کرده‌اند که قطعا حجم ژنیکوماستی بسیار کم می‌باشد. اما در برخی دیگر از موارد به دلیل این ‌که فرد جثه بسیار بزرگ‌تری دارد و چاقی بیشتری در بدن انباشته ‌شده است، ممکن است که شدت ژنیکوماستی برای او بیشتر گردد.

این‌ موضوع قطعا می‌تواند زحمات پزشک را برای انجام عمل ژنیکوماستی بیشتر کند و نیاز به وقت و دقت بیشتری برای انجام این عمل خواهد داشت.

پس قطعا به‌ عنوان یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی می‌باشد و نمی‌توان قطع به‌ یقین در این ‌باره نظر داد.

اگر شما نیز خواهان بررسی هزینه‌های موجود برای انجام این عمل می‌باشید، می‌توانید با جلسات مشاوره و معاینه توسط پزشکان بیمارستان ایرانشهر، به‌ صورت قطعی اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با هزینه‌های این عمل داشته باشید.

برآورد هزینه ژنیکوماستی براثر یک‌ طرفه یا دوطرفه بودن

همان ‌طور که در مطالب بالا به بررسی این‌ موضوع پرداختیم، شرایط همه افراد برای انجام عمل ژنیکوماستی به یک صورت نمی‌باشد

و ممکن است برخی از افراد فقط ژنیکوماستی را در یکی از سینه‌های خود داشته باشند. در صورتی‌ که بسیاری دیگر از افراد دچار ژنیکوماستی دوطرفه می‌باشند.

یعنی در دو طرف سینه‌های آن‌ها نیاز به انجام عمل ژنیکوماستی وجود دارد. پس کاملاً طبیعی است که این موضوع نیز یکی از پارامترهای مهم برای شناخت و تشخیص هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی باشد.

زیرا مدت ‌زمان در نظر گرفته ‌شده برای انجام عمل ژنیکوماستی یک ‌طرفه با دو طرفه بسیار متفاوت می‌باشد و قطعا زمان و زحمت بیشتری از پزشک را دریافت خواهد کرد. این ‌موضوع می‌تواند تاثیر زیادی روی هزینه‌ها بگذارد.

نباید از این ‌موضوع غافل ماند که در ابتدا باید جلسات مشاوره‌ای برای انتخاب روش درمانی مناسب توسط پزشک خود داشته باشید، سپس با شناخت و آگاهی در زمینه پرداخت هزینه‌های این عمل برای آن اقدام کنید.

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس روش انتخابی

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس روش انتخابی
برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس روش انتخابی

نکته ای که کاملاً مشخص است، این است که انجام عمل ژنیکوماستی برای تمامی افراد به یک روش صورت نمی‌گیرد. زیرا روش‌های متنوعی برای اجرای ژنیکوماستی وجود دارد.

موضوعی که تعیین می‌کند کدام یک از روش‌های موجود برای بیمار کارآمد و مفید می‌باشد، تشخیص پزشک شما براثر مشاوره و معاینات انجام ‌گرفته می‌باشد.

این‌ موضوع می‌تواند تعیین کند که کدام یک از روش‌های تایید شده از نظر پزشک برای شما کارآمدتر می‌باشد و می‌تواند تاثیر بهتری از عمل ژنیکوماستی در بدن شما بگذارد.

به‌ عنوان نمونه می‌توان گفت که انجام این روش ممکن است از تکنیک ساکشن و برش استفاده شود و یا از روش‌های دیگری نیز می‌توان انجام عمل ژنیکوماستی را صورت داد که قطعا هزینه‌های متفاوتی برای هر کدام از این روش‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

پس برای تشخیص دقیق‌تر هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی در ابتدا باید با پزشک خود مشورت کرده و جلسات مشاوره‌ای را سپری کنید.

سپس تعیین شود که کدام یک از روش‌ها می‌تواند برای شما کارساز باشد تا با شناخت دقیق از هزینه عمل ژنیکوماستی برسید.

برآورد هزینه ژنیکوماستی براثر هزینه بیمارستان

برآورد هزینه ژنیکوماستی براثر هزینه بیمارستان
برآورد هزینه ژنیکوماستی براثر هزینه بیمارستان

کاملاً طبیعی است که انجام عمل ژنیکوماستی در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، هزینه‌های متفاوتی را در بر خواهد داشت.

البته این عمل در کلینیک‌ها نیز توسط برخی از پزشکان انجام می‌گیرد که ما توصیه می‌کنیم بهتر است از این روش استفاده نداشته باشید.

زیرا انجام این روش نیاز به تجهیزات و وسایل بسیاری دارد که بهتر است در بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان ایرانشهر توسط پزشکان حاذق صورت بگیرد.

اما قطعا هزینه‌های مربوط به کلینیک‌های انتخابی خصوصی به نسبت بیمارستان عمومی بیشتر خواهد بود. هر چند که نمی‌توان قطع به ‌یقین در رابطه با اعداد و ارقام در زمینه هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی صحبت کرد، اما این پارامتر نیز به ‌عنوان یکی از عوامل تعیین‌ کننده می‌باشد.

پس شما می‌توانید با شرایط خود و شناخت بودجه مد نظرتان، از بیمارستان‌های خصوصی و یا دولتی کمک بگیرید. البته در این زمینه نمی‌توان از تخصص‌های پزشکان بیمارستان ایرانشهر غافل ماند.

زیرا این مجموعه با پزشکان متخصص و حرفه‌ای که در حیطه انجام عمل ژنیکوماستی در اختیار دارد، می‌تواند به بیماران این اطمینان را بدهد که از نتیجه حاصل‌ شده رضایت کافی را داشته باشند.

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس دستمزد جراح

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس دستمزد جراح
برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس دستمزد جراح

مسئله مهم دیگری که تعیین‌ کننده میزان هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی می‌باشد، مربوط به هزینه‌های پرداختی به جراح مد نظر می‌باشد.

هر چه که تخصص جراح در حیطه انجام عمل ژنیکوماستی بیشتر باشد، قطعا هزینه‌های پرداختی برای بیمار افزایش پیدا خواهد کرد و می‌توان اطمینان پیدا کرد که این پزشک، نتایج خوبی از عمل ژنیکوماستی را در بر خواهد داشت.

پس نباید از این موضوع غافل ماند که از مهم‌ترین نکات برای برآورد هزینه ژنیکوماستی، دستمزد جراح مد نظر می‌باشد.

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس محل انجام جراحی

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس محل انجام جراحی
برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس محل انجام جراحی

مسئله مهم دیگر برای تعیین هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان‌های دولتی، شهر و استان مورد نظر برای انجام این جراحی می‌باشد.

زیرا این ‌موضوع یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌ها است و کاملاً طبیعی است که ممکن است هزینه ژنیکوماستی در برخی کلانشهرهای بزرگ ایران با برخی از شهرهای کوچک بسیار متفاوت باشد.

حتی در یک شهر بزرگ همچون تهران در بخش‌های مختلف جنوب شهر یا شمال شهر هزینه‌های متفاوتی برای انجام عمل ژنیکوماستی در بیمارستان‌های دولتی پیشنهاد شود.

هر چند که شما با کمک گرفتن و مراجعه به پزشکان بیمارستان ایرانشهر می‌توانید با بهترین هزینه موجود و با مهارت‌های کافی پزشکان از نتایج ژنیکوماستی، رضایت کافی داشته باشید.

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس هزینه متخصص بیهوشی

برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس هزینه متخصص بیهوشی
برآورد هزینه ژنیکوماستی براساس هزینه متخصص بیهوشی

مسئله مهم دیگر، کادر درمانی است که برای انجام این جراحی نیاز می‌باشد. زیر قطعا فقط نیاز به تخصص‌های جراح نداریم.

بلکه برای این‌ که یک بیمار تحت عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی قرار بگیرد، باید بیهوشی عمومی دریافت کند و نیاز به یک کادر مجرب برای انجام این عمل می‌باشد.

حال ممکن است براساس تخصص و مهارت‌های متخصص بیهوشی، هزینه‌های مختلفی برای انجام این عمل در نظر گرفته شود و تمامی این عوامل در کنار یکدیگر می‌تواند تعیین ‌کننده هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی باشد. در هر صورت نمی‌توان به‌ صورت جامع و کامل، یک مبلغ کلی را برای انجام این جراحی بیان کرد.

برآورد هزینه ژنیکوماستی بر اساس کشور

برآورد هزینه ژنیکوماستی بر اساس کشور
برآورد هزینه ژنیکوماستی بر اساس کشور

یک مسئله مهم دیگر این است که به نسبت دیگر کشورهای پیشرفته دنیا، هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان‌های دولتی ایران بسیار کمتر می‌باشد.

حتما شما نیز نیاز دارید تا اطلاعات کافی در این زمینه دریافت کنید و بدانید که هزینه عمل ژنیکوماستی در کشورهای مختلف به چه صورت می‌باشد. اما می‌توان قطع به ‌یقین گفت که دستمزد جراحان ایرانی به نسبت دیگر کشورهای موجود برای انجام عمل ژنیکوماستی بسیار پایین می‌باشد.

این جراحان از مهارت بسیار زیادی برخوردار هستند که شما با مشاوره گرفتن و مراجعه به آن‌ها می‌توانید از تخصص آن‌ها در این زمینه بهره‌مند شوید.

تعداد بسیار زیادی از مردمان کشورهای همسایه ما به دلیل این ‌که هزینه‌ی عمل ژنیکوماستی در بیمارستان‌های دولتی ایران به نسبت کشورهای دیگر معقول‌تر به ‌نظر می‌رسد، برای انجام این عمل به ایران مراجعه می‌کنند.

در آخر باید به این‌ موضوع توجه داشته باشید که انجام عمل ژنیکوماستی حتما باید توسط فوق ‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی صورت بگیرد تا بیمار بعد از انجام این عمل، دچار مشکلات و عوارض بعد از عمل نشود.

توصیه ما حتما بر این است که برای انتخاب جراح خود دقت کافی را به خرج بدهید و با تحقیقات بسیار و اطمینان از تخصص پزشک، برای عمل ژنیکوماستی اقدام کنید.

در هر صورت می‌توانید از پزشکان بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان در زمینه انجام عمل ژنیکوماستی کمک بگیرید تا هزینه‌های معقول‌تر نیز برای شما به‌ منظور انجام این عمل در نظر گرفته شود.

هزینه انواع روش‌های ژنیکوماستی در بیمارستان‌ به چه صورت می‌باشد؟

هزینه انواع روش‌های ژنیکوماستی در بیمارستان‌ به چه صورت می‌باشد؟
هزینه انواع روش‌های ژنیکوماستی در بیمارستان‌ به چه صورت می‌باشد؟

به‌ غیر از پارامترهای مهمی که در زمینه شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی گفتیم، اما مهم‌ترین موضوع این است که از کدام یک از روش‌ها، عمل ژنیکوماستی برای شما استفاده شود.

زیرا هر کدام از آن‌ها ممکن است قیمت‌ها و هزینه متفاوتی را برای شما در بر داشته باشد. حال در ادامه قصد داریم تا به توضیح هزینه‌های مربوط به روش‌های مختلف ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی بپردازیم.

هزینه لیپوماتیک ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی

یکی از روش‌های موجود برای انجام عمل ژنیکوماستی، به ‌صورت لیپوماتیک می‌باشد که پزشک مربوط به برداشت و تخلیه و ساکشن چربی‌های زیر پوست، درصدد است تا بتواند برآمدگی سینه آقایان را برطرف کند.

مهم‌ترین امر برای شناخت هزینه لیپوماتیک ژنیکوماستی، مربوط به‌ مهارت جراح و هزینه مربوط به مواد استفاده‌ شده دارد. البته نباید از موارد دیگری همچون هزینه کلینیک یا بیمارستان وابسته به عملکردهای پزشک غافل شد.

در کل کاملاً طبیعی است که هر چه که میزان چربی‌های موجود در سینه آقایان بیشتر باشد، پروسه عمل سخت‌تر و زمان طولانی‌تری برای آن سپری خواهد شد و این موجب افزایش هزینه عمل ژنیکوماستی از طریق لیپوماتیک خواهد شد.

در برخی از بیمارستان‌ها برای این‌ که استخراج چربی‌ها از طریق روش لیپوساکشن از طریق روش دیپلماتیک صورت بگیرد، نیاز به ساکشن سینه دارد که براساس وضعیت و شرایط و ابعاد ژنیکوماستی ممکن است ساکشن بیشتری برای برخی از افراد در نظر گرفته شود.

هزینه این نوع عمل ممکن است بین مبلغ 3 تا ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شود که همچنان نمی‌توان به ‌صورت دقیق در این‌ باره صحبت کرد.

حتما با مراجعه به بیمارستان ایرانشهر و مشاوره گرفتن از پزشکان مربوطه می‌توانید اطلاعات دقیق در زمینه هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی داشته باشید.

هزینه عمل ژنیکوماستی و برش پوست اضافی سینه

هزینه عمل ژنیکوماستی و برش پوست اضافی سینه
هزینه عمل ژنیکوماستی و برش پوست اضافی سینه

یکی دیگر از روش‌های موجود برای انجام عمل ژنیکوماستی، به گونه‌ای است که پوست اضافی سینه روی بدن آقایان برش داده می‌شود.

در واقع بریدن بافت غددی و پوست اضافی سینه باعث می‌شود تا زیبایی بیشتری در سینه آقایان صورت بگیرد. این روش از نظر پزشکان متخصص هنگامی می‌تواند کاربرد داشته باشد که فرد به میزان زیادی بافت‌های چربی در زیر سینه داشته باشد.

همین مسئله باعث افتادگی شدید سینه خواهد شد و حال برای این ‌که نوک سینه به موقعیت طبیعی خود بازگردد، باید پوست اضافی سینه برش داده شود که هزینه‌های متفاوتی برای این عملکرد نیز در نظر گرفته می‌شود.

طبق برآوردهای انجام شده می‌توان گفت که هزینه انجام این روش از ۸ میلیون تومان آغاز می‌گردد.

اما همچنان نمی‌توان نظر دقیقی در رابطه با هزینه‌های ذکر شده داشته باشید. زیرا بر اثر شرایط مختلف و با مراجعه به پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر، می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این هزینه‌ها دریافت کنید.

جراحی ژنیکوماستی با قیمت مناسب

جراحی ژنیکوماستی با قیمت مناسب
جراحی ژنیکوماستی با قیمت مناسب

یک مسئله مهم دیگر که از نظر پزشکان متخصص بهتر است برای آگاهی بیشتر این دسته از افراد صورت بگیرد، این است که اگر میزان چربی‌های موجود در زیر سینه آقایان بسیار مختصر باشد، بهتر است با عمل ژنیکوماستی نیز برطرف گردد.

زیرا برخی از افراد تصور می‌کنند به دلیل کمبود وجود این چربی‌ها، نیازی به انجام عمل ندارند و همیشه در پی انجام عمل ژینکوماستی در ارزان‌ترین و با کمترین قیمت ممکن می‌باشند.

در همین راستا باید به این ‌موضوع توجه کنید که پروسه‌های ساده‌ای در پی انجام عمل‌های زیبایی وجود دارد که تغییرات بسیار محسوس و دائمی برای بدن افراد وجود ندارد.

پس نمی‌توان انتظار داشت که انجام این نوع عمل‌ها با کمترین هزینه ممکن و کمترین تجهیزات صورت بگیرد. زیرا قطعا انجام عمل ژنیکوماستی نیازی به تجهیزات گسترده‌ای دارد تا پزشک بتواند نتیجه خوبی از انجام این عمل را برای بیمار به‌ همراه داشته باشد.

در برخی مواقع ممکن است دیده شود که برخی از جراحان عمومی و یا متفرقه با عدم مهارت در مطب و با کمترین هزینه ممکن این کار را برای برخی از افراد انجام می‌دهند.

بهتر است بدانید که انجام این کار اصولا نمی‌تواند منطقی باشد. زیرا قطعاً شما را دچار بروز عوارض جراحی خواهد کرد و این مشکل می‌تواند آینده شما را به خطر بیندازد و خطرات جدی را به دنبال داشته باشد.

مهم‌ترین معیار شما برای انجام عمل ژنیکوماستی

پس مهم‌ترین معیار شما برای انجام عمل ژنیکوماستی باید سطح کیفی بالا باشد تا بتوانید به نتیجه خوب و موفقیت‌آمیز به واسطه یک پزشک متخصص دست پیدا کنید.

جراحی در این زمینه تخصص کافی دارد که بتواند با بهترین شرایط ممکن، انجام عمل ژنیکوماستی را در بیمارستان‌های دولتی برای شما به سرانجام برساند.

یکی از بیمارستان‌هایی که امکان عمل ژنیکوماستی توسط پزشکان حاذق در آن وجود دارد، بیمارستان ایرانشهر می‌باشد که می‌توانید برای برآورد هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی از پزشکان این مجموعه مشاوره بگیرید و تحت نظر آن‌ها معاینه شوید.

رابطه بین بیمه‌های درمانی و عمل ژنیکوماستی

رابطه بین بیمه‌های درمانی و عمل ژنیکوماستی
رابطه بین بیمه‌های درمانی و عمل ژنیکوماستی

مسئله مهم دیگری که در راستای شناخت هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان‌های دولتی وجود دارد، این است که برخی از افراد تصور می‌کنند ممکن است هزینه‌های این جراحی تحت نظر و حمایت بیمه‌های درمانگر قرار بگیرد.

در صورتی ‌که باید سطح اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید و بدانید که به دلیل این ‌که انجام این عمل به ‌عنوان عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید، به ‌هیچ ‌عنوان بیمه‌ها هزینه ژنیکوماستی آقایان را تحت پوشش قرار نمی‌دهند و هیچ‌گونه تعهدی نسبت ‌به پرداخت هزینه‌های موجود آن ندارند.

پس شما فقط و فقط براساس هزینه‌های آزاد می‌توانید از این نوع عمل استفاده داشته باشید و هیچ‌گونه بازگشت مبلغی برای شما صورت نخواهد گرفت.

با شناخت این مسئله، اطلاعات کلی در زمینه هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی کسب کردید و با آگاهی باز می‌توانید هر چه سریع‌تر برای برطرف نمودن این مشکل در بیمارستان ایرانشهر اقدام کنید.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

در طی این مطلب، تلاش کرده‌ایم اطلاعات کافی در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی برای شما فراهم سازیم.

زیرا امروزه این مشکل در تعداد بسیار زیادی از آقایان مشاهده می‌شود و همواره به فکر راه ‌حلی برای برطرف نمودن آن می‌باشند، اما نگران پرداخت هزینه‌های هنگفت مربوط به انجام این عمل هستند.

در صورتی که در بیمارستان‌های دولتی می‌توانید میزان پرداخت هزینه‌های خود را کنترل کنید. هر چند که نمی‌توان اطلاعات دقیق در زمینه هزینه عمل ژنیکوماستی در بیمارستان دولتی در اختیار شما قرار داد.

زیرا براساس پارامترها و شرایط مختلف و بر اساس تخصص پزشک، نوع بیمارستان، شرایط موجود شما، بزرگی یا کوچکی ژنیکوماستی و دیگر موارد، هزینه‌ها متغیر می‌باشد.

اما شما با مراجعه به بیمارستان ایرانشهر و مشاوره گرفتن از پزشکان مربوطه می‌توانید اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه عمل ژنیکوماستی در این بیمارستان کسب کنید.

این کار به شما اطلاعات بهتری در زمینه شرایط موجود برای انجام این عمل خواهد داد تا بتوانید از این عارضه در امان باشید و اعتماد به ‌نفس از دست ‌رفته خود را بازیابید. زیرا زیبایی ظاهری آقایان نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که در دنیای امروزی باید به آن پرداخته شود.

هزینه آنژیوگرافی با بیمه سلامت چقدر است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

سوالات متداول

هزینه عمل ژنیکوماستی به چه مواردی بستگی دارد؟

  • هزینه کلینیک
  • هزینه متخصص بیهوشی
  • شدت ژنیکوماستی
  • نوع روش انتخابی برای عمل جراحی
  • دستمزد جراح پلاستیک

علت ژنیکوماستی چیست؟

  • بالا رفتن وزن
  • عوامل ژنتیکی
  • نوسانات هورمونی
  • بیماری های کبدی

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید