لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

عمل لیزری دیسک کمر در تهران

عمل لیزری دیسک کمر در تهران

Table of Contents

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد عمل لیزری دیسک کمر در تهران توضیحاتی را ارائه دهیم.

اساسا دیسک با سه ساز و کار باعث درد در کمر می شود.به این دلیل که حجم بالایی که به وسیله دیسک کمر به کانال نخاعی فشار وارد می کند، فضا را برای ریشه عصبی و احتمال حرکت کردن ریشه عصبی کم می نماید.

از آنجا که خودتان نیز ممکن است از آن اطلاع داشته باشید، هنگامی که شروع به راه رفتن می کنیم، ریشه های عصبی که درداخل سوراخ ها و میان مهره ها قرار دارند، شروع به حرکت کردن می کند.

اینفوگرافیک عمل لیزری دیسک کمر در تهران

اینفوگرافیک عمل لیزری دیسک کمر در تهران
اینفوگرافیک عمل لیزری دیسک کمر در تهران

لازم به ذکر است که چنین عمل حساسی را در هر بیمارستانی تمی توان انجام داد. یکی از بهترین مراکز درمانی در این زمینه، بیمارستان ایرانشهر می باشد. در ادامه مقاله عمل لیزری دیسک کمر در تهران، در خصوص این عمل و مطالب مربوط به آن، بیشتر صحبت می کنیم. با ما باشید.

عمل لیزری دیسک کمر در تهران

عمل لیزری دیسک کمر در تهران برای بهبودی عصبهای که بدلیل خارج شدن دیسک تحت فشار بوده اند انجام می شود.

این عمل تحت بیحسی موضعی انجام می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش عمل لیزری دیسک کمر در تهران کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

عناوین مقاله:

در مورد عمل لیزری دیسک کمر در تهران چه می دانید؟

مزایای عمل لیزری دیسک کمر

چه کسانی می توانند عمل لیزری دیسک کمر در تهران را انجام دهند؟

اصل درمان عمل لیزری دیسک کمر

مراقبت های مورد نظر بعد از عمل لیزری دیسک کمر

درد کمر چه زمان بعد از جراحی با لیزر برطرف می شود؟

بازگشت پس از انجام عمل لیزری کم تهاجمی دیسک کمر چگونه است؟

تفاوت جراحی باز با عمل لیزری دیسک کمر در تهران

بهترین بیمارستان برای عمل لیزری دیسک کمر در تهران

سخن آخر

 

در مورد عمل لیزری دیسک کمر در تهران چه می دانید؟

در مورد عمل لیزری دیسک کمر در تهران چه می دانید؟
در مورد عمل لیزری دیسک کمر در تهران چه می دانید؟

عمل لیزری دیسک کمر با استفاده از لیزرانجام می شود که این نوع جراحی، عمل لیزری دیسک کمر نام دارد که در آن بخشی از لیزر نیز به میان دیسک کمر وارد می شود و توسط اشعه لیزر و برای باز کردن فضا و جلوگیری مشکلاتی که برای ریشه عصب پیش آمده، استفاده می شود. به این ترتیب، از دردی که روی کمر ایجاد شده بود، کاسته می شود.

جراحی کمر با استفاده از لیزر یک روش ایمن برای درمان درد کمر محسوب می شود که با تهاجم خیلی کم همراه است که این عمل مانند عمل زیبایی پوست می باشد که به قصد کم کردن درد بیماری و بازگشت مشکلات عصبی صورت می گیرد.

شیوه لیزر تراپی با استفاده از بی حس کردن بیمار انجام می شود. در این روش مقدار انرژی لیزر را به اندازه ای می رسانند که بتواند قابل جذب باشد.

این انرژی، اندازه بافت های نرم دیسک را ترمیم کرده و با استفاده از گرما، به محل حرارت می دهند

این انرژی، اندازه بافت های نرم دیسک را ترمیم کرده و با استفاده از گرما، به محل حرارت می دهند.سپس بدون این که آسیب نیز وارد شود، قسمتی از مایع بخار می شود.

به این صورت بخشی از درد که در دیسک کمر ایجاد شده بود، برطرف می شود. وضعیت دیسک کمر عادی می شود که می تواند از ورود دوباره مشکل در دیسک کمر جلوگیری کند.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در اهواز دیدن کنید.

انجام عمل لیزری دیسک کمر

اگر شما هم به درد شدید کمر، یا گردن درد دچار هستید، با انجام عمل لیزری دیسک کمر می توانید به کاهش درد سرعت بدهید و دیگر نیاز نیست که با استفاده از روش و شیوه های قدیمی، کمر خود را جراحی کنید.همان طور که از قبل هم گفته شد، این عمل می تواند بدون درد و سختی همراه باشد.

جراحی دیسک کمر، مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو می باشد و این عمل می تواند به صورت سرپایی بدون درد و فقط با استفاده از بی حسی انجام شود.

زمانی که شما عمل سیاتیک را انجام می دهید، قسمتی از اشعه خاص لیزری، بخشی از دیسک کمر را بخار می کند و این عمل فقط با استفاده از بی حسی صورت می گیرد و موجب می شود که فضا نیز باز شود. بعد از این که عمل به پایان رسید، بیمار می تواند به خانه باز گردد.

البته می توانید اطلاعات تکمیلی تر را از متخصصین بیمارستان ایرانشهر دریافت نمایید.

مزایای عمل لیزری دیسک کمر

مزایای عمل لیزری دیسک کمر
مزایای عمل لیزری دیسک کمر

عمل لیزری دیسک کمر در تهران می تواند مزیت های فراوانی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، پزشکان توانایی این را دارند که اسکوپ را بچرخانند، که با شیوه جراحی باز، این عمل می تواند به دور از ذهن باشد.

علاوه بر آن اگر چند دیسک در مکان های مختلف برآمده باشد، جراح می تواند این جراحی رابه وسیله یک برش انجام دهد.

این جراحی شیوه جدیدی را در پیش گرفته است، یعنی به صورت سرپایی انجام می شود. این عمل می تواند در کمترین زمان ممکن انجام شود.
برای مثال در کمتر از یک ساعت می تواند این عمل پایان یابد. یکی از تفاوت هایی که این عمل می تواند با بقیه عمل های دیگر داشته باشد، این است که اگر شما توجه کرده باشید، بیشتر عمل هایی که انجام می شود، باعث می شود که وقت ما را نیز بگیرد و ما را از کار و زندگی بیندازد.

اما بهتر است بدانید که این عمل به این صورت نیست، بهبود شما بعد از عمل، ظرف یک هفته انجام می شود و بعد از یک هفته شما می توانید به کارهای روزه مره خود ادامه دهید.

چه کسانی می توانند عمل لیزری دیسک کمر در تهران را انجام دهند؟

چه کسانی می توانند عمل لیزری دیسک کمر در تهران را انجام دهند؟
چه کسانی می توانند عمل لیزری دیسک کمر در تهران را انجام دهند؟

یکی از علت های مهم درد کمر، فتق دیسک کمر است. درمان می تواند در هر شرایط  یا رویکرد و اقدام های گوناگون صورت گیرد.

بسیاری از بیماران برای درمان اولیه تحت نظر قرار می گیرند و تعدادی از آن ها نیز تحت مراقبت های ویژه می باشند که روی این بیماران نیز عمل جراحی باز انجام می دهند.  عمل لیزری دیسک کمر، یک شیوه مناسب برای بهبود دیسک کمر می باشد.

عمل لیزری دیسک کمر در تهران، مناسبترین  شیوه درمان دیسک کمر و مشکلات مربوط به آن نیز می باشد که بهترین مرکز درمانی در این خصوص، بیمارستان ایرانشهر می باشد. لطفا از پست بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران دیدن کنید.

تعدادی از مشکلات مربوط به دیسک کمر می تواند از موارد زیر نام برد:

درد شدیدی در پاها، بازوها و پایین کمر ایجاد می شود. برای کسانی که بیشتر از شش هفته به این درد دچار شده اند، روش هایی برای درمان این درد وجود دارد.

این که شما دارو مصرف کنید یا استراحت کردن با استفاده از فیزیوتراپی نیز تاثیری در کاهش درد شما ندارد. شما می توانید عمل هایی مانند عمل لیزری دیسک کمر در تهران را در مراکز معتبری همچون بیمارستان ایرانشهر انجام دهید.

کسانی که به فتق دیسک مبتلا شده اند و درد آن ها با استفاده از پرتو x یا به وسیله عکسبرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) و دیسکو گرافی و میلوگرافی مورد تایید قرار گرفته، می توانند از این شیوه برای درمان خود انتخاب کنند.

بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که استفاده از عمل لیزری دیسک کمر یک عمل بسیار موثر و بدون هیچ خطری می باشد که برای درمان کمر و گردن مورد استفاده قرار می گیرد. عمل لیزری دیسک کمر یک شیوه اثر بخش در کاهش درد کمر برای کسانی می باشند که نمی خواهند از طریق عمل باز، درد کمر خود را تسکین دهند.

پیشنهاد می کنیم از پست عمل لیزری دیسک کمر در همدان و عمل لیزری دیسک کمر در مشهد دیدن کنید.

اصل درمان عمل لیزری دیسک کمر

اصل درمان عمل لیزری دیسک کمر
اصل درمان عمل لیزری دیسک کمر

در اصل عمل لیزری دیسک کمر در تهران به این گونه می باشد که محل قرارگیری دیسک میان مهره، یک سامانه محدود هیدرولیک می باشد.

این سامانه از نوکلئوس پولپوزوس دارای بسیار زیادی آب نیز بوده که آنولوس فیبروز دور آن را گرفته است. وقتی که حجم آب در این ناحیه بیشتر می شود، باعث می شود که فشار داخل دیسک کمر بیشتر شود.

بر حسب بررسی های انجام شده در محیط آزمایشگاه، تنها 0 و 1 میلی لیتر زیادتر شدن حجم آب داخل دیسک، فشار داخل دیسک به طور میانگین 312 کیلو پاسکال افزایش می یابد.

از طرفی دیگر وقتی که حجم آب داخل دیسک روند رو به کاهشی داشته باشد، مقدار فشار داخل دیسک هم کاهش پیدا می کند. درد منتشره، یکی از خصوصیات اساسی فتق دیسک کمر است که از فشردن ریشه عصب در اثر خارج شدن برآمدگی های نوکلئوس پولپوزوس ناشی می شود.

درد فشار داخل دیسک باعث می شود تا ماده برجسته دیسک به طرف وسط دیسک عقب بنشیند

درد فشار داخل دیسک باعث می شود تا ماده برجسته دیسک به طرف وسط دیسک عقب بنشیند و در انتها فشاری که روی عصب وجود دارد، از میان برداشته می شود و درد ناشی از درد کاهش می یابد. عمل جراحی دیسک کمر به وسیله لیزر با بهره گیری توان لیزر برای بخار کردن آب که در نوکلئوس پولوزوس وجود دارد ، انجام می شود.

توان لیزر به وسیله فیبر لیزری توسط سوزنی که به صورت تهی است و در نوکلئوس پولپوزوس به عنوان نشانه در نظر گرفته شده است، هدایت می شود.

سوزن بعد از این که عمل بی حسی خود را انجام داد، داخل دیسک میان مهره ای قرار می گیرد. وقتی دما روند رو به افزایشی پیدا می کند، خاصیت پروتیئنی آب نیز دچار تغییراتی می شود.

در این حالت تغییری در شکل نوکلئوس پولپوزوس به وجود می آید که  گنجایش جذب آب در آن نیز کم می شود و در نتیجه فشار آب داخل دیسک به حداقل خود می رسد. یعنی مقدار آن نیز کمتراز 57 درصد کاهش پیدا می کند.

مراقبت های مورد نظر بعد از عمل لیزری دیسک کمر

مراقبت های مورد نظر بعد از عمل لیزری دیسک کمر
مراقبت های مورد نظر بعد از عمل لیزری دیسک کمر

در روزهای اولیه بعد از عمل لیزری دیسک کمر در تهران، مانند سه روز اول، برای اصلاح و پیشگیری از انسداد و اسپاسم های عضلاتی موثر است.

از این رو بیمار باید به سه روز استراحت نسبی نیز در خانه داشته باشد. یعنی بیمار فقط برای رفتن به سرویس بهداشتی و مدفوع کردن می تواند از جای خود بلند شود. در غیر این صورت، باید استراحت کند.

پیشنهاد می شود که بیمار از انجام برخی از حرکات کششی مانند خم شدن و راست شدن و همچنین از حرکات چرخشی تا مدت سه ماه دوری کند.

حرکاتی مانند دراز کشیدن، ایستادن و راه رفتن بعد از گذشت سه روز مانعی ندارد. اگر بیمار می خواهد یکی یکی از پله بالا و پایین بیاید، بهتر است که با مراقبت پزشک صورت بگیرد.

بعد از این که شما عمل لیزری دیسک کمر را انجام دادید و از بیمارستان مرخص شدید، می توانید استحمام کنید. در یک ماه اولیه توصیه می شود که از وان استفاده کنید.

استفاده کردن از کمربند و گردنبند یا پشت بند اغلب در سه روز تا یک هفته به طور شبانه روزی پیشنهاد می شود

استفاده کردن از کمربند و گردنبند یا پشت بند اغلب در سه روز تا یک هفته به طور شبانه روزی پیشنهاد می شود. بعد از آن در هنگامی که می خواهید بخوابید و یا استراحت کنید، این ها را می توانید بردارید. به محض احتیاط در هنگام رانندگی یا انجام دادن کار، می توانید آن ها را دوباره  استفاده کنید.

اگر بخواهیم بگوییم که بهترین ورزش چه نوع ورزشی می تواند باشد، باید گفت که ورزش های ترکیبی می باشند که شامل چند تحرک و نرمش گوناگون می باشد.

در سه ماه اول، بستگی به نظر پزشک و نوع انجام دادن فعالیت های بدنی، فقط باید نرمش های سبک انجام شود. در ضمن قبل از این که حرکات ورزشی را انجام دهید، باید با پزشک خود هماهنگ باشید.

به صورت کلی ورزش تقویتی، کششی بدن و نرمش هایی همانند پیاده روی کردن روی سطح هایی که لرزنده نیست و سطح هایی که شیب ندارد، می تواند بی خطر باشد. (همه پیاده روی ها باید زیر نظر پزشک انجام شود حتی دقیقه هایی که می خواهید ورزش کنید، تا مقدار بهبود کم نشود.)

برای اطمینان بیشتر، به متخصصین بیمارستان ایرانشهر مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله مراقبت های بعد از عمل لیزری دیسک کمر را مطالعه کنید.

درد کمر چه زمان بعد از جراحی با لیزر برطرف می شود؟

درد کمر چه زمان بعد از جراحی با لیزر برطرف می شود؟
درد کمر چه زمان بعد از جراحی با لیزر برطرف می شود؟

درد کمرکه اغلب در اثر دیسک کمر به وجود می آید،  در مدت زمان کوتاهی بعد از عمل لیزری دیسک کمر از بین می رود که می توان گفت که در مدت بعد از چند ساعت این دردها نیز کم می شود

و باید گفت که بعد از این که عمل انجام شد، در اولین هفته این عارضه به طور کامل نیز برطرف می شود. گاهی وضعیت بدنی بیمار نیز به شکلی است که امکان دارد تا بعد از گذشت یک ماه درمان شود.

اگر درد پیش آمده بعد از عمل با گذشت یک ماه برطرف نشد، دوباره باید به پزشک مراجعه کنید تا در صورتی که عمل نا موفق بود، عمل باز دیسک را انجام دهد.

عمل دیسک کمر در برخی از افراد با عمل بسته یا با عمل لیزر صورت می گیرد

در انتها باید گفت که عمل دیسک کمر در برخی از افراد با عمل بسته یا با عمل لیزر صورت می گیرد. اگر به دیسک کمر مبتلا شده اید یا در انجام کارهایی که در طول روز انجام می دهید دچار مشکل شده اید، پیشنهاد می شود

که به بهترین متخصص جراح دیسک کمر مراجعه کنید تا با بررسی مشکل، بهترین شیوه درمان را برای شما انتخاب کند. پس بهترین راه برای برطرف کردن عارضه دیسک کمر مراجعه به بهترین دکتر و انتخاب بهترین روش درمان است.

بیمارستان ایرانشهر یکی از بهترین بیمارستان ها در سطح کشور می باشد که می توانید عمل لیزری دیسک کمر خود را در آنجا انجام دهید. بیمارستان ایرانشهر دارای دکترهای با تجربه می باشند.

بسیاری از بیمارانی که از این بیمارستان ترخیص شده اند، هم خیلی از این بیمارستان و هم از عملی که در این بیمارستان انجام داده اند، راضی هستند.

بازگشت پس از انجام عمل لیزری کم تهاجمی دیسک کمر چگونه است؟

مرخص شدن از بیمارستان:

بستگی به شرایط شما دارد. امکان این هم وجود دارد که شما بعد از عمل مرخص نشوید و چند روز در بیمارستان تحت مراقبت باشید. همچنین در عمل های پیچیده، عملا دست کم دو روزتحت مراقبت خواهید بود که البته به مراتب کمتر از زمانی است که به عمل جراحی سنتی نیاز دارید.

نواحی به وجود آوردن شکاف:

شکاف هایی که برای اجرای عمل لیزری دیسک کمر در تهران صورت می گیرد، به مراتب کوچک تر از شکاف هایی است که برای انجام عمل جراحی سنتی ایجاد می شود.

می توان گفت که این شکاف ها به مقدار چند میلیمتر می باشند که باعث می شود استرس و اضطراب کمتر شود. این احتمال وجود دارد که با گذشت چند روز از انجام دادن عمل لیزری دیسک کمر، در نواحی که عمل انجام شده است، حساسیت و درد احساس شود.

اما شما می توانید با استفاده کردن از داروها به دور از نیاز نسخه پزشک، به راحتی درمان شوید. داروها را می بایست طبق تجویز پزشک مصرف نمایید و هرگونه نشانه هایی مانند درد، متورم شدن و تب را زیر نظر داشته باشید.

ادامه فعالیت های عادی:

بعد ازعمل کردن، متخصصین بیمارستان ایرانشهر، دستورالعملی در باره کارهایی که اجازه دارید بعد از انجام دادن عمل لیزری دیسک کمر انجام دهید و کارهایی که مجاز به انجام ندادن آن ها نیستید را به شما ارائه می دهند.

شما کم کم به حالت نرمال خود باز می گردید.  برای بسیاری از عمل های جراحی، عددی مانند شش یک عدد محنصر به فرد به حساب می آید که خبر از آن می دهد که شما بعد از گذشت شش هفته دوباره به حالت اولیه خود باز می گردید.

بعد از آن شما توانایی آن را دارید که به زندگی گذشته خود باز گردید در ضمن این زمان برای افراد زیادی پیش نمی آید و در همه افراد متفاوت می باشد.

استفاده از داروها طبق دستوراتی که پزشک داده است باید انجام شود. نرمش کردن و صبوری، به شما در کمک کردن به بهبودی کامل کمک می کند.

تفاوت جراحی باز با عمل لیزری دیسک کمر در تهران

تفاوت جراحی باز با عمل لیزری دیسک کمر در تهران
تفاوت جراحی باز با عمل لیزری دیسک کمر در تهران

در این نوع عمل ها یعنی عمل باز، یک شکاف طولی در کمر ایجاد خواهد شد. بعد از آن عضله و بافت های نواحی جراحی شده، به کنار حرکت داده می شود تا به ستون فقرات دسترسی داشته باشند.

باز بودن عمل باعث شده است که مدت زمان درمان مراقبت های بعد از جراحی باز دیسک کمر بیشتر شود و بافت های بدن بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد.

در عمل لیزری دیسک کمر، شکاف تنگ تر، نسبت به شیوه قبلی بهره گیری می شود و از وسایل خاصی به اسم توبولار ترکتور برای این که تونل تنگی ایجاد کند، بهره می گیرند تا جراح دیسک کمر، توانایی این را داشته باشد که به نواحی مورد نظر دسترسی داشته باشد.

بسیاری از وسایل مخصوص را می توان از این راه به نواحی جراحی منتقل کرد. این شیوه بی  خطر است و درد زیادی را با خود به همراه ندارد. علاوه بر این، درد آن نیز کمتراز درد عمل باز است.

در عمل لیزر دیسک کمر با نام های PLDD ، لزومی به این نمی باشد که شما بیمار را بیهوش کنید

در عمل لیزر دیسک کمر با نام های PLDD ، لزومی به این نمی باشد که شما بیمار را بیهوش کنید. شما را به روی شکم می خوابانند؛ امکان دارد که در اتاق عمل به شما یک آمپول ضد درد تزریق کنند، یا با قرص خواب آور شما را آرام کنند. امکان دارد که شما را طریق سوزن بی حسی در نواحی که سوزن لیزر ورود پیدا می کند، همان جا پوست شما را بی حس کنند.

سپس سوزن نازکی که از انتهای پرتو لیزر بیرون می آید، به بدن نیز وارد می شود و به وسیله چند تصویر رادیولوژی دوزینه به سمت دیسک ناقص نیز راهنمایی می گردد و به آن وارد می شود.

آن وقت سیستم شروع به نورافکندن لیزر از انتهای دوزینه کرده و وقتی حرارت لیزر تشکیل می شود، بخشی از دیسک کمر را بخار می کند که سوزن یا همان دوزینه از بدن نیز خارج می شود.

بهترین بیمارستان برای عمل لیزری دیسک کمر در تهران

بهترین بیمارستان برای عمل لیزری دیسک کمر در تهران
بهترین بیمارستان برای عمل لیزری دیسک کمر در تهران

شاید امروزه به دلیل این که کارهای روزمره شما نیز افزایش پیدا کرده و از آن طرف با کارهای سنگینی که در طول روز انجام می دهید، ممکن است که شما هم در کمرتان احساس درد داشته باشید،

اما به دنبال راه حل برای این می باشید که این درد را از بین ببرید، و همچنین به دنبال بیمارستانی نیز هستید که دارای بهترین متخصص ها و با سابقه کاری بالایی باشند که بتوانید با خیال راحت، عمل خود را به دست این افراد بسپارید و از کمر درد خلاص شوید.

بیمارستان ایرانشهر

ما بیمارستان ایرانشهر را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای سابقه کارایی معتبر، چه در مورد دکترها و هم خود بیمارستان و از آن طرف هم دارای تخصص زیاد در این حوزه هستند که توانسته اند با این همه ویژگی ها، بیماران زیادی را برای درمان به سمت خود جذب کنند.

پس اگر شما هم به درد کمر مبتلا هستید و دوست دارید تا با کمترین درد ممکن، بهبودی در سریع ترین زمان را به دست بیاورید و می خواهید عمل لیزری دیسک کمر در تهران را انجام دهید، حتما به بیمارستان ایرانشهر مراجعه نمایید.

اگر به دنبال بهترین مرکز درمانی با بهترین پزشک ها و متخصصین هستید، ما به شما بیمارستان ایرانشهر در تهران را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای سوابق درخشان در این زمینه می باشد.

این بیمارستان توانسته عمل های موفقیت آمیزی داشته باشد. اگر شما هم می خواهید یک درمان خوبی را تجربه کنید، می توانید از هر کجای کشور به تهران سفر کنید و عمل دیسک کمر خود را در بیمارستان ایرانشهر انجام دهید.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

در این مقاله گفتیم  که عمل دیسک کمر به دو صورت انجام می شود. یک عمل به صورت باز و یکی دیگر عمل لیزری دیسک کمر می باشد.

در این راستا، یک جراح کار بلد و یا به عبارت دیگر یک جراح با تجربه باید تشخیص دهد که شما نیاز به کدام عمل دارید و متناسب با شرایط شما، یک عمل را انتخاب کند. خوشبخاته متخصصان بیمارستان ارانشهر به عنوان بهترین مرکز درمانی، با اطمینان خاطر، یکی از این گزینه ها را برای شما انتخاب می کند.

در پایان توصیه می کنیم، عمل لیزری دیسک کمر در اهواز را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

عمل لیزری دیسک کمر در تهران چقدر طول می کشد؟

چند ساعت بعد جراحی دیسک با لیزر، درد کمر و پا کاهش می یابد.

آیا عمل لیزری دیسک کمر برای همه افراد مناسب است؟
آیا عمل لیزری دیسک کمر در دیسکهای خفیف تا متوسط قابل انجام است.

مزایای عمل لیزری دیسک کمر در تهران نسبت به عمل جراحی باز چیست؟ 

عمل جراحی دیسک با لیزر نیاز به بیهوشی عمومی نیست و بیمار بی حسی موضعی یا با استفاده از داروهای خواب آور به خواب می رود و عمل جراحی انجام می‌گیرد.

بهترین جراح عمل لیزری دیسک کمر در تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  1. بهترین نتیجه بعد از عمل
  2. کمترین میزان درد
  3. کمترین عارضه بعد از جراحی
  4. در دسترس بودن جراح

منبع:

z20298

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید