لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران

بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران

Table of Contents

در این مقاله به معرفی بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران می پردازیم. همراه شما هستیم.

اگر به دنبال بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران هستید، این مقاله را تا انتها با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران را در کجا می توانید پیدا کنید.

بیماری های قلبی و بیماری های زمینه ای، سالانه افراد زیادی را با خود درگیر می کنند. درمان های جدید و به روز نیز توانسته اند تا حد زیادی از مشکلات بیماران کمتر کرده و بیماری های قلبی و زمینه ای را کنترل کنند.

استفاده از روش آنژیوپلاستی نیز از همین روش های جدید است که امروزه توسط پزشکان و متخصصان در سراسر جهان برای بیماران توصیه می شود.

حتما در کنار مطالعه این مقاله، مقالات مربوط به بهترین متخصص قلب در تهران، بهترین متخصص استنت گذاری و بهترین نوع استنت قلب را نیز مطالعه نمایید.

این توصیه برای این است که مطلب را به صحیح ترین شکل ممکن درک کنید.

ویدئو بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران

یکی از معتبرترین مراکز درمانی که از بهترین متخصص آنژیوگرافی بهره می برد، بیمارستان ایرانشهر می باشد. این مقاله سعی دارد تا توضیحی کامل تر در رابطه با آنژیوپلاستی بدهد و بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران را به شما معرفی کند. با ما باشید.

بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران کیست؟

🥼بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران باید دارای شرایط زیر باشد:

  1. دارای تخصص و دانش و مهارت بالا باشد.
  2. دارای سابقه و تجربه کاری بالا باشد.
  3. از تجهیزات مدرن و بروز استفاده نماید.
  4. قابل دسترس باشد.
  5. باید قبل از عمل آزمایشات و مشاوره های لازم را تجویز نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

عناوین مقاله:

بیماری های زمینه ای

بیماری های قلبی

اهمیت توجه به بیماری های قلبی

بیماری قلبی ناشی از چیست؟

خطرات بیماری های قلبی

انسداد عروق چیست؟

عوارض انسداد عروق

درمان انسداد عروق

آنژیوپلاستی چیست؟

آنژیوپلاستی چگونه انجام می شود؟

آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی چه تفاوتی دارند؟

نکات مهم در رابطه با آنژیوپلاستی

هزینه آنژیوپلاستی در تهران

بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران

 

بیماری های زمینه ای

بیماری های زمینه ای
بیماری های زمینه ای

قبل از این که به موضوع بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران بپردازیم، ابتدا کمی در مورد بیماری های زمینه ای توضیح خواهیم داد. بیماری های زمینه ای جزو مواردی هستند که امروزه با بیماران بسیار زیادی در سراسر جهان مواجه هستند.

بیماری های زمینه ای در حقیقت نوعی از بیماری ها هستند که افراد به دلیل عواملی مانند عوامل ژنتیکی و وراثتی به این بیماری‌ها مبتلا خواهند شد.

این بیماری ها البته در شرایطی ایجاد می‌شود که فرد به رعایت کردن یک سری نکات نمی پردازد و از رعایت کردن موارد رژیم های غذایی یا سبک زندگی خاص بیماران زمینه ای خودداری می کند.

اگر شخص در خانواده خود زمینه بیماری زمینه ای مانند بیماری‌های قلبی، عروقی و غیره داشته باشد

با توجه به این موارد اگر شخص در خانواده خود زمینه بیماری زمینه ای مانند بیماری‌های قلبی، عروقی و غیره داشته باشد، قطعاً ممکن است در سنین بزرگسالی با این بیماری ها روبرو شود.

برای جلوگیری از این منظور هم پزشکان سبک زندگی مخصوص بیماری های زمینه ای را مطرح کردند. با استفاده از رژیم های غذایی و موارد دیگر می‌توانید به جلوگیری از بیماری ها بپردازید.

مسئله مهمتر در بیماری های زمینه ای این است که بیماری ها می تواند در طیف های خطرناک تا نیمه خطرناک تقسیم‌بندی ‌شوند و این موضوع کاملاً به شدت بیماری بستگی دارد.

اگر بیماری شخصی ضعیف باشد، شخص می تواند چالش های بیماری را به راحتی برطرف کند

اگر بیماری شخصی ضعیف باشد، شخص می تواند چالش های بیماری را به راحتی برطرف کند. اما اگر این بیماری شدیدتر باشد، این شدت ناشی از سبک زندگی نادرست فرد می باشد.

در نتیجه این ممکن است خطرناک باشد و حتی با سلامتی و جان شخص بازی کند. به طور کلی بیماری‌های زمینه‌ای می‌توانند خطرناک باشند و یا می‌تواند خطر آن ها کمتر باشد و این موضوع کاملا به خود شما، سبک زندگی و درمانی که برای بیماری ها، پیشگیری و جلوگیری از آن ها پیش می گیرید، وابسته باشد.

تمام بیماری‌های زمینه‌ای را جدی بگیرید

توصیه اکید ما و پزشکان این است که تمام بیماری‌های زمینه‌ای را جدی بگیرید. اگر در خانواده خود سابقه این بیماری ها را دارید و احساس می کنید که زمینه ابتلا به این بیماری ها در شما وجود دارد، باید حتماً رعایت کردن یک سری نکات را مد نظر قرار بدهید تا از ابتلا به این بیماری ها جلوگیری کنید.

بیماری های زمینه ای در صورتی که با آن ها مبتلا شوید، می توانند زندگی شما را با چالش‌های زیادی روبرو کنند. هر چند درمان‌هایی برای آن ها وجود دارد

که در این مقاله ما قصد داریم تا ضمن معرفی بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران، به آنژیوپلاستی قلب و عروق بپردازیم و نکاتی که در این رابطه می‌تواند یکی از موثرترین درمان های بیماری‌های زمینه‌ای مانند بیماری قلبی باشد را بررسی نماییم.

به طور کلی بیماری‌های زمینه‌ای شامل بیماری‌های آسم، قلبی، فشار خون، قند خون و غیره می‌شود که معمولاً زمینه ارثی دارد و شما باید حتماً موارد توصیه شده توسط پزشکان را در این مسئله جدی بگیرید.

بیماری های قلبی

بیماری های قلبی
بیماری های قلبی

بیماری های قلبی از جمله مهم‌ترین بیماری‌های زمینه‌ای محسوب می‌شوند. بیماری‌های قلبی به دلیل این که ممکن است فرد مبتلا به بسیاری از عارضه های جدی شود، همواره مورد توجه پزشکان قرار گرفته اند. قلب مسئولیت سنگین در بدن دارد و مسئولیت آن پمپاژ خون در سطح بدن است.

کسانی که دچار سکته های قلبی و حملات قلبی می شوند، همچنین ممکن است مشکلاتی مانند گرفتگی عروق داشته باشند و معمولاً سلامت آن ها به صورت جدی در خطر است و ممکن است جان آن ها در این زمینه به خطر بیفتد.

با خطر افتادن جان این افراد، ما شاهدیم که امروزه بیماری‌های قلبی به عنوان یکی از جدی ترین بیماری ها در جهان شناخته می شوند و معمولا سالانه افراد بسیاری در سطح جهان با بیماری‌های قلبی درگیر هستند.

اما در یک طرف دیگر هم پزشکان با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به دنبال درمان های پیشرفته برای بیماری های قلبی هستند که تا امروز نیز موفق بودند.

توجه به بیماری های قلبی بسیار جدی است

با توجه به این موارد ما درمی یابیم که توجه به بیماری های قلبی بسیار جدی است. اگر شما بتوانید سبک زندگی خودتان را تغییر مثبت داده و همچنین از دستورات و توصیه های پزشکان به کسانی که سابقه بیماری قلبی در خانواده آن ها وجود دارد، توجه ویژه داشته باشید و پیروی بکنید، می توانید از بروز چنین عوارضی جلوگیری کنید.

بیماری‌های قلبی هر چند که خطرناک باشد، اما می‌توان به سادگی از آن ها پیشگیری کرد. اگر شما دارای افرادی هستید که در خانواده‌تان با بیماری‌های قلبی درگیر هستند، قطعاً این بیماری زمینه ای می تواند با زمینه وراثتی در شما نیز ایجاد شود

و در نتیجه اگر بتوان سبک زندگی سالم تری داشته باشید، رژیم های غذایی را رعایت کنید، از سیگار دوری کنید و موارد دیگری از این دست، می‌توانید از ابتلا به بیماری‌های قلبی پیشگیری کنید.

اهمیت توجه به بیماری های قلبی

اهمیت توجه به بیماری های قلبی
اهمیت توجه به بیماری های قلبی

توجه به بیماری های قلبی بسیار مهم است. بیماری های قلبی از جمله بیماری‌هایی هستند که می‌تواند فرد را به صورت جدی به خطر بیاندازد.

به این معنی که شخص اگر سلامت خود را رعایت نکند و مواردی مانند سبک زندگی و بهترین رژیم های غذایی، دوری از دود و پرهیز از مصرف مشروبات الکلی و خیلی موارد دیگر را جدی نگیرد، قطعا با بیماری‌های قلبی روبرو خواهد شد.

حتی اگر این بیماری به صورت زمینه ای در خانواده شخص وجود نداشته باشد، موارد دیگری وجود دارد که می‌تواند فرد را مستعد بیماری قلبی کند و همه چیز به سبک زندگی شما برمی گردد.

اما چرا تا این اندازه به بیماری‌های قلبی اهمیت می‌دهیم و چرا به شما توصیه می کنیم که شما حتما باید از اجرایی کردن مواردی مانند سبک زندگی بهتر، رژیم غذایی بهتر، ورزش کردن و غیره پیروی کنید.

این موضوع اهمیت زیادی دارد. چرا که قلب در بدن هر فرد اهمیت بالایی دارد. اگر شخصی نتواند به این موضوع مهم توجه کند، می تواند با بیماری‌های جدی تری روبرو شود.

بیماری های قلبی شخص را درگیر موارد بسیار زیادی می‌کند

بیماری های قلبی شخص را درگیر موارد بسیار زیادی می‌کند. از جمله مهمترین این موارد می‌تواند حتی مرگ شخص و به خطر افتادن جان آن فرد باشد.

گرفتگی عروق و بیماری های قلبی دیگر مانند قند خون، فشار خون و چربی بالای خون هر کدام می‌تواند تاثیر زیادی روی قلب و اندام‌های حیاتی دیگر بدن فرد داشته باشد.

با به خطر افتادن اندام‌های حیاتی فرد، زندگی بیمار می‌تواند به خطر بیفتد و جان شخص ممکن است در خطر باشد. با توجه به همه موارد، ما درمی یابیم که قلب یک شخص مهمترین عضو بدن است و باید در نظر داشته باشیم که اگر از سلامت قلب خود غافل شویم، می‌تواند سلامت جان فرد نیز به خطر بیفتد.

از طرف دیگر هم این موضوع می‌تواند به صورت ارثی و زمینه ای در خانواده هر شخص وجود داشته باشد و با رعایت نکردن یک سری نکات می‌تواند این عارضه فعال شده و مشکلات بسیار جدی ایجاد کند.

پس اهمیت بسیار زیادی دارد که بیماری های قلبی را جدی بگیریم و حتی برای برطرف کردن عارضه های قلبی و پیشگیری کردن از بروز مشکلات قلبی اقدام کنیم.

بیماری قلبی ناشی از چیست؟

بیماری قلبی ناشی از چیست؟
بیماری قلبی ناشی از چیست؟

تا این بخش از نوشتار بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران، فهمیدیم که بیماری‌های قلبی اهمیت بسیار زیادی دارند و نپرداختن به بیماری‌های قلبی و نادیده گرفتن سبک زندگی و رژیم غذایی می‌تواند خطرات بسیار زیادی داشته باشد.

با توجه به این موارد مهمترین مسئله‌ای که باید مد نظر قرار دهیم، این است که بیماری‌های قلبی می تواند بخش مهمی از سلامت افراد را تشکیل بدهند.

اگر بیماری های قلبی را نادیده بگیرید، ممکن است که شخص دچار عارضه‌ای جدی بشود

اگر بیماری های قلبی را نادیده بگیرید، ممکن است که شخص دچار عارضه‌ای جدی بشود. با همه این ها باید بدانیم که بیماری‌های قلبی از چه چیزی ناشی می‌شود و بی‌توجهی به چه مواردی می‌تواند منجر به بیماری های قلبی و عروقی شود.

به طور کلی بیماری های قلبی معمولاً زمینه های ارثی دارند و به همین دلیل بیماری های زمینه ای گفته می‌شود. این بیماری ها ناشی از بیماری‌های قلبی هستند که در خانواده افراد وجود دارد و به لحاظ ژنتیکی مستعد بیماری‌های قلبی می‌شوند و یک مسئله وراثتی است.

اما اگر سبک زندگی فرد به شکل نادرستی پیگیری شود و شخص به رژیم‌های غذایی توصیه شده توسط پزشکان توجهی نکند، خیلی زود می تواند به بیماری‌های قلبی مختلف دچار شود.

بیماری های قلبی حتی می‌تواند از چاقی و اضافه وزن ناشی شود

بیماری های قلبی حتی می‌تواند از چاقی و اضافه وزن ناشی شود. همه این موارد در کنار هم می تواند نشان بدهد که بیماری قلبی تا چه اندازه می‌تواند مضر باشد.

در نظر نگرفتن این موارد می تواند خطرات زیادی برای هر شخصی داشته باشد و توصیه اکید پزشکان این است که اگر بیماری‌های قلبی را جدی نگیریم، مشکلات عدیده‌ای برای شخص ایجاد می شود.

همچنین باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که عمده بیماری‌های قلبی ناشی از موارد مربوط به اضافه وزن، قند خون، چربی خون بسیار زیاد و همچنین فشار خون است.

استرس ها و فعالیت های ورزشی شدید نیز می‌تواند روی قلب هر شخص فشار بیاورد و بیماری های قلبی را برای هر شخصی ایجاد کند.

به طور کلی فعالیت هایی که بتواند فشار بیاورد و فعالیت هایی که اگر به صورت ناگهانی و خارج از برنامه و کنترل باشد، می تواند منجر به مشکلات قلبی شود.

پیشنهاد می کنیم از سایر مطالب سایت بیمارستان ایرانشهر دیدن کنید.

ایست قلبی

ایست قلبی یکی از رایج ترین مواردی است که در جهان امروز شاهد آن هستیم و افراد بسیار زیادی متاسفانه در اثر ایست قلبی و مواردی از این دست جان خود را از دست می‌دهند که همین‌ها ناشی از نادیده گرفتن و ساده انگاشتن مواردی مانند بیماری‌های قلبی است.

با در نظر گرفتن همه موارد و کنار هم گذاشتن این مسائل، می توانیم پی ببریم که بیماری‌های قلبی تا چه اندازه می‌تواند برای هر شخص مشکل آفرین باشند.

حال که دانستیم بیماری‌های قلبی از چه مواردی ناشی می شود، باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که چه نکاتی را رعایت کنیم تا از بروز بیماری‌های قلبی پیشگیری شود.

در این مقاله قصد داریم تا به صورت جدی تر به این موضوع بپردازیم و به یکی از رایج‌ترین درمان بیماری‌های قلبی مانند آنژیوپلاستی نگاهی داشته باشیم.

برای کسب اطلاعات تکمیلی، به بیمارستان ایرانشهر مراجعه نمایید.

خطرات بیماری های قلبی

خطرات بیماری های قلبی
خطرات بیماری های قلبی

بیماری های قلبی همان طور که گفتیم، اهمیت بسیار زیادی دارند و عمده پزشکان به این بیماری ها توجه ویژه ای می کنند. اگر شما دچار چاقی شده باشید و یا اضافه وزن زیادی داشته باشید، این مورد می تواند موجب انسداد عروق قلبی شود.

انسداد عروق قلبی در نتیجه می‌تواند باعث ‌شود که خون آن طور که باید در قلب جریان نداشته باشد و در نتیجه بیماری‌های قلبی ایجاد ‌شود. این بیماری ها معمولا ناشی از مواردی از این دست هستند.

به دلیل این که خون شخص توسط قلب پمپاژ می شود، مشکلاتی مانند قند خون، فشار خون و همچنین چربی بالای خون می تواند باعث بروز بیماری های قلبی و مشکلات جدی تر شود.

این بیماری ها تا حدی خطرناک است که می‌تواند جان شخص را به خطر بیاندازد و یا شخص را دچار عارضه‌های بسیار جدی کند. به طور کلی سکته‌های قلبی از رایج ترین دلایل مرگ در سطح جهان هستند و افراد بسیار زیادی سالانه توسط این مورد به دام مرگ می افتند.  همین مسئله باعث می‌شود که ما بیماری های قلبی را جدی‌تر بگیریم.

از خطرات بیماری های قلبی می توان به بروز عارضه های دیگر در جاهای مختلف بدن هر شخص اشاره داشت

از خطرات بیماری های قلبی می توان به بروز عارضه های دیگر در جاهای مختلف بدن هر شخص اشاره داشت و همه این ها می‌تواند ناشی از بیماری‌های قلبی باشد. تنگی نفس و درست پخش نشدن خون و اکسیژن در سطح بدن نیز از جمله دیگر مواردی است که بیماری‌های قلبی برای هر شخص ایجاد می‌کند.

به طور کلی اگر بیماری زمینه ای و مشکلاتی که ایجاد می شود را نادیده بگیریم، می توانیم انتظار داشته باشیم که عارضه های بسیار جدی در سطح بدن هر شخص ایجاد شود و در نتیجه بیماری های قلبی باید از جمله اولویت‌های ما در درمان و پیشگیری از موارد مختلف از جمله بیماری‌ها باشد.

انسداد عروق چیست؟

انسداد عروق چیست؟
انسداد عروق چیست؟

یکی از مواردی که می تواند قلب انسان را دچار مشکل کند، انسداد عروق است. انسداد عروق در واقع به دلیل گرفتگی عروق و رگ های قلبی و خونی بدن اتفاق می‌افتد.

به این معنا که اگر شخصی در شریان های مختلف بدن از جمله شریان های کرونری، آنژین و خیلی موارد دیگر درد داشته باشد، می‌تواند نشاندهنده گرفتگی عروق باشد.

گرفتگی عروق یک مشکل بسیار خطرناک است چرا که می‌تواند باعث  شود که قلب انسان به سختی جریان خون را به بدن برساند

و در نتیجه در بعضی مواقع منجر به عدم رسیدن خون به بافت های بدن و بافت های مختلف خود قلب بشود و این مسئله باعث می‌شود که بخشی از قلب انسان دچار گرفتگی و یا سکته قلبی یا ایست قلبی ‌شود که این مسئله می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

اگر قلب به خوبی پمپاژ نکند و رگ‌های خونی بازنشوند

اگر قلب به خوبی پمپاژ نکند و رگ‌های خونی بازنشوند، بافت قلب مرده و در نتیجه انسان سلامتش به خطر می افتد. همه این ها در کنار هم نشان می‌دهد که انسداد عروق می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای افراد ایجاد کند. برای جلوگیری از این مشکل، لازم است که شما قبل از هر چیز به رعایت رژیم‌های غذایی و توصیه‌هایی که پزشکان به شما ارائه می دهند، بپردازید.

توجه کردن به این موارد می تواند باعث شود که عواملی که در خون شما منجر به انسداد می‌شود، برطرف شود. همچنین کلسترول و چربی هایی که در خون شخص وجود دارد نیز می‌تواند از عوامل دیگری باشد که در رگ‌های شخص رسوب کرده و ایجاد گرفتگی و انسداد در عروق قلبی می کند.

پس اگر شخص دچار اضافه وزن و کلسترول بالا باشد، می‌تواند از طریق ورزش کردن و رعایت کردن رژیم های غذایی، کلسترول خون را کاهش بدهد.

این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که چربی بالای خون می‌تواند منجر به گرفتگی عروق و در نتیجه انسداد عروق و حتی ایست قلبی و مغزی بشود و با در کنار هم قرار دادن این مسائل در می یابیم که اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر به انسداد عروق توجه نکنیم، قطعاً با مشکلات بسیار زیاد و عارضه های بسیار جدی از جمله بیماری‌های قلبی حاد و مشکل روبرو خواهیم شد.

عوارض انسداد عروق

عوارض انسداد عروق
عوارض انسداد عروق

انسداد عروق می تواند به دلیل گرفتگی رگ های قلب و عروق بدن ایجاد شود. انسداد عروق می تواند تاثیر زیادی در ایست قلبی شخص داشته باشد. همچنین منجر به مرده شدن بافت های قلب و سکته مغزی و قلبی و مرگ شخص بشود.

همه موارد می‌تواند تاثیر زیادی در سلامت و جان شخص داشته باشد و همین دلیل برای انسداد عروقی نیز مهم‌ترین موردی است که باید حتماً برای درمان آن فوری و سریع اقدام شود. معمولا افرادی که دارای بیماری‌های عروقی مختلف هستند، می‌توانند شامل بیماری های عروقی کاروتید محیطی ‌شوند.

همچنین بیماری‌های زیادی مانند گرفتگی عروق قلبی نیز وجود دارند که تاثیر بسیار زیادی در ایست قلبی تا به امروز داشتند. با توجه به این موارد اگر ما به انسداد عروق توجه نکنیم، مشکلات بسیار جدی ممکن است برای ما ایجاد شود. یکی دیگر از عوارضی که می‌توانند انسداد عروق داشته باشد، آسیب دیدن به رگ های عروقی می باشد.

زمانی که رگ های خونی شما و همچنین عروق بدن شما دچار انسداد شوند

زمانی که رگ های خونی شما و همچنین عروق بدن شما دچار انسداد شوند، در سلول های خونی در این محل انسداد حرکت کرده و در آن گیر می‌کنند.

همچنین ممکن است بخش‌هایی مانند کلسترول خون شما نیز در این مراحل تجمع کرده و در نتیجه انسداد عروق و انسداد رگ های خونی ایجاد شود. با مسدود شدن رگ ها ممکن است که خون به بخشی از بافت‌های بدن نرسد. همین موضوع می‌تواند باعث ایجاد شدن لخته خونی شود که لخته های خونی که در رگ و عروق شکل می گیرند، می‌توانند در بسیاری از موارد مشکل ساز باشند.

به خصوص اگر این لخته ها در نواحی مغزی و قلبی ایجاد شوند، می‌توانند فرد را با چالش‌های بسیار زیادی درگیر کند. همه این موارد می‌تواند از عوارض انسداد عروق باشد. همچنین انسداد عروق علائم خاصی هم دارد.

اگر شما زمانی دچار عروق به شدت تنگ یا کاملا مسدود شده باشید، بیماری و عارضه های مختلف ایجاد می‌شود که یکی از مهمترین آن ها حملات قلبی و سکته های مغزی است.

اگر شما درد قفسه سینه یا فشار در قسمت سینه داشته باشید

برای مثال اگر شما درد قفسه سینه یا فشار در قسمت سینه داشته باشید، می تواند نشاندهنده گرفتگی در عروق و شریان های قلبی باشد. همچنین اگر بی حسی و ضعف در بازو‌ها یا پا داشته باشید؛ این موضوع می‌تواند نشاندهنده این باشد که در شریان های خونرسانی به مغز، گرفتگی ایجاد شده است.

این موضوع در از دست دادن بینایی ها، فلج موقت و خیلی موارد دیگر کاربرد دارد. به طور کلی ضعف، دشواری تنفس، سردرد، بی حسی، فلج و خیلی‌های دیگر می‌تواند نشان‌دهنده گرفتگی عروق مغزی باشد.

همچنین در قلب هم می‌تواند علایمی مانند درد قفسه سینه، سرفه، احساس ضعف و اضطراب زیاد و استفراغ وجود داشته باشد که همه این موارد نشانه هایی از حمله قلبی می باشد که با داشتن این موارد باید فورا با اورژانس تماس گرفته و یا به پزشک مراجعه کنید.

خوشبختانه برای درمان این عارضه ها بیمارستان ایرانشهر از با تجربه ترین و بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران استفاده می‌کند.

بیمارستان ایرانشهر دارای تجهیزات بسیار پیشرفته در زمینه قلب و عروق می باشد و از طرف دیگر هم تکنیسین‌های بسیار با تجربه را در این بخش ها استخدام کرده تا بتوانند به بیماران و مراجعان بهترین خدمات را در زمینه انسداد عروق و بیماری‌های مختلف قلبی و عروقی ارائه بدهند.

درمان انسداد عروق

درمان انسداد عروق
درمان انسداد عروق

برای درمان انسداد عروق، راه‌ حل‌های درمانی بسیار زیادی وجود دارد. امروزه هر یک از پزشکان می توانند راه های درمانی خاص خود و همچنین سبک و سیاق خاص خود را برای درمان انسداد عروق در نظر بگیرند.

برخی از پزشکان برای درمان انسداد عروق از روش‌های غیرجراحی استفاده می‌کنند که البته این روش ها همیشه موثر نیست و بعضی مواقع ممکن است مشکلاتی هم برای فرد ایجاد کند.

به طور کلی درمان انسداد عروق به دلیل تأثیر بسیار زیادی که می‌تواند بر سلامت افراد داشته باشد، لازم است که حتماً با جدیدترین و به روزترین متدهای جراحی و درمانی انجام شود و این که این روش های جدیدتر موثر و کارا باشند، مهم است.

شخصی که با انسداد عروق مواجه است، باید فوراً برای درمان خود اقدام کند

شخصی که با انسداد عروق مواجه است، باید فوراً برای درمان خود اقدام کند و فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد. به همین دلیل هم باید حتما این موضوع را مد نظر قرار بدهیم که درمان عروق باید با توجه به امکانات روز جهانی انجام شود و از روش ها و متدهای روز دنیا استفاده شود.

همین مسئله نیز باعث شده است که امروزه ما درمان و برطرف کردن انسداد عروق را وابسته به استفاده از روش های جدید و نوین درمانی می دانیم. از جمله این روش ها می‌توان استفاده کردن از آنژیوپلاستی و یا استنت زدن داخل رگ ها باشد.

همه این موارد به تنهایی می تواند کارایی خاص خود را داشته باشد و با ترکیب کردن این همه این ها می توان با توجه به تشخیص پزشک، نتیجه ای متفاوت تر یا بهتر از روش های دیگر شاهد باشیم.

آنژیوپلاستی یک سیستم جدید و نوین جهانی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد

آنژیوپلاستی یک سیستم جدید و نوین جهانی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و برای درمان انسداد عروق و رگ های قلب نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. پزشکان بسیار زیادی در ایران از این روش استفاده می کنند. به ‌خصوص بیمارستان ایرانشهر که در این زمینه یکی از بهترین ها در شهر تهران می باشد.

اگر شما در تهران هستید و می خواهید برای درمان انسداد عروق اقدام کنید، مراجعه به پزشکان و متخصصان بیمارستان ایرانشهر می تواند برای شما مفید باشد.

پس برای درمان انسداد عروق لازم است که ابتدا از متخصصان و افراد با تجربه‌ای که در بیمارستان ایرانشهر در تهران فعالیت می‌کنند، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید و برای درمان اقدام کنید.

آنژیوپلاستی چیست؟

آنژیوپلاستی چیست؟
آنژیوپلاستی چیست؟

حالا می رسیم به این سوال که آنژیوپلاستی چیست؟ آنژیوپلاستی یکی از روش‌های جدید جهانی است که برای درمان انسداد عروق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش جدید و به روز، امروزه طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان دارد و ما شاهدیم که افراد زیادی توانستند عارضه های مربوط به گرفتگی رگ ها و عروق خود را با استفاده از آنژیوپلاستی برطرف کنند.

این روش باعث می‌شود که شخص بتواند گرفتگی‌های عروق خود را به طور کامل برطرف کند در نتیجه عروق باز شده و شخص می‌تواند سلامت خود را به دست بیاورد و استفاده از این روش مورد تایید پزشکان بسیار زیادی بوده است.

پزشکان زیادی هم بودند که از این روش توانستند نتایج خوبی کسب کنند

همچنین پزشکان زیادی هم بودند که از این روش توانستند نتایج خوبی کسب کنند و به همین دلیل هم بیماران بسیار زیادی در سطح جهان هستند که از این روش برای درمان انسداد عروق استفاده می کنند. ما نیز به شما توصیه می‌کنیم که حتماً برای درمان این بیماری به بهترین متخصصین مراجعه کنید.

بیمارستان ایرانشهر در زمینه استفاده از تجهیزات آنژیوپلاستی یکی از بهترین بیمارستان ها در سطح شهر تهران می باشد.

همچنین در زمینه به کارگیری متخصصان و پزشکان با تجربه در زمینه قلب و عروق و برطرف کردن انسداد عروق، با استفاده از روش‌هایی مانند آنژیوپلاستی، جزو بهترین‌های ایران و تهران می باشد.

به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که برای درمان قطعی حتماً مراجعه به بیمارستان ایرانشهر تهران را در نظر داشته باشید. در ادامه بیشتر در رابطه با روش انجام آنژیوپلاستی صحبت خواهیم کرد.

آنژیوپلاستی چگونه انجام می شود؟

آنژیوپلاستی چگونه انجام می شود؟
آنژیوپلاستی چگونه انجام می شود؟

آنژیوپلاستی یک شیوه جدید و کاملا سالم و کم عارضه است که برای درمان عارضه های بسیار زیادی کاربرد دارد. از جمله عارضه هایی که با استفاده از روش آنژیوپلاستی درمان می شوند، گرفتگی عروق و رگ های خونی قلب و عروق کرونری است.

همچنین اگر شما نیز دچار آنژین شده اید، آنژیوپلاستی یکی از چاره های اساسی درمان عارضه های مختلفی مانند آنژین است.

این روش جدید و به روز مورد استفاده در سرتاسر جهان است اما چگونگی انجام آن برای بسیاری جالب توجه است. از جمله مواردی که لازم است در این روش مورد بررسی قرار بگیرد، دوران نقاهت بسیار کوتاه این روش است.

در حقیقت، آنژیوپلاستی دوران نقاهت بسیار کوتاهی نسبت به دیگر روش های درمانی دارد. همین مسئله نیز باعث می شود که ما بدانیم استفاده از روش آنژیوپلاستی تا چه اندازه می تواند مفید و کم عارضه باشد.

این روش به سرعت انجام می شود

این روش به سرعت انجام می شود و معمولا پزشک با استفاده از دستگاه های مخصوص، بالنی را وارد رگ های خونی می کند. این بالن که با قدرت اشعه ایکس حرکت می کند، به سمت محل انسداد عروق هدایت می شود.

پس از قرار گرفتن این وسیله در محل بسته شدن رگ ها و یا عروق مسدود شده، بالن با فشار آبی که معمولا نسبت به فشار خون بیشتر است، از هم باز شده و رگ مسدود شده، گشاد تر می شود.

این مسئله کمک می کند تا جریان خون مجددا در بافت و در قلب بیشتر شود. همچنین، باید این موضوع را هم بدانیم که گاها میزان انسداد و رسوب مواد در ناحیه مسدود شده بسیار زیاد است.

همین مسئله هم پزشک را وادار به استفاده از استنت یا سازه های فلزی محکم تر از بالن می کند که بتواند دهانه رگ را بازتر نگهدارد.

به طور کلی این روش به سرعت قابل انجام است و معمولا با نقاهت کوتاه در ریکاوری به اندازه یک الی دو ساعت، شخص می تواند با صلاحدید پزشک متخصص، از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت خود را در منزل ادامه دهد.

آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی چه تفاوتی دارند؟

آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی چه تفاوتی دارند؟
آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی چه تفاوتی دارند؟

در برخی موارد نادر افراد ممکن است تفاوت میان آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی را به درستی نشناسند. همین مسئله هم معمولا باعث می شود که این دو مورد با هم اشتباه گرفته شود.

با توجه به این توضیحات، باید یک سری توضیحات در رابطه با آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و تفاوت آن ها با هم ارائه بدهیم. آنژیوپلاستی درواقع یک روش درمانی است اما آنژیوگرافی، مقدمه ای بر این روش به عنوان یک روش تشخیصی استفاده می شود.

پزشک معمولا با استفاده از آنژیوگرافی می تواند تشخیص بدهد که گرفتگی و انسداد در کدام قسمت و درکدام شریان قرار دارد. با توجه به تشخیصی که پزشک می دهد، می توانیم آنژیوپلاستی را برای رفع انسداد در محل مربوطه انجام بدهیم.

با توجه به این موارد، در می یابیم که این دو روش هرچند مجزا از هم باشند و باهم تفاوت های بسیار زیادی داشته باشند، اما مکمل هم بوده و به هم مرتبط هستند.

آنژیوگرافی لازم است. چرا که شخص با استفاده از این روش می تواند تشخیص بدهد که در کدام قسمت قلب گرفتگی وجود دارد و این گرفتگی به میزان چند درصد است.

آنژیوپلاستی راه حل درمانی مناسبی است

اما آنژیوپلاستی راه حل درمانی مناسبی است که پزشک با توجه به شرایط انسدادی قلب، برای برطرف کردن این مشکل تشخیص می دهد. درنتیجه تفاوت این دو موضوع باهم بسیار زیاد است.

نکات مهم در رابطه با آنژیوپلاستی

نکات مهم در رابطه با آنژیوپلاستی
نکات مهم در رابطه با آنژیوپلاستی

لازم است که یک سری نکات را هم در رابطه با آنژیوپلاستی بدانیم. این نکات می تواند تاثیر زیادی در روند انجام این عمل داشته باشد. به طور کلی، انجام آنژیوپلاستی به عنوان یک روش غیر جراحی شناخته می شود

اما می تواند تاثیر زیادی در درمان شما داشته باشد و معمولا پزشکان این روش را به عنوان اولویت برطرف کردن انسداد عروق و رگ های قلبی در نظر می گیرند به نسبت روش هایی مانند عمل قلب باز و بای پس عروق.

معمولا استفاده از این روش ها بسیار کاربردی است اما درکنار همه این ها زمانی ما می توانیم شاهد نتیجه مناسب از این دو روش باشیم که نکات مهمی که در رابطه با هرکدام از این روش ها توسط پزشک توصیه می شود را جدی بگیریم.

توجه داشته باشید که پس از انجام آنژیوپلاستی، باید حتما به اندازه کافی استراحت داشته باشید. معمولا طول مدت استراحت و چگونگی آن توسط پزشک مشخص می شود.

معمولا پزشک به شما توصیه هایی در رابطه با تغذیه نیز ارائه می دهد

همچنین معمولا پزشک به شما توصیه هایی در رابطه با تغذیه نیز ارائه می دهد. تغذیه می تواند تاثیر زیادی در درمان بیماری شما داشته باشد

و همچنین می تواند در پیشگیری از عارضه های جدی بعدی نیز موثر باشد. همین مسئله نیز ما را وا می دارد که به تغذیه نیز به چشم یک نکته بسیار مهم برای بعد از عمل آنژیوپلاستی نگاه کنیم.

داشتن سبک زندگی بهتر لازم است و باید حتما سبک زندگی جدید خودتان را متناسب با نکاتی که پزشک به شما ارائه داده است در نظر بگیرید.

پزشک بر اساس ارزیابی که از شرایط شما دارد، به شما توصیه می کند که چه غذایی مصرف کنید

پزشک بر اساس ارزیابی که از شرایط شما دارد، به شما توصیه می کند که چه غذایی مصرف کنید، چه مقدار ورزش کنید و از چه مواردی پرهیز کنید.

رعایت کردن همه این موارد حتی از انجام عمل آنژیوپلاستی نیز مهم تر است. چرا که شما مستعد انسداد مجدد عروق هستید و با رعایت نکردن این موارد ممکن است این مشکل مجدد برای شما ایجاد شود و خطرات خاص خود را هم دارد.

پیشنهاد می کنیم از پست تفاوت بالن و فنر قلب دیدن کنید.

مراجعه کردن به بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران

این موضوع را فراموش نکنید که مراجعه کردن به بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران می تواند تاثیر بیشتری در درمان شما داشته باشد.

پس حتما پیش از مراجعه به پزشک متخصص و جراح مربوطه، حتما در رابطه با متخصص مربوطه تحقیق کامل داشته باشید. بیمارستان ایرانشهر در این بین به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی بیماری های قلبی، می تواند مقصد خوبی برای شما باشد.

اگر قصد دارید که همین حالا برای درمان انسداد عروق و انجام آزمایش و چکاپ های دوره ای اقدام کنید، همچنین، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و مواردی از این دست نیز در بیمارستان ایرانشهر قابل انجام است.

با در نظر گرفتن همه این ها، درمی یابیم که بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران را می توانید در بیمارستان ایرانشهر پیدا کنید.

هزینه آنژیوپلاستی در تهران

هزینه آنژیوپلاستی در تهران
هزینه آنژیوپلاستی در تهران

زمانی که صحبت از سلامت و حفظ جان شخص می شود، هزینه های انجام این فرآیند چندان اهمیتی ندارد، بلکه چگونگی انجام آن است که مهم است.

استفاده از روش های جدید برای انجام درمان بیماری های مختلف مهم است و بیماری های قلبی و انسداد عروق نیز از جمله بیماری هایی هستند که باید با استفاده از تکنیک های جدید درمان شوند.

آنژیوپلاستی نیز یکی از تکنیک های جدید است که اتفاقا نسبت به روش های پرتهاجم دیگر از جمله عمل های جراحی باز، کم عارضه تر و کم هزینه تر نیز می باشد.

همچنین مدت زمان نقاهت و چکاپ های مختلف که هرکدام می تواند به نوعی در هزینه های این روش موثر باشند نیز کمتر بوده و به مراتب می تواند هزینه کمتری برای شخص داشته باشد.

توضحیات کامل در این زمینه در صفحه هزینه آنژیوگرافی با بیمه سلامت درج شده است.

مراجعه به بیمارستان ایرانشهر

ما به شما توصیه می کنیم که اگر قصد دارید آنژیوپلاستی انجام بدهید، حتما این روش را در بیمارستان ایرانشهر دنبال کنید. این بیمارستان با استفاده از روش های جدید و دستگاه های به روز و متخصصان با تجربه و خبره، هزینه ها و تعرفه های مناسب تری را به بیماران خود ارائه می دهد.

با توجه به تشخیص پزشک از شرایط هر شخص، ممکن است هزینه ها متفاوت باشد و این موضوع به عوامل مختلفی وابسته است از جمله میزان انسداد، طول عمل، تعداد گرفتگی ها، زمان ریکاوری و …

اما با همه این ها بیمارستان ایرانشهر همیشه درتلاش بوده است تا بهترین تعرفه ها را به بیماران خود ارائه بدهد.

لطفا از پست بهترین بیمارستان روده تهران دیدن کنید.

بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران

بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران
بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران

بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران از نظر ما کسی است که ویژگی های بهترین ها را داشته باشد. معمولا بهترین ها همه از یک فرمول خاص پیروی میک نند که می توانند به عنوان بهترین شناخته شوند. بهترین متخصصین و پزشکان همواره در زمینه کاری خود با دانش به روز و توانایی استفاده از تجهیزات جدید و مدرن شناخته می شوند.

درکنار این موارد، بهترین ها را ما زمانی بهتر می شناسیم که رضایت مراجعان و بیماران را در رابطه با عملکرد و روش کاری آن ها می بینیم. همه این ها درکنار هم نشان می دهد که مراجعه به بهترین ها تا چه اندازه می تواند برای هر شخصی مفید باشد.

پارامتر مهم بعدی نیز داشتن دانش کافی نسبت به تخصص خود است

پارامتر مهم بعدی نیز داشتن دانش کافی نسبت به تخصص خود است. پزشکی که نسبت به تخصص خود از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد، می تواند در درمان عارضه های مختلف، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد

و همین مسئله باعث می شود که بیماران بسیاری برای عارضه های مختلف در حوزه تخصصی پزشک مورد نظر به آن مراجعه کنند. با در نظر گرفتن همه این ها، در می یابیم که رسیدن به درمان و سلامت نیازمند مراجعه به بهترین ها و کمک گرفتن از آن ها در هر حوزه و زمینه ای می باشد.

ما به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران هستید، مراجعه به بیمارستان ایرانشهر را در نظر داشته باشید.

این بیمارستان با بهره گیری از امکانات به روز، دانش متخصصان و تجربه پزشکان، توانسته است رضایت مراجعان خود را جلب کرده و عملکرد فوق العاده ای در زمینه خدمات درمانی داشته باشد.

سوالات متداول

آنژیوپلاستی چیست و چه کاربردی دارد؟

آنژیوپلاستی یکی از زیر شاخه های آنژیوگرافی است که برای درمان عروق کرونری انجام می شود.

انجام عمل آنژیوپلاستی چقدر طول میکشد؟

انجام این عمل 1 ساعت است.

عوارض ناشی از عمل آنژیوپلاستی چیست؟

  • لخته شدن خون
  • تنگی مجدد عروق
  • خونریزی داخلی
  • پارگی عروق

https://cutt.ly/

https://bit.ly

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید