لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

بهترین دستگاه mri در تهران

بهترین دستگاه mri در تهران

Table of Contents

در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه mri در تهران می پردازیم. با ما بمانید.

یکی از تکنولوژی هایی که با ظهورش تاثیر زیادی بر دنیای پزشکی گذاشت، دستگاه ام آر آی بود. این دستگاه با دانش روز ساخته شده و قادر است تا با عکسبرداری از بدن بیماران، بیماری های آن ها را شناسایی کند.

ویدئو بهترین دستگاه mri در تهران

یکی از معتبرترین مراکز درمانی که از جدیدترین و پیشرفته ترین این دستگاه ها برخوردار است، بیمارستان ایرانشهر می باشد. با ما همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست هزینه ام آر آی با بیمه سلامت دیدن کنید.

اینفوگرافیک بهترین دستگاه mri در تهران

اینفوگرافیک بهترین دستگاه mri در تهران
اینفوگرافیک بهترین دستگاه mri در تهران

ما در مقاله بهترین دستگاه mri در تهران به بررسی این تکنولوژی خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که در کدام بیمارستان ها می توانید از بهترین انواع این دستگاه ها استفاده کنید.

بهترین دستگاه mri در تهران چیست؟

 پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی دارای 7 تسلا قدرت آهنربایی است.

همچنین در یک دهه گذشته، اغلب دستگاه‌های پیشرفته دارای دهانه‌ای با قطر 70 سانتی‌متر هستند و به میدان مغناطیسی با قدرت بالاتر نیاز دارند.

معرفی پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ام آر آی:

دستگاه ام آر آی با عنوان سیگنا (SIGNA) شرکت آمریکایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش بهترین دستگاه mri در تهران کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

فهرست مطالب

طرز کار دستگاه mri

تفاوت mri با سی تی اسکن

MRI خطرناک است یا ایمن؟

درباره قبل از اسکن با دستگاه ام آر آی

موردی به نام رنگ کنتراست

نقش داروهای بیهوشی و آرامبخش در فرایند ام آر آی

در طول فرایند اسکن با ام آر آی

نکات مهمی که باید رعایت کنید

دوره بعد از اسکن توسط ام آر آی

خطرات و عوارض ناشی از MRI

انواع دستگاه ام آر آی

درباره بیمارستان ایرانشهر

جمع بندی

طرز کار دستگاه mri

طرز کار دستگاه mri
طرز کار دستگاه mri

امواج مورد استفاده در این دستگاه Tامواج رادیویی و امواج الکترومغناطیسی هستند که به بدن آسیبی نمی‌رسانند. این دستگاه از این واقعیت فیزیکی بهره می‌ برد که پروتون‌ های موجود در هسته بسیار سریع به دور محور Wade مانند زمین می ‌چرخند و میدان مغناطیسی در اطراف آن ایجاد می ‌شود.

در  طی آن، افراد در معرض و مرکز یک میدان مغناطیسی قدرتمند قرار داده می شود. این میدان مغناطیسی محدوده حرکت پروتون های هسته ای را در همه قسمت های بدن، به خصوص پروتون های مولکول های آب، در امتداد خطوط میدان مغناطیسی آن قرار می دهد.

پس از آن یک موج رادیویی خاص به بدن بیمار ساطع می شود. این امواج پالسی کمی محدوده حرکت پروتون را تغییر می دهند.

در انتهای پالس رادیویی، حرکت پروتون دو مرتبه به امتداد خط میدان مغناطیسی بر می گردد. این وارونگی، امواج رادیویی جدیدی (امواج الکترومغناطیسی) می سازد.

این امواج ساطع شده از هر پروتون توسط گیرنده این دستگاه گرفته شده و به کامپیوتر ارسال می شود.

کامپیوترهای مخصوص آن فوق العاده قدرتمند هستند و قدرت محاسباتی بالایی دارند.

کامپیوتر به سرعت امواجی را که دریافت می کند، تجزیه و تحلیل می کند

کامپیوتر به سرعت امواجی را که دریافت می کند، تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس این تحلیل ها، تصاویری ایجاد می کند. پزشک این موضوع را روی مانیتور دستگاه بررسی می کند و در صورت لزوم، آن را چاپ می کند.

یک کامپیوتر که ویژه این دستگاه است، مکان هایی را که بدن بیشترین امواج رادیویی ساطع می کند را شناسایی می کند. هر چه شدت موج دریافتی از نقطه ای از بدن بیشتر باشد، غلظت پروتون ها در آن نقطه بیشتر می شود.

همچنین از آنجایی که فراوان ترین اتم های بدن دارای اتم های هیدروژن در مولکول های آب هستند، امواج رادیویی بیشتری منتقل می شود. در واقع، کاری که این دستگاه انجام می دهد، این است که نشان می دهد بدن در کجا هیدراته شده است.

غلظت مولکول های آب در بافت بدن متفاوت است و این غلظت به دلیل بیماری بافتی دوباره تغییر می کند. بنابراین با اطلاعات دریافتی می توان تصویر بسیار دقیقی از شکل بافت های مختلف بدن به دست آورد.

پیشنهاد می کنیم از پست مراکزی که ام آر آی دارند دیدن کنید.

تفاوت mri با سی تی اسکن

تفاوت mri با سی تی اسکن
تفاوت mri با سی تی اسکن

این تکنولوژی یک تکنیک عکسبرداری دقیق و قدرتمند برای تشخیص مشکلات و بیماری های بافت بدن است. یکی از تفاوت های این روش با سی تی اسکن این است که تصاویر بسیار واضح و دقیقی از بافت های نرم مانند غضروف، تاندون ها، رباط ها، اعصاب و عروق نشان می دهد.

از این دستگاه ​​عمدتاً برای بررسی مشکلات بافت های نرم بدن استفاده می شود، اما سی تی اسکن برای بررسی استخوان ها و ضایعات و آسیب های آن ها مفیدتر است. شما می توانید بهترین دستگاه mri در تهران را در بیمارستان مدرن و مجهز ایرانشهر جست و جو کنید.

MRI خطرناک است یا ایمن؟

MRI خطرناک است یا ایمن؟
MRI خطرناک است یا ایمن؟

اگر اصول ایمنی رعایت شود، یک روش عکسبرداری تشخیصی ایمن و بی خطر است. هر سال حدود 10 میلیون نفر از این دستگاه استفاده می کنند. این روش کاملاً بدون درد است و هیچ عارضه کوتاه مدت یا بلندمدتی ندارد.

چنان چه قبلا ذکر شد، این تکنولوژی از یک میدان مغناطیسی بسیار قوی استفاده می کند. وقتی اجسام فلزی در این میدان مغناطیسی قرار می گیرند، حرکت می کنند. حرکت این اجسام می تواند برای بیمار مضر باشد.

بنابراین، در اتاق مخصوص آن نباید هیچ جسم فلزی وجود داشته باشد. اگر بیمار یک دستگاه فلزی دارد، باید آن را خارج از اتاق قرار دهد.

ساعت ها، جواهرات و برخی لباس ها از فلز ساخته شده اند. این روش در صورتی خطرناک است که بیمار قبلاً تحت عمل جراحی قرار گرفته باشد و از یک گیره فلزی روی شریان استفاده شود،

زیرا گیره فلزی می تواند در میدان مغناطیسی حرکت کند. گلوله های فلزی و ترکش در بدن بیمار نیز می تواند همین مشکل را ایجاد کند.

برای افرادی که سمعک یا ضربان ساز قلب دارند، امواج مغناطیسی می تواند در عملکرد این دستگاه ها اختلال ایجاد کند.

درباره قبل از اسکن با دستگاه ام آر آی

درباره قبل از اسکن با دستگاه ام آر آی
درباره قبل از اسکن با دستگاه ام آر آی

در روز اسکن ، می‌توانید طبق معمول دارو یا غذا بخورید، مگر این که دستور دیگری داده شود. در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود که بیش از 4 ساعت قبل از عکسبرداری چیزی نخورید یا ننوشید.

گاهی اوقات نیز ممکن است از شما خواسته شود که مقدار نسبتا زیادی آب بنوشید. همه چیز به ناحیه ای که می خواهید اسکن کنید بستگی دارد.

به محض ورود به بیمارستان، معمولاً از شما خواسته می شود که یک پرسشنامه در مورد سلامتی و سابقه پزشکی خود پر کنید.

این به کارکنان درمان کمک می کند تا مطمئن شوند که تصویربرداری به درستی انجام شده است. هنگامی که یک نظرسنجی را تکمیل می کنید، معمولاً از شما خواسته می شود که یک فرم رضایت برای انجام اسکن را امضا کنید.

هنگام عکس گرفتن، این اشیاء را با خود حمل نکنید.

این دستگاه یک میدان مغناطیسی قوی ایجاد می کند، بنابراین مراقب باشید که هنگام عکس گرفتن، این اشیاء را با خود حمل نکنید.

  • گوشواره
  • گردنبند
  • شیشه فلزی
  • سنجاق سر
  • فلز پلاتین
  • ساعت
  • دندان مصنوعی
  • سمعک
  • کلاه گیس (برخی کلاه گیس ها حاوی قطعات فلزی هستند.)

معمولا برای وسایل شما کمد در نظر گرفته می شود.

با توجه به قسمتی از بدن که در حال اسکن هستید، شاید لازم باشد تا هنگام عکس گرفتن، از لباس بیمارستان استفاده کنید.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین دستگاه mri در تهران هستید.

موردی به نام رنگ کنتراست

موردی به نام رنگ کنتراست
موردی به نام رنگ کنتراست

برخی از عکسبرداری ها با این دستگاه نیاز به تزریق رنگ دارند. این ماده دید واضح و دقیق تری از بافت ها و رگ های خونی خاص ارائه می دهد. گاهی اوقات این رنگدانه می تواند عوارض جانبی ایجاد کند.

عوارض جانبی مانند:

  • وضعیت بدنی ضعیف
  • بثورات پوستی
  • سردرد
  • سرگیجه

این عوارض معمولاً خفیف هستند و مدت زیادی دوام نمی آورند.

رنگ های کنتراست همچنین می توانند باعث آسیب بافت و اندام در افراد مبتلا به بیماری شدید کلیوی شوند. اگر سابقه بیماری کلیوی دارید، بهتر است آزمایش خون انجام دهید تا ببینید که کلیه های شما چگونه کار می کنند و آیا این روش برای شما بی خطر است یا خیر.

اگر سابقه واکنش های آلرژیک یا مشکلات لخته شدن خون دارید، باید قبل از تزریق رنگ، رادیولوژیست خود را مطلع کنید.

نقش داروهای بیهوشی و آرامبخش در فرایند ام آر آی

نقش داروهای بیهوشی و آرامبخش در فرایند ام آر آی
نقش داروهای بیهوشی و آرامبخش در فرایند ام آر آی

این یک روش بدون درد است و معمولاً نیازی به بیهوشی ندارد. اگر به کلاستروفوبیا (ترس از فضای بسته) مبتلا هستید، می‌توانید برای آسان‌تر کردن پروسه، یک آرامبخش خفیف بخواهید.

اگر قبل از اسکن از داروهای آرامبخش استفاده می کنید، نمی توانید تا 24  ساعت بعد رانندگی کنید و باید ترتیبی دهید که دوستان و خانواده، شما را بعد از انجام عکسبرداری ​​به خانه ببرند.

قبل از اسکن ​​نوزادان می توان از بیهوشی عمومی استفاده کرد. این به این دلیل است که کودکان و نوزادان نوپا نمی توانند از مهم ترین اصل این روش یعنی بی حرکتی پیروی کنند.

در طول فرایند اسکن با ام آر آی

در طول فرایند اسکن با ام آر آی
در طول فرایند اسکن با ام آر آی

اسکنر یک استوانه کوتاه با انتهای باز است. شما روی تخت موتور دراز کشیده اید که به داخل اسکنر حمل می شود. بسته به قسمتی از بدن که در حال اسکن هستید، می توانید از سر یا پا وارد دستگاه شوید. در برخی موارد احتمال دارد تا لازم باشد که یک قاب در قسمتی از بدن خود قرار دهید که می خواهید اسکن کنید.

این برای تصویربرداری از سر و گردن است. این فریم حاوی گیرنده ای است که سیگنال ارسال شده توسط بدن را در حین اسکن دریافت می کند و به ایجاد تصویر با کیفیت بالاتر کمک می کند.

اسکن را با استفاده از کامپیوتر انجام می دهند. این کامپیوتر در اتاق دیگری دور از میدان مغناطیسی تولید شده توسط اسکنر قرار دارد.

رادیولوژیست ها با کامپیوتر کار می کنند، بنابراین آن ها در اتاق های مختلف هستند. شما در اتاق اسکن تنها خواهید بود. اما می توانید با رادیولوژیست صحبت کنید و او همیشه می تواند شما را روی مانیتور ببیند.

نکات مهمی که باید رعایت کنید

نکات مهمی که باید رعایت کنید
نکات مهمی که باید رعایت کنید

در طول اسکن، دوستان و خانواده ممکن است اجازه داشته باشند تا در کنار شما باشند. کودکان معمولاً می توانند با والدین خود اسکن انجام دهند به شرط این که وسایل فلزی حمل نکنند.

بسیار مهم است که در طول اسکن ثابت بمانید تا از تار شدن تصویر جلوگیری کنید. اسکن می تواند از چند ثانیه تا 3-4 دقیقه طول بکشد. ممکن است از شما خواسته شود که در طی یک اسکن، به مدت کوتاهی نفس خود را حبس کنید.

اسکنر هنگام عکسبرداری صدای بلندی تولید می کند. این نویز ناشی از جریان روشن/خاموش سیم پیچ اسکنر است. برای حل این مشکل، هدفون در اختیار شما قرار می دهند تا از آن استفاده کنید.

در صورت تمایل، معمولاً می توانید هنگام اسکن به موسیقی با هدفون خود گوش دهید. در برخی موارد، می توانید موسیقی خود را همراه داشته باشید. وقتی اسکنر کامل شد، از سیستم خارج خواهید شد.

دوره بعد از اسکن توسط ام آر آی

اسکن معمولا به صورت سرپایی انجام می شود. این بدان معناست که شما مجبور نیستید یک شب در بیمارستان بمانید. می توانید بلافاصله پس از اسکن فعالیت عادی خود را از سر بگیرید.

با این حال، اگر داروهای آرامبخش مصرف می کنید، دوستان یا اقوام، شما را به خانه می برند و باید 24 ساعت اول پس از اسکن ​​در کنار شما باشند.

تا 24 ساعت پس از مصرف آرامبخش، کارهای زیر را انجام ندهید:

  • رانندگی
  • کار با ماشین آلات سنگین
  • نوشیدن الکل

اسکن باید توسط رادیولوژیست انجام شود. همچنین ممکن است لازم باشد با یک متخصص مشورت کنید. نتایج معمولاً بلافاصله نمایش داده نمی شود.

مسئول اسکن، گزارش را برای پزشکی که اسکن برای شما تجویز کرده می فرستد و پزشک، نتایج را با شما در میان می گذارد. اگر نیاز فوری به نتایج وجود نداشته باشد، معمولاً یک یا دو هفته طول می کشد تا اسکن برسد.

خطرات و عوارض ناشی از  MRI

زنان باردار نباید در سه ماهه اول بارداری، این نوع عکسبرداری را انجام دهند مگر این که کاملا ضروری باشد. این دوره زمانی است که اعضای بدن کودک رشد می کنند.

همچنین در دوران بارداری نباید از مواد حاجب استفاده کنید. اگر در گذشته واکنش آلرژیک به مواد حاجب داشته اید یا اگر بیماری کلیوی شدید دارید، از مصرف مواد حاجب خودداری کنید.

برخی از افراد که دارای فلز در بدن خود هستند، نمی توانند از این دستگاه استفاده نمایند. از جمله افراد زیر:

  • گیره هایی که برای درمان آنوریسم مغزی استفاده می شود.
  • پیس میکر و دفیبریلاتور قلبی
  • کاشت حلزون
  • یک سیم پیچ فلزی خاص در رگ خونی

انواع دستگاه ام آر آی

انواع دستگاه ام آر آی
انواع دستگاه ام آر آی

افراد مبتلا به بیماری های جسمی مختلف به مراکز تصویربرداری پزشکی مراجعه می کنند. بنابراین با وجود حجم ترافیک در شهر تهران، مراکز تخصصی باید مجهز به دستگاه‌های مختلف باشند تا بیماران از انجام برخی تصویربرداری‌ها در مناطق مختلف دچار سردرگمی یا عصبی نشوند.

بیمارستان مجهز ایرانشهر که در ادامه مقاله “بهترین دستگاه mri در تهران” درباره آن بیشتر حرف خواهیم زد، دارای تعداد متنوعی از این دستگاه هاست. انواع این دستگاه ها عبارتند از:

دستگاه MRI مغز

استفاده از این نوع دستگاه توسط متخصصان برای آن دسته از افرادی که دارای کیست، تومور، خونریزی، عفونت، بیماری های التهابی و سایر مشکلات مغزی هستند، توصیه می شود.

این بهترین راه برای تشخیص سکته مغزی یا ضربه مغزی است. این تکنیک در تشخیص اختلالات عصبی بسیار دقیق تر از سی تی اسکن است و به پزشکان کمک می کند تا تصاویر واضح و دقیقی به خصوص در زمینه مشکلات هیپوفیز و ساقه مغز به دست آورند.

به افرادی که از مشکلات بینایی، صرع، عفونت های مغزی، سردرد و سرگیجه، خونریزی مغزی، ام اس و مشکلات عروقی رنج می برند، توصیه می شود تا برای درمان بهتر زیر نظر پزشک از این روش عکسبرداری استفاده نمایند.

ام آر آی استخوان و مفاصل

آرتروز یکی از شایع ترین بیماری ها در جامعه است. این شامل انواع مختلف آرتریت زانو است و بیماران حتی ممکن است مشکلاتی را در زندگی روزمره خود تجربه کنند.

بنابراین، پزشکان اسکن MRI را توصیه می کنند. تصویربرداری با این دستگاه کمی پرهزینه است و آماده سازی تصویر زمانبر است، بنابراین به افراد مشکوک به آرتروز توصیه می شود. ولی در مقابل، جزئیات کاملی از غضروف و مفاصل را ارائه می دهد و باعث بهبودی در انسان می شود.

لطفا از پست بهترین دستگاه سنجش تراکم استخوان دیدن کنید.

ام آر آی حفره شکمی

این مورد زمانی انجام می شود که تومور خوش خیم یا بدخیم در شکم وجود داشته باشد. بیمارانی که به پیوند اعضا، انسداد لوله، مشکلات لگنی، خونریزی یا تومورهای شکمی نیاز دارند، می توانند با این روش شروع به درمان کنند. از این دستگاه برای بررسی وضعیت کبد، پانکراس و غدد فوق کلیوی نیز استفاده می شود.

دستگاه MRI ویژه گردش خون

بیماران قلبی عروقی باید از این نوع دستگاه  برای بررسی سلامت قلب و گردش خون شریانی استفاده کنند. این نوع از ام آر آی را نیز می توانید در بیمارستان ایرانشهر که بهترین دستگاه mri در تهران را دارد، انجام دهید.

حال که با این دستگاه مدرن آشنا شدید، در ادامه مقاله بهترین دستگاه mri در تهران می خواهیم شما را با بیمارستانی که بهترین دستگاه های ام آر آی را دارد، آشنا کنیم.

به ادامه مقاله بهترین دستگاه mri در تهران توجه کنید.

درباره بیمارستان ایرانشهر

درباره بیمارستان ایرانشهر
درباره بیمارستان ایرانشهر

در قسمت های قبلی مقاله بهترین دستگاه mri در تهران بارها از بیمارستان ایرانشهر نام بردیم و گفتیم که بهترین و مجهزترین بیمارستان تهران است. حال می خواهیم کمی درباره آن حرف بزنیم و آن را به شما معرفی کنیم.

این مرکز با ظرفیت 120 تخت بیمار و 6 اتاق عمل با مساحت 2000 متر مربع و زیربنای تقریبی 11000 متر مربع در 10 طبقه و در مرکز پایتخت واقع شده است.

مورد دیگر درباره تاریخچه آن این است که در سال 1355 توسط 10 نفر از متخصصین مجرب کشور عزیزمان تاسیس شد و شروع به ارائه خدمات درمانی کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به وزارت بهداشت بیمارستان ایرانیان منتقل و به دانشگاه علوم پزشکی ایران واگذار شد و پس از پیگیری های مستمر با تصمیم انقلاب اسلامی، بعدها به مالک اصلی برگشت.

در حال حاضر با کادری مجرب، متخصصین رشته های مختلف و اساتید ممتاز کشوری به بیماران خدمات رسانی می کند. این بیمارستان با اکثر بیمه های تکمیلی و درمانی قرارداد دارد.

بیمارستان ایرانشهر دارای بخش های مختلفی است

بیمارستان ایرانشهر دارای بخش های مختلفی از جمله  CCU، ICU، جراحی قلب، آنژیوگرافی، داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، روماتولوژی، غدد، مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب می باشد.

اورژانس بیمارستان، بخش رادیولوژی، آزمایشگاه، سی تی اسکن و ام آر آی به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به بیماران می باشد. کلینیک های تخصصی بیمارستان شامل بیماری های گوارشی، غدد، مغز و اعصاب، روماتولوژی، قلب، جراحی قلب، زنان، اطفال و … می باشد.

همچنین با ارزیابی بیماران، روی ایجاد حاکمیت بالینی در تمامی سطوح کار کرده است. بر این اساس بیمارستان و همه پزشکان و کارکنان همیشه شعار زیر را دارند:

همیشه حق با بیماران است

این شعار همیشه بین اعضا و کادر این بیمارستان وجود داشته و در حال حاضر نیز سرلوحه آن ها است.

این بیمارستان یک مجموعه کاملا خصوصی است و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق دانشکده پزشکی شهید بهشتی به طور مستمر بر خدمات آن نظارت دارد و هر ساله گواهی ارزیابی معتبر از این وزارتخانه دریافت می کند.

برنامه استراتژیک

  • ارتقاء رضایت در همه سطوح
  • اجرای دقیق و کامل طرح صدور گواهینامه
  • ارتقاء شاخص ها
  • ارتقاء دانش پزشکان
  • ارتقاء کیفیت پرسنل و خدمات ارائه شده
  • ارتقاء و بهبود تجهیزات پزشکی در بخش
  • ارتقاء استانداردهای فضای فیزیکی
  • ارتقاء سیستم فناوری
  • توسعه مشارکت های دولتی و خصوصی در عملیات بیمارستانی

اهداف بيمارستان

مدیریت بیمارستان برای اجرای معیارهای اعتباربخشی و حاکمیت بالینی برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، ارزیابی بیماران  را در دستور کار قرار دارد.

در این راستا چشم انداز و اهداف سازمان برای همه پرسنل به وضوح مشخص شده است و همه می دانند که به کجا می روند و چگونه باید در این مسیر حرکت کنند.

 

بیمارستان متعهد به موارد زیر است

رعایت منشور حقوق بیمار، رعایت کلیه قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی، رضایتمندی مشتریان، ارتقا و حفظ کرامت مشتری در سیستم اداری، رعایت اصول حرفه ای کار و اخلاق کار، ارتقای کیفیت خدمات پزشکی متخصصان و کارکنان بر اساس سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر شایستگی

  • ارزش های انسانی و فرهنگی حاکم بر بیمارستان عبارتند از:

احترام به حقوق بیماران، کارکنان و سایر صاحبان منافع، مراقبت و ایمنی، احترام به حقوق پزشکان، نوآوری، انضباط، همدلی و صداقت، اشتیاق، حفاظت از محیط زیست

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست معنی see culture در آزمایش ادرار و درمان سرطان روده دیدن کنید.

ماموریت بیمارستان

  • ارائه خدمات درمانی بهینه به بیماران
  • جلب اعتماد و رضایت مشتریان و صاحبان منافع
  • ارتقای کیفیت خدمات پزشکی بر اساس سیستم مدیریت کیفیت

جمع بندی

ما در این مقاله که با عنوان بهترین دستگاه mri در تهران ارائه شد، سعی کردیم درباره فرایند عکسبرداری با دستگاه ام آر آی بپردازیم و حتی نحوه کار و انواع آن را نیز بررسی کنیم.

در ادامه نیز به بهترین مرکز و بیمارستانی که خدمات مربوط به ام آر آی را ارائه می دهد، پرداخیتم و مفصل درباره بیمارستان ایرانشهر حرف زدیم.

اگر بیماری دارید که نیاز به تصویربرداری از بدن با دستگاه ام آر آی را ایجاب کرده است، می توانید با مراجعه به بیمارستان ایرانشهر، کار خود را با بهترین دستگاه  mri در تهران و زیر نظر بهترین پزشکان و کادر درمانی پیش ببرید.

منابع:

https://cutt.ly/

https://bit.ly/

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید