لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات

بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات

Table of Contents

شناخت بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات ، موضوع مهمی است که در ادامه این مطلب قصد بررسی آن را داریم.

اگر ساکن شهرهای مشهد و یا اهواز هستید، توصیه می کنیم صفحات عمل لیزری دیسک کمر در اهواز و عمل لیزری دیسک کمر در مشهد را مشاهده نمایید.

اگر ساکن تهران هستید صفحه عمل دیسک کمر با لیزر در تهران را ببنید.

همچنین از طریق این صفحه می توانید از هزینه عمل دیسک کمر مطالع شوید.

ویدئو بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات

اگر شما نیز دچار مشکل ستون فقرات هستید و باید جراحی انجام بدهید، می‌توانید روی کمک پزشکان بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات حساب باز کنید تا از دردهای مزمن ستون فقرات رهایی یابید.

پزشکان ما در بیمارستان ایرانشهر تمام سعی و تلاش خود را برای بهبودی و هموطنان و همشهریان خود انجام خواهند داد تا با بهترین مهارت بتوانند جراحی ستون فقرات را با نتیجه خوب به سرانجام برسانند.

حال در ادامه به برخی از خدماتی که در بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات انجام خواهد گرفت، خواهیم پرداخت تا در صورتی ‌که شما دچار این مشکل می‌باشید، با آگاهی کافی در این زمینه اقدام کنید.

از جمله استخوان‌های مهمی که دارای مهره‌ها و دیسک‌های بسیار زیادی می‌باشد و در امتداد کمر شکل گرفته‌ است و باعث حمایت وزن بالاتنه خواهد شد، ستون فقرات می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین وظایف اصلی ساختار اسکلتی ستون فقرات، محافظت از نخاع است و همین عامل باعث می‌شود تا یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن ما انسان‌ها ستون فقرات باشد.

حال در صورتی‌ که مشکل و دردی در این ناحیه صورت بگیرد، قطعا عوارض بسیار زیادی برای بدن ما به وجود خواهد آمد. البته نیازی به نگرانی در این‌ مورد وجود ندارد.

زیرا امروزه پزشکان با علم نوین توانستند راهکاری برای جراحی ستون فقرات به دنبال داشته باشند و پزشکان بیمارستان ایرانشهر با داشتن تجربه کافی، بهترین خدمات را در حیطه جراحی ستون فقرات در تهران ارائه خواهند داد و کمک می‌کنند تا مشکلات موجود روی ستون فقرات از طریق تخصص پزشک‌های بیمارستان ایرانشهر به‌ سادگی گردد.

بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات

از بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات در کل کشور بیمارستان ایرانشهر است که در بخش بهترین بیمارستان جراحی ستون و فقرات دلایل را توضیح داده ایم.

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

مطالبی که در ادامه بررسی می‌کنیم، عبارتند از:

بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

مشخصات شکل طبیعی ستون فقرات

درمان کدام ناحیه بدن در بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات انجام می­گیرد؟

درمان مشکلات ستون فقرات گردنی

درد موجود از دیسک گردن

فرسودگی فنرهای دیسک گردن

ایجاد برآمدگی بر سطح دیسک

درمان مشکلات ستون فقرات کمری

دلایل ایجاد درد در کمر

شناخت مشکل فتق دیسک کمر

مشکلات باریک شدن کانال ستون فقرات

درمان شکستگی مهره و ستون فقرات

دلایل ایجاد شکستگی استخوان کمر

روش های جراحی کمر

درمان تومورهای ستون فقرات

پرتودرمانی و شیمی‌درمانی برای تومور

استفاده از جراحی برای حذف تومور

چرا بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، بیمارستان ایرنشهر است؟

تجربیات پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر

مهم‌ترین خدمات بیمارستان ایرانشهر شامل چه مواردی خواهد شد؟

درمان اسکولیوز

دلیل اصلی شکل گیری اسکولیوز

استفاده از مهاربند برای اسکولیوز

جراحی برای رفع مشکل اسکولیوز

درمان لوردوز (گودی کمر)

شرایط درمان برای گودی کمر

درمان بر اساس بررسی های پزشک

استفاده از مهاربند یا کمربندهای طبی

درمان کیفوز (قوز کمر)

راهکارهای درمانی برای رفع قوز کمر

استفاده از جراحی کیفوز شوئرمن

جراحی برای نوزادان مادرزادی

جمع ‌بندی مطالب

 

بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، خدماتی را برای بیماران ارائه خواهد داد که در دسته‌بندی مختلفی بیان خواهند شد.

از مهم‌ترین سرویس‌های بیمارستان ایرانشهر، در زمینه درمان مشکلات ستون فقرات کمری و درمان مشکلات ستون فقرات گردنی می‌باشد که پزشکان این مجموعه در تلاشند تا با تخصص‌های حرفه‌ای در این زمینه و به‌ کارگیری راه‌ حل‌های مختلف بهترین جراحی را برای بیماران در زمینه ستون فقرات انجام دهند و آن‌ها را از مشکلات این‌ چنینی رها کنند.

همان‌ طور که همه ما می‌دانیم، ستون فقرات از آن مهره‌ها و استخوان‌های بسیاری تشکیل ‌شده است که از پایه مغز نشأت می‌گیرد و تا بخش آخر بالاتنه و جایی‌ که عموماً همه ما آن را به دنبالچه می‌شناسیم، منتهی خواهد شد.

سه بخش مختلف در این ساختار استخوانی وجود دارد که شامل منحنی گردنی، منحنی قفسه‌ی سینه و منحنی کمری خواهد شد.

توصیه می کنیم روش عمل لیزر دیسک کمر را مطالعه کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران دیدن کنید.

مشخصات شکل طبیعی ستون فقرات

مشخصات شکل طبیعی ستون فقرات
مشخصات شکل طبیعی ستون فقرات

اگر یک فرد در سلامت کافی باشد و به سن بلوغ رسیده باشد، ستون فقرات او باید یک منحنی طبیعی به شکل S داشته باشد.

یک منحنی جزئی در بخش منحنی و گردنی و کمری وجود دارد و همین‌طور در ناحیه‌ی قفسه‌ی سینه و یک منحنی ملایم با شیب کم نیز برای ستون فقرات در نظر گرفته‌ شده است.

وظیفه اصلی این منحنی‌ها به ‌گونه‌ای است که همانند فنر فعالیت دارند و باعث مهار شدن تعادل کمر خواهند شد و در صورت شوک‌های واردشده، می‌تواند وظیفه حفاظت از مهره‌ها و دیسک کمر را بر عهده بگیرند. در کنار این ‌موضوع، وجود این منحنی‌ها باعث تعیین شدن دامنه حرکتی بالاتنه در بدن انسان‌ها خواهد شد.

البته در کنار آن‌ها نباید از وجود تاندون‌ها، ماهیچه‌ها، رباط‌ها، مهره‌ها و استخوان‌های دیگر که در کمر وجود دارد، غافل ماند.

زیرا تمامی آنان کمک می‌کنند تا عملکرد ساختار منسجم استخوانی حفظ گردد و نقش مهم و اصلی را برای تعادل در مهره‌های کمر ایفا خواهند کرد.

حال خدماتی که در بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات صورت می‌گیرد، این است که در صورت بروز هر گونه مشکل در این مهره‌ها، پزشکان حاذق این مجموعه آماده خدمات‌رسانی برای بهبودی حال بیماران هستند تا با کمترین زمان ممکن و با بهترین امکانات، مشکلات به ‌وجود آمده در ستون فقرات را برطرف کنند.

درمان کدام ناحیه بدن در بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات انجام می­گیرد؟

درمان کدام ناحیه بدن در بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات انجام می­گیرد؟
درمان کدام ناحیه بدن در بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات انجام می­گیرد؟

به دلیل این‌ که ستون فقرات یکی از اصلی‌ترین اندام‌های بدن انسان می‌باشد، در صورت بروز هر گونه حادثه و مشکل قطعا نیاز به استفاده از تخصص‌های مختلف پزشکان دارید.

بیمارستان ایرانشهر همواره ارائه‌ دهنده درمان‌های متعددی در زمینه جراحی ستون فقرات می‌باشد. حال برای این ‌که تشخیص دهید در صورت بروز کدام یک از مشکلات می‌توانید از مهارت‌های متخصصین مجموعه درمانی معتبر بیارستان ایرانشهر استفاده داشته باشید، در ادامه این مطلب به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

درمان مشکلات ستون فقرات گردنی

درمان مشکلات ستون فقرات گردنی
درمان مشکلات ستون فقرات گردنی

قطعا نمی‌توان گفت که تمامی اندام‌های بدن انسان تا آخر عمر بدون حادثه و مشکل باقی خواهند ماند.

به خصوص به دلیل این ‌که انسان‌ها در طول زندگی خود فعالیت‌های بسیار زیادی همچون خم شدن، بلند کردن اجسام، چرخیدن و پیچ خوردن را انجام می‌دهند، امکان دارد تمامی این موارد باعث تاثیر روی مهره‌های فقرات ستون فقرات گردنی داشته باشد.

در کنار تمامی این عوامل و همین‌طور استرس‌های ناشی از زندگی روزمره، هیچ‌گونه جای تعجبی برای این‌ که ستون فقرات گردنی افراد دچار مشکل شود، وجود ندارد. می‌توان گفت قطعا حدوداً دو سوم از افراد در حین زندگی خود دچار این مشکلات شده اند.

درد موجود از دیسک گردن

هنگامی‌ که فردی دچار مشکل دیسک گردن می‌شود، دردی فراتر از درد گردن را تجربه خواهد کرد. این بیماری دارای یک روند می‌باشد که به ‌مرور می‌تواند سبب احساس ضعف و بی‌حسی در شانه‌ها، دست و بازو نیز گردد.

در کنار این موارد امکان دارد مشکلاتی در دامنه‌ی حرکتی گردن افراد ایجاد شود و به دلیل وجود درد در این نواحی، تأثیرات عمده‌ای روی روابط اجتماعی و کیفیت زندگی افراد داشته باشد.

حدوداً ۷ استخوان به نام مهره‌ها باعث تشکیل دادن منحنی گردن در ستون فقرات شده‌اند که به واسطه دیسک‌های پر از ماده ژل، از یکدیگر فاصله گرفته‌اند.

این ناحیه از ستون فقرات که دارای دیسک‌های مختلف می‌باشد، باعث تثبیت گردن شده ‌است و این امکان را برای آن فراهم می‌کند تا به‌ آرامی به طرفین بچرخد و قدرت حرکت داشته باشد.

وجود دیسک گردن می‌تواند این شرایط را برای بدن انسان فراهم سازد که به هر جهتی که قصد دارد، حرکت کند و در واقع عملکرد آن‌ها همانند فنر در بدن می‌باشد.

فرسودگی فنرهای دیسک گردن

کاملاً طبیعی است که به‌ مرور زمان فنرهای موجود در دیسک‌ها فرسوده شوند و مشکلاتی را در نواحی ستون فقرات گردن به وجود بیاورند.

به ‌مرور فضایی که بین مهره‌ها و ریشه‌های عصبی وجود دارد، تحت فشار قرار خواهد گرفت که این مشکل با نام بیماری دژنراتیو دیسک گردنی در بین پزشکان متخصص نام ‌برده می‌شود.

طی تحقیقات مختلف، بالای ۲۵ درصد از افراد زیر ۴۰ سال دچار این مشکل خواهند شد. البته این آمار برای افراد بالای ۴۰ سال حدوداً ۶۰ درصد می‌باشد که امکان دارد فرد هیچ‌گونه علائمی را به دنبال نداشته باشد.

اما به‌ مرور زمان با پیشرفت این بیماری، انعطاف‌پذیری گردن از بین خواهد رفت و فرد در طی فعالیت‌های روزانه به خصوص در انتهای روز بعد از فعالیت‌های طولانی ‌مدت، مشکلات درد و سفتی در گردن را مشاهده کند.

ایجاد برآمدگی بر سطح دیسک

این فشاری که به نخاع یا ریشه‌های عصبی وارد خواهد شد، باعث می‌شود تا این دیسک دچار برآمدگی گردد که به آن وضعیت، فتق دیسک گفته می‌شود. این وضعیت نیاز به جراحی نیز خواهد داشت.

درست است که این بیماری عموماً یک روند آهسته دارد، اما در بسیاری از مواقع سرعت آسیب ‌دیدگی و یا ایجاد ضربه به گردن بسیار زیاد می‌باشد.

از بارزترین و مهم‌ترین علائمی که در راستای فتق دیسک گردن ایجاد می‌شود، احساس درد بسیار و سفتی در گردن می‌باشد.

هنگامی که فتق دیسک یا دیگر موارد این‌ چنینی روی یکی از اعصاب نخاع فشار وارد کند، احساس درد، بی‌حسی، ضعف در شانه، ضعف در بازو و دست در بدن بیمار پدید می‌آید که هر چه سریع‌تر نیاز به درمان خواهد داشت.

این درمان‌ها توسط پزشکان متخصص در بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات امکان‌پذیر می‌باشد.

اگر شما نیز دچار مشکل ستون فقرات گردنی می‌باشید، برای برطرف نمودن این موضوع و شناخت مشکل اصلی خود می‌توانید از مهارت‌ها و تجارب پزشکان بیمارستان ایرانشهر بهره‌مند شوید تا در صورت نیاز، از جراحی ستون فقرات بهترین نتیجه را برای درمان خود دریافت کنید. بیمارستان ایرانشهر، معتبرترین مرکز درمانی در این زمینه به شمار می آید.

درمان مشکلات ستون فقرات کمری

درمان مشکلات ستون فقرات کمری
درمان مشکلات ستون فقرات کمری

در ستون فقرات کمری، ساختارهایی متنوع بسیار دیگری نیز وجود دارد که امکان درد را در بدن فراهم خواهد ساخت.

از ستون فقرات ریشه‌های عصبی خارج می‌شود که در صورت تحریک شدن امکان به وجود آمدن مشکلات روی دیسک‌ها، مشکلات مفصلی، استخوان‌ها و ماهیچه‌ها را به‌ همراه خواهد داشت که در انتها همگی باعث درد کمر خواهند شد.

به وجود آمدن بیماری‌های ستون فقرات کمری، ارتباط خاصی با یکدیگر دارند. به ‌عنوان نمونه امکان دارد بی‌ثباتی در مفصل امکان به وجود آمدن دیسک را در بر داشته باشد و باعث فشار به ریشه‌های عصبی و ساختارهای اطراف آن می‌گردد.

دلایل ایجاد درد در کمر

یکی از شایع‌ترین دلایل ایجاد درد در کمر، احساس فشار در عضلات این ناحیه می‌باشد. مواردی همچون خم شدن بسیار، انجام فعالیت‌های تکراری، بلند کردن اجسام سنگین امکان دارد باعث ایجاد این گرفتگی‌ها شود.

در برخی از مواقع برای دردها و فشارهای عضلانی سطحی، با استراحت چند روزه یا چند هفته ای، بهبودی حاصل می‌گردد.

با توجه به این ‌که دیسک‌های بین مهره‌های کمر اسفنجی می‌باشند و به‌ عنوان فنر هم عمل می‌کنند، وجود دیسک می‌تواند در بین فضای خالی ایجاد شده از کمر، درد به وجود بیاورد.

شناخت مشکل فتق دیسک کمر

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که در ستون فقرات کمری ایجاد می‌شود، فتق دیسک کمر می‌باشد که امکان دارد به دلیل بلند کردن ناگهانی اجسام سنگین، آسیب‌های بسیاری بر آن وارد گردد و به ‌مرور زمان سائیدگی عمومی روی پارگی ستون فقرات اتفاق بیفتد.

بارزترین علامت‌های فتق دیسک، درد در ناحیه ساق پا می‌باشد. در کل می‌توان گفت که هر گونه اختلالی که در این ناحیه شکل بگیرد، باعث درد کمر و یا درد سیاتیک خواهد شد. این نوع اختلال‌ها می‌تواند شرایط تحرک از افراد را بگیرد و باعث محدودیت حرکات طبیعی آن‌ها گردد.

بنابراین افراد نیاز دارند هر چه سریع‌تر به بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات مراجعه داشته باشند که معمولاً در بخش تحتانی کمر درد ایجاد می‌شود که به آن آرتریت مفصلی گفته خواهد شد.

اما دلایل دیگری برای ایجاد کمردرد وجود دارد. به ‌عنوان نمونه ساییدگی و پیری غضروف‌های مفاصل ستون فقرات نمی‌تواند باعث استحکام بیش‌ از اندازه شود و به ‌مرور تورم مفصلی و حساسیت و محدودیت‌های حرکتی را در بدن افراد به وجود می آورد.

مشکلات باریک شدن کانال ستون فقرات

به ‌مرور با باریک شدن کانال ستون فقرات یا کانال ریشه عصبی، امکان دارد انتهای عصب فشرده شود و مشکلاتی همچون سوزن سوزن شدن، درد پا، بی‌حسی و حتی مشکلات راه رفتن را برای افراد ایجاد کند.

دلیل باریک شدن کانال ستون فقرات بر اساس تورم مفصلی ناشی از آرتروز نیز می‌باشد که در این مواقع با مراجعه به پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر می‌توانید برای برطرف نمودن مشکلات به‌ وجود آمده تلاش کنید.

زیرا این بیمارستان به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات نام گرفته ‌است و پزشکان حاذقی که در این مجموعه فعالیت دارند، به بهترین نحو ممکن برای سلامت جان بیماران خود تلاش می‌کنند.

درمان شکستگی مهره و ستون فقرات

درمان شکستگی مهره و ستون فقرات
درمان شکستگی مهره و ستون فقرات

در برخی مواقع یک زمین‌خوردگی ساده می‌تواند باعث شکستگی مهره‌های کمر گردد و در نهایت آسیب بسیاری به ستون فقرات برساند. تعداد بسیار زیادی از این آسیب‌ها نیازی به عمل جراحی ندارند.

اما اگر شدت و عمق شکستگی بسیار زیاد باشد و باعث بروز مشکلات جدی گردد، امکان استفاده از جراحی ستون فقرات را برای بیمار فراهم خواهد ساخت. اتفاقات بسیار زیادی باعث شکستگی ستون فقرات خواهند شد.

به ‌عنوان نمونه مایع شکستگی‌هایی که بر اثر فشار برق به دلیل پوکی استخوان در بدن بیمار اتفاق می‌افتد یا شکستگی‌های پشت سر هم به واسطه حوادثی همچون تصادف رانندگی می‌تواند مشکلات جدی و درد بسیار شدیدی در ستون فقرات به وجود بیاورد که باعث ناپایداری این ستون خواهد شد که البته آسیب ‌دیدگی‌های نخاعی، درد بسیاری را به ‌دنبال دارد.

دلایل ایجاد شکستگی استخوان کمر

یکی از شایع‌ترین دلایل ایجاد شدن شکستگی در استخوان‌های کمر و مهره‌ها، وجود پوکی استخوان یا ضعیف شدن استخوان‌ها می‌باشد که تنها درمان این عارضه استفاده از داروهای مهارکننده بود.

اما امروزه جراحان بیمارستان ایرانشهر توانستند توسط تخصص‌های منحصر به ‌فرد خود با استفاده از یک فناوری جدید باعث بازسازی مجدد مهره‌های کمر شوند و با تزریق سیمان استخوانی، قدرت ستون فقرات را بیشتر کنند.

انجام این عمل به‌ صورت سرپایی اتفاق می‌افتد و با استفاده از روشی است که تهاجم بسیار کمی را در بر خواهد داشت.

روش های جراحی کمر

یکی دیگر از روش‌های جراحی جدید برای درمان شکستگی‌های فشاری، ورتبروپلاستی می‌باشد که در این روش، جراح متخصص به این دلیل داخل مهره‌ها تزریق سیمان استخوانی را انجام خواهد داد تا باعث تثبیت ستون مهره‌ها گردد.

این نوع عمل نیز از طریق لوله‌هایی تحت هدایت اشعه ایکس وارد مهره‌های کمر خواهند شد که از طریق آن نوار استخوانی در مهره‌های کمر کار گذاشته خواهد شد.

برای انجام کیفو پلاستیک، برش ریزی در ناحیه کمر صورت می‌گیرد و این نوار می‌تواند باعث بالاتر آوردن تورم مهره‌ها گردد و آن‌ها را به‌ جای اولیه خود می‌گذارد. برای این ‌که حفره‌های ایجاد شده پر شوند، از سیمان استخوانی استفاده خواهد شد و این کار باعث جلوگیری از ریزش مجدد مهره‌ها می‌گردد.

سپس بعد از پر شدن حفره‌ها، پزشک جای برش را بخیه می‌زند. این کار فقط تحت نظر پزشکان متخصص امکان‌پذیر است.

پزشکان متخصص و زبده بیمارستان ایرانشهر همواره با بهترین امکانات قادر به انجام این روش می‌باشند. پس می‌توانید از بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات یعنی بیمارستان ایرانشهر، برای درمان شکستگی مهره و ستون فقرات استفاده کنید.

درمان تومورهای ستون فقرات

درمان تومورهای ستون فقرات
درمان تومورهای ستون فقرات

برای این‌ که بتوان تومورهای ستون فقرات را درمان کرد، باید یک تیم تشکیل شده ‌از  فوق‌تخصص ستون فقرات، متخصص پرتونگاری، آنکولوژیست و دیگر متخصصان دیگر گردهم آیند تا یک تصمیم‌گیری درست برای جراحی این تومورها در نظر گرفته شود.

انتخاب روش درمانی برای تومورهای ستون فقرات شامل غیر جراحی و جراحی خواهد شد که براساس جنبه‌های مختلف و شرایط بیمار صورت خواهد گرفت.

پزشکان بیمارستان ایرانشهر دارای یک تیم کاملاً حرفه‌ای می‌باشند که در این مواقع می‌توانند کمیسیون پزشکی تشکیل داده و در رابطه با روش‌های مختلف درمانی براساس شرایط بیمار و برطرف نمودن نوع تومور عمل صحبت کنند.

پرتودرمانی و شیمی‌درمانی برای تومور

به‌ عنوان نمونه، پرتودرمانی و شیمی‌درمانی یکی از روش‌هایی است که به ‌صورت غیر جراحی می‌تواند برای برطرف نمودن و تومورهای ستون فقرات کاربرد داشته باشد.

امکان دارد فقط با انجام ام آر آی برای برخی از تومورهای بدون علامت و تومورهایی که حاد به ‌نظر نمی‌رسند، درمان صورت بگیرد. البته تعداد بسیاری از تومورهای ستون فقرات نتیجه خوبی به شیمی‌درمانی و پرتودرمانی نشان خواهند داد.

اما برخی از تومورهای دیگر ذاتاً مقاوم هستند و تنها گزینه درمانی برای آن‌ها جراحی ستون فقرات توسط پزشکان حاذق بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات یعنی بیمارستان ایرانشهر می‌باشد.

استفاده از جراحی برای حذف تومور

نشانه‌هایی که باعث می‌شود متخصصان حتما از جراحی برای این نوع تومورها استفاده داشته باشند، بنا بر نوع تومور متفاوت می‌باشد. برخی از تومورها بر اثر برداشتن کامل بافت اضافه قابل ‌درمان می‌باشد.

اما درمان برخی از تومورها توسط تسکین ‌دهنده ها صورت می‌گیرد و هدف اصلی، حفظ عملکرد عصبی، تثبیت سلول، تثبیت ستون فقرات و کاهش درد می باشد.

در صورتی‌ که تومور در برابر اشعه یا شیمی ‌درمانی مقاومت کند، قطعا جراحی کارساز می‌باشد تا بتوان درمان را برای بیمار حاصل کرد.

در کنار آن در صورت وجود دردهای غیر قابل ‌تحمل و فشرده شدن نخاع، نیاز به تثبیت شکستگی‌ها و دیگر موارد؛ حتما پزشکان، جراحی را برای بیمار مناسب می‌دانند.

در برخی از مواقع اگر امکان برداشت تومور توسط جراحی صورت بگیرد، امکان دارد قبل ‌از عمل این اتفاق انجام شود. در این روش یک لوله از طریق شریان‌های کشاله ران وارد بخش آسیب ‌دیده خواهد شد.

سپس یک کاتتر به محل تومور می‌رود تا همانند یک مایع وارد عروق شود و باعث تغذیه‌ی تومور شود. این مایع چسب مانند سبب می‌شود تا عروق خون‌رسان برای رسیدن به تومور مسدود شوند و دیگر خطر عمل جراحی برای بیمار به حداقل خواهد رسید و خون‌ریزی‌ها در حین عمل کنترل خواهد شد.

در هر صورت برای برطرف نمودن درد و درمان تومورهای ستون فقراتی می‌توانید از پزشکان بیمارستان ایرانشهر کمک بگیرید تا با امکانات بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، سلامت و بهبودی خود را حاصل کنید.

چرا بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، بیمارستان ایرنشهر است؟

چرا بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، بیمارستان ایرنشهر است؟
چرا بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، بیمارستان ایرنشهر است؟

با اطلاعاتی که در زمینه مشکلات ستون فقرات پیدا کردید، بهتر است بدانید پزشکان ما در بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات به این ‌موضوع اعتقاد دارند که ارزش بسیار بالایی برای اندام‌های حیاتی بدن وجود دارد.

به همین دلیل حتما باید در یک بازه زمانی مشخص ‌شده، رسیدگی خاصی برای آن‌ها صورت بگیرد تا فرد بتواند ادامه‌ی زندگی خود را بدون هیچ‌گونه درد سپری کند.

به ‌همین دلیل است که تمامی تلاش مجموعه بیمارستان ایرانشهر بر این است تا با گرد هم آوردن پزشکان متخصص در حیطه جراحی ستون فقرات، این امکان را برای بیماران فراهم کند تا برای درمان اسکولیزو، درمان گودی کمر، درمان کجی ستون فقرات و درمان کیفوز اقدام کنند.

این نوع از درمان‌ها با نوین‌ترین روش تکنولوژی روز دنیا به بیماران کمک خواهد کرد تا شرایط زندگی عادی را تجربه کنند و با امکانات خوب، فعالیت‌های روزمره خود را انجام بدهند.

تجربیات پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر

تجربیات پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر
تجربیات پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر

در بیمارستان ایرانشهر، تجربیات پزشکان متخصص در حیطه جراحی ستون فقرات برای درمان های مختلف این‌ چنینی حرف اول را خواهد زد. به‌ همین دلیل در صورت بروز هر گونه مشکل این ‌چنینی، شما نیز می‌توانید از خدمات بیمارستان ایرانشهر استفاده داشته باشید.

حال در ادامه به بررسی این‌ موضوع خواهیم پرداخت که مهم‌ترین خدمات بیمارستان ایرانشهر در زمینه تمامی مشکلات موجود برای کمر به چه صورت می‌باشد تا براساس شرایط خود یا اگر به ‌صورت مادرزادی دچار هر کدام از این مشکلات هستید، بتوانید از خدمات ارزنده پزشکان مجموعه درمانی ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات بهره‌مند شوید.

مهم‌ترین خدمات بیمارستان ایرانشهر، شامل چه مواردی خواهد شد؟

مهم‌ترین خدمات بیمارستان ایرانشهر، شامل چه مواردی خواهد شد؟
مهم‌ترین خدمات بیمارستان ایرانشهر، شامل چه مواردی خواهد شد؟

همان‌طور که می‌دانید، قدرت ستون فقرات به‌ صورت طبیعی بسیار بالاست و این بخش از بدن در افراد مختلف به واسطه ابعاد، شکل و فرم بدن آن‌ها متفاوت می‌باشد.

اما در حالت کلی یک ساختار اساسی برای ستون فقرات سالم در نظر گرفته می‌شود که دارای ۲ منحنی می‌باشد

و این امکان را برای بدن انسان فراهم خواهد ساخت تا بتواند شرایطی همچون خم شدن به پهلو، نشستن، ایستادن، حفظ تعادل، پیاده‌روی و دیگر موارد این‌چنینی را در طول روزمره انجام بدهد.

تمامی این حرکات به ‌صورت پیچیده در بدن انسان اتفاق می‌افتد که باید با هماهنگی خاصی صورت بگیرد. حال کاملاً طبیعی است که اگر منحنی‌های ستون فقرات از حالت طبیعی خود خارج شوند، باعث بروز مشکلات بسیاری خواهد شد و امکان دارد مشکلاتی همچون انحراف ستون فقرات، دفورمه شدن ستون فقرات و بدشکلی را به ‌همراه داشته باشد.

اما در کل می‌توان گفت که چندین نوع انحراف برای ستون فقرات در نظر گرفته می‌شود که براساس تغییراتی که روی اندام‌های مختلف بدن ایجاد می‌گردد، نام آن‌ها تعیین ‌شده است.

هیچ منحنی دیگری در یک ستون فقرات سالم به‌ غیر از دو منحنی اصلی که در بخش قفسه‌ی سینه و پایین کمر وجود دارد، دیده نمی‌شود.

ساختار اصلی مهره‌های ستون فقرات یک انسان سالم باید به ‌گونه‌ای باشد که روی یک خط صاف چیده ‌شده باشند.

حال اگر این خط دچار انحنا باشد، قطعا فرد دچار مشکلی به نام اسکولیوز می‌باشد. حال در این مواقع اهمیتی ندارد که چه مشکلی در ستون فقرات ایجاد شده است.

بلکه سریع‌ترین اقدام و البته مهم‌ترین موضوع این است که بتوانید از طریق روش‌های درمانی جدید و با کمک پزشکان مجرب، فورا مشکلات مربوط روی ستون فقرات را برطرف کنید.

درمان اسکولیوز

نوعی اختلال که سبب انحنای غیر طبیعی در ستون فقرات خواهد شد، اسکولیوز شناخته می‌شود. درمان‌های خاصی براساس میزان شدت منحنی ایجاد شده در این نوع بیماری و احتمال بدتر شدن آن صورت خواهد گرفت.

متخصصی که در این زمینه مهارت داشته باشد، نوع درمان را برای اسکولیوز تشخیص خواهد داد. امکان دارد که در برخی از مواقع امکان بدتر شدن برای اسکولیوز وجود داشته باشد.

به ‌همین دلیل نوع درمان تعیین ‌کننده توسط مهارت پزشک بسیار کمک خواهد کرد. در حالت کلی برای درمان ستون فقرات کج، ۳ روش اصلی وجود دارد که شامل نظارت و مراقبت، استفاده از مهاربند و جراحی شناخته می‌شوند.

البته قطع به ‌یقین نمی‌توان گفت که همه بیماران مبتلا به این مشکل حتما باید به جراحی ستون فقرات بپردازند. زیرا امکان دارد جراحی، درمان مناسبی برای برخی از افراد نخواهد بود.

این تشخیص توسط فوق ‌تخصص و پزشکان حاذق و مجرب بیمارستان ایرانشهر اتفاق خواهد افتاد تا در صورت لزوم، برای جراحی ستون فقرات اقدام کند.

دلیل اصلی شکل گیری اسکولیوز

دلیل اصلی ایجاد این مشکل، به وجود آمدن ناهنجاری‌های مختلف در نواحی دیگر بدن می‌باشد که به‌ مرور زمان و با درمان مشکل، اختلاف طول پاها نیز درمان خواهند شد.

به همین دلیل برای اصلاح انحراف ستون فقرات در این افراد، درمان مستقیمی لازم نمی‌باشد. به دلیل این‌ که در این افراد ستون فقرات به‌ صورت طبیعی می‌باشد و انحرافات ایجاد شده از موارد دیگری است.

اما براثر رشد غیر طبیعی استخوان‌های ستون فقرات، اسکولیوز عصبی عضلانی تشکیل خواهد شد که این نوع از اسکولیوز شانس بیشتری برای بدتر شدن خواهد داشت.

در صورتی‌ که از کمک‌های پزشکان حاذق بیمارستان ایرانشهر غافل شوید، قطعا امکان وخیم شدن اوضاع وجود خواهد داشت.

استفاده از مهاربند برای اسکولیوز

معمولاً استفاده از مهاربند برای این دسته از افراد جواب‌گو نیست و حتما این افراد باید جراحی ستون فقرات انجام بدهند تا از مشکلات دیگر جلوگیری کنند. اصولاً براساس سن بیمار، درمان اسکولیوز انتخاب خواهد شد.

به‌ عنوان نمونه برای نوزادان امکان دارد بدون انجام هیچ‌گونه روش درمانی به‌ مرور زمان این مشکل بهبود پیدا کند. اما اسکولیوز نوجوانان شرایط متفاوتی برای وخیم شدن خواهد داشت و اگر مشکل منحنی شدت بسیاری نداشته باشد، مهاربندها می‌تواند این مشکل را کنترل کنند.

در واقع هدف پزشکان این است که تا هنوز رشد فرد ادامه دارد، باعث جلوگیری از شدت شوند. شایع‌ترین شکل اسکولیوز، پاتریک بزرگسالان می‌باشد که اگر میزان انحرافات به زیر ۲۰ تا ۲۵ درجه رسیده باشد، هیچ درمانی برای افراد در نظر گرفته نمی‌شود.

استفاده از بریس برای ستون فقرات ۲۰ الی ۴۰ درجه انحراف در نظر خواهد گرفته شد. همین‌طور پزشکان برای افرادی که دیگر رشد ندارند، استفاده از مهاربند را توصیه نمی‌کند.

در صورتی‌ که منحنی ایجاد شده بیشتر از این ۴۰ درجه باشد، پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر، جراحی ستون فقرات را توصیه می‌کنند.

جراحی برای رفع مشکل اسکولیوز

جراحی برای رفع مشکل اسکولیوز
جراحی برای رفع مشکل اسکولیوز

مشکل اسکولیوز معمولاً باعث ایجاد کمردرد نخواهد شد. اما ممکن است برخی از بیماران علائم مربوط به کمردرد، فیزیوتراپی، ماساژ، انجام حرکات کششی و ورزش‌های مختلف را مشاهده کنند که فعالیت‌های منحصر به ‌فرد پزشکان می‌تواند برای تقویت عضلات کمر، مفید واقع شوند.

داروهای تسهیل ‌کننده بسیار زیادی در درمان‌های پزشکی برای این افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها تزریق داروهای ضد التهابی می‌باشد.

اما این روش، درمان کلی برای اسکولیوز نیست و نمی‌تواند انحراف ستون فقرات را درمان کند. در نهایت بیمار مجبور به انجام جراحی ستون فقرات خواهد شد.

این امکان در بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات یعنی بیمارستان ایرانشهر وجود خواهد داشت که برای برطرف نمودن دردهای ناشی از این مشکل می‌توانید از پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر کمک بگیرید.

درمان لوردوز (گودی کمر)

درمان لوردوز (گودی کمر)
درمان لوردوز (گودی کمر)

منحنی طبیعی که در بخش انتهایی کمر شکل ‌گرفته است، لوردوز شناخته می‌شود که اغلب بیماران آن را به منحنی گودی کمر می‌شناسند. اما امکان دارد ستون فقرات برخی از افراد به ‌صورت طبیعی بیش ‌از اندازه به داخل قوس داشته باشد که دچار گودی کمر هستند.

این‌ موضوع می‌تواند باعث تحت تاثیر قرار گرفتن ناحیه کمر و گردن گردد و فشار بیش‌ از اندازه‌ای را روی ستون فقرات به وجود بیاورد و به‌ مرور باعث ناراحتی و درد گردد.

شدت گودی کمر در برخی مواقع ناراحت ‌کننده می‌باشد و در صورت عدم توجه و عدم درمان، امکان دارد بعدها مشکلاتی روی توانایی حرکتی بدن افراد به وجود بیاورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تشخیص گودی کمر را مطالعه کنید.

شرایط درمان برای گودی کمر

شرایط درمان برای گودی کمر
شرایط درمان برای گودی کمر

البته لازم است بدانید که شرایط درمان برای گودی کمر بستگی به میزان منحنی دارد. با این‌ حال اغلب بیماران بر اساس روش فیزیوتراپی و تمرینات روزانه، قادر به کنترل مدیریت گودی کمر خود هستند و می‌توانند در برطرف نمودن آن تلاش کنند.

اما حتما باید تحت نظر یک پزشک متخصص، انحراف ستون فقرات خود را به ‌درستی بشناسند، سپس در این زمینه اقدام کنند.

پزشکان بیمارستان ایرانشهر نیز با کمک به بیماران می‌توانند در برطرف نمودن این دسته از منحنی‌ها و بیماران کمک کنند.

حال در صورتی ‌که گودی کمر شدت بیشتری داشته باشد و جدی باشد، قطعا باید از روش‌های دیگری استفاده شود. انواع مختلف این انحراف می‌تواند نوع درمان را برای بیمار تعیین کند. در حالت کلی ۴ روش مختلف برای درمان این گودی در نظر گرفته خواهد شد.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله حرکات اصلاحی گودی کمر را مطالعه کنید.

درمان بر اساس بررسی های پزشک

درمان بر اساس بررسی های پزشک
درمان بر اساس بررسی های پزشک

اولین اقدام برای درمان گودی کمر، بررسی مداوم پزشک مخصوص شما می‌باشد. در صورتی ‌که پزشک تشخیص بدهد که منحنی‌های ستون فقرات شما غیر طبیعی می‌باشد و دقت بسیاری روی شدت گودی کمر داشته باشد، قطعا در زمان مشخص و در زمان سریع‌تر می‌تواند درمان را برای شما آغاز کند.

زیرا در بسیاری از مواقع این‌ که بتوان اطلاعات دقیق در زمینه وضعیت ستون فقرات بیمار کسب کرد، فقط باید نظارت‌های دوره‌ای را جدی گرفت.

به خصوص اگر بیمار خردسال باشد، در این زمینه به متخصص ارتوپد کودکان می‌تواند با معاینات بدنی و استفاده از تصویربرداری‌های دوره‌ای، پیگیر برنامه‌های درمانی بیمار خواهد بود و تصمیم درستی در راستای نیاز جراحی ستون فقرات خواهد گرفت.

یکی دیگر از روش‌های درمانی که در این ‌باره برای به حداکثر رساندن عملکرد جسمانی روی افراد صورت خواهد گرفت، فیزیوتراپی می‌باشد.

تجویز برنامه‌های ورزشی و روش‌های درمانی فیزیکی می‌تواند ناهنجاری‌های ستون فقرات را درمان کند و عدم تعادل عضلانی که اغلب ارتباط خاصی با ستون فقرات دارد، از طریق این موارد برطرف خواهد شد.

اما در برخی مواقع دیگر، استفاده از فیزیوتراپی کارساز نیست و فرد باید حتما از جراحی ستون فقرات تحت نظر بهترین متخصصان بیمارستان ایرانشهر استفاده داشته باشد.

استفاده از مهاربند یا کمربندهای طبی

در برخی شرایط دیگر توصیه می‌شود از مهاربند یا کمربندهای طبی استفاده گردد تا شدت منحنی و شدت وخامت منحنی گودی کمر کمتر گردد.

در صورتی مهاربند یا کمربند می‌تواند کارساز باشد که انحراف موجود در گودی کمر بیش‌ از ۳۰ درجه باشد. اغلب استفاده از این ابزار پزشکی برای بیمارانی در نظر گرفته می‌شود که در حال ‌رشد هستند و امکان دارد در مراحل بعدی رشد آن‌ها، وضعیت بدنی‌شان حادتر گردد

و آخرین روش برای درمان گودی کمر استفاده از جراحی ستون فقرات می‌باشد که امری ضروری برای درمان قوس کمر شدید می‌باشد و به تشخیص پزشکان متخصص اتفاق خواهد افتاد.

پس می‌توان گفت که تعداد بسیار زیادی از بیماران که دچار گودی کمر می‌باشند، برای برطرف نمودن مشکلات ستون فقرات خود ممکن است نیازی به جراحی در استفاده از درمان‌های تهاجمی نداشته باشند.

اما در صورتی‌ که پزشک، اوضاع بیمار را بداند، تشخیص می‌دهد که از جراحی ستون فقرات برای وی استفاده داشته باشد. در این مواقع بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، با کمک گرفتن از پزشکان حاذق می‌تواند بهترین امکانات رفاهی را برای شما فراهم سازد.

درمان کیفوز (قوز کمر)

امکان دارد در برخی مواقع ستون فقرات دچار یک منحنی شود که بدن انسان به سمت جلو خم خواهد شد که به آن کیفوز یا قوز کمر گفته می‌شود.

در حالت غیر طبیعی در جامعه پزشکی، قوز کمر بسیار نامتعارف به کیفوز شناخته می‌شود و به ‌عنوان نوعی ناهنجاری در ستون فقرات فوقانی شناخته می‌شود که امکان دارد باعث انحراف منحنی این بخش به سمت بیرون گردد.

درمان‌های مختلفی برای قوز کمر یا همان کیفوز وجود دارد که بستگی به نوع انحراف خواهد داشت. رایج‌ترین روش برای درمان قوز کمر، غیر جراحی می‌باشد.

به‌ عنوان نمونه تقویت عضلات کمر و تصحیح وضعیت آن بر اثر فیزیوتراپی در هنگام قوز کمر خفیف اتفاق می‌افتد. همین‌طور مصرف داروهای ضد التهابی و داروهای تسکین کننده کمک بسیار زیادی به کاهش علائم خواهد کرد.

اما این انحراف به ‌مرور زمان در صورت عدم درمان می‌تواند باعث ایجاد قوز کمر گردد که در مراحل پیشرفته نیاز به جراحی ستون فقرات تحت نظر بیمارستان ایرانشهر به‌ عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات خواهد داشت.

راهکارهای درمانی برای رفع قوز کمر

راهکارهای درمانی برای رفع قوز کمر
راهکارهای درمانی برای رفع قوز کمر

تمامی تلاش بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات بر این است که توسط فیزیوتراپی و داروهای ضد التهابی و ترکیبی از این راهکارهای درمانی در ابتدای امر برای درمان بیماران، این شرایط را فراهم سازند.

اما در صورتی ‌که هیچ یک از این روش ها جواب ندهد و ستون فقرات بیمار بیش ‌از اندازه قوز داشته باشد، فرد نیاز به جراحی خواهد داشت.

همین طور در صورتی ‌که بیمار بدنی در حال رشد داشته باشد، استفاده از بریس نیز مؤثر می‌باشد. البته اغلب پزشکان برای بیماران مبتلا به قوز کمر شدید، درمان بریس را برای منحنی حداقل ۴۵ درجه توصیه می‌کنند و تا هنگامی ‌که بیمار دیگر شرایط رشد نداشته باشد، امکان استفاده از بریس برای آن‌ها وجود دارد.

برای میزان تشخیص قوز در بازه‌های زمانی مختلف در بدن بیمار استفاده از تصویربرداری‌ها کمک بسیار زیادی به پزشک خواهد کرد تا بتواند از مهاربند برای درمان قوز کمر نیز برای بزرگسالانی که رشد آن‌ها متوقف‌ شده است، استفاده کند.

استفاده از جراحی کیفوز شوئرمن

در برخی از مواقع، پزشکان استفاده از کیفوز شوئرمن را راهکاری برای درمان قوز پشت می‌دانند. این روش، نوعی روش جراحی به حساب می‌آید که هدف اصلی آن برطرف نمودن ناهنجاری‌های قوز کمر می‌باشد و می‌تواند دردهای بیمار را تسکین بدهد.

در واقع با بهبود یافتن و تراز کردن کلی ستون فقرات، دردهای موجود در این مواقع برطرف خواهد شد. اغلب پزشکان بیمارستان ایرانشهر برای افرادی که دچار قوز بیشتر از ۷۵ درجه هستند و از طریق مسکن‌ها و روش‌های دیگر قادر به درمان قوز نیستند، این گزینه را پیشنهاد خواهند داد.

به خصوص اگر بیمار در کنار مشکل قوز کمر دچار مشکلات عصبی، قلبی و ریوی باشد، قطعا استفاده از جراحی برای او کارسازتر می‌باشد.

جراحی برای نوزادان مادرزادی

نوزادانی که دچار این مشکل می‌باشند و به ‌صورت مادرزادی این‌گونه به دنیا می‌آیند، نیاز به جراحی ستون فقرات خواهند داشت.

استفاده از جراحی در بدو تولد برای کودکانی که با این اختلال به دنیا می‌آیند، می‌تواند باعث پیشگیری از ناهنجاری ستون فقرات گردد و کمک بسیاری به اصلاح ستون فقرات خواهد کرد.

برای برخی دیگر از بیماران به دلیل وجود پوکی استخوان، قوز کمر حاصل ‌شده است که در این مواقع با جراحی، یک بادکنک زیر مهره آسیب ‌دیده کار گذاشته می‌شود تا با پر شدن یک ماده خاص بتواند باعث ارتفاع گرفتن مهره‌ها شود.

این روش آخرین راهکار درمانی به ‌عنوان جراحی ستون فقرات برای افرادی است که دچار قوز کمر می‌باشند و فرد نتایج خوبی از روش‌های دیگر دریافت نکرده ‌است.

در این مواقع می‌توانید از بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات کمک بگیرید تا امر درمان شما در بهترین شرایط ممکن حاصل شود.

جمع ‌بندی مطالب

جمع ‌بندی مطالب
جمع ‌بندی مطالب

طی این مطلب قصد داشتیم در رابطه با بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات برای شما صحبت کنیم. زیرا یکی از مشکلات امروزی اغلب افراد به دلیل فعالیت‌های روزمره و دیگر موارد، ایجاد مشکل و درد در ناحیه ستون فقرات می‌باشد.

بیمارستان ایرانشهر به ‌عنوان مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان، خدمات فوق‌ تخصصی بسیار زیادی را بر اساس علم و آگاهی پزشکان مربوطه خود به بیماران ارائه خواهد داد و در حیطه ستون فقرات، ارتوپد و درد، فعالیت‌های بی‌نظیری خواهد داشت.

بیمارستان ایرانشهر متشکل از پزشکان مجرب و جراحان فوق ‌تخصص ستون فقرات و ارتوپد می‌باشد که این موقعیت می‌تواند امکان بهبودی بهتر برای بیماران را فراهم کند.

همین‌طور با جدیدترین روش‌های تشخیص و استفاده از درمان‌های مدرن و تجهیزات پزشکی استاندارد، بیمارستان ایرانشهر توانسته گام به گام با بیمارستان‌های بین ‌المللی پیش رفته و از خدمات بسیار بالایی برای بیماران برخوردار باشد

و این بیمارستان به ‌عنوان مرکز فوق ‌تخصصی بین‌المللی در حیطه جراحی ستون فقرات و ارتوپدی، بیماران بسیار زیادی را درمان کرده‌ است و با تشخیص و درمان به‌ موقع و جراحی‌های ستون فقرات توانسته ‌است سلامت را به زندگی آن‌ها بازگرداند.

پس اگر شما نیز دچار مشکلات این ‌چنینی می‌باشید، می‌توانید به ‌عنوان بهترین بیمارستان جراحی ستون فقرات، روی تخصص پزشکان مجموعه بیمارستان ایرانشهر حساب باز کنید و تحت نظر آن‌ها به درمان برسید.

https://cutt.ly/qZH79Kt

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید