لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

Table of Contents

در این مقاله به بررسی موضوع بهترین درمان قطعی آرتروز گردن می پردازیم.

امروزه بسیاری به دنبال بهترین درمان قطعی آرتروز گردن هستند چرا که این عارضه با توجه به عوارض و دردهایی که دارد، مشکلات زیادی را برای بیماران ایجاد می کند.

اما لازم نیست نگران باشید چرا که راه حل های درمانی خوبی برای آرتروز گردن وجود دارد که یکی از بهترین و قطعی ترین راه حل های درمانی را برای شما در این مقاله مطرح می کنیم و همچنین به شما توصیه هایی را نیز در مواجهه با بیماری ارتروز گردن ارائه خواهیم داد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن توضیحات بیشتر در رابطه با بیماری ارتروز گردن و همچنین معرفی بهترین بیمارستان و مرکز درمانی برای انجام بهترین درمان قطعی ارتروز گردن، اطلاعات خوبی نیز در رابطه با شیوه های درمانی ارتروز گردن ارائه بدهیم و در کنار آن، به سوالات گوناگون نیز پاسخ بدهیم.

ویدئو بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

اینفوگرافیک بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

اینفوگرافیک بهترین درمان قطعی آرتروز گردن
اینفوگرافیک بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

در این راستا می توانید به متخصصین بیمارستان ایرانشهر مراجعه نمایید. بیمارستان ایرانشهر، یکی از معتبرترین مراکز درمانی در این خصوص می باشد.

اگر مبتلا به روماتیسم هستید هم توصیه می کنیم، درمان قطعی روماتیسم مفصلی را ببینید.

بهترین درمان قطعی آرتروز گردن چیست؟

  • عمل های جراحی نظیر: عمل جراحی لامینکتومی ستون فقرات و عمل جراحی فیوژن ستون فقرات.
  • ورزش کردن
  • تزریق مواد کورتونی به ناحیه گردن
  • ماساژ
  • دارو درمانی
  • فیزیوتراپی

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی بخش بهترین درمان قطعی آرتروز گردن کلیک نمایید. 

لطفا جهت ارتباط با بیمارستان ایرانشهر، از طریق شماره تماس 71960-021 در ارتباط باشید.

عناوین مقاله:

اهمیت توجه به سلامت جسمی

آرتروز چیست؟

آرتروز گردن چیست؟

نشانه های ابتلا به بیماری آرتروز گردن

راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به آرتروز گردن

روش های درمان آرتروز گردن

بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

درمان آرتروز گردن در خانه

بهترین دکتر برای آرتروز گردن

نقش بیمارستان ها در درمان بیماری ها

بیمارستان ایرانشهر

 

اهمیت توجه به سلامت جسمی

اهمیت توجه به سلامت جسمی
اهمیت توجه به سلامت جسمی

قبل از بررسی بهترین درمان قطعی آرتروز گردن، باید در خصوص اهمیت سلامتی مطالبی را عنوان نماییم. همه ما می‌دانیم که سلامتی مسئله بسیار مهمی در زندگی می‌باشد. همه ما دوست داریم سالم زندگی کنیم.

اما همه ما برای زندگی سالم قدم بر نمی دارم. تفاوت افرادی که از سلامت جسمی برخوردارند، با افرادی که جسم سالمی ندارند، در همین موضوع می‌باشد. افراد سالم برای جسم و سلامتی خود اهمیت قائل بوده و برای داشتن بدنی سالم و تندرست، یک سبک زندگی سالم را انتخاب می‌کنند.

شاید این نوشتار، تلنگری باشد برای افرادی که زمان زیادی است که می‌خواهند ورزش را شروع کنند اما همیشه آن را به شنبه هفته بعدی موکول می‌کنند که هرگز نخواهد آمد.

توصیه ما به شما این است؛ تا آنجا که می‌توانید از سلامت جسمی خود در برابر آسیب هایی که ممکن است به بدنتان وارد شود، محافظت کنید. چرا که وجود هر گونه درد و نقصی در بدن شما، اول از همه باعث ایجاد مشکلات برای خودتان خواهد شد.

بنابراین اهمیت توجه به سلامت جسمی و رعایت اصول سلامت، بسیار موضوع مهمی در زندگی هر فردی می‌باشد. توجه و اهمیت به سلامت در ابعاد مختلف می‌تواند خود را نشان بدهد.

معمولا بیماری ها بسیار گسترده هستند و این که شما بخواهید از بروز همه بیماری ها در بدنتان جلوگیری کنید، کاری بسیار دشوار است. اما همیشه راهکارهایی برای محافظت از سلامتی وجود دارد.

چکاپ های دوره ای

یکی از راه هایی که برای کنترل و بررسی میزان سلامتی همیشه مورد استفاده قرار می گیرد، چکاپ های دوره ای می‌باشد. چکاپ های دوره ای نقش یک پزشک متخصص را دارند که در هر دوره بخش های مختلف بدن شما را با جزئیات مورد بررسی قرار می‌دهد.

این چکاپ ها معمولا نتایج دقیقی با کمترین میزان خطا از درصد سلامتی افراد ارائه می‌دهند. به همین دلیل انجام چکاپ های دوره ای می‌تواند در کنترل و حتی پیشگیری بیماری های مختلف کمک کننده باشد.

مراجعه به یک پزشک متخصص در بازه های زمانی مشخص هم می‌تواند شما را از سلامتی کلی جسمی شما آگاه سازد. پزشک متخصص با انجام  معاینات مخصوص می‌تواند از سلامت کلی فرد اطلاع پیدا کند.

معمولا بیمارستان های بزرگ و معتبر مانند بیمارستان ایرانشهر، پزشکان متخصص زیادی دارند که می‌توانند برای انجام معاینات پزشکی به شما کمک کنند. بیمارستان های معتبر معمولا به دلیل مراجعات بالا از تجهیزات و امکانات به روزتر استفاده می‌کنند.

همه این موارد می‌تواند در روند چکاپ و معاینه شما تاثیر گذار باشد و درصد خطای آزمایشات و معاینات را کاهش بدهد.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین متخصص آنژیوپلاستی در تهران دیدن کنید.

استفاده از روش های درمانی غیر علمی و خودسرانه

افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و از اهمیت توجه به سلامت اطلاع کافی دارند، خوب می‌دانند که استفاده از روش های درمانی غیر علمی و خودسرانه برای انواع بیماری ها ممکن است به جای درمان، دردشان را تشدید کند.

به همین دلیل است که این افراد به جای انجام این روش ها به یک پزشک متخصص در یک بیمارستان تخصصی مانند بیمارستان ایرانشهر مراجعه می‌کنند تا بیماری و درد خود را طبق روش های علمی و تحت نظر پزشک درمان کنند.

با توجه به تغییر سبک زندگی و استفاده بسیار زیاد از وسایل الکترونیکی مانند: موبایل، کامپیوتر و لپتاپ، معمولا درصد ابتلای برخی از بیماری ها هم در بین جوامع افزایش یافته است.

استفاده از این ابزار باعث می‌شود که افراد مدت زیادی در حالت نشسته به سر ببرند

استفاده از این ابزار باعث می‌شود که افراد مدت زیادی در حالت نشسته به سر ببرند. همین نشسته بودن و عدم تحرک باعث بروز بسیاری از بیماری های مربوط به ستون مهره ها، گردن، بینایی و سایر موارد دیگر می‌شود.

به خصوص بیماری هایی مانند ارتروز که امروزه در جامعه گسترش فراوانی دارند. از هر 10 نفر، 5 نفرشان به بیماری ارتروز که ناشی از قرار گرفتن اسکلت بدن در حالت نادرستی است، مبتلا هستنند. این آمار می‌تواند زنگ خطری برای ما باشد تا بیشتر مراقب سلامت خود باشیم.

بیمارستان ایرانشهر یکی از بیمارستان هایی است که برای درمان انواع بیماری ها، بخش های مختلفی دارد. ارتروز گردن یکی از بیماری هایی است که در این بیمارستان مورد درمان قرار میگیرد.

متخصصان درجه اولی که در بیمارستان ایرانشهر تهران هستند، با بهره گیری از دانش خود و تجهیزات این بیمارستان، تمام تلاش خود را برای درمان انواع بیماری ها به کار می‌گیرند. شما به منظور بهترین درمان قطعی آرتروز گردن، می توانید با متخصصین بیمارستان ایرانشهر در ارتباط باشید.

آرتروز چیست؟

آرتروز چیست؟
آرتروز چیست؟

ارتروز در زبان انگلیسی استئوآرتریت نام دارد.

همان طور که گفتیم، ارتروز یکی از بیماری های شایعی است که امروزه افراد زیادی با آن درگیر هستند. میزان شیوع این بیماری در کشورمان رو به افزایش است. بنابراین اهمیت توجه به این بیماری را باید جدی بگیریم.

ارتروز یک بیماری مربوط به سیستم حرکتی و مفصلی می‌باشد. در واقع ارتروز در بیشتر مواقع با درگیر کردن و تخریب مفاصل، اثر نامطلوب خود را بر بدن می‌گذارد. در واقع شما راه رفتن و انجام حرکات بدنتان را تا حدودی مدیون غضروف ها می‌باشید.

غضروف ها دارای بافتی لغزنده هستند و مفاصل را در قسمت هایی که دو استخوان به هم می‌رسند، می‌پوشانند. این پوشانندگی غضروف ها در محل مفاصل  باعث شکل گیری حرکات و سهولت در راه رفتن و انجام هر حرکتی در بدن می‌شود.

در واقع غضروف ها با همکاری مفاصل باعث جلوگیری از ایجاد اصطکاک دو استخوان به یکدیگر در هنگام انجام حرکت می‌شوند. همه این ها با یک نظم مشخص و به صورت پیوسته باعث ایجاد حرکات منظم و خود مختار در هر لحظه برای بدن خواهند شد.

در این بیماری، غضروفی که مفصل را می‌پوشاند، شروع به تحلیل رفتن می‌کند

بیماری ارتروز این نظم را بر هم می‌زند. در این بیماری، غضروفی که مفصل را می‌پوشاند، شروع به تحلیل رفتن می‌کند. در طی این بیماری، ابتدا غضروف ها شروع به نازک شدن می‌کنند و به مرور زمان از بین خواهند رفت و دیگر غضروفی، مفصل مورد نظر را نمی پوشاند.

به این ترتیب استخوان هایی که به وسیله این غضروف ها و مفاصل به یکدیگر بند شده اند، در محل اتصال روی یکدیگر سابیده می‌شوند و باعث ایجاد دردهای شدید ارتروز در محل این غضروف ها خواهند شد.

در نهایت این بیماری باعث می‌شود تا فرد به درستی نتواند حرکت کند و یا برخی از حرکات خود در نواحی مختلف بدنش را انجام بدهد. بستگی دارد که بیماری ارتروز، کدام قسمت از بدن را درگیر کند. اگر این درگیری در ناحیه زانو، ران و لگن باشد، فرد در راه رفتن دچار مشکل خواهد شد. اگر در ناحیه گردن باشد که به آن ارتروز گردن می‌گویند، فرد در حرکت دادن گردنش به اطراف دچار مشکل خواهد شد.

به طور کلی بیماری ارتروز انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها به نوع متفاوتی ممکن است بروز کنند و یک قسمت مخصوص را درگیر کنند. اما آن چه مهم است این است که این بیماری می‌تواند دردهای شدید و ناتوانی های زیادی را برای فرد مبتلا به همراه داشته باشد. بنابراین بهتر است برای بهترین درمان قطعی آرتروز گردن، هر چه سریع تر اقدام کنید.

ارتروز بر خلاف سایر بیماری های مفصلی معمولا التهابی نمی‌باشد

ارتروز بر خلاف سایر بیماری های مفصلی معمولا التهابی نمی‌باشد. یا به عبارت دیگر التهاب همه نشانه این بیماری نیست. چرا که معمولا التهاب جزو نشانه ها و عوارض انتهایی این بیماری می‌باشد. آن هم به دلیل التهاب سایر اندام های اطراف استخوانی می باشد که درگیر می‌شود.

بنابراین بیماری ارتروز فقط مفاصل را درگیر می‌کند و معمولا عارضه خطرناک دیگری برای سایر اندام ها به دنبال ندارد.

میانگین سنی افرادی که به بیماری ارتروز مبتلا می‌شوند، معمولا بالای 50 سال می‌باشد. اما امکان بروز این بیماری در تمام سنین وجود دارد. در واقع یکی از علت هایی که شیوع این بیماری در بزرگسالان بیشتر است، کهولت و فرسایش مفاصل در طی زمان است.

با افزایش سن معمولا مفاصل کار بیشتری انجام می دهند و در گذر زمان در صورت عدم محافظت و نگهداری از آن ها ممکن‌ است‌ دچار سائیدگی و آسیب بشوند. راه درست این است که هر چند وقت یک بار برای آگاهی از سلامت مفاصل خود به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا با معاینه و بررسی تخصصی، شما را از ابتلا یا عدم ابتلای شما به این بیماری ها مطلع کند.

بیمارستان ایرانشهر یکی از بیمارستان های تخصصی است که پزشکان زیادی در زمینه بیماری های مفصلی در این بیمارستان مشغول به کار هستند. شما می‌توانید برای درمان انواع ارتروز ها از جمله بهترین درمان قطعی آرتروز گردن خود به این بیمارستان مراجعه کنید.

آرتروز گردن چیست؟

آرتروز گردن چیست؟
آرتروز گردن چیست؟

یکی از انواع مختلف آرتروز، آرتروز گردن می‌باشد. ارتروز گردن معمولا یکی از شایع ترین ارتروزها در میان جوامع می‌باشد. معمولا افراد به دلایلی مانند استفاده بیش از حد از تلفن همراه، کتاب خواندن و یا نادرست نشستن، به این نوع ارتروز مبتلا می‌شوند. همچنين ارتروز گردن می‌تواند علت های دیگری هم داشته باشد.

به طور کلی ارتروز گردن بر چهار بخش مهم از اسکلت بدن تاثیرات خود را اعمال می‌کند. این بخش ها مربوط به مفاصل بین مهره های گردن، مفاصل بین دیسک، رباط ها و استخوان ها می‌باشد. ارتروز گردن باعث تحلیل و از بین رفتن مفاصل و در نهایت ایجاد درد خواهد شد.

اصلی ترین علت بروز ارتروز گردن، افزایش سن می‌باشد. در واقع با بالا رفتن سن، مفاصل بین استخوان ها دچار سائیدگی می‌شوند و به مرور از بین می‌روند. میانگین سنی افراد مبتلا به بیماری ارتروز گردن هم مانند سایر ارتروزها 55 سال می‌باشد.

اما هر فرد با توجه به نوع تغذیه و سایر عوامل مؤثر بر سبک زندگی، معمولا به نحو متفاوتی دچار پیری می‌شود.

همین نکته اهمیت توجه به سلامتی را برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف نشان می‌دهد. اگر فردی در طول زندگی خود هر روز و به صورت منظم ورزش کند، مسلما تفاوت بسیاری در طی چند سال با فردی خواهد داشت که در طول زندگی خود هیچ روزی را به صورت منظم ورزش نداشته است.

پیشنهاد می کنیم از پست تغذیه بعد از عمل برداشتن رحم دیدن کنید.

رعایت رژیم غذایی

فرد دیگری که رژیم غذایی مناسبی را در طول وعده های غذایی خود رعایت می‌کند و از خوردن مواد غذایی مضر و بدون فایده پرهیز می‌کند، مسلما در دوران کهولت سن به بیماری های کمتری از نظر سلامتی مبتلا خواهد شد.

همه این موارد اهمیت داشتن سبک زندگی مناسب در ابتلا به بیماری های مختلف از جمله ارتروز گردن را نشان می‌دهد.

ارتروز گردن هم مانند سایر بیماری های دیگر با داشتن سبک زندگی مناسب تا حد زیادی قابل پیشگیری می‌باشد. یکی از مواردی که در پیشگیری از ابتلا به انواع آرتروزها دارای اهمیت است، سبک زندگی و استفاده درست از اندام های اسکلتی می باشد.

به عبارت دیگر زمانی که شما در طول روز، در محل کار یا هر جای دیگری که هستید اگر به سبک نشستن، بلند شدن، بلند کردن اجسام، دویدن و سایر حرکات خود دقت کنید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از این حرکات را به اشتباه انجام می‌دهید. اشتباه انجام دادن این حرکات در طول زمان طولانی و تکرار مکرر آن ها باعث فرسایش و از بین رفتن تدریجی مفصل ها خواهد شد.

گردن هم یکی از بخش های مهم بدن ما می‌باشد که باید همواره در نشستن خود به وضعیت صحیح آن دقت کنیم. در غیر این صورت استفاده نادرست از این عضو مهم در طول زمان باعث فرسایش مفاصل و ایجاد بیماری ارتروز گردن خواهد شد.

توصیه ما به شما این است که علاوه بر داشتن سبک زندگی مناسب، هر چند وقت یک بار با مراجعه به یک متخص، از سلامت مفاصل خود اطمینان حاصل کنید. بیمارستان ایرانشهر پزشکان متخصصی را در زمینه بیماری ارتروز گردن دارد که می‌توانند در زمینه بهترین درمان قطعی آرتروز گردن، به شما کمک کنند.

نشانه های ابتلا به بیماری آرتروز گردن

نشانه های ابتلا به بیماری آرتروز گردن
نشانه های ابتلا به بیماری آرتروز گردن

احساس سفتی و درد در گردن :

احساس سفتی و درد در گردن :
احساس سفتی و درد در گردن :

یکی از نشانه‌های بارز آرتروز گردن که معمولا در ابتدای کار خود را نشان می‌دهد، ایجاد حالت سفتی و درد در ناحیه گردن می‌باشد. این احساس شبیه گرفتگی عضلانی اما کمی شدیدتر است.

احساس درد در شانه ها:

احساس درد در شانه ها:
احساس درد در شانه ها:

یکی دیگر از نشانه های ارتروز گردن، درد در ناحیه شانه ها می‌باشد. در واقع زمانی که بیماری ارتروز گردن  شروع به گسترش یافتن می‌کند، درد علاوه بر ناحیه گردن، در شانه ها نیز ظاهر می‌شود.

درد در بازو:

درد در بازو:
درد در بازو:

احساس درد در بازو هم می‌تواند یک نشانه برای ارتروز گردن باشد. این نشانه اگر با چند نشانه دیگر ارتروز همراه باشد، می‌تواند علت ارتروز گردن باشد.

توانایی حرکت گردن در شما کاهش خواهد یافت:

توانایی حرکت گردن در شما کاهش خواهد یافت:
توانایی حرکت گردن در شما کاهش خواهد یافت:

اگر بیماری ارتروز گردن داشته باشید، حتما به سختی گردن خود را به حرکت در می آورید و یا کمتر می توانید آن را به سمت جلو یا عقب خم کنید.

شنیدن صدا در حین حرکت دادن گردن‌:

این مورد هم می‌تواند جزو نشانه های ارتروز گردن باشد.

سردردهایی شبیه سردرد میگرنی:

سردردهایی شبیه سردرد میگرنی:
سردردهایی شبیه سردرد میگرنی:

این سردردها هم می‌توانند جزئی از نشانه های ارتروز گردن باشند.

موارد فوق، نمونه هایی از نشانه های ابتلا به بیماری ارتروز گردن می‌باشد. بهتر ان است که برای تشخیص دقیق  و بهترین درمان قطعی آرتروز گردن، به پزشک متخصصی مراجعه کنید که در این کار متخصص می‌باشد.

پزشکان متخصص بیمارستان ایرانشهر، با انجام چند روش می‌توانند میزان پیشروی بیماری ارتروز گردن شما را بررسی نموده و برای آن راه حل درمانی مناسبی پیدا کنند.

در قدم اول، پزشک متخصص با گرفتن یک شرح حال از بیمار می‌تواند تا حدی به وجود یا عدم‌ وجود ارتروز گردن شما پی ببرد. در مرحله بعدی، پزشک با انجام معاینات مخصوصی از طرز راه رفتن، خم کردن گردن و سایر حرکات مربوطه می‌تواند به میزان و درجه پیشروی بیماری ارتروز گردن شما پی ببرد. گاهی هم برای اطلاع دقیق تر از بیماری شما از روش های تشخیصی مانند ام ار آی استفاده می شود.

به طور کلی نشانه های بیماری ارتروز گردن به خوبی دلیل وجود این بیماری را اثبات می‌کنند. اما تشخیص یک متخصص برای درمان این بیماری بسیار دارای اهمیت می‌باشد.

بیمارستان ایرانشهر یکی از بیمارستان هایی است که می‌توان برای معالجه بیماری آرتروز گردن به آن مراجعه کرد.

راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به آرتروز گردن

راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به آرتروز گردن
راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به آرتروز گردن

اگر بخواهیم از بیماری ارتروز گردن جلوگیری کنیم، باید یک سری موارد را رعایت کنیم که در این قسمت از مقاله شما را با این موارد بیشتر آشنا می‌کنیم. اولین موردی که رعایت کردن آن می‌تواند از ارتروز گردن جلوگیری کند، انجام حرکات ورزشی برای گردن می‌باشد.

در واقع زمانی که شما برای برای مدت زیادی در یک محیط مشغول به کار هستید، به خصوص اگر کار شما اداری باشد و نیازمند پشت میز نشستن برای مدت طولانی باشد، شما باید هر چند ساعت یک بار با انجام حرکات کششی مربوط به گردن از خشکی گردنتان جلوگیری کنید.

شما با انجام این حرکات ساده می توانید از مبتلا شدن به ارتروز گردن جلوگیری کنید. در واقع این حرکات تاثیرشان را در دراز مدت بر سلامت جسمی شما خواهند گذاشت.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند از ابتلای شما به آتروز گردن جلوگیری کند، نشستن درست می‌باشد. نشستن صحیح یکی از راهکارهایی است که ستون مهره ها و مهره های گردن شما را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد. این قرارگیری مناسب از بروز عارضه هایی مانند: فرسایش مهره های گردن و از بین رفتن غشاء غضروفی جلوگیری می‌کند.

مراقبت و اصلاح حرکات روزانه به طور چشمگیری در جلوگیری از ابتلا به بیماری های اسکلتی مانند آرتروز گردن مؤثر می‌باشد.

توصیه ما به شما این است که در صورت بروز هر گونه عارضه ای، در قدم اول به یک متخصص مراجعه کنید تا با پیگیری دقیق مشکل شما، بهترین راه حل را برایتان تجویز کند.

آیا سرطان استخوان درمان قطعی دارد ؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

روش های درمان آرتروز گردن

روش های درمان آرتروز گردن
روش های درمان آرتروز گردن

برای درمان آتروز گردن معمولا باید از یک روش دائمی استفاده کرد. چرا که ارتروز گردن معمولا بعد از انجام فعالیت های روزانه یا کار شدید اوج می‌گیرد. اما ممکن است با استراحت، بخش زیادی از این علائم از بین برود. برای درمان این بیماری هم لازم است روش های درمانی استمرار داشته باشند تا به طور تقریبا کاملی به بهترین درمان قطعی برای ارتروز گردن برسند.

ورزش کردن:

یکی از روش های درمانی است که تقریبا در هر نوع بیماری می‌تواند بخشی از تاثیرات آن را از بین ببرد. در بیماری ارتروز گردن هم می توان از این روش به عنوان یک راه حل تاثیرگذار در درمان ارتروز گردن استفاده کرد. حرکات مخصوصی که شامل کشش عضلات و مهره های گردن به طرفین، بالا و پایین می‌باشد، باعث کاهش دردهای آرتروزی در گردن می‌شود.

ورزش کردن در واقع به کاهش نشانه ها و دردهای ناشی از ارتروز گردن کمک می‌کند. به عبارت دیگر ورزش به منظم شدن مفاصل بین مهره های گردن کمک می‌کند. اما نمی‌تواند ارتروز گردن را درمان کند.

همچنین گاهی تنگی کانال نخاعی که عامل اصلی بروز بیماری ارتروز گردن است، خیلی بیشتر از حدی است که بتوان آن را تنها به وسیله حرکات ورزشی کاهش داد. در چنین مواردی از روش های دیگری برای درمان و یا کاهش نشانه های ارتروز گردن استفاده می شود.

جراحی ارتروز گردن:

جراحی ارتروز گردن روشی است که در موارد حاد از آن استفاده می‌شود. زمانی جراحی های ارتروز گردن توسط پزشک متخصص تجویز می‌شوند که راه های دیگر درمانی برای ارتروز گردن جواب ندهند.

تزریق مواد کورتونی به ناحیه گردن:

یکی از روش های جدیدی که امروزه برای درمان و یا کاهش دردهای آرتروزی به خصوص ارتروز گردن مورد استفاده قرار می گیرد، تزریق مستقیم مواد مختلفی از جمله کورتون به زیر پوست در ناحیه گردن می‌باشد.

ماساژ:

ماساژ گردن هم یکی از روش های سنتی برای کاهش دردهای ناشی از ارتروز گردن می‌باشد. اما نمی‌توان آن را به عنوان بهترین درمان قطعی آرتروز گردن نام برد. ماساژ دادن تنها درد بیمار را کاهش می‌دهد اما نمی‌تواند نشانه ها را کاملا از بین ببرد.

دارو درمانی:

معمولا در مراحل اولیه، پزشک متخصص برای کاهش درد و التهاب در بیمارانی که ارتروز گردن دارند، از داروهای غیر استروئیدی استفاده می‌کنند. این داروها تا حد تقریبا زیادی نشانه ها و دردهای ناشی از بیماری ارتروز گردن را کاهش می‌دهد.

فیزیوتراپی:

فیزیوتراپی همیشه یکی از روش های درمان برای بیماری های مفصلی بوده است. فیزیوتراپی معمولا تأثیر بسیار زیادی در درمان و کاهش نشانه های بیماری ارتروز گردن دارد.

این روش شامل یک سری تکنیک های خاص است که با تقویت عضلات ناحیه گردن و منظم کردن مهره های گردنی، سعی در کاهش دردهای آرتروزی برای بیمار دارد. تاثیر فیزیوتراپی در کاهش دردهای آرتروز گردن را نباید نادیده گرفت.

همه این موارد جزو روش های درمانی ارتروز گردن بودند. در ادامه شما را با بهترین درمان قطعی آرتروز گردن آشنا خواهیم کرد.

بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

بهترین درمان قطعی آرتروز گردن
بهترین درمان قطعی آرتروز گردن

خوشبختانه با پیشرفت علم، همیشه روش های نوینی برای درمان انواع بیماری ها از جمله ارتروز گردن وجود دارد.

معمولا زمانی که شما برای درمان آرتروز گردن خود به پزشک متخصص مراجعه می کنید، پزشک با بررسی وضعیت جسمانی شما و میزان گسترش بیماری ارتروز گردنتان، بهترین روش برای درمان این بیماری را برای شما تجویز می کند.

اگر به هر دلیلی شما برای درمان بیماری ارتروز گردن خود دیر اقدام کرده باشید، پزشک متخصص مجبور است تا برای درمان شما از روش های تهاجمی مانند عمل های جراحی ارتروز گردن استفاده کند.

اما اگر زود و به موقع برای درمان ارتروز گردن خود اقدام کرده باشید، معمولا با روش های غیر تهاجمی که ذکر شد، بخش زیادی از  بیماریتان بهبود خواهد یافت.

بهترین درمان قطعی آرتروز گردن باید طبق نظر پزشک متخصص برای شما تجویز شود. اما امروزه عمل های جراحی نظیر: عمل جراحی لامینکتومی ستون فقرات و عمل جراحی فیوژن ستون فقرات می‌تواند یک درمان قطعی برای ارتروز گردن باشد.

توصیه ما به شما این است که در قدم اول برای بهترین درمان قطعی آرتروز گردن به یک متخصص مراجعه کنید. معمولا بیمارستان هایی مانند بیمارستان ایرانشهر، پزشکان متخصص زیادی در زمینه بیماری های مختلف از جمله بیماری ارتروز گردن دارند.

شما می‌توانید با مراجعه به بیمارستان ایرانشهر، برای درمان بیماری ارتروز گردن خود اقدام کنید.

درمان آرتروز گردن در خانه

درمان آرتروز گردن در خانه
درمان آرتروز گردن در خانه

ارتروز گردن یکی از بیماری هایی است که به دلیل دردهای گاه و بی گاه آن و مشکلات و چالش هایی که ایجاد می کند، شاید بسیاری به دنبال یک راه حل خانگی و سریعتر برای درمان آن باشند.

در حالی که باید این موضوع را بدانیم که همه دردها معمولا با راه حل های خانگی برطرف نمی شوند و لازم است که حتما از طریق یک متخصص برای درمان یا برطرف کردن عارضه های مربوط به این دردها اقدام شود.

اولین قدمی که لازم است بردارید، این است که حتما به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات و راهنمایی های یک فرد با تجربه نهایت استفاده را ببرید.

در نگاه بعدی باید این مسئله را به یاد داشته باشید که یک متخصص خوب در این زمینه می تواند به شما نکاتی را بگوید که بتوانید با پیروی کردن از این تجویزات در خانه هم برای تسکین دردهای ارتروز و همچنین کمک کردن به درمان این دردها اقدام کنید. پس در همه حال داشتن یک همراه و یک راهنمای با تجربه و متخصص لازم است.

در کنار این مسئله ما توصیه می کنیم که حتما به این موضوع توجه کنید که مراجعه کردن به یک بیمارستان خوب در این زمینه لازم است.

در واقع مراکز درمانی مختلف با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مدرن می توانند به شما در طول درمان کمک کرده و در نهایت باعث اثرگذاری بهتر درمان شما و کاهش طول مدت درمان بشوند. پس لازم است که حتما این توصیه ها را جدی گرفته و به آن عمل کنید.

بهترین دکتر برای آرتروز گردن

بهترین دکتر برای آرتروز گردن
بهترین دکتر برای آرتروز گردن

متخصصین زیادی وجود دارند که در درمان ارتروز به مراجعین کمک می رسانند. امروزه اگر شما برای درمان ارتروز جست و جو کنید، با طیف وسیعی از پزشکان و متخصصان روبرو می شوید که در این زمینه فعالیت می کنند.

اما نکته مهم این است که بتوانید بهترین متخصص را بشناسید. ویژگی های زیادی در این زمینه وجود دارد که اهمیت دارد و باید به آن ها توجه کنیم تا بتوانیم بهترین متخصص را بشناسیم.

بهترین متخصصان می توانند به شما در زمینه های مختلفی کمک کنند به خصوص زمانی که شما برای درمان ارتروز گردن به یک متخصص خوب مراجعه می کنید، این شانس وجود دارد که بتوانید از بهترین خدمات در این زمینه بهره مند شوید.

معمولا شناخت ویژگی های بهترین دکتر می تواند در درمان شما هم موثر باشد چرا که یک متخصص خوب می تواند به شما کمک کند که درمانی سریعتر و قطعی تر را پیدا کنید. سریعترین راه حل های درمانی و قطعی ترین راه های درمانی نیز می تواند به شما  کمک کند.

اولین ویژگی یک دکتر خوب نیز همین است. چرا که می تواند به شما با شناختی که از راه حل های درمانی خوب دارند، در انتخاب بهترین و قطعی ترین راه درمان ارتروز گردن نیز کمک کند.

تعهد کاری ومسئولیت پذیری

از سوی دیگر یک متخصص خوب، تعهد کاری ومسئولیت پذیری کاملی دارد که می تواند به شما در دوران بعد از درمان نیز کمک کند و یا در طول درمان نیز اگر با مشکل و چالش خاصی روبرو شدید، به شما یاری می رساند.

شما باید رضایت مشتریان و مراجعین را نیز در این زمینه توجه کنید. معمولا متخصصانی که مراجعین آن ها رضایت کافی از خدمات آن ها دارند، می توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

توصیه هایی که ما به شما می کنیم این است که اگر به دنبال درمان قطعی آرتروز گردن هستید، باید پیش از هر چیز به کلینیک یا بیمارستانی مراجعه کنید که به شکل تخصصی به درمان این بیماری ها در این زمینه ها می پردازد.

معمولا بیمارستان هایی که خدمات تخصصی در این زمینه ارائه می دهند، می توانند با بهره گیری از متخصصینی که در این زمینه ها به کار خود وارد هستند، بهترین خدمات درمانی در رابطه با ارتروز گردن را به شما ارائه بدهند.

در این بین ما توصیه می کنیم که ابتدا ویژگی های بیمارستان های خوب را بشناسید و بعد از آن با توجه به این ویژگی ها به انتخاب بهترین مرکز درمانی اقدام کنید.

از نگاه ما با توجه به این ویژگی ها و نکاتی که در ادامه بیان می کنیم، مراجعه کردن به بیمارستان ایرانشهر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد و شما می توانید از خدمات خوب این بیمارستان نهایت استفاده را ببرید و با اطمینان بیشتری برای درمان این عارضه و مشکلات مشابه با ارتروز گردن و دیگر بیماری ها استفاده کنید.

داشتن اطمینان و اعتماد به مراحل درمانی

داشتن اطمینان و اعتماد به مراحل درمانی می تواند باعث شود که با انگیزه و اعتماد بیشتری برای درمان بیماری اقدام کنید و بهترین نتیجه را نیز در این زمینه دریافت کنید چرا که اصلی ترین دلیل موفقیت یک درمان، در مرحله اول استمرار درمان و ادامه دادن یک راه حل درمانی تا رسیدن به سلامت کامل است که این مورد کاملا وابسته به انتخاب شماست.

لطفا از پست راه رفتن بعد از عمل رباط صلیبی دیدن کنید.

چرا درمان بیماری آرتروز گردن با کمک متخصص بهتر است؟

چرا درمان بیماری آرتروز گردن با کمک متخصص بهتر است؟
چرا درمان بیماری آرتروز گردن با کمک متخصص بهتر است؟

درمان بیماری ارتروز به دلیل این که این بیماری حساسیت زیادی دارد، می تواند مهم باشد. ما گفتیم که راه حل های درمانی بسیار زیادی برای درمان ارتروز وجود دارد.

اما این که شما در کجا از این راه حل های درمانی استفاده کنید نیز اهمیت دارد. تجویز بهترین و قطعی ترین راه حل درمان بیماری ها معمولا بر عهده متخصصینی است که در این زمینه تخصص کافی دارند.

اما باید این موضوع را بدانیم که بیماری هایی مانند ارتروز نیازمند استفاده از تجهیزات مختلف و درمان های پیشرفته تری نیز هستند. در کل بیماری ارتروز برای درمان، نیازمند یک متخصص خوب و یک بیمارستان و یا کلینیک با تجهیزات مناسب است.

با توجه به راه حل های مختلفی که برای این موضوع وجود دارد، پیدا کردن قطعی ترین راه حل فقط از یک متخصص خوب بر می آید که ما در مطالب گذشته در رابطه با ویژگی های بهترین متخصص و دکتر ارتروز گردن صحبت کردیم.  اما بسیاری از افراد سعی دارند که از خدمات بیمارستانی و یا متخصصین کمتر استفاده کنند و به دنبال این موضوع هستند که راه حل های خانگی را برای درمان این عارضه انتخاب کنند.

کمتر احتمال دارد بتوانیم از خدمات درمانی که در خانه استفاده می شود، بدون نظر و رای متخصص به نتیجه مناسب برسیم

این موضوع از این جنبه که می توان راحت تر به درمان و نتیجه مورد نظر رسید، خوب است. اما یک مسئله اساسی وجود دارد و آن هم این است که کمتر احتمال دارد بتوانیم از خدمات درمانی که در خانه استفاده می شود، بدون نظر و رای متخصص به نتیجه مناسب برسیم.

با توجه به این که سلامت جسمی اهمیت زیادی دارد و باید این موارد را جدی بگیریم، کمک گرفتن از متخصصینی که می توانند در این زمینه به ما کمک کنند و همچنین توجه کردن به استفاده از امکانات پیشرفته و  به روز می تواند اهمیت بسیار زیادی برای شما داشته باشد. در واقع این همان دلیلی است که باید بدانیم که در درمان بیماری های مختلف از جمله ارتروز لازم است که از خدمات متخصصین استفاده کنیم.

چرا که سلامت ما می تواند مهم ترین بخش از فرآیند درمانی بیماری های مختلف باشد. ما به شما توصیه می کنیم در کنار این که سعی کنید حتما مراجعه کردن به بهترین متخصص را در اولویت قرار بدهید، مراجعه به بهترین بیمارستان را هم در نظر داشته باشید.

امروزه ویژگی های مختلفی برای بیمارستان های مختلف وجود دارد که بر حسب این ویژگی ها ما می توانیم بگوییم که کدام بیمارستان ها بهترین هستند.

در ادامه ما به معرفی یکی از بهترین بیمارستان ها در درمان قطعی آرتروز گردن می پردازیم و با توجه به ویژگی های ها و معیارهایی که بیان کرده ایم، می گوییم که چرا بیمارستان ایرانشهر یکی از بهترین مراکز درمانی برای درمان این عارضه و بیماری شناخته می شود.

بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر
بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر یکی از مجهزترین بیمارستان ها در سطح کشور است که توانسته است در درمان بیماری های زیادی  به مراجعین یاری برساند.

امروزه یافتن یک مرکز تخصصی که از پیشرفته ترین تجهیزات دنیا و همچنین از با تجربه ترین و متبحرترین متخصصین در زمینه های مختلف و تخصص های مختلف استفاده کند، مشکل است. به همین منظور هم کمک گرفتن از یک متخصص خوب در یک بیمارستان خوب می تواند تاثیر بیشتری در درمان بیماری شما داشته باشد.

این مسئله حساس امروزه مورد توجه بسیاری از مراجعین قرار گرفته است و به همین دلیل هم شاهد مراجعه بیشتر به این بیمارستان و استفاده از خدمات و امکانات این بیمارستان هستیم.

بیماری هایی مانند ارتروز و دیگر بیماری های عضلانی و مفصلی نیز نیازمند استفاده از تجهیزات و امکاناتی است که بتوان در درمان بیماری از این تجهیزات استفاده کنیم.

این موضوع مهم است چرا که این بیماری و این مشکلات و عارضه ها که عموما عارضه های مربوط به مفاصل و عضلات استخوانی می شود، باید با کمک تجهیزاتی مانند تجهیزات عکسبرداری و همچنین امکانات فیزیوتراپی و البته دانش یک متخصص خوب در این زمینه درمان شود.

مراجعین به این مسئله توجه ندارند و در درمان بیماری به بیمارستان های مختلف بدون توجه به تجهیزات و کادر درمانی بیمارستان مراجعه می کنند

معمولا مراجعین به این مسئله توجه ندارند و در درمان بیماری به بیمارستان های مختلف بدون توجه به تجهیزات و کادر درمانی بیمارستان مراجعه می کنند که این مسئله راه حل درستی نیست.

چرا که نمی توان انتظار داشت که نتیجه ی مناسبی دریافت کنیم و البته در زمینه های مربوط به سلامت جسمی باید به این موارد توجه بیشتری داشته باشیم. چرا که سلامت می تواند مهم باشد و اولویت بسیار زیادی نسبت به دیگر موارد داشته باشیم.

با توجه به این نکات، توصیه می کنیم که امکانات و خدمات بیمارستان ایرانشهر را به عنوان یک اولویت در انتخاب در نظر بگیریم. بیمارستان ایرانشهر می تواند به شما در ارائه خدمات فوق العاده ویژه همکاری کند و این موضوع باعث شده است که به شما توصیه کنیم که حتما از خدمات این بیمارستان استفاده کنیم.

بیمارستان ایرانشهر می تواند در بحث هزینه و تعرفه های درمانی به شما کمک کند. تعرفه های درمانی که در این زمینه از سوی بیمارستان به شما پیشنهاد می شود، معمولا بهترین و حرفه ای ترین تعرفه هایی است که برای درمان این عارضه ها استفاده می شود.

دلیل این مسئله این است که تعرفه های این بیمارستان کاملا متناسب با کیفیت خدمات این بیمارستان تعیین شده و به همین دلیل هم  این مسئله را باید به عنوان یک نکته مثبت در جریان خدمات این بیمارستان در نظر بگیریم.

توصیه می کنیم که اگر به دنبال شناخت قطعی ترین راه درمان بیماری ارتروز هستید، حتما مراجعه کردن به بیمارستان ایرانشهر را به عنوان اولین انتخاب و راه حل درمانی خودتان در نظر بگیرید.

توصیه می کنیم با بهترین متخصص قلب در تهران، آشنا شوید.

 

Table of Contents

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید