لوگو بیمارستان ایرانشهر

AR

ENG

درمان قطعی التهاب لوزه

درمان قطعی التهاب لوزه

Table of Contents

در این مقاله از سایت بیمارستان خصوصی ایرانشهر می خواهیم راه درمان قطعی التهاب لوزه را توضیح دهیم.

التهاب لوزه، یکی از بیماری‌ های شایع جامعه است که با تورم، درد و عفونت در لوزه‌ ها بروز می‌کند. این بیماری، معمولاً در بین کودکان و نوجوانان شایع بوده و می‌تواند در صورت درمان نادرست، مشکلات جدی ایجاد کند. بعضی از علائم التهاب لوزه شامل سردرد، خستگی، تب، درد گلو، سرفه و تورم لوزه‌ ها می‌باشد.

درمان قطعی التهاب لوزه به وسیله انواع درمان ‌های دارویی و یا غیر دارویی امکان پذیر است.

در بعضی از موارد، نیاز به عمل جراحی لوزه است. با این حال، بسیاری از افراد در حال حاضر، از روش ‌های طبیعی برای درمان قطعی التهاب لوزه استفاده می‌کنند، که عبارتند از استفاده از گیاهان دارویی، نوشیدن آب گرم و عصاره لیموترش و…، که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد.

بهتر است برای درمان قطعی التهاب لوزه، به متخصصین مربوطه رجوع شود. پزشک بر اساس نوع عفونت، مرحله آن، تاریخچه پزشکی و علائم بیمار، روش درمانی را مشخص می‌کند. در صورت تجویز دارو، لازم است که داروها را به درستی مصرف کنید.

در این مقاله سعی داریم، درخصوص درمان قطعی التهاب لوزه، عوامل بروز آن، نشانه های این بیماری و موارد دیگر اطلاعاتی ارائه دهیم.

پیشنهاد می کنیم از پست برای پروستات چی خوبه دیدن کنید.

درمان قطعی التهاب لوزه

درمان قطعی التهاب لوزه‌، بستگی به شدت بیماری، نوع آن (ویروسی یا باکتریایی) و سلامت عمومی بیمار دارد، اما در موارد شدید، درمان قطعی التهاب لوزه، ممکن است شامل جراحی باشد.

درمان‌ های دیگر شامل مصرف آنتی‌بیوتیک‌ ها، بیماری ‌های ویروسی با داروهای ضد ویروس، استفاده از آنتی‌بیوتیک ‌ها و استفاده از آرام‌ بخش‌ها و ضد التهاب ‌ها مانند آسپرین، تیلنول، آیبوپروفن و یا ناپروکسن هستند.

یکی از بهترین روش‌ های درمان خانگی لوزه، رعایت بهداشت دهان و استفاده از دهانشویه مخلوط آب و نمک و همچنین پرهیز از مصرف غذاهای سرد مزاج و محرک از قبیل لبنیات خنک و آجیل خشک می باشد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، تقویت سیستم ایمنی بدن است. برای این منظور، باید سبزیجات متنوع را در برنامه غذایی خود جای داده و در روز بیشترین آب و مایعات را مصرف کنید.

در نهایت، هنگام احساس درد شدید لوزه‌ ها و به منظور درمان قطعی التهاب لوزه، با یک متخصص گفتگو کنید، جهت بررسی احتمال جراحی وجود دارد.

درمان قطعی التهاب لوزه در طب سنتی

درمان قطعی التهاب لوزه در طب سنتی
درمان قطعی التهاب لوزه در طب سنتی

در طب سنتی، بسیاری از گیاهان به عنوان یکی از مهم ترین ترکیبات در درمان قطعی  التهاب لوزه مورد استفاده قرارمی گیرند.

در ادامه، به برخی از روش های طب سنتی جهت درمان قطعی التهاب لوزه پرداخته شده است:

یکی از روش‌هایی که در طب سنتی برای برطرف کردن التهاب لوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از چای گیاهی است. چای گیاه آویشن، که معمولا به عنوان دم‌کرده سرد می‌نوشند، یکی از بهترین درمان‌ های طب سنتی برای التهابات لوزه است. این گیاه علاوه بر مسکن، ضدالتهاب و ضدعفونی کننده نیز می‌باشد.

2. آویشن، به دلیل دارا بودن ترکیبات ضد باکتری، قابل استفاده‌ برای بیشتر درد های گلو مانند سرفه، سر درد و التهاب لوزه است. یکی دیگر ازروش های درمانی برای التهاب لوزه، استفاده از آب لیمو است. آب لیمو را باید با قند مخلوط کرده و مرحله به مرحله مستقیما بر روی لوزه ‌های خود بریزید.

آب لیمو به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، قابلیت از بین بردن باکتری ها و افزایش ایمنی بدن، بسیار مفید برای بهبودی لوزه‌ های دارای التهاب است.

سرطان استخوان درمان قطعی دارد؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک فوق کلیک نمایید.

یکی دیگر از روش‌های سنتی درمان التهاب لوزه استفاده از سیر است

همچنین، یکی دیگر از روش‌های سنتی درمان التهاب لوزه استفاده از سیر است. سیر مانند آویشن دارای خواص ضد باکتری، ضدافسردگی و ضدعفونی کننده است که می‌تواند به شما در درمان التهاب لوزه کمک کند.

به غیر از این روش‌ ها، طب سنتی نیز معتقد است که اصلاح رژیم غذایی افراد مبتلا به التهاب لوزه می‌تواند در پروسه بهبودی موثر عمل کند.

مصرف مواد غذایی گرم و غذاهای سنگین می‌تواند علائم لوزه ‌های التهابی را تشدید و درمان را مشکل کند. بنابراین توصیه می‌شود که مواد غذایی سبک و رژیم غذایی سالم و اصولی دنبال شود.

در نتیجه، درمان التهاب لوزه با استفاده از روش‌های سنتی با خصوصیات ضد باکتری، خواص ضد التهابی و قابلیت از بین بردن باکتری ها امکان پذیر است.

استفاده از گیاهان نام برده چندان هزینه ‌بر نیست و برای بسیاری از افراد که به دنبال روش‌ های طبیعی جهت درمان هستند، مناسب خواهد بود. با این حال، برای درمان قطعی التهاب لوزه، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

درمان خانگی التهاب لوزه

التهاب لوزه یکی از مشکلات شایع در بین بزرگسالان و کودکان است. این حالت همه ساله در میان بسیاری از افراد علائمی را به همراه دارد. یکی از روش های درمانی که می توان انجام داد؛ استفاده از درمان های خانگی است که می توان تجربه کرد.

در ادامه، به بررسی برخی از درمان های خانگی و روش های درمان قطعی التهاب لوزه پرداخته شده است:

  • شیره عسل و لیمو

استفاده از شیره عسل و لیموی تازه، یکی از راه های مناسب و کاربردی، برای کاهش التهاب لوزه است. این ترکیب باعث کاهش ترشحات و التهاب لوزه می شود.

برای تهیه این ترکیب جهت درمان خانگی، یک قاشق غذاخوری شیره عسل و نصف لیموی تازه را در یک لیوان آب گرم حل کنید. با مصرف این ترکیب، شما می توانید علائم التهاب لوزه خود را تسکین دهید.

  • استفاده از کیسه آب گرم

استفاده از کیسه آب گرم می تواند برای کاهش التهاب لوزه مفید و موثر باشد. با استفاده از کیسه آب گرم، می توانید عضلات را منبسط کنید و درد را کاهش دهید.

برای استفاده از این روش، بهتر است کیسه آب گرم را روی گلوی خود قرار دهید. این کار می تواند در درمان علائم التهاب لوزه موثر باشد.

  • نوشیدنی های گرم

نوشیدنی های گرم علاوه بر اینکه کمک می کنند که درد و علائم التهاب لوزه کاهش یابد، می توانند خشکی گلو را نیز با رطوبت رسانی رفع کنند. یکی از بهترین نوشیدنی های گرم جهت درمان التهاب لوزه، چای کامومیل است.

با مصرف مقداری چای کامومیل، می توانید درد و علائم التهاب لوزه خود را تحت کنترل قرار دهید.

در نتیجه، بهتر است هر یک از درمان های خانگی را با توجه به نیازهای شخصی خود و بر اساس دستور العمل داده شده مورد استفاده قرار دهید.

با استفاده از ترکیبات خانگی، شما می توانید درمان قطعی التهاب لوزه را تجربه کنید. یادآوری می شود که اگر علائم بدون واکسیناسیون بیشتر از سه روز طول می کشد، باید به پزشک مراجعه کنید.

معنی see culture در آزمایش ادرار را در مقاله فوق مطالعه کنید.

علت التهاب لوزه ویروسی است یا باکتریایی؟

از جمله سوالاتی که مراجعه‌کنندگان به پزشکان متخصص درحوزه بیماری ‌های گوش، گلو و بینی می پرسند، این است که دلیل و علت التهاب لوزه ویروسی است یا باکتریایی؟

در این موضوع، باکتری ها از جمله پنوموکوک، استرپتوکوک و هموفیلوس آنفلوانزا انواع باکتری هایی هستند که معمولاً مسئول التهاب لوزه هستند. در حقیقت، شایع ‌ترین علت التهاب لوزه، باکتری های استرپتوکوکی است.

از سوی دیگر، ویروس همچنین می‌تواند به عنوان عامل التهاب لوزه عمل کند. ویروس های مسئول به واسطه ی بیماری هایی مثل سرماخوردگی، هموراژیک، واریسلا، انفولانزا و … معمولاً مسئول ایجاد التهاب لوزه هستند.

در واقع، برخلاف علائم و نشانه های چندانی که به وسیله ی بیماری های باکتریایی و ویروس ها ایجاد می شود، درمان قطعی التهاب لوزه طبق دستور ویژه ای عمل نمی کند.

با رعایت نکات ایمنی، خواب کافی و نوشیدنی های گرم و استفاده از ضد عفونی کننده ها و آبرسان های دهان، می توان علائم و نشانه های بیماری را بهبود بخشید.

اگر بیمار به طور عمده درگیر علائمی همچون تب و تورم توسط عامل های باکتریایی باشد، استفاده از آنتی بیوتیک بدون تجویز پزشک توصیه نمی شود. علاوه بر این، استفاده نادرست از آنتی بیوتیک عوامل باکتریایی را به چالش می کشاند و موجب مقاومت آنها به درمان می شود.

در این مورد، تشخیص درست عامل بیماری و به تعویق انداختن مصرف آنتی بیوتیک به عنوان روشی ایمن و به منظور درگیری با باکتری ها، می تواند عاملی جهت بهبودی بیشتر غدد باشد.

شما در حال مطالعه مقاله درمان قطعی التهاب لوزه، هستید.

آیا التهاب لوزه، مسری است؟

آیا التهاب لوزه، مسری است؟
آیا التهاب لوزه، مسری است؟

التهاب لوزه یکی از بیماری های شایع حلق و بینی است که ممکن است مسری باشد. لوزه ها دو عضو بزرگ در دو طرف حلق هستند که مانند ترشح کننده های بدن عمل می کنند و باعث حفظ سلامتی سیستم ایمنی بدن می شوند.

لوزه ها در برخی از موارد ممکن است بیماری زمینه ای را نشان دهند، از جمله عفونت و التهاب که عفونت ممکن است ناشی از ویروس ها و بیماری های استرپتوکوکی باشد. در بعضی از موارد، التهاب لوزه ها می تواند مسری باشد.

التهاب لوزه مسری، به معنی این است که عفونت در لوزه ها به گونه ای عمیق و پیشرفته است که توسط داروهای خوراکی قابل درمان نیست و نیاز به تراشه کردن لوزه ها و جراحی دارد. بنابراین، تشخیص اینکه آیا التهاب لوزه مسری است یا خیر، به وسیله یک پزشک متخصص مشخص می شود.

لازم به ذکر است که شدت التهاب لوزه ها نیز باید در نظر گرفته شود. در بیماران با التهاب لوزه مسری، علائمی مانند درد شدید گلو، تب، افزایش حجم لوزه ها و کاهش حجم دهان ممکن است رخ دهد، که نشان می دهد که عفونت در سطح عمیق لوزه ها است.

برخی از بیماران نیز ممکن است علائمی مانند کاهش یا افت فشار خون، کاهش نشاط و افسردگی داشته باشند که نشان می دهد عفونت در صورت تشدید شدن می تواند اثرات زیادی بر سلامت بدن داشته باشد.

در نتیجه، درمان قطعی التهاب لوزه باید به موقع و با احتیاط صورت گیرد. در صورت احتمال التهاب لوزه مسری، باید به پزشک مراجعه کرده و برای درمان بیماری، طبق نظر پزشک اقدام شود. از مصرف خودسرانه دارو برای درمان التهاب لوزه ها خودداری کنید، زیرا ممکن است خطرات بیشتری برای سلامت بدن داشته باشند.

علائم رایج التهاب لوزه

علائم رایج التهاب لوزه
علائم رایج التهاب لوزه

التهاب لوزه یکی از بیماری‌ های شایع در جامعه است که اغلب با درد گلو، سردرد، تب، خستگی و دشواری عمل بلع و … همراه است. برای درمان قطعی التهاب لوزه بهتر است درباره علائم و نشانه‌ های آن اطلاعاتی داشته باشید.

همان طور که اشاره شد، علائم رایج التهاب لوزه شامل درد، خارش، تب، سر درد، دشواری عمل بلع، تورم و التهاب لوزه‌ ها است به صورتی که گاهی اوقات غیرقابل تحمل می‌باشد. همه این علائم با هم همراه می‌شوند و ممکن است شدت آن‌ها با توجه به نوع عفونت و عامل به وجود آورنده آن متفاوت باشد.

همچنین، بیماران ممکن است گاهی اوقات دچار علائمی مانند لکنت، عطسه، کندی تنفس و سرفه باشند. این علائم ممکن است به دلیل بیماری‌ های التهابی دیگری نیز اتفاق بیفتد، بنابراین، پزشک باید این علائم را بررسی کند تا بتواند تشخیص دقیقی را برای بیمار انجام دهد.

پزشکان برای درمان التهاب لوزه معمولا، از آنتی‌بیوتیک ‌ها استفاده می‌کنند. برخی از داروهای ضد درد نیز می توانند به کاهش علائم درد و دشواری عمل بلع کمک کنند. همچنین پزشک ممکن است تجویزات صوتی، خوراکی و یا الکل برای کاهش التهاب و درد پیشنهاد دهد.

در نتیجه، چنانچه شما هم با علائمی مانند درد، تب، سر درد، احساس درد در هنگام بلع مواد غذایی و سایر علائم مذکور، دچار درد لوزه شده‌اید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین درمان قطعی آرتروز گردن را مطالعه کنید.

عوارض التهاب لوزه

عوارض التهاب لوزه
عوارض التهاب لوزه

التهاب لوزه یکی از مشکلات شایع در جامعه است که ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. در این مورد، عوارضی که ممکن است در اثر التهاب لوزه به وجود آید، عبارتند از:

  • درد:

احساس درد در ناحیه گلو، یکی از عوارض التهاب لوزه است. در صورتی که التهاب به مراحل شدیدی برسد، درد به شدت افزایش می‌یابد.

  • تب:

تب در بسیاری از موارد جزو عوارض التهاب لوزه به شمار می‌آید. این تب، معمولا تا حدی خفیف است ولی در بعضی از موارد، ممکن است به شدت افزایش پیدا کند.

  • کیفیت خواب:

توجه به کیفیت خواب در افراد مبتلا به التهاب لوزه بسیار حائز اهمیت است چرا که کیفیت خواب تاثیر بسزایی در التیام لوزه ها دارد. در بعضی از موارد، التهاب لوزه با اختلال در خواب، افزایش خستگی، کمبود انرژی و پرخاشگری همراه است.

  • مشکلات تنفسی:

در بعضی از موارد، التهاب لوزه می‌تواند با آسم یا مشکلات تنفسی دیگر همراه باشد. این مشکلات برای افرادی که قبلا بیماری تنفسی داشته‌اند با شدت بیشتری به عنوان عوارض ظاهر خواهد شد.

  • تشدید بیماری ‌های دیگر:

در بعضی از افراد، ممکن است التهاب لوزه، به عنوان عامل تشدید کننده بیماری‌ های دیگر شناخته شود، به عنوان مثال دیابت، بیماری‌ های قلبی، بیماری‌ های حاد مغزی و اختلالات خونی از جمله این بیماری ها می باشند.

  • عفونت ‌های بیشتر:

در بعضی از موارد، التهاب لوزه باعث می‌شود که عفونت ‌های بیشتری با خطرات بالاتری به وجود آیند.

در کل، التهاب لوزه به دلیل ایجاد عوارض جانبی می‌تواند برای افراد بسیار ناراحت‌کننده باشد. در صورت بروز هرگونه عارضه، باید به پزشک خود مراجعه کرده و به صورت دقیق از شرایط خود گزارش دهید.

شما در حال مطالعه مقاله درمان قطعی التهاب لوزه هستید.

چگونه می توان از التهاب لوزه جلوگیری کرد؟

چگونه می توان از التهاب لوزه جلوگیری کرد؟
چگونه می توان از التهاب لوزه جلوگیری کرد؟

برای جلوگیری از التهاب لوزه، چند نکته مهم را می توان ذکر کرد:

  1. رعایت بهداشت فردی:

برای جلوگیری از التهاب لوزه باید به بهداشت فردی خود دقت کنید و مراقب گرما، سرما و تغذیه‌ی سالم خود باشید.

  1. استفاده از دمنوش‌ های طبیعی:

مصرف دمنوش‌ های آنتی ‌بیوتیک طبیعی مانند نعناع، زنجبیل، گل گاو زبان و … به عنوان درمان اولیه، می تواند به کنترل التهاب و درمان ناشی از آن کمک کند.

  1. استفاده از دستکش‌ های پزشکی‌:

استفاده از دستکش ‌های پزشکی هنگام مراقبت از بیمارانی که در حال ابتلا به عفونت هستند، می تواند از انتقال عفونت به شما جلوگیری کند.

  1. تنظیم شیوه زندگی:

سعی کنید زندگی سالم و سبک زندگی درستی داشته باشید. استفاه از دخانیات، الکل و استرس و …  را به حداقل برسانید.

  1. مصرف مایعات:

آب، درمانی بسیار موثر برای خنک کردن بافت های لوزه و درمان التهاب لوزه است. سعی کنید مایعاتی همچون آب، نوشیدنی های انرژی بخش و عصاره های گیاهی مانند نعناع و کرفس را مصرف کنید.

  1. مصرف داروهای ضد التهاب:

درصورت بروز التهاب به پزشک مراجعه کنید تا با تجویز داروهای مناسب، التهاب کنترل و درمان شود.

در نتیجه، با رعایت نکات فوق و مراقبت فردی می توان تا حدودی از ابتلا به التهاب و ورم لوزه جلوگیری کرد.

لطفا از پست درمان قطعی روماتیسم مفصلی دیدن کنید.

التهاب لوزه چگونه تشخیص داده می شود؟

التهاب لوزه چگونه تشخیص داده می شود؟
التهاب لوزه چگونه تشخیص داده می شود؟

التهاب لوزه یک بیماری شایع در سالمندان و کودکان است که می‌تواند با علائم مختلفی همراه باشد. تشخیص این بیماری براساس علائم بالینی و بررسی فیزیکی انجام می‌شود.

در ادامه مقاله درمان قطعی التهاب لوزه به روش‌های تشخیصی التهاب لوزه پرداخته شده است:

  • رشته‌های بالینی

پزشک‌ ها با بررسی علائم و علائم بالینی مربوط به بیماری، تشخیص التهاب لوزه را تایید یا رد می‌کنند. روش‌ هایی که به عنوان رشته‌ های بالینی شناخته شده‌اند، شامل موارد زیر است:

  1. بررسی گلو:

پزشک با استفاده از فلش لامپ، برای بررسی درون گلو، می‌تواند نواحی تحت التهاب را شناسایی کند.

  1. بررسی شرایط پیرامونی بیمار:

پزشک می‌تواند برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد سابقه پزشکی بیمار و همچنین شرایط پیرامونی او با فرد صحبت کند. این شامل عواملی مانند مصرف دخانیات و آلرژی می‌شود.

  1. بررسی دهان و حنجره:

با وارد کردن دستگاه بررسی به‌ داخل دهان و گلو، پزشک می‌تواند آسیب احتمالی به ناحیه گلو را تشخیص دهد.

  1. آزمایشات:

آزمایشات، مانند تست استرپتوکوک و خون می‌تواند به پزشک کمک کند تا به تشخیص دقیقی برسد.

  • تدابیر احتیاطی

اگر بیمار علائمی مشابه یا نزدیک به علائم التهاب لوزه داشت، تلاش برای جلوگیری از شیوع آن به اطرافیان و دیگران صورت می گیرد.

به برخی از تدابیر احتیاطی در ذیل اشاره شده است:

  • ماندن در خانه تا زمان بهبودی کامل
  • استفاده از دستمال یکبار مصرف به هنگام عطسه و سرفه
  • مصرف آنتی‌بیوتیک، فقط در صورت تجویز توسط پزشک

در نهایت، تشخیص التهاب لوزه بر اساس بررسی علائم بالینی و بررسی فیزیکی بیمار امکان پذیر است. اگر نشانه هایی مشابه با علائم التهاب لوزه دارید، تدابیر احتیاطی را رعایت کنید تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

التهاب لوزه چیست؟

التهاب لوزه چیست؟
التهاب لوزه چیست؟

التهاب لوزه یکی از بیماری‌ های شایع در سر و گردن است که با تورم و التهاب لوزه‌ ها، همراه می‌شود. لوزه‌ ها دو گانه هستند و نقش آنها دفع باکتری و ویروس از بدن است.

این عضله ‌ها، برای جلوگیری از گسترش عفونت به سایر اعضای بدن به کار می‌روند ولی هنگامی که باکتری‌ ها و ویروس‌ ها به لوزه ‌ها حمله می‌کنند، لوزه‌ ها هم تحت تاثیر قرار گرفته و با عفونت مبارزه می‌کنند. این مبارزه باعث می‌شود که لوزه‌ ها ملتهب شوند.

علائم اصلی التهاب لوزه شامل درد گلو، تورم و بی خوابی است. علاوه بر این، افرادی که التهاب لوزه دارند ممکن است از تب، سردرد، خستگی، قرمز شدن گلو و احساس آزردگی در هنگام بلع کردن، شکایت کنند.

در برخی موارد، عفونت لوزه می‌تواند باعث گرفتگی بینی، خشکی دهان و گلو و حتی خلقیات بد شود. برای درمان قطعی التهاب لوزه ، اغلب پزشکان مصرف آنتی بیوتیک‌ ها را توصیه می کنند.

عواملی که می‌تواند باعث التهاب لوزه شود، شامل تنفس در محیط های آلوده، استفاده از ظروف شخصی فرد بیمار از جمله لیوان، سیگار و اثرات سموم هوا می‌باشد. از جمله روش‌ های پیشگیری از پیامدهای خطرناک رعایت بهداشت فردی و همچنین اجتناب از تماس مستقیم با فرد مبتلا به عفونت لوزه است.

خلاصه، جهت درمان قطعی التهاب لوزه و بهبودی سریع  استفاده از داروهای ضد التهاب و آنتی بیوتیک با تجویز پزشک پیشنهاد می شود.

اما، بسته به شدت عفونت، ممکن است به مواردی مانند نوشیدن آب گرم، استفاده از دمنوش های گیاهی و غیره، نیاز داشته باشید. در صورتی که بیشتر از چند روز، علائم و نشانه های بیماری تداوم داشت، حتما به پزشک مراجعه کنید.

آشنایی با بیمارستان ایرانشهر

آشنایی با بیمارستان ایرانشهر
آشنایی با بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر، یکی از مراکز درمانی معتبر و مجهز است. این بیمارستان با سابقه‌ای بیش از ۳۰ سال آماده خدمت رسانی به مردم است.

این بیمارستان دارای گروه متخصص و ویژه‌ای از پزشکان، پرستاران و کادر فنی و مهندسی است که در تلاش برای بهبود و درمان بیماران هستند. بیمارستان ایرانشهر از آخرین تکنولوژی‌ های پزشکی مجهز شده است که در همه زمینه ‌های پزشکی برای بیماران خدمات رسانی انجام می شود.

این بیمارستان انواع خدمات درمانی را ارائه می‌دهد، از جمله درمان گوش، حلق و بینی، اورولوژی، مامایی، اندوسکوپی و غیره. همچنین، بیمارستان ایرانشهر دارای بخش بیمارستانی مجهز است که به مراقبت های درمانی گسترده‌ای می پردازد.

در کل، بیمارستان ایرانشهر با کادر مجرب و تجهیزات پزشکی پیشرفته، به بیماران خود خدمات با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد.

Table of Contents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشانی : خیابان شریعتی، نرسيده به سه راه طالقاني، خیابان جواد کارگر
تلفن : 71960-021
نمابر : 77607016-021
كد پستي : 1563793111
ايميل : [email protected]
با یک کلیک تماس بگیرید